NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

SKM Trójmiasto rozpoczyna testowanie SA 136 na linii PKM [zdjęcia]

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 03.08.2015 350

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-03 13:12:17 Autor: Iwan Grożny
---.adsl.inetia.pl
udało się dojechać do PKM, gratulacje,bo wczoraj autobus sa136 - 018 popsuł się. zablokowal pol cisowej, i stal i stal, bardzo długo.
2015-08-03 15:39:40 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Gdyby tak jeszcze Urząd Marszałkowski zadbał o odpowiedni (sprawny!) autobus szynowy na trasie Lębork - Łeba! Reakcje podróżnych, którzy nagminnie dowiadują się o "zastępczej komunikacji autobusowej" nie nadają się do cytowania. Jeżeli tak ma wyglądać zachęcanie do korzystania z transportu szynowego, to perspektywy są marne... Rozumiem, że "na wybory" priorytetem władz jest PKM, co jednak będzie, gdy okaże się kosztownym niewypałem?
2015-08-03 19:04:00 Autor: prG
---.play-internet.pl
Bursztyn - to jest dopiero patologia tym razem w wydaniu PR Gdynia. PR Gdynia mają niezły deal z UM woj. Pomorskiego. Ogólnie ujmując jeżdżą bo muszą i to też nie koniecznie. Dziś taki Bursztyn ma ponad godzinę opóźnienia. Sam Oddział PR Gdynia jest mega zapuszczony. Niszczą teraz przewozy do Elblaga i Smetowa. Do Iławy i Kwidzyna juz się udało
2015-08-03 19:08:23 Autor: BrG
---.play-internet.pl
Jedyny ratunek dla przewozów w woj. Pomorskim to zwolnienia starców w UM oraz likwidacja oddziału PR Gdynia. Jeśli coś jest mało efektywne nie powinno być skrupułów. Wogole jak to od środka wygląda... Ludzie co chwile tylko na miasto wychodzą bo się nudzą a są ich dziesiątki..
2015-08-03 22:27:03 Autor: gość
---.dynamic.chello.pl
a czemu ta linia nie jest zelektryfikowana?
2015-08-04 05:37:10 Autor: lekarz
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-04 12:40:24 Autor: paw
---
Nie istnieje taka firma jak SKM Trójmiasto.
2015-08-04 18:27:46 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
SKMT ma wiele grzechów na sumieniu lecz jak spojrzeć na wyczyny PR Gdynia to już lepiej żeby wszystkie przewozy przejęła SKM. Bursztyn i inne na SZT, nie raz tak było, że pociąg odwołany i podróżnym z biletami na te pociągi kazano dojechać kiblem do Tczewa lub Malborka i tam przesiadka na podstawiony pociąg. Inna kombinacja co parę razy się wydarzyła, raz w przypadku Lazura, to nakaz dojazdu kiblem (czasem własnym PR, a czasem zwykłą SKM po 250) do Gdańska Głównego i tam przesiadka na docelowy pociąg. Jak pociąg się spóźnia to należy to potępić, lecz osobiście uważam, że przyjazd do Gdyni z opóźnieniem i odjazd z opóźnieniem w kierunku przeciwnym to jest znacznie mniejsze zło niż nie dojechać do Gdyni w ogóle i kazać się przesiadać. Jak pociąg jedzie do określonej stacji to powinien do niej dojechać bez wyjątku.
Lębork - Łeba to tragedia gdyż jeździ trupiasty SA103. Docelowo miał jeździć SA131 lecz jego rewizja się przeciągnęła i mimo obecnie zakończenia jej już to nie słyszałem, żeby w końcu zaczął tam kursować.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5