NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

SKM: Pierwsze składy zmodernizowane przez Pesę

| Paweł Rydzyński 31.03.2014 252

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-03-31 09:21:04 Autor: włoss
---.116.23.66
te zdjątka pod słońce nazwane fotorelacją. Gratulacje!
2014-03-31 09:26:59 Autor: melex
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
fotka z pulpitem: przełącznik koło czuwaka zablokowany jakimś drucikiem? Szacun partacze z PESY :)
2014-03-31 09:47:35 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Mnie najbardziej podoba się czajnik na pulpicie, pod którym znajduje się elektryczna dżungla. To trochę jak stawianie kubka kawy na klawiaturze laptopa, tylko konsekwencje mogą być poważniejsze.
2014-03-31 09:50:41 Autor: fixall
---.internetdsl.tpnet.pl
Ech... Znów te zamknięte obiegi... :-)
2014-03-31 10:41:00 Autor: Phantom
---.eaw.com.pl
melex ty newagowy fanboju...zajmij sie zlomem z newagu,
2014-03-31 10:47:48 Autor: sss
---.internetdsl.tpnet.pl
Jeśli mamy być dokładni to modernizację wykonał ZNTK Mińsk Mazowiecki a nie PESA.
2014-03-31 10:53:28 Autor: plasot
---.centertel.pl
Moderna nawet fajna, nie buja na boki, nie lupie podczas rozpędzania (całkiem przyzwoitym swoją drogą), wnętrze przestronne bo zlikwidowali wiatrołapy i jedno siedzenie przy nim, fotele w miarę wygodne (miałem już 3 godziny po PRach w tyłku i mnie nie dobiło). Wadą z punktu widzenia było zaś to że cały czas coś nieznośnie wyło, czy to klima czy jakies wentylatory to nie wiem, faktem jest że przez to było mniej komfortowo.
2014-03-31 11:13:50 Autor: ms
---.play-internet.pl
Modernizacja po taniości.
A jeszcze patrząc na pulpit, dziwię się, że przewoźnicy nie wymagają pulpitu zgodnego (choć trochę) z kartą UIC 612: czystego, przejrzystego etc.
A tu nadźgane tanich łączników Z, lampka przy lampce, ekrany maszynisty napakowane niepotrzebnymi informacjami (w niezgodnych kolorach z resztą), całość bez ładu i składu. A można było prościej, miejsca jest dość.
Jakby tego było mało, maszyniście świeci w oczy monitoring, jakość również odpowiednia.
O ile prostszy jest pulpit w takim Traxxie dla Kolei Mazowieckich... Na prawdę taki wielki problem zacząć to zmieniać i w naszych pojazdach?
2014-03-31 13:04:20 Autor: 34563
---.0.0.245
A ty myślisz ze wodę w starych jednostkach (grzałka 110v i otwarty kubek) to gdzie się gotuje - w kuchni koło WC - tak??
Zanim zaczniesz pisać to się zorjentuj o czym piszesz. w Miejscu gdzie stoi czajnik jest jednoelementowy blat bez spoin technicznych czy innych takich rzeczy, wiec jak się nawet wyleje woda to nie zostaną zalane żadne urządzenia elektryczne. Dodatkowo czego nie widać na zdjęciu w tym miejscu jest chowana szuflada. A jest to na pewno bezpieczniejsze rozwiązanie niż prowizorka stosowana w starych EN i większości loków. dopiero niedawno mają one wyznaczone miejsce dla czajnika
2014-03-31 14:31:25 Autor: BR232-092
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
NEWAG robi lepsze te modernizacje ładniej to wygląda i lepiej sie jedzie.:)
2014-03-31 15:09:25 Autor: FD1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Melex- to jest zniesienie automatycznej blokady drzwi zabezpieczone plombą, ale skąd miałbyś o tym wiedzieć.
34563 - a nie zapomniałeś przypadkiem o klapach dostępowych po obu stronach pulpitu?
MS - u naszych producentów ergonomia pracy to czyste sf. Lampki napierniczają po oczach, komputerów nie można przyciemnić, i potem wszyscy siedzą i zaklejają co się da taśmą izolacyjną.
2014-04-01 08:47:43 Autor: kronikarz
---.16.1.88
I jak zwykle ani słowa, czyjej produkcji jest napęd asynchroniczny zastosowany w pociągu. Więc informuję, że jest to napęd polskiej firmy MEDCOM. Jak w niemal wszystkich pociągach EN57 po modernizacji. Trzeba namówić SKM do wyposażenia choćby jednej jednostki pociągu w stosowną aparaturę i porównania zużycia energii z pociągami przed modernizacja. Wyniki mogą być ciekawe. W tramwaju 205 WrAs (też napęd z MEDCOM, 205 powstał przez połączenie dwóch 105N lektyką niskopodłogową) zużycie energii na tych samych trasach w tych samych miesiącach, w porównaniu ze składem złożonym z dwóch 105N było niższe o PONAD 40 %.
Ciekawe, jaki będzie wynik takich pomiarów na pociągach EN57
2014-04-02 12:39:26 Autor: Eurotram
---.lublin.mm.pl
W odpowiedzi na post kronikarz:
"I jak zwykle ani słowa, czyjej produkcji jest napęd asynchroniczny zastosowany w pociągu. Więc informuję, że jest to napęd polskiej firmy MEDCOM. Jak w niemal wszystkich pociągach EN57 po modernizacji. Trzeba namówić SKM do wyposażenia choćby jednej jednostki pociągu w stosowną aparaturę i porównania zużycia energii z pociągami przed modernizacja. Wyniki mogą być ciekawe. W tramwaju 205 WrAs (też napęd z MEDCOM, 205 powstał przez połączenie dwóch 105N lektyką niskopodłogową) zużycie energii na tych samych trasach w tych samych miesiącach, w porównaniu ze składem złożonym z dwóch 105N było niższe o PONAD 40 %.
Ciekawe, jaki będzie wynik takich pomiarów na pociągach EN57"
Kolego,mylisz się w kwestii 205WrAs; to jest NOWY wagon,nie moderna (tak samo 204-ki też są nówkami,modernami są 105NWr/105NaWr).
Co do tego mniejszego zużycia energii i odzysku,to na pewno wydajność tego odzysku zwiększyłoby zagęszczenie taktu (czyli większe prawdopodobieństwo drugiej jednostki na tym samym odcinku zasilania),ale do tego musiałyby by być same jednostki z nowymi silnikami; póki mamy choć jednego starego kibla na linii,to zostanie po staremu... :(
2014-04-15 10:31:05 Autor: fanfan
---.ip.netia.com.pl
Newag potrafi tylko robić złom, tak jak EN 57, gdzie zawieszenia silników trakcyjnych przy wózkach pękały i były w cichy sposób przerabiane, tak aby nikt się nie dowiedział
2014-05-06 13:54:47 Autor: mickam
---.dynamic.chello.pl
Widzę, że Rynek Kolejowy promuje Pesę, a modernizację głównie wykonało ZNTK Mińsk Mazowiecki (grupa PESA) nie można by było tak napisać.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5