NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Tankiewicz: Koncepcja węzła multimodalnego w Zajączkowie – może w przyszłości

| Paweł Rydzyński 09.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-05-09 09:02:36 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
Bardzo mądrze mówi! Tak trzymać!
2014-05-09 09:45:44 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Dba o własne interesy, a o miejsca pracy we własnej firmie przy okazji.
Inna sprawa to sprawność transportu.
Stacja rozrządowa to ma sens.
Dodatkowe przeładowywanie tylko transport opóźnia.
2014-05-09 12:06:26 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post GFM:
"Dba o własne interesy, a o miejsca pracy we własnej firmie przy okazji.
Inna sprawa to sprawność transportu.
Stacja rozrządowa to ma sens.
Dodatkowe przeładowywanie tylko transport opóźnia."
Przestań bredzić.
W Polsce stacji manewrowych (wiele z nich było kiedyś rozrządowymi) jest zatrzęsienie! WSZYSTKIE SĄ PUSTE!!!
Kolejne tworzenie punktu pośredniego jest bez sensu! Przecież i tak jeżdżą różni przewoźnicy!!! A czas jazdy zawsze baaaaardzo się wydłuża, jak po drodze jest zmiana pociągu, etc.

Tankiewicz dobrze mówi!
2014-05-09 17:47:53 Autor: Obszczanemajty
---.adsl.inetia.pl
Trynkiewicz zamilcz!
2014-05-31 00:12:13 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Walery Tankiewicz nie przekreśla jednak koncepcji budowy węzła multimodalnego na zapleczu trójmiejskich portów. Zauważa bowiem, że cokolwiek byśmy nie mówili dzisiaj, przy poziomie przeładunków kontenerów nieco ponad 1,5 mln TEU, może to być nieaktualne np. za 10 lat, jeżeli przeładunki dojdą do poziomu 4-5 mln TEU. – Wówczas może się okazać, że potrzebne są zarówno bezpośrednie pociągi z terminali portowych, jak i węzeł multimodalny w Tczewie.
----------------------------------
Jest dokładnie odwrotnie. To przy dużych przeładunkach łatwiej skompletować cały pociąg z terminalu portowego Gdańska czy Gdyni wprost do docelowej stacji. Węzeł multimedialny w Tczewie byłby potrzebny tylko wtedy, kiedy ilości towarów nie byłyby takie duże i dlatego sformowanie pociągu bezpośredniego byłoby utrudnione.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS