Partnerzy serwisu:
Przetargi

Przetarg na projekty odbudowy skarp nasypów po powodzi

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-12-2010
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP PLK, 9 grudnia 2010

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Przetarg na projekty odbudowy skarp nasypów po powodzi
PKP PLK Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie ogłosiło czterozadaniowy przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej w zadaniu "Usuwanie skutków powodzi z roku 2010 na linii kolejowej nr 8 Warszawa Zachodnia - Kraków Główny Osobowy oraz linii nr 62 Tunel - Sosnowiec Główny". Otwarcie ofert nastapi 21 grudnia.

Zadanie nr 1„Wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy skarpy nasypu w km 297,350 – 297, 400 na odcinku Niedźwiedź – Zastów linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny” obejmuje wykonanie projektu odbudowy skarpy nasypu w km 297,350 – 297,400 wraz ze wzmocnieniem (w oparciu o badania geologiczne). Ponadto w projekcie należy ująć wykonanie następujących robót:

* demontaż i ponowne wbudowanie nawierzchni toru nr 2;
* podbicie toru nr 1 i 2 wraz z oprofilowaniem i uzupełnieniem podsypki na długości osuwiska oraz po 100 mb przez i za osuwiskiem (łącznie 500 mb). Regulację osi torów (przywrócenie niwelety do stanu z przed wystąpienia osuwiska) na w/w długości
z dowiązaniem do istniejącej niwelety należy wykonać na podstawie pomiarów
w terenie oraz w oparciu o aktualny profil linii będący w posiadaniu Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Krakowie;
* wykonanie obsiewu skarpy nasypu na powierzchni umocnienia (np. z wykorzystaniem technologii hydrosiewu).

Zadanie nr 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia skarpy nasypu w km 272,370 – 272,410 na odcinku Tunel – Miechów, linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny” wykonanie projektu odbudowy skarpy nasypu w km 272,370 – 272,410 wraz ze wzmocnieniem (w oparciu o badania geologiczne). Ponadto w projekcie należy ująć wykonanie następujących robót:

* podbicie toru nr 2 wraz z oprofilowaniem i uzupełnieniem podsypki w km 272,320 – 272,460. Regulację osi toru nr 2 ( przywrócenie niwelety do stanu z przed wystąpienia osuwiska) na w/w długości z dowiązaniem do istniejącej niwelety należy wykonać na podstawie pomiarów w terenie oraz w oparciu o dokumentacje powykonawczą ( zał. nr 1);
* wycinkę krzaków na powierzchni 980 m2 ;
* odbudowę odwodnienia z korytek betonowych na całej długości osuwiska z odprowadzeniem do istniejącego przepustu w km 272,385 oraz wykonanie wzmocnienia wlotu i wylotu przepustu;
* przepust w km 272,385:

- odmulenie przepustu wraz z oczyszczeniem wlotu i wylotu oraz odprowadzenie wód;

* wyprostowanie słupa trakcyjnego (lokata 272-14) pochylonego na zewnątrz toru lub wymianę z zastosowaniem fundamentu palowego;
* wykonanie obsiewu skarpy nasypu na powierzchni umocnienia
(np. z wykorzystaniem technologii hydrosiewu).

Zadanie nr 3 „Wykonanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia skarpy nasypu w km 302,180 – 302,300 na odcinku Niedźwiedź – Zastów linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny” obejmuje wykonanie projektu odbudowy skarpy nasypu w km 302,180 – 302,300 tor nr 2 wraz ze wzmocnieniem (w oparciu o badania geologiczne). Ponadto w projekcie należy ująć wykonanie następujących robót:

* Podbicie toru nr 2 wraz z oprofilowaniem i uzupełnieniem podsypki w km 302,150 – 302,350. Regulację osi toru nr 2 ( przywrócenie niwelety do stanu z przed wystąpienia osuwiska) na w/w długości z dowiązaniem do istniejącej niwelety należy wykonać na podstawie pomiarów w terenie oraz w oparciu o dokumentacje powykonawczą dla toru nr 2 (zał. nr 1);
* Wycinkę krzaków na powierzchni 2000m2
* Odbudowę odwodnienia z korytek betonowych na całej długości osuwiska wydłużonej o 25m z każdej jego strony (łącznie 170 mb) z odprowadzeniem do istniejącego przepustu w km 302,231 oraz wykonanie wzmocnienia wlotu i wylotu przepustu;
* Przepust w km 302,231:

- odmulenie przepustu wraz z oczyszczeniem wlotu i wylotu oraz odprowadzenia wód.

* Wykonanie obsiewu skarpy nasypu na powierzchni umocnienia
(np. z wykorzystaniem technologii hydrosiewu.

Zadanie nr 4 „Wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy skarpy nasypu w km 4,750 – 4,870 tor nr 2 na odcinku Tunel – Charsznica linii nr 62 Tunel – Sosnowiec Główny” obejmuje wykonanie projektu zabezpieczenia skarpy nasypu w km 4,750 – 4,870 tor nr 2 obejmujący odbudowę, umocnienie i zabezpieczenie skarpy na całej długości osuwiska na podstawie wykonanych ekspertyz, w oparciu o badania geologiczne. Ponadto w projekcie należy ująć wykonanie następujących robót:

* podbicie mechaniczne na długości całego łuku toru nr 1 w km 3,507 – 5,503 (1996 mb) oraz toru nr 2 w km 3,807 – 5,503 (1696 mb) wraz z oprofilowaniem
i uzupełnieniem podsypki oraz ścięciem ław torowiska;
* wytyczenie i zabezpieczenie kabli SRK przebiegających podstawą nasypu.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Infrastruktura

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Michał Szymajda 26 lipca 2023

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

W Ropczycach niemal nowe perony wymagają przebudowy

Infrastruktura

Linia 26: Niewielka inwestycja na pograniczu Mazowsza

Infrastruktura

Zobacz również:

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Infrastruktura

PLK zbuduje na bydgoskim Fordonie nowy przystanek i odbuduje mijankę

Michał Szymajda 26 lipca 2023

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

W Ropczycach niemal nowe perony wymagają przebudowy

Infrastruktura

Linia 26: Niewielka inwestycja na pograniczu Mazowsza

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5