NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Track Tec zamontował rozjazd w blokach (zdjęcia)

| Track Tec 07.09.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-07 09:45:50 Autor: 34563
---.dg-net.pl
Gdzie dokładnie na Południowym montowane były te rozjazdy. Od strony Katowic, czy od strony Dańdówki
2015-09-07 10:20:00 Autor: Teresa Rozworowa
---.adsl.inetia.pl
To jest ta inwestycja którą Skanska robi?
2015-09-07 12:34:48 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
@Teresa Rozworowa jest napisane w artykule, że to inwestycja którą robi CTL Service. Z tego co sie orientuje SKANSKA robi w Knurowie a nie w Sosnowcu
2015-09-07 13:49:58 Autor: aaa
---.dynamic.chello.pl
Zamontowali przy SPł1 (okolice terminalu kentenerowego)
2015-09-07 18:32:24 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Potrafili to kolejarze 20 lat temu [Admin: zmoderowano]
2015-09-07 19:04:52 Autor: Mariosti*
---.dynamic.chello.pl
Po co w ogóle gdziekolwiek montować rozjazdy o R niższym niż 1200m?

Ktoś powie że czasem nie potrzeba 100km/h na rozjeździe, ale przecież to nie jest wysoka prędkość, nawet dla składów towarowych, a każde hamowanie to strata ogromnej ilości energii i niepotrzebne przyspieszone eksploatowanie torów na odcinku hamowania oraz oczywiście samych kół, także na prawdę, wg mnie przy wszelkich modernizacjach jakiegokolwiek odcinka jakiejkolwiek linii kolejowej do których dokłada unia rozjazdy powinny spełniać jakieś cywilizowane minimum w kwestii dozwolonej prędkości...
2015-09-07 22:18:41 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
No właśnie - dasię. Ale w Polsce AD 201x wszelkie inwestycje trwają co najmniej 5 x dłużej niż powinny... na 91 Kraków - Tarnów powinno być dawno skończone, a jeszcze końca nie widać... Nie mówię, żeby robić 3kmb kompletnego torowiska dziennie, ale choć niech robią 1kmb !!! Jak zaleją wiadukt i to w tzw. międzyczasie można robić okoliczne perony czy przejazdy.

Ludzie! Wiadomo, że zapuszczone przez kilka dekad linie kolejowe wymagają rozbiórki wraz z podtorzem i obiektami inżynieryjnymi, i budową od zera! Ale to XXI wiek, ciężki sprzęt i lepsze materiały! Nawet kradnąć połowę kasy można zrobić sprawnie, dobrze i szybko!
2015-09-07 22:54:15 Autor: KZN
---.dynamic.chello.pl
Zapraszamy do przewozu czegoś większego niż trzysetka, np. superinnowacyjnego rkpd ;)
2015-09-08 09:00:39 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Panowie nie róbcie sobie żartów.
Na Śląsku takie wymiany były wykonywane w latach 80 - tych i 90 - tych.
Żadna nowość. Szczegóły może Wam przekazać Pan inż. Jerzy Usarek i byli pracownicy byłej bazy w Zagórzu.
Też mi rewolucja technologiczna.
2015-09-08 09:21:01 Autor: valcoln
---.tktelekom.pl

valcoln
Albo mnie oczy mylą albo na 2 pierwszych zdjęciach blok wisi jedynie na zawiesiach? Jeśli tak to pogratulować po prostu "innowacji". Blok w trakcie montażu powinien być usztywniony by działały na niego jak najmniejsze obciążenia punktowe.Kolejarz realista - technologia takiej układki jest chyba starsza niż najstarsi górale. Co do reszty miałczenia - nie wypowiadam się nie robię offtopicu nie na temat.
2015-09-08 09:25:48 Autor: valcoln
---.tktelekom.pl

valcoln
Ps. Przy MODERNIZACJI owszem można mieć zapatrywania na większe promienie. Ale przy ostatnio modnej REWITALIZACJI mówimy o przywracaniu wyjściowego parametru. Trzeba się przecież nawiązać do istniejącej geometrii układu torowego więc nie każdy rozjazd pasuje.
2015-09-08 20:44:59 Autor: zyczliwy
---.dynamic.chello.pl
Może wreszcie zacznie się w większych ilościach stosować rozjazdy tymczasowe, montowane na czas budowy po to, żeby skrócić zamykane odcinki i nie demolować rozkładu na czas budowy?
2015-09-09 08:12:08 Autor: jozef
---.50.233.98
No właśnie to rozkładanie jest bez sensu - ten wielotonowy blok nie jest sztywny. Na pewno nastąpiły ugięcia i ściskanie szyn. Więc to trochę taki pic na wodę fotomontaż pod względem jakości...
2015-09-09 09:39:17 Autor: Mario_
---.tens.pl
Nic nowego. Podobna akcja miała miejsce w ubiegłym roku na CMK - w Szeligach. Można o tym przeczytać: http://www.rynek-kolejowy.pl/aktualnosci/18759/Pierwsze-rozjazdy-na-250-kmh-dotarly-na-CMK.html
2015-09-10 08:30:18 Autor: vinko
---.devs.futuro.pl
@Mario_ po końcówce IP widzę że zagraniczna konkurencja czuwa :) Ale zamysł artykułu jest taki, że po raz pierwszy przez polska firmę zastosowano taka technologie...
2015-09-11 18:33:43 Autor: vinkoanswer
---.dynamic.chello.pl
@vinko widzę, że agitka tt czuwa - poprawcie podwieszenia i przewieźcie "innowacyjne rkpd" i koniecznie pod siecią!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5