szukaj
Śledź nas:

Rosja: Nowe dziecko Transmaszholdingu

| TMH/IRJ/lp, Rynek Kolejowy 06.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-06 12:59:14 Autor: Jan
---.dynamic.mm.pl
Widziałem układ 2+3 dla 2 klasy przy rosyjskiej skrajni.
Ale 3+3 to już chyba przesada?
2016-01-06 13:25:34 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Lepiej byle jak siedzieć niż dobrze stać ;-)
2016-01-06 13:36:32 Autor: Widzący
---.icpnet.pl
W niektórych szynobusach należących do województwa Wielkopolskiego jest układ siedzeń 2+3. W większej skrajni 3+3 zmieści się bez problemu.
2016-01-06 13:41:11 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Jan:
"Widziałem układ 2+3 dla 2 klasy przy rosyjskiej skrajni.
Ale 3+3 to już chyba przesada?"
Do końca lat 80-tych jeździły w Polsce wagony piętrowe z układem 3+2
2016-01-06 18:37:09 Autor: zeus04
---.133.22.13
A tak poza tym pojazd ma sprawdzone wózki stosowane w ZSSR od przełomu lat 50/60. 90% pochodzi z rodzimych 50 fabryk. Od tego roku 100% części ezt ma być wyprodukowane w federacji rosyjskiej
2016-01-06 19:27:18 Autor: KB
---.icpnet.pl
@Widzący

Tylko te wielkopolskie są strasznie niewygodne.....
2016-01-06 20:11:11 Autor: Wladimira Putana
---.bb.dnainternet.fi
Typowy ruSSki szajs.
2016-01-06 20:33:34 Autor: peron7
---.play-internet.pl
jak zwykle ruskie na ebani projektowali,i po pijaku plastiki pogięli,kacapski sznyt i sziet
2016-01-06 21:40:08 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
Jeździłem w Rossiji rodzimymi pojazdami pod banderą RżD i wsio było haraszo!
Kolej żelazna to nie motoryzacja.
Pociąg musi być ciężki i niezawodny, a nie mieć dziób im ładny design im klimatyzacje.
Ponoć w Rossiji do dziś gardzą rodzimymi blachosmrodami, a inomarki* zawsze w cenie

* - marki inostrańców (zza granicy FR)
2016-01-06 21:40:16 Autor: BKK
---.adsl.inetia.pl
A tak konkretnie, to co ci nie pasuje? Oprócz tego, że to Rosjanie skonstruowali. To co jest nie tak?
2016-01-06 23:10:58 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@B KK
Teraz opluwanie wszystkiego co zd'elano w Rossiji jest trendy, więc jak ktoś napisze cosik w tym tonie to od razu myśli, że jest fajny, a może i mądry.
W istocie jest tylko pożytecznym idiotą antyruskiej propagandy unijno-północnoAmerykańskiej
2016-01-07 07:18:27 Autor: NA!
---.tktelekom.pl
Wygląda zupełnie jak pesowa Gama
2016-01-07 16:05:29 Autor: kokos
---.ip4.greenlan.pl
Czegoś nie rozumiem. Ten zacofany naród co dopiero wychodzi z jaskini wyprodukował EZT tylko po to żeby go testować? Nikt go jeszcze nie kupił/zamówił? Jak to? Gdyby byli cywilizowanym krajem jak polsza to by takich głupstw nie robili. Ojj muszą się jeszcze duuuużo od pesy nauczyć.
2016-01-07 18:53:54 Autor: Milf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łojezu jakie to toporne i szkaradne.
Jak jakaś stara elektriczka obita plastikiem. Postmodernizm na kółkach.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2018
NUMER 11/2018
W numerze: Rozmowy z R. Masiulisem (minister transportu Litwy), K. Zgorzelskim (Przewozy Regionalne), Ł. Frankiem (ZIKiT) • Polska zmierza ku elektromobilności • Spółka celowa wybuduje Centralny Port Komunikacyjny • Polska może być poważnym hubem logistycznym Europy • Grupa PKP na InnoTrans: jedność i otwarcie na świat • Dlaczego opłata dworcowa • Wien Hauptbahnhof – tak kolej tworzy miasto.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS