szukaj
Śledź nas:

Przekazanie pierwszego SA134 dla Lubelszczyzny

| Rynek Kolejowy, 24 czerwca 2010 24.06.2010 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2010-06-24 10:08:15 Autor: psz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I nawet tanio ich to wyszło.
2010-06-24 10:20:21 Autor:
---.dynamic.gprs.plus.pl
co to za badziewie składak kilku pojazd sa106 pulpit czola pojazdu jak z lokomotywy 311d i w srodku pewnie ciasnota jak w sa109 z tymi 250 miejscami . I wielka tajemnica jak by prom kosmiczny zbudowali .Porażka totalna.
2010-06-24 10:21:16 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
Rzecznik Pesy mówił, że ten szynobus wcisną Lubelszczyźnie za karę. Podoba mi się ta kara :-)
2010-06-24 10:23:56 Autor: wielbiciel PESY
---.chello.pl
ale przód paskudny zrobili :( co to ma znaczyć w ogóle?!?!?!? Nie mógł być taki jak w poprzednich egzemplarzach? Oj Peso Peso, bo Cię przestanę lubić. Czoło pojazdy dla wielu ludzi jest znaczące. Stoją na peronie i patrzą co jedzie. Widza kibel to załamują ręce, widzą coś z nowoczesnym czołem (jak poprzednie SA134) to się cieszą że jedzie \"nowy pociąg\". Teraz zrobiliście coś co wygląda niemal jak SA102...
2010-06-24 10:24:30 Autor: pasażer
---.centertel.pl
zaraz szynobus wyruszy do Lubartowa. Z powrotem w Lublinie będzie o 11:55
2010-06-24 10:35:54 Autor: Jasiu
---.gorzow.mm.pl
Oj głupi narodzie.... tylko marudzić potraficie. Nic poza tym. Polska - kraj zakompleksionych głupków. Nie istotne, dla was, że jest nowy skład... Nie ma nowego taboru - źle. Jest nowy tabor - jeszcze gorzej. Ludzie. Ogarnijcie się w końcu. Jak w tym kraju, na kolei ma być dobrze skoro większość \"zafascynowanych tematami kolejowymi\" to buractwo i ciemnota? Zacznijcie się jeszcze czepiać kolorów, stopnia przyciemniania szyb, zapachu czy faktury zastosowanych materiałów...
2010-06-24 10:40:16 Autor: sko
---.cable.net-inotel.pl
Jasiu, pełna racja... ważne że kilka linii odżyje!
2010-06-24 10:46:15 Autor: wer
---.spitzke.com

wer
....z tym szynobusem wracamy do lat 60 -70 -tych.

Dzis juz sie takich reflektorow nie buduje (montuje) jak ten nu gory. Takie techniki montowania swiatel byly w 30 lat temu, dzis reflektory sa w komponowane w czolo szynobusu, czy lokomotywy, a nie jakies dziwne wystajce przedmioty.

Cofamy sie z technika do tylu....
2010-06-24 10:56:41 Autor: Jacenty
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy to nie miała być niskobudżetowa wersja szynobusu ? Jeżeli dobrze kojarzę to jego obecny wygląd jest i tak o niebo bardziej nowoczesny niż na pierwszych wizualizacjach.
2010-06-24 10:56:48 Autor: x
---.23.63.144
Czy nikt nie potrafi zrozumieć, że to jest wersja budżetowa?! PESA buduje i będzie budowała pojazdy lepsze i nowocześniejsze, czego przykładem jest ATRIBO dla Zachodniopomorskiego. Jak ktoś jednak chce pojazd tańszy to może wybrać MIŃSK, który jednak jest bardziej toporny. To po prostu kwestia tego, że PESA poszerza ofertę i ma dla każdego coś miłego. Uważam to za słuszne podejście.
2010-06-24 10:57:27 Autor: andrzej
---.tdi.tktelekom.pl
No no, całkiem fajnie wyszedł. Dużo lepiej niż w projekcie. Gratulacje.
2010-06-24 11:02:42 Autor: dress
---.1.128.53
@wer: A da się cofnąć do przodu?? ;)
2010-06-24 11:06:41 Autor: psz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, to jest tanie! Dlatego nie musi wyglądać jak jakiś cud, choć moim zdaniem i tak całkiem dobrze wygląda. Ale dobrze, że w ogóle jest, w tym marazmie kolejowym.
2010-06-24 11:29:02 Autor: podrozny113
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jaki on tam nisko budżetowy. Nie sądzę, żeby producentowi opłacało się wprowadzać nowy pojazd na rynek. Większe zmiany pociągnęłyby za sobą całą procedurę w UTK . Trzeba by dorobić do tego całą papierologię, a tymczasem producent przekazał szynobus zamawiającemu przed terminem. Moim zdaniem to normalny szynobus Pesy, który rożni się detalami wyglądu. A że tańszy-konkurencja jak widać czyni cuda :-)
2010-06-24 11:35:15 Autor: inzynier
---.ae.ge.com
Ten przod rzeczywiscie wyglada dramatycznie. Zwlaszcza reflektor na gorze.
2010-06-24 11:54:18 Autor: Teddy Łajniak
---.multimo.pl
Ku....wa ludzie!!!! Sprowadzono Wadlopery - źle bo zalewają Polskę szajsem z zachodu, zamówiono nowe szynobusy z Pesy - źle bo przód rzeczywiscie wygląda dramatycznie. Zwlaszcza reflektor na gorze.Zamówiono szynobusy dla Pomorskiego z Newagu - źle bo prototyp, kupiono kilka lat temu Niemcobusy dla zachpomy - źle bo mają po 40 lat (ale jednak u nas przejeździły po kilkadziesiąt tysięcy km...) Stadler wygrał dla KM - źle bo nie wygrała Pesa .Jezu....Jak tak można? Cieszmy się z tego co jest!!!!Jakim my jesteśmy chorym narodem...

2010-06-24 11:55:15 Autor: lubelok
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nareszcie nowy tabor na Lubelszczyźnie. Teraz poproszę o przywrócenie połączeń z Roztoczem ;)
2010-06-24 12:07:00 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
250 miejsc w tym pewnie 150 stojacych he he he ot komfort
2010-06-24 12:07:41 Autor: Marcin B.
---.acx.pl

Marcin B.
@Teddy Łajniak

Nie rozumiesz, że taki przód źle się kadruje i fatalnie wygląda na zdjęciach? Nieważne, że tanio, że nowe, że jeździ, że wozi ludzi, że coś się dzieje. Te aspekty sprawy nie są ważne dla prawdziwych MiKoli, NAJWAĹťNIEJSZE SĄ ZDJĘCIA I ŁADNE KADRY.
2010-06-24 12:31:35 Autor: aron busowy baran
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
beeeeeeeeee...
2010-06-24 12:49:16 Autor: Czomo
---.centertel.pl

Czomo
Zbudowali uproszczoną wersje SA134 która mogła by powstać w ZNTK Mińsk Mazowiecki... ot wielkie halo... trochę to śmiesznie wygląda... ale ważne że jest ;)
2010-06-24 12:55:42 Autor: Juraj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś kiedyś napisał, że R-K robi się kolejowym onetem ...
Wiele w tym racji, niestety ;-(
2010-06-24 13:25:39 Autor: lysypr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Proszę zwrócić uwagę na poszczególne elementy: płaskie powierzchnie czoła redukują koszt poprzez brak drogiej giętej szyby przedniej, krytykowany górny reflektor to też typówka i musi być tak zainstalowany a nie pod kątem. Nie miejmy złudzeń co do podzespołów użytych do budowy, na pewno należą do dolnej półki cenowej o tych samych co w SA-136 to można pomarzyć. Na pewno uproszczenia w produkcji także osiągnęły maksimum, przy takiej cenie (gdzie SA-133/4 do najdroższych nie należą) to i tak wygląda to całkiem całkiem. Oby tylko nie okazały się produktem podobnym do wytworów popełnionych przez KOLZAM, lub jednorazówkami. Tak czy siak fajnie, że kolejnych parę kropel wpada do bajorka potrzeb naszych kolei.
2010-06-24 13:28:25 Autor: Pendolino
---.chello.pl
Właśnie wróciłem z przejazdu do Lubartowa, przejazd w jedną stronę zajął 33 minuty, było około 80 osób. Wyjechaliśmy planowo o 10:35 o 11:08 byliśmy w Lubartowie 16 minut postoju, w Lublinie byliśmy z powrotem o 11:57, była telewizja, radio, były też gadżety od ZNTK Mińsk Mazowiecki i PESA Bydgoszcz. Mieszkańcy wiosek przez które przejeżdżaliśmy nieco zdziwieni z tego niecodziennego widoku, nawet krowy się spoglądały na przejeżdżający szynobus. No i zgodnie z deklaracjami Marszałka i Dyrektora LZPR od nowego rozkładu szynobusy mają na codzień jeździć do Lubartowa.

2010-06-24 13:31:27 Autor: WDR
---.postep.pl
Kombinowalem wlasnie, ze gdzies juz cos podobnego widzialem. Ten gorny reflektor nie dawal mi spokoju. I juz wiez skad ten design jest zerzniety: MBxd1-41.
Jeszcze jedna rzecz mnie dziwi. Dlaczego nadal seria SA134.
2010-06-24 13:41:36 Autor: inzynier
---.ae.ge.com
@Lajniak
Wyluzuj troche kolego.

A reflektor wyglada dramatycznie - kazdy widzi.
2010-06-24 14:34:33 Autor: Kylo0
---.marsoft.net
Chociaż jestem pasjonatem kolei, chociaż nie lubię szynobusów, to cenię i rozumiem ich obecność i zadanie na liniach. Bardzo mnie cieszy, że są. W końcu utrzymują jeszcze żywot wielu linii. Bardzo miło z pewnością byłoby zobaczyć pociągi osobowe do Lubartowa, chociażby te z szynobusami. To ogromny plus!! Nie marudźmy, że reflektory tu a nie tam. Miało być tanio to jest. Ważne, że w ogóle jest! Cieszę się, że jest ogromna szansa na ożywienie ruchu na Lubelszczyźnie. A jeśli dadzą nam połączenie z Zamościem to z pewnością będę nimi jeździł, wolę to niż busy:)
@aron: Nie odzywaj się co do mojego ostatniego zdania.
2010-06-24 15:03:36 Autor: wer
---.spitzke.de

wer
O.K. ja juz daje spokoj, ten reflektor u gory mnie nie obchodzi, moje zadnie jest takie: zamiast isc na przod z technia, ZNTK Minsk sie cofa... I tu nie ma wymowiki, ze produkt ten jest ekonomicznej wersji..... (moze zamiast siedzien beda drewniane lawki.... to jeszcze taniej.....)

Mam nadzieje, ze w wojewodztwie lubelskim wrescie pomysla jak zachodnia Polska i beda te szynobusy maksymalnie uzytkowane caly dzien, aby rowniez Zamosc otrzymal polaczenie regionalne z Lublinem (wahalowe polaczenie) pociagow osobowych. Przeiez nie trzeba puszczac pociagow dalekobieznych, wystarczy skomunikowania w Lublinie, czy Rzeszowie.

Na takiej zasadzie wszystkie boczne linie w Niemczech dzialaja,aby dowozac pasazerow do wiekszej stacji, a nie pchac pociagi dalekobiezne przez kazda stacyjke...
2010-06-24 16:17:30 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
no pewnie wahadlowe szynobusy z Lublina do Zamoscia? Co jeszcze? Skad kasa?
wiesz ile to kosztuje? Policz sobie. 133 km x 8 par x 10 zl = 21. tys. zl dziennie = 7,5 mln zl rocznie. Czy warto wydawac tyle kasy zeby przewiezc 30 czy 50 osob szynobusem? no litosci. Rozumialbym gdyby jezdzilo nimi po 100 osob ale przeciez jest to nierealna - patrz Chelm, Krasnik, Deblin. Zachodnia Polska ma generalnie wieksza gestosc zaludnienia wiec tam kolej regionalna ma jakis sens ( choc tez nie wszedzie np. w Nysie, Zarach, Wadowicach, Chalupkach czy Krzepicach nie ma). Uruchamianie pociagow zeby wozily powietrze nie ma sensu ekonomicznego
2010-06-24 16:28:05 Autor: Marcin_1
---.227.131.106
Budowa jednego kilometra drogowej trasy szybkiego ruchu S8 będzie kosztowała około 200 milionów złotych. Czyli za te 7,5 miliona złotych można wybudować jakieś 30 metrów trasy szybkiego ruchu, akurat tyle żeby można było wybudować przystanek z wiatą, gdzie busiarze mogliby pić tanie wino i lać w krzaki ;ppppp. Czy warto wydawać tyle kasy rocznie na szczających busiarzy czy lepiej na szynobusy z Lublina do Zamościa?
2010-06-24 16:44:47 Autor: sphinx
---.internetia.net.pl
@Marcin_1

Te 200mln to w centrum Wawy, z estakadami itp, normalnie schodzi się w okolice 20mln zł i jest to porównywalne z modernizacją linii kolejowej. Za to tabor i utrzymanie są kilkadziesiąt razy droższe.
2010-06-24 16:49:37 Autor: abb666
---.ip.netia.com.pl

abb666
Aron, opodatkuje się twoje busy po 2 zeta za buso/km, po 50gr. za przystanki i po 5 zeta od busa za wjazd do centrum to wystarczy na: utrzymanie szynobusów, darmowe przejazdy dla chętnych, zakup nowego taboru i remonty starego, remonty a nawet w przyszłości budowę nowych linii kolejowych (które połączą takie miasta jak: Janów Lubelski z Kraśnikiem i Biłgorajem oraz Stalową Wolą, Opole Lub. z Bełżycami , Poniatową, Lublinem, Puławami i Kraśnikiem, Bychawę z Lublinem i Biłgorajem, Włodawę z Parczewem, Łęczną -i dalej do Lublina-oraz Łukowem, Lubartów z Kockiem i Łukowem, Parczew z Białą Podlaską i Terespolem, Chełm z Hrubieszowem, Tomaszowem Lubelskim i Bełżcem), i jeszcze kapnie coś GDDKiA, na remonty. Tak, aron, kasa leży na ulicy, a właściwie na tzw. dworcu przy Ruskiej i Pl. Dworcowym - czyli tam, gdzie jest najwięcej busów.
Taki szynobus aron to jest 13 twoich busów. A spali paliwa, tyle co 10, i więcej miejsca na drogach się zrobi, i korki mniejsze, i będzie fajnie.
EOT.
Ale macie problem! Też mi coś - reflektor! Co to pokaz mody? Design? A co to jest? O czym wy muwicie To ma jeździć, wozić ludzi, i być tanie w eksploatacji. Ważne, że jest coś nowego, że zrobione w Polsce - choć przeciw zachodnim pojazdom nic nie mam.- i że jeździ. Za te pieniądze czeg się spodziewacie? TGV? Mnie się podoba. Ma przynajmniej jakieś kształty, a nie te jajka na kółkach.
2010-06-24 16:52:23 Autor: abb666
---.ip.netia.com.pl

abb666
Strzeliłem byka: miało byc mówicie. Za zamieszanie przepraszam.
2010-06-24 16:59:38 Autor: wer
---.spitzke.com

wer
W Polsce poprostu trzeba zmienic przepisy, ktore ulatwiaja rozwoj kolei. Np. w Niemczech nie ma tego dziadostwa busikow, gdyz wszedzie nawet na mala pipidowke dojedzie sie pociagiem, czy to skald wagonowy, czy szynobusy. Tu jest ustawa, ktora mowi, skoro jest polczenie kolejowe, nie ,moze byc polaczenia autobusowego. W calych niemczech mozna na palcach policzyc ile firm ma pozwolenia,/ licencje na przewozy pasazerskie autobusowe miedzymiastowe, moze 6- do 10 firm na caly kraj ktory ma 82 mln ludzi. Pomiedzy najwiekszymi miastami nie moga byc polaczenie autobusowe, a jedynie kolejowe. Tu sa wyjatki, ma ich moze 5-6 firm, te pozwolenia.
A w Polsce kazdy moze kupic sobie busika starego i wozic nim ludzi.
Kolej Niemiecka jest dotowana, aby polaczenia kolejowe byly zachowane, a polecznia autobusowe same musza sie utrzymac.

W sumie, w Niemczech nie ma czego takiego jak PKS-y , obsluge lokalna robia gminy polaczenia do i z dworca kolejowgo na wies, a polaczenia dalekobiezne to pociagi, czy samoloty wewnatrz kraju.
2010-06-24 17:37:31 Autor: Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Najważniejsze że jest to ekonomiczny tabor, dzięki czemu następna linia odżyje. A reszta komentarzy nadaje się do śmietnika. Kolej to pop pierwsze środek transportu, a po drugie obiekt fotografowania Nie odwrotnie!!!
2010-06-24 18:23:46 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
to w Niemczech samoloty wewnątrz kraju latają? Cóż za niedopatrzenie, przecież to podbieranie pasażerów jedynie słusznej kolei.
2010-06-24 18:25:12 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
dokładnie, te 200 mln to w centrum Warszawy na wsi jest to kwota rzędu kilku milionów złotych. Za te 7,5 mln zł możnaby wybudować w 2-3 lata obwodnicę Izbicy, z której codziennie korzystałoby 10 tys. osob
2010-06-24 18:26:00 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
W jaki sposób busy powodują korki na drogach? Przecież busy nie stanowią nawet 1% pojazdów na drogach w woj. lubelskim
2010-06-24 18:35:13 Autor: żuczek malinowy
---.chello.pl
Ciekawe czy czoło jest bardziej cofnięte niż w poprzednich SA134 bo spinanie ich to istna mordęga (no chyba że jest się małym Chińczykiem).
2010-06-24 18:41:11 Autor: żuczek malinowy
---.chello.pl
I o 2 tony lżejszy od poprzednika?
2010-06-24 19:38:46 Autor: a
---.xdsl.centertel.pl
Brawo Podziękowania należą sie marszałkowi Grabczukowi , który się o to postarał. Jednorazowo 5 i to dużych szynobusów , reaktywacja linii do lubartowa i zamościa . Nikt dla lublina tyle nie zrobił.
2010-06-24 19:55:15 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
aron po raz kolejny błysnął - Chałupki i Wadowice to Zachodnia Polska. To może i Parczew leży w centralnej części kraju?? do szkoły pasowałoby się cofnąć:)
2010-06-24 20:39:02 Autor: stach
---.adsl.inetia.pl
Aron nie baron tylko BARAN HI HI
2010-06-24 21:45:59 Autor: MK Lublin
---.enterpol.pl

MK Lublin
W dniu dzisiejszym odbył się pierwszy promocyjny przejazd szynobusu SA134-015 na trasie Lublin Główny-Lubartów linią nr 30. Szynobus jest niezwykle komfortowy i cichy w środku. Przejazd trwał 30 minut przy prędkości 60 km/h, czyli maksymalnej prędkości na tym szlaku. Jednakże miejscami musiał zwolnić do 30 km/h z powodu niestrzeżonych przejazdów oraz kierowców odwykłych od pociągów na tej linii.
Przejazd wzbudził ogromne zainteresowanie okoliczych mieszkańców, w tym szczególnie lubartowian, którzy bardzo licznie przybyli na stację obejrzeć nowy nabytek samorządu Województwa Lubelskiego. Miejmy nadzieję, że remont planowany na 2011/2012 rok i podniesienie prędkości szlakowej do 100 km/h oraz zakup nowych komfortowych pojazdów przyczyni sie walnie do powrotu pasażerów na tej zapomnianej lecz bardzo urokliwej linii.
Na szczególne wyrazy uznania zasługuje postawa władz Samorządu Wojewódzkiego oraz Lubelskiego Zakładu Przewozów Regionalnych. Umożliwiła licznym przybyłym Miłośnikom Kolei wspólne odbycie pierwszej podróży w bardzo miłej atmosferze.
Cóż jak się sprawdzi 5 pojazdów typu 218d \"MIŃSK2\" to pokaże czas. Jednakże wszystkim sceptykom chcałbym zwrócić uwagę na fakt iż dla województwa lubelskiego priorytetem jest przywracanie ruchu pasażerskiego w miejscach gdzie PKP IC zrejterowało. Gdyby babcia miałaby wąsy byłaby dziadkiem. I tak oczywiście zamiast 5 pojazdów typu 218d ponoć brzydkich, ale bardzo komfortowych można kupić jeden lud dwa ATR 220. Można! Tylko pytanie czy jeden nowoczesny STZ coś zmienia w lubelskich przewozach? Dla mieszkańców Zamościa, Biłgoraja, Bełżca, Lubartowa, Parczewa absolutnie nic! 10 sztuk to rozumiem - cała flota pojazdów. Tylko aktualnie nie stać nas na to.
2010-06-24 22:18:40 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
a jaka to roznica czy kupuje sie 1 szynobus czy 10? i tak nic to nie zmieni, bo ponad 99% mieszkancow Lubartowa nie bedzie korzystac z szynobusow. Jedyne co sie uda to wkurzyc mieszkancow Lecznej ktorzy beda stac na przejezdzie na Turystycznej. Bedzie jak w Lukowie - zamkniety przejazd, pociagiem jedzie 50 osob, a przed szlabanami stoi 100 samochodow. Ot ekonomia i zarzadzanie transportem.
Mam nadzieje ze te szynobusy nie zostana uruchomione, a jak juz nie daj Boze zostana to mieszkancy Lecznej powinni je zablokowac i wymoc na marszalku zeby im postawil wiadukt na Turystycznej bo szkoda bardzo zeby stali na przejezdzie bo muchowoz do Lubartowa jedzie
2010-06-24 22:47:07 Autor: Kylo0
---.marsoft.net
Aron TY debilu... w Łęcznej nie ma kolei... Po za tym, kto i ile Ci zapłacił, za promocję busów? Przyznaj się idioto!
2010-06-24 22:49:33 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
no właśnie - w Łyncnej nie ma kolei, a lubartowski szynobus będzie blokował ul. Turystyczną w godzinach szczytu. Czyli mieszkańcom Lubartowa i tak ten szynobus nie pomoże, natomiast mocno zaszkodzi mieszkańcom Łyncnej, Łuszczowa, os. Borek itp. O ile oczywiście nie zderzy się z jakąś krową albo traktorem.
Mam płacone złotówke od posta.
2010-06-24 22:59:47 Autor: Marcin_1
---.chello.pl
jakie centrum Warszawy? ja rozumiem że \"aron\" mówi takie bzdury bo busiarze zawsze bredzą, ale nie dajcie się wziąć na taką głupotę. 200 milionów jest za kilometr na odcinku od węzła Konotopa do Bemowa, gdzie Wy tu macie centrum Warszawy? A \"normalnie\" kilometr kosztuje około 50 milionów złotych, czyli ponad 6 lat dopłat do szynobusów na trasie Lublin - Zamość.

Gdybyście mieli płacone złotówkę od posta, to pracodawca by zbankrutował tyle głupot tu wypisujecie ;-))) piszecie bzdury na tym forum bo za wszelką cenę chcecie naganiać pasażerów do swoich busów a poza tym szef kazał ;-))). Skuteczność żadna ale przynajmniej jeszcze z pracy nie wyrzucili. Szkoda mi was czasem, jak mam dobry humor ;ppp ale z drugiej strony na kłamców jest tylko jedna metoda : systematyczne odkłamywanie i pokazywanie prawdziwego stanu faktycznego.
2010-06-25 06:33:58 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
a na ile czasu szynobus zablokuje przejazd?? max 2 min?? po co wciskasz jakieś kretynizmy?? myślisz, że kazdy jest tak naiwny i kupi twoje brednie?? poszukaj \"mądrych inaczej\" wśród busiarzy.
2010-06-25 06:57:55 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
2 minuty w szczycie to krótko? wystarczy żeby zrobił się korek. I policz ile spalin wyemitują w tym czasie samochody na Turystycznej. To jest ten \"ekologiczny\" transport kolejowy.
Przejedź się do Łukowa, zobacz jak to wygląda szczególnie na przejeździe w ciągu DK63. A przecież w Lublinie jest o wiele większy ruch samochodów niż w Łukowie.
Mądry jesteś bo w Puławach masz wiadukty. Ja bym na miejscu mieszkańców Łyncnej zrobił blokadę na torach - jak marszałek chce się bawić w szynobusy to niech najpierw zbuduje wiadukt na Turystycznej.
2010-06-25 07:03:23 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
No właśnie i sam widzisz - koszt obwodnicy Puław ( z mostem) wyniósł jakieś 300 mln zł. Czyli obwodnica Izbicy kosztowałaby zapewne ok. 100 mln zł bo tam nie ma tak dużej rzeki jak Wisła. Ale z obwodnicy Izbicy codziennie korzystałoby 10 tys. osób a ile korzystałoby z pociągów do Zamościa? No właśnie. Nawet jakby uruchomić 8 par pociągów Lublin - Zamość to żeby skorzystało z nich 10 tys. osób to mamy 600 osób na pociąg. Czyli co? SU45 plus 10 wagonów?
Śmiech na sali.
Poza tym nie wiem czy wiecie, ale z dróg nie korzystają wyłącznie busiarze. No ale wiadomo że to trudno zrozumieć.

2010-06-25 07:25:13 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Co ty porównujesz Łukow, gdzie jeżdżą cieżkie i długie pociągi towarowe z pzrejazdem na turystycznej, przez którą przejedzie szynobus przez 2-3 sek. 2 minuty w ciągu np godzinny spowoduje korek?? Jeśli samochody zatrzymaja sie przed przejazdem, to automatycznie zwolni się miejsce za nim - więć o jakim korku mowa??Z resztą - przecież w lublinie nie ma korków (twoje słowa) - ale proponuję - jedż do Łęcznej i roziweś plakaty zachęcające do blokady:))
Widziałeś obwodnicę Puław?? Jechałeś nią?? Jak na razie jest to pól obwodnicy, z której większość ciężarówek wjeżdża i tak do centrum miasta i kieruję się na lublin, a nie korzysta z przejazdu przez Ĺťyrzyn - z prostej przyczyny - jest krócej. W kierunku przeciwnym jest podobnie - widze to codziennie.
Także nie wypowiadaj sie na tematy, o których nie masz pojęcia, chyba że celowo kłamiesz i wprowadzasz ludzi w błąd - na szczęście śa tacy co będą cię \"prostować\"
\"Poza tym nie wiem czy wiesz, ale z torów nie korzystają wyłącznie kolejarze. No ale wiadomo że to trudno zrozumieć.\" :)))

2010-06-25 08:20:31 Autor: bisu
---.21h.stalowa.pilicka.pl
Aron to 3 osoby w jednym nicku! Baronie z koziej #$#$$ trąbka.
2010-06-25 08:59:59 Autor: Marcin_1
---.227.131.106
No przecież już od dawna piszę - busiarze pod ksywą \"aron\" - bo wiadomo że jest ich kilku.

Dokładnie, obwodnicy Puław powstała na razie połowa, jechałem tamtędy w zeszłym miesiacu. Busiarze kłamią, kłamią i kłamać będą bo taka jest ich złodziejska natura. Są tacy złodzieje, którzy nawet złapani na gorącym uczynku ze skradzionym przedmiotem w ręku twierdzą że to nie oni. To jest choroba na którą nie ma lekarstwa.

Jak zostaniecie posłami czy innymi radnymi, to sobie krzyczcie o potrzebie budowania obwodnicy każdej wsi czy małego miasteczka, które jest na drodze. W Europie rozwiązano już ten problem dawno, mianowicie na drodze która nie jest autostradą lub drogą ekspresową i przebiega przez miasto, tworzy się ronda, które spowalniają ruch. No ale jak taki busiarz musiałby zwolnić w mieście do 50 km/h to by przecież z nerwów pogryzłby sobie wąsy aż do uszu. Więc krzyczy żeby robić obwodnicę Motycza albo Zawady :)).

Przywrócenie pociągów do Lubartowa to pierwszy pozytywny sygnał, mam nadzieję że pójdą za nim następne. I żad
2010-06-25 09:01:52 Autor: Marcin_1
---.227.131.106
..sorry ucięło mi tekst... I żaden busiarz temu nie przeszkodzi, nawet jakby pisał pięćset postów dziennie :)))
2010-06-25 10:23:37 Autor: Marcin_1
---.227.131.106
A oto kolejny przykład jak oszukują busiarze na forum. Nazwę firmy wykropkowałem żeby nie było posądzeń o reklamę ;-)

opinia pasażera : http://www.tur-info.pl/

Czytelnik IP 83.238.201.*
Data wysłania: 2007-02-07 12:45
Temat: popraw sie c.....
Treść: jezdzilem kilkanascie razy z lubelska firma c......., cud ze jeszcze zyje. mikrobusy ladne z wierzchu ale technicznie trupy. kierowcy zas prawdziwi kamikad ze. kilka razy trase lublin - warszawa jechalismy niecale dwie godziny . JAN MAGIERA LUBLIN ..

I jakie mamy na to odpowiedzi :

popraw sie c..... [2009-10-09 12:35 84.10.199.*]
ja też jeżdze z c...... i mi osobiście podoba się to że busiki sprawnie i na czas dojeżdżaja, a jeśli komuś przeszkadza że jeżdża szybko niech sie przesiądzie do pks-u i zobaczy jaka to frajda jechać 3,5 godziny do wawy
poza tym ztego co się dowiedziałem od kierowcy wszystkie busy mają ograniczenie do 99 km/h tak wie nie mogą rozwinąć jakiejś zawrotnej prędkości
Jk zwykle nasza mentalność bierze górę - PLOAKOWI NIKT JESZCZE NIE DOGODZIŁ
jedni chca jechac szybko i sprawnie a drudzy ..... nie wiem już sam
popraw sie c....... [2009-10-16 19:43 84.10.199.*]
ja też wiele razy jeździłam z ta firmą i kierowcy jeżdżą rewelacyjnie i jestem zadowolona, i z tego co wiem a ten zakres przepisów jest mi dobrze znany takie busy muszą przejść badania techniczne wiec gdyby były trupami to by nie były dopuszczone na taką trasę. spróbuj się przejechać np. do chełma albo kraśnika to są dopiero trupy więc zamiast wydawać dosyć subiektywne opinie najpierw przejedź się z innymi i porównaj
karolina - podróżująca często na tych trasach.
popraw sie ....... [2009-10-09 12:30 84.10.199.*]
ja do jazdy kierowców firmy c...... nie mam zastrzeżeń, decydując sie na przejazd busikiem chodzi głównie o to żeby dojechać na czas dlatego mi ten środek lokomocji pasujkiedymś mi sie też zdarzyło że dojechaliśmy do wa-wy w 2 godziny, ale w syumie co sie dziwić o godzinie 5 rano jest praktycznie pusto na trasie lublin- warszawa
szczerze mówiąc jeśli ktoś nie jest zadowolony że busiki jadą sprawnie to niech sie sprobuje przejechać pks-em ja nistety kiedyś musiałam z niego skorzystać i z całym szacunkiem wolę rywatną komunikacje

Zauważcie że wszyskie trzy odpowiedzi od \"zadowolonych klientów\" pochodzą dokładnie z tego samego namiaru : 84.10.199. Ciekawe który busiarz ma obowiązek wpisywać takie rzeczy na forum ;-)

Tak wygląda w praktyce gadanie o tym że \"ludzie wolą busy\" i inne kłamstwa busiarzy. Każe ich słowo na tym forum i na każdym innym to lipa i kłamstwo.
2010-06-25 10:46:36 Autor: abb666
---.cdma.centertel.pl

abb666
I znowu aron! I ja to zwykle jest za jego przyczyną dyskusja zeszła na te pokraki nie mieszczące się w koleinach po ciężarówkach.
Cyt: \" aron: 2 minuty w szczycie to krótko? wystarczy żeby zrobił się korek. I policz ile spalin wyemitują w tym czasie samochody na Turystycznej. To jest ten \"ekologiczny\" transport kolejowy.\"

Od kiedy to samochody zalicza się do transportu kolejowego? A może busy to tak na prawdę samoloty? Połowa to z tych samochodów to stare trupy nie spełniające nawet tych najniższych norm polskich, nie mówiąc o europejskich. Zresztą, można zgasić silnik jak się stoi w korku a nie kopcić. Do Łęcznej, też się tory podciągnie. Spokojnie, aron trochę to potrwa, ale da się załatwić.
Niemcy Belgia Holandia w tych krajach to władze lokalne dbają o komunikacje publiczną, to tamtejsze PKSy zadbały o to, żeby nie było pokracznych złomów w stylu naszych aronobusów, tylko autobusy z prawdziwego zdarzenia. A u nas co? Wolnoamerykanka.

2010-06-25 12:53:12 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
ale czy ty czlowieku nie rozumiesz, ze jezeli samochod staje i rusza to pali wiecej benzyny niz wtedy gdy jedzie bez zmian predkosci? Samo zwalnianie i rozpedzanie samochodow na turystycznej spowoduje wzrost emisji CO2 i tym podobnych do atmosfery i taka bedzie \\\"ekologiczna\\\" korzysc z twojego szynobusa. Niech marszalek najpierw zbuduje wiadukt jak chce sie bawic w szynobusy, ktore zreszta nawet jezeli zostana uruchomione okaza sie kompletna porazka..

Tak tak wszyscy wiemy ze na zachodzie europy nie ma w ogole obwodnic, autostrad, w kazdym miesccie jest rondo tylko cala kasa jest inwestowana w kolej. Berlin na przyklad nie ma obwodnicy autostradowej i bardzo slusznie bo i po co. TIRy jada przez centrum Berlina bo jest tam duzo rond. Ale czy my musimy nasldaowac Niemcow? Powinnismy byc tworczy i jak Niemcy inwestuja w kolej to my dla odmiany powinnismy inwestowac w obwodnice IZbicy a nie w bezsensowne szynobusy do Zamoscia i Lubartowa.

Jezeli chodzi o Pulawy to ja bym proponowal zlikwidowac nowy most na Wisle i niech te wszystkie TIRy jada przez centrum Pulaw i stary most tak jak jezdzily kiedys bo tak jest w niemczech ze miasta wielkosci Pulaw nie maja obwodnic, tylko szynobusy. Jak nie wierzysz to jedz i sprawdz.

Przeszkoda w postaci zamknietego przejazdu spowoduje ze wzrosnie ilosc spalin emitowanych przez samochody. GDyby nie bylo pociagu, nie byloby zamnietego przejazdu, byloby mniej spalin. A wiec tutaj to ten bezsensowny szynobus bylby czynnikiem zanieczyszczajacym powietrze.

Do Lecznej tory podciagniesz? He he he. I dokad jeszcze? Moze do Belzyc? Fajnie sie posmiac. I moze reaktywujesz wloczege wschodu Lublin - BIalystok? Ale dajesz czadu.

Niemcy Belgia Holandia dbaja o komunikacje publiczna. Wiesz ile tam kosztuja bilety? Gdyby u nas za bilet z Lublina do Lubartowa placilo sie 2 euro to tez by jezdzily najnowsze modele Irizara albo innego Kajetana. A jak sie placi 2 zlote to wiadomo ze Sprinter jest najlepszym rozwiazaniem bo malo pali.
U nas nie ma zadnej wolnoamerykanki, liczba kursow busow jest odgornie ograniczana przez urzednikow.
2010-06-25 13:10:23 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Mit korka został obalony to przechodzimy do ekologii - może nikt się nie spostrzeże:))) Od kiedy aron tak nagle zależy ci na ekologii?? Normalnie zachowujesz się jak jeden z kandydatów na prezydenta przed II turą wyborów. Może niech busiarze zainwestują w nowszy sprzęt - wtedy emisja CO2 też spadnie.
Co do Puław i jej pólobwodnicy - w obecnej chwili nie jest to żadne rozwiązanie, tiry jadą nowym mostem, a większość dalej i tak kieruje się do centrum miasta. Nie będe już wspominał o zjeździe/wyjeździe do/z azotów - porażka...
A propo liczby kursów busów - ustaliłeś już ile ich jest??
2010-06-25 13:43:14 Autor: Marcin_1
---.227.131.106
Tak tak, zdaniem busiarzy Berlin ma tylu mieszkańców ile Izbica więc ponieważ Berlin ma obwodnicę to Izbica czy Motycz też musi ją mieć ;ppp. Każda wieś musi mieć obwodnicę ;pppp

Zreszą jest to klasyczny przykład kłamstwa, oszustwa i mataczenia busiarzy podpisujących się \"aron\". Ja piszę o małych miastach gdzie nie ma autostrady i drogi ekspresowej, a oni mówią o stolicy, Berlinie, otoczonym Berliner Ring. Klasyczna metoda, przekłamywanie tego co powiedział przedmówca.

Co dalej? Zdaniem busiarza, jak się rusza spod szlabanu to powoduje wzrost emisji CO2. Ruszanie spod czerwonych świateł czy też z przystanku emisji CO2 nie powoduje ;pppp

Gdyby za każde kłamstwo busiarzy, musieli oni płacić po 1 zł na Fundusz Drogowy, ukończonoby już trasę ekspresową Warszawa - Lublin :ppp

Uwolnienie mieszkańców województwa lubelskiego oraz sąsiadujących rejonów od pseudousług tych pijanych idiotów jest jedną z misji cywilizacyjnych na drugie dziesięciolecie XXI wieku ;-)

A jak tam wam idzie, busiarze podpisujący się \"aron\", podszywanie się pod klientów na forach internetowych? Ilu pracowników firm busiarskich pisuje teraz jako \"zadowoleni klienci\" promując firmy busiarskie? Licznik kłamst bije z każdą godziną!
2010-06-25 14:43:47 Autor: bisu
---.21h.stalowa.pilicka.pl
W 20 letnich busach nie ma katalizatorów. A Aron baron busiarski w swojej flocie ma 99% takich zdezelowanych busów. Warto wspomnieć, że \"buciarze\"* mają ambicję konkurować z koleją w sensie zakupów taboru. Szkoda, że w Polsce nie istnieje coś takiego jak kultura techniczna i ludzie nie zdają sobie sprawy z tego ile kosztuje autobus szynowy/wagon/lokomotywa. Busa busik kosztuje 40-60 tysięcy zł lokomotywa 70 mln zł.
2010-06-25 15:33:22 Autor: Kylo0
---.marsoft.net
Heheheheh :D coraz zabawniej się robi.... :)

Aron, jak tam? Znalazłeś nowe miejsce bycia \"zadowolonym klientem\" :)?
Fajnie, fajnie, poprawiliście mi humor:)

Heh, katalizatory, kolejny trafny argument, dobrze bisu mówi. No i gdzie aronie Twoja ekologia?! Przecież zanieczyszczacie środowisko!!
2010-06-25 17:01:10 Autor: abb666
---.ip.netia.com.pl

abb666
\"Gdyby u nas za bilet z Lublina do Lubartowa placilo sie 2 euro to tez by jezdzily najnowsze modele Irizara albo innego Kajetana. A jak sie placi 2 zlote to wiadomo ze Sprinter jest najlepszym rozwiazaniem bo malo pali.
U nas nie ma zadnej wolnoamerykanki, liczba kursow busow jest odgornie ograniczana przez urzednikow.\"
Jak się opodatkuje twoje busy, to będziemy jeździc do Lubartowa za symboliczną złotówkę.
W tej chwili już płacimy 1 eurio za przejazd Lublin- Lubartów.
Sprinter zabierze tylko 20 góra 30 osób. SA 103 co najmniej 3 razy tyle. I pali tyle co 3 twoje busy. Do tego nie stoi w korkach i nie czeka na TLKi, bo za pół godziny jest następny.
Tak więc to busy są nie ekonomiczne i nie efektywne.
Bilet z Venlo, gdzie często bywam do Warszawy kosztuje 60euro. Przy zarobkach rzędu 2000E to pikuś. Tak jak bilet Kraśnik Lublin 5 zeta przy zarobkach 2000 zł. A bus kosztuje 7 zeta. I nie ważne czy jedziesz z Lasów, czy z Fabrycznego na Ruską, czy na Węglin.

Cyt.:\"ale czy ty czlowieku nie rozumiesz, ze jezeli samochod staje i rusza to pali wiecej benzyny niz wtedy gdy jedzie bez zmian predkosci?\"
Jak się wybuduje tory do Łęcznej i Bełżyc, to się ludzie przesiądą ze swoich maszynek na pociągi - bo dzięki podatkom od busów będą jeździć za złotówkę.
2010-06-25 18:59:55 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
średnia wieku busów jest w woj. lubelskim 2 x niższa niż autobusów PKS i 3 x niższa niż pociągów.
1 euro za przejazd Lublin - Lubartów? Od kiedy euro jest po 3 złote? Sprzedaj mi za tyle!

Sprinter zabierze 30 osób, ale kursuje co 5 minut. SA 103 zabierze 2 x tyle, ale kursuje rzadko i nie dojeżdża do centrum. Sprinter ma 7 przystanków w Lubartowie, a SA103 jeden.

Pociągi co pół godziny do Lubartowa? Ty jesteś aby normalny? I ciekawe kto by nimi jeździł? 20 osób na pociąg? No nieźle he he he.

Bilet z Venlo do Warszawy kosztuje 60 euro? To chyba masz jakąś zniżkę kolejową.

Bilet z Kraśnika do Lublina w busie kosztuje 7 zeta, bo bus wiezie bezposrednio z centrum do centrum. A bilet na pociąg kosztuje 5 zeta, bo trzeba dokupić bilet MPK Lublin i MPK Krasnik ( no chyba że ktoś lubi dłuuuuuugie spacery).

Szynobus nie stoi w korkach? I co? MOże jeszcze wjeżdża na plac Litewski? a 13 i 150 na Młyńskiej też może nie stoją w korkach? Pofantazjuj jeszcze trochę he he he

Odnoszę wrażenie że wam kolejarzom się wydaje że ul. 1 Maja to główny deptak i ścisłe centrum Lublina he he he

Jak się wybuduje tory do Łęcznej i Bełżyc he he he. I gdzie jeszcze? Może do OStrowa Lubelskiego? Albo w Lublinie na plac Litewski. No nieźle. I
2010-06-25 19:01:26 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
Ty piszesz jakieś głupoty że w Niemczech istnieje jakiś Berliner Ring. Przecież tam nie ma dróg, są tylko koleje. Niemcy inwestują w kolej, nie w drogi
2010-06-25 19:06:18 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
Własnie ludzie zdają sobie sprawę z tego, że drogiego szynobusa nie ma sensu kupować po to żeby woził 50 osób. Tyle osób można przewieźć 2 busami.
2010-06-25 19:07:25 Autor: Kylo0
---.marsoft.net
Aron, zamknij już mordę swoją, bo śmierdzi, na prawdę :) Już mamy dość Twoich filozofii, które jak na razie nikogo nie przekonały. Przyjebałeś się tej Łęcznej i placu Litewskiego... Pociąg to nie autobus miejski, już mówiłem Ci to. Zamknij pysk i idź do busa, naciesz się nim póki możesz.
2010-06-25 20:58:41 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
aron jak z tymi busami?? ile ich jest?? policzyłem ci dwa dni temu, że korzysta z nich ok 16 tys. mieszkańców lubelskiego (mniej niż jeden % ogółu mieszkańców, a wynik pewnie i tak zawyżony) a ty siedzisz cicho, nie komentujesz - czyżbyś się zgadzał??
2010-06-25 22:30:35 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
z busow korzysta wiecej osob niz z pociagow a odlicz rodzine kolejowa
2010-06-26 10:40:25 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale ile jest?? czy liczba 16 tys. jest oki?? może zawyżona??lub zaniżona?? i ile osób to rodzina busiarska i znajomi??
2010-06-26 11:58:56 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
rodziny busiarskiej jest mniej niż kolejowej, bo u busiarza nie ma biurokractwa
2010-06-26 12:30:45 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I co z tego?? rodzina kolejowa non stop jeździ pociągami?? Są rodziny kolejowe, dla których pracownik nie wykupuje ulg, bo nie są im potrzebne z prostej przyczyny - rzadko korzystają z przejazdów.
A gdzie do na pierwsze pytania??
Pitz policzył te kursowe busy?? Czy nawet temu nie jest w stanie podołać??
2010-06-26 19:05:51 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
Jak ma prawie darmo to czemu ma nie jeździć?
Policzyłem busy i na pewno mają większy udział w rynku przewozów w woj. lubelskim niż pociągi, a na niektórych liniach przytłaczająco większy.
2010-06-26 19:16:27 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co ma jeździć jak nie ma potrzeby?? to nie karuzela:))
Jak policzyłeś to podaj dane, a nie owijaj w bawełnę:))
2010-06-27 07:14:55 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
Podałem ci dane odnośnie kolei i to wystarczy. Busy przewożą o wiele więcej pasazerów niż kolej w woj. lubelskim. Dodatkowo na kolei jest biurokractwo, które tak uwielbiasz.
2010-06-27 10:37:07 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież ja ci zadałem pytanie o busy a ty odpowiadasz o pociągach - nie rozumiesz jak się do ciebie mówi?? Skoro nie znasz odpowiedzi to powiedz, a nie odpowiadasz na całkiem inny temat i jeszcze twierdzisz że to wystarczy - większego kretynizmu nie słyszałem. Jeśli znasz te liczby to podaj - w czym problem?? Ale skoro nie protestujesz, to zgadzasz się na moje dane. Czyli co 16 tys. pasażerów?? Nawet nie ma twojego ulubionego 1%:)))
2010-06-27 11:27:11 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
zżera cię zazdrość że busy przewożą więcej pasażerów niż kolej, która jest kompletnym bankrutem i musi żebrać u marszałka o dotacje żeby przetrwać buahahahaahahaa
2010-06-27 11:57:46 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znowu głupkowaty i pusty śmiech - tylko taki masz argument?? Jaka zazdrość?? A ciebie co zżera?? Głupota?? Skoro nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie z twojej branży?? Niech busiarze Zrezygnują z KRUS-u, wprowadzą kasy, przestaną wyłudzać pieniądze od marszałka - takie rzeczy funkcjonują w normalnych firmach, a podobno busiarstwo do nich się zalicza (na szczęście tylko według ciebie) - wtedy będziesz mógł nazwać się żebrakiem, bo o bankrucie będziesz mógł tylko pomarzyć:) Wtedy zobaczymy jak ruszycie na kolanach z żebraczą pielgrzymką:)
2010-06-27 18:50:27 Autor: kolej!
---.hypnet.pl
Cyt. Aron:\"ale czy ty czlowieku nie rozumiesz, ze jezeli samochod staje i rusza to pali wiecej benzyny niz wtedy gdy jedzie bez zmian predkosci?\"

A to busy nie muszą zatrzymać sie przed kazdym kolejowym przejazdem? Jeśli tak to kiedys ludzi pozabijają
2010-06-27 23:09:07 Autor: Marcin_1
---.chello.pl
busiarze zwani \"aron\"niczego nie rozumieją, bo tylko myślą o własnych tyłkach . Jedyne, co do nich dociera to prosta reakcja, taka jak u pierwotniaka - mieć pasażer= mieć więcej pieniądze = móc kupić więcej taniego wina.

No to klepią w kółko te bzdury, bojąc się że za dużo ludzi się przesiądzie do szynobusa. A więcej ludzi na kolei = mniej pieniędzy = mniej taniego wina dla busiarzy.

Więc spokojnie, należy przywracać kolejne połączenia kolejowe i bawić się patrząc jak te półmózgi bezsilnie klepią na forum po raz 389 te same brednie

Jak tam busiarze zwani \"aron\"? oderwijcie się na chwile od wypisywania na innych forach pochwał na busy jako \"zadowoleni klienci\" i przeczytajcie : mniej busów = mniej pijanych busiarzy = więcej trzeźwego społeczeństwa ;-))))
2010-06-28 06:26:32 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
No faktycznie masy ludzi się przesiadły do szynobusa na trasie kraśnickiej buahahahaha. Sama rodzina kolejowa i mieszkańcy Leśniczówki gdzie bus nie dojeżdża. Busiarze z Kraśnika już bankrutują, czego przejawem jest kupowanie przez nich najnowszych Mercedesów buahahahahaa dzięki głupocie kolejarzy.

Więcej szynobusów = więcej dotacji od marszałka dla kolei = pieniądze wyrzucone w błoto.

My proponujemy żeby marszałek poszedł po rozum do głowy i zamiast wywalać kasę na nikomu poza rodziną kolejową niepotrzebne szynobusy i biurokractwo zabrał się np. za remonty dróg wojewódzkich. OK zaczęto frezować DW 809 Lublin - Krasienin ale co np. z DW 835 Jabłonna - Wysokie?. Kiedy marszałek w końcu się za nią weźmie? Przecież tamtą drogą jeździ codziennie ok. 5 tys. osób a jest straszne kartoflisko. Widział ktoś kiedyś 5 tys. osób w pociągach w woj. lubelskim? No właśnie. A marszałek woli wydawać kase na szynobusy którymi pojedzie w porywach 50 osob, w tym pewnie połowa to rodzina kolejowa bo tak jest na linii do Kraśnika

2010-06-28 07:52:53 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Wy tzn kto?? aronii??:))
Gdzie zgłosiliście swoje propozycje, postulaty??
I zmień tą śpiewkę z rodziną kolejową - już dawno nudna się stała
2010-06-28 09:01:12 Autor: Marcin_1
---.227.131.106
wy busiarze to możecie najwyżej prosić marszałka żeby zwiększył ilość punktów z alkoholem bo wykupiliście wszystkie tanie wina w okolicy. Najlepiej żeby było więcj win aroniowych :pppp

to że wy nie korzystacie z kolei, nie ma znaczenia. Was się po prostu pomija w rachunkach i badaniach jako błąd pisarski :ppp możecie sobie tutaj urządzać dyżury i powtarzać po kilkadziesiąt tysięcy razy to samo; możecie podszywać się pod \"zadowolonych klientów\" na forach pasażerskich ale to nic nie pomoże, was po prostu w analizach zrównoważonego rozwoju nie ma i nie będzie ;ppp
2010-06-28 10:33:44 Autor: :-)
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Aron: Busiarze to pasożyty, do których dopłacają wszyscy Polacy. Ciebie Aronie nie interesuje utrzymanie dróg! Nie interesuje ciebie likwidacja skutków wypadków drogowych (na statystycznego Polaka to około 1000 złotych rocznie), bo płacimy wszyscy! Nawet przystanków nie stawiacie, bo korzystacie z istniejących!
Co do przejazdów kolejowych, to pretensje do zarządcy drogi! Dlaczego nie wybuduje skrzyżowania dwupoziomowego?
2010-06-28 12:48:42 Autor: aron busowy baron
---.254.149.215
Busy nie niszcza drog bo busy sa lekkie, a liczba osob zabitych w busach jest bardzo mala w stosunku do liczby pasazerow przewiezionych bezpiecznie. W woj. lubelskim w busach ginie srednio ok. 1-2 osoby rocznie przy tysiacach przewiezionych bezpiecznie. Stad sie tez bierze ta nienawisc do busiarzy, bo gdyby w busach ginelo w kazdym wojewodztwie 100 osob rocznie to zapewne z pociagow korzystaloby wiecej osob.
Utrzymywanie przystankow jest zadaniem wlasnym gminy, bo to przeciez mieszkancy gminy korzystaja z tych przystankow rowniez.
Fakty sa takie ze z drog korzystaja wszyscy, a z kolei pasazerskiej ulamek procenta mieszkancow woj. lubelskiego. Dlatego trzeba najpierw wyremontowac porzadnie drogi wojewodzkie, a nie kupowac za ciezkie miliony szynobusy ktore beda wozic w porywach po 50 osob w tym rodzine kolejowa. Ja nie domagam sie natychmiastowego remontu np. DW 809 na odc. Michow - Przytoczno bo jest ona w fatalnym stanie, ale wielkiego ruchu tam nie ma. Natomiast stan takiej np. DW835 Lublin - Bilgoraj wola o pomste do nieba, a kazdego dnia z tej drogi korzysta kilka tysiecy osob czyli nie ma nawet porownania do pustawych pociagow. NIech marszalek zapomni na chwile ze jest z PO i pojdzie po rozum do glowy, bo drogi sa najwazniejsze a nie jakis tam niszowy transport szynobusowy.
2010-06-28 12:50:36 Autor: aron busowy baron
---.254.149.215
Dlaczego obciazasz busiarza wina za wszystkie wypadki drogowe? Przeciez nie tylko busiarze powoduja wypadki drogowe, ale w zdecydowanej wiekszosci sa to inni uczestnicy ruchu.
Pasozytami nazywano za Bieruta rolnikow i kupcow, a wiec to slowo w twoich platformianych ustach imponuje mi. Widac ze walcze w slusznej sprawie.
2010-06-28 13:25:34 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
busy nie niszczą dróg - większych idiotyzmów nie słyszałem:))) a kto twierdził nie tak dawno, że nawet rower niszczy drogi?? kolejny ślepak (b)aronku:)))
2010-06-28 13:38:22 Autor: aron busowy baron
---.254.149.215
oczywiscie ze busy nie niszcza drog. Poloz sobie na narzadzie plciowym odwaznik 50 gramowy co 5 minut a potem odwaznik polkilogramowy co godzine. Odczujesz wtedy kto bardziej niszczy droge TIR czy bus aronus
2010-06-28 19:15:13 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ty tak robiłeś?? Możesz opisać odczucia?? a może sobie najeżdżałeś po kolei różnymi złomobusami?? I jak?? który najlepszy?? 309????? Ĺťe kochasz busy to wiadomo od dawna, ale, że z ....:))))
Zapytałem o porównanie roweru do busa - po raz n0ty brak odpowiedzi i głupie uniki:)
2010-06-28 19:35:11 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
czyli twierdzisz, że bus waży więcej niż Jelcz z PKSu albo TIR? Faktycznie chyba jesteś członkiem PO
2010-06-28 20:01:34 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty jesteś aż tak tępy, czy udajesz, że nie rozumiesz?? przecież to ty uważasz,że bus jest lżejszy od roweru, skoro ten pierwszy nie niszczy drogi, a drugi tak. Chyba należysz do Samoobrony:)))
2010-06-29 06:57:33 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
przecież to ty twierdzisz, że bus jest cięższy od TIRa, bo chcesz opodatkować busy nie opodatkowują TIRów. Myslenie rodem z PO
2010-06-29 07:06:01 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
kolejarze korzystają z dróg kupując np. mleko w Biedronce które przecież nie jest dowożone helikopterem. No ale cóż durnie z PO będą nadal wmawiać że drogi są niepotrzebne, ale autostradę ze swojego Gdańska do Bydgoszczy to zbudowali, a w woj. lubelskim stawiają fotoradary i naganiają ludzi do szynajbusów. Oto Platforma Obywatelska
2010-06-29 07:21:10 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
A kto twierdził, że jadąc rowerem po zakupy do biedronki niszczy się drogi, a busy niby nie niszczą?? Totalny brak myślenia - chyba naprawdę musisz skorzystać z kursu \\\"aronowa tępa strzała\\\";)))
2010-06-29 07:28:21 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
przecież kolejarz tirem nie jedzie po zakupy - skoro bus nie niszczy drogi, to tym bardziej samochód osobowy, bo jest lżejszy:)) czym prędzej wsiadaj do interbusa \\\"aron tępa strzała\\\" relacji jednokierunkowej:))))
2010-06-29 12:45:37 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
a czym przywozi sie towary do Biedronki? Pociagiem? Helikopterem? No chyba ze myslisz ze te wszystkie towary to w Biedronce sie produkuje
2010-06-29 12:59:22 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
zrozum czlowieku ze droga produktu z fabryki poprzez biedronke do jamy gebowej kolejarza wymaga udzialu TIRa, a TIR wymaga drog a ty jestes przeciwko remontowaniu drog wojewodzkich i budowie obwodnicy Izbicy. No ale ty z PO to zapewne nie zrozumiesz
2010-06-29 13:04:57 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
to ze nas pomija sie w rachunkach i badaniach to nas nie interesuje - nas interesuje to ze pasazerowie nie pomijaja naszych busow podczas planowania swoich podrozy i plynie kasa szerokim strumieniem do kieszeni panow busiarzy a kolejarze moga co najwyzej zebrac o dotacje u marszalka buahahahahahahaa
2010-06-29 13:12:35 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Jak na razie to \\\"busiorze\\\" wyłudzają kasę od marszałka, przecietny kolejarz zarabia lepiej od \\\"kierowcy - busiorza\\\" a artykuły spożywcze w porównaniu do innych towarów, które zapewniają byt gospodarce i wąsatym gębom \\\"busiorzy\\\" stanowia niewielki odsetek w całości przewozów - wbij to sobie do mózgownicy.
Czy \\\"busiorze\\\" nic nie jedzą, skoro nie biorą udziału w niszczeniu dróg??
2010-06-29 13:21:38 Autor: aron busowy baron
---.play-internet.pl
No wlasnie i wreszcie doszedles do tego. Eureka! Busiarze jedza, kolejarze jedza, informatycy jedza, kazdy je. A jedzenie dowozi sie TIRami. A TIRy jezdza po drogach. A wiec wszyscy korzystaja z drog i powinni za te remonty drog placic w podatkach. Natomiast z szynobusow korzysta mniej niz 1% mieszkancow i dlatego za szynobusa powinni sobie placic sami zainteresowani.

A Grabczuk jak zwykle na odwrot - kupuje szynobusy zeby sie popsuly na syfiastych torach i nie chce remontowac drog wojewodzki. Oto Platforma Obywatelska.
2010-06-29 14:37:52 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie moja wina, że nic a nic nie zrozumiałeś z postu powyżej.
Z krusu też korzysta mniejszość, a dokładają wszyscy - to ci akurat nie przeszkadza??
Kali ukraść krowę to dobrze, Kalemu ukraść krowę to źle:)
2010-06-29 22:33:29 Autor: aron krusowy baron
---.paradowski.pl
z KRUSU korzystają wszyscy, bo dzięki niemu w POlsce jest dośc tanie jedzenie w porównaniu do innych krajów. Zresztą ja jestem za likwidacją KRUSu razem z pociągami pasażerskimi, zapłacą miastowe 5 zł za chleb i 50 zł za kilo najtańszej wędlyny
2010-06-30 06:21:43 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
hehe- wiekszej głupoty nie słyszałem:))
ciekawe jak są adekwatne dopłaty do krusu do koprzyści z niego płynących:))
dzięki \"busiorzom\" i złotówom mamy tańszą żywnośc:))))hahahaha
powinieneś się habilitować z tego tematu:)))
jednak jesteś typem mohera - tylko ciekawe, czy masz za luźny berecik i ci opada na oczy, czy za cisnny i cie uciska w czaskę:)))
2010-06-30 08:03:19 Autor: aron busowy baron
---.paradowski.pl
Gdyby nie KRUS to miałbyś chleb po 5 zł, a kiełbasę po 50 zł czego ci zyczę. Jestem za likwidacją zarówno KRUSu jak i pociągów pasażerskich.
Ty jesteś typowym platformersem który liże d... niemcom i ruskim a nienawidzi polskich prywatnych firm.
2010-06-30 10:28:27 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jesteś za likwidacją krus a z niego korzystasz - gdzie tu sens?? już widzę te ceny żywności jak krus zlikwiduje się \\\"busiorom i złotówom\\\"\\\" - kiedyś oni nie korzystali z krusu i jakie były ceny??
chyba jednak berecik cię uciska:))
od kiedy to platforma nienawidzi prywatnych firm?? skoro opowiadają się za prywatyzacja największych, strategicznych dla gospodarki kraju firm??
2010-06-30 14:38:46 Autor: pasażr
---.internetdsl.tpnet.pl
No dobra, bronek, jest za uszczelnieniem krusu aby takie mendy jak aron z niego nie korzystaly
2010-06-30 21:46:39 Autor: aron krusowy baron
---.paradowski.pl
Ja jestem za likwidacją KRUSu. Jak go chcesz uszczelniać niby?
2010-07-01 06:17:56 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
jesteś za likwidacją a korzystasz z niego?? uszczelnienie nie równa się likwidacji:)) wystarczy zlikwidować KRUS dla busiorzy, złotów i i innych sałaciarzy sałaciarzy, którzy płacą śmieszne pieniądze na kwartał i jeszcze się plują, że dokładają do publicznych pieniędzy
2010-07-01 07:01:12 Autor: aron krusowy baron
---.paradowski.pl
To ci mówię kup hektary jak wszyscy będą na KRUSie to zostanie on zlikwidowany. Zamiast sam korzystać to narzekasz
2010-07-01 07:42:03 Autor: pasażer
---.internetdsl.tpnet.pl
Jak go chcesz uszczelniać niby?


Normalnie, składa busiarz oświadczenie, że prowadzi samodzielnie gospodarstwo rolne a działalność poza rolnicza nie jest dominująca inaczej ZUS i sprawa rozwiązana. Oddanie w użytkowanie innej osobie równa się zaprzestaniem działalności rolniczejk
2010-07-01 07:52:38 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
Kja nie narzekam - to ty placzesz, że dokładasz do kolei, tylko niby z czego?? z Krusu?? do którego dokładają miliony Polaków??
2010-07-03 05:25:22 Autor: aron krrusowy baron
---.paradowski.pl
dokładają, bo chcą mieć tanią żywność. Jeżeli podniesiesz cenę biletu kolejowego Lublin - Kraśnik z 5 zł do 10 zł to prawie nikogo to nie obejdzie, bo prawie nikt tymi pociągami nie jeździ. Natomiast spróbuj podnieść cenę chleba do 5 zł.

Ja jestem za likwidacją KRUSu i drogą żywnością.
Ale oczywiście za likwidacją KRUSu i dopłat w całej UE a nie tylko w Polsce.
2010-07-03 05:26:38 Autor: aron krrusowy baron
---.paradowski.pl
Dotacja do KRUS to ok. 50 zł na 1 Polaka miesięcznie czyli jakby zlikwidować KRUS to tyle zapłaciłbyś za 10 chlebów ( albo 25 bułek)
2010-07-03 12:21:54 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzisz ile do ciebie miesięcznie dopłacam:)) Wytłumaczono ci już na czym polega uszczelnienie krus-u. Zmień melodię z tym pieczywem i kiełbachą - kiedyś busiarzy nie było, złotówy też nie korzystały z krus-u i ile kosztował chleb??
Niby czemu uszczelnienie krusu ma wprowadzić taki wzrost cen??
Skoro zlikwidowałoby się dla was krus, to automatycznie państwo miałoby większe dochody, a także a co za tym idzie więcej pieniędzy m.in. na krus przy mniejszej liczbie z niego korzystających (prawdziwi rolnicy) - chyba to logiczne??
2010-07-03 12:27:26 Autor: pasażer
---.dynamic.gprs.plus.pl
Skutek będzie inny: zminiejszy się dotacja do Krus, Wzrosną co najwyżej bilety w busach
2010-07-04 06:48:22 Autor: aron I książę na parczewie i motwicy
---.paradowski.pl
Jeżeli będzie mniej żywności na rynku to oczywiste że ceny wzrosną, a państwo wcale nie będze miało wiekszych dochodów, bo straci kasę z akcyzy którą płacą busiarze tankując paliwo. Zresztą jak już pisałem 1 bus jeżdżący np. na linii Lublin - Biała Podlaska płaci 100 zł akcyzy dziennie. Dlatego właśnie busiarze to żyla złota dla budżetu i warto już im ten KRUS odpuścić. Ale jeżeli politycy uznają że nie warto to nie będą mieli płaconego ani KRUSu ani akcyzy. Chytry 2 razy traci.
2010-07-04 09:23:08 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu likwidacja krusu dla \\\"busiorzy i złotów\\\" spowoduje, że na rynku będzie mniej żywności?? Będziesz musiał sprzedać krowę i prosiaka??:))
Przecież likwidacja krusu dla was nie przyczyni się do zwolnienia płacenia akcyzy - a może likwidacja krusu spowoduje, że bus będzie mniej palił???:))))
Co do za trup jeździ między Białą a Lublinem, skoro tyle spala??:)))
2010-07-04 12:26:28 Autor: aron podatnik
---.paradowski.pl
Jest wiele osób które mają gospodarstwa w których coś tam produkują ( choćby na własne potrzeby ) i jednocześnie są np. kierowcą busa. Jezeli zabierzesz im KRUS, to przestaną produkować na własne potrzeby ( czyli będą musiały kupować żywność w sklepie zamiast zabić swoją świnię na święta). Co oznacza większą ilość klientów sklepów spożywczych = wzrost cen żywności. Przecież to jasne jak slońće na niebie przynajmniej w Parczewie u ciebie w Pulawach widzę nie bardzo.
1 bus robi przeciętnie 2 pary kursów dziennie między Lublinem a Białą co nam daje 500 km = 50 l paliwa x 2 zł = 100 zl podatku dziennie.
Na Puławach bus robi przeciętnie 4 pary kursów dziennie, podobnie na Kraśniku czyli wynik jest w zasadzi podobny.
Widzisz ile podatków busiarze płacą?
2010-07-04 13:27:12 Autor: EU07-106
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Garstce busiarzy zabierze się krus i ceny w sklepach skoczą w górę - -większych bredni nie słyszałem:)))) To busiarz tak słabo zarabia, że musi ciągnąć drugi etat w domu po godzinach?? Tylko kiedy?? Np. 4 kursy lbn-puławy - sama jazda z 8 godzin, plus przerwy między kursami, podstawienie, odstawienie, zatankowanie busa - ile to będzie godzin??10??12??
Po ile kupujecie ON, że wyliczyłeś 2 zeta za akcyzę??
Akcyza za ON wynosi 45%?????????
Akcyzę płaci każdy, nawet jak kupuję paliwo do kosiarki do trawy, także tak się nie dowartościowuj, a raczej nie wprowadzaj świadomie w błąd.
Nie wiem jak w Parczewie, ale w Puławach nie trzyma się zwierząt hodowlanych:)))

2010-07-05 06:23:03 Autor: aron krrusowy baron
---.paradowski.pl
A co twierdzisz, że płacimy 1 zł akcyzy w litrze paliwa? To może tyle ty płacisz jak tankujesz opał do swojego złoma. Do busów wyprodukowanych po 1995 nie ma sensu tankować opału, bo zarżniesz silnik. Oj durny ty durny. Busiarz produkuje w gospodarstwie dla siebie i rodziny, czasami coś sprzeda i też jeździ na busie. Ale jak ludzie przestaną produkować w gospodarstwach dla siebie i ruszą do sklepów, to sklepy ceny podniosą. Tak jak na kolei - bilety są droższe np. w woj. mazowieckim ostatnio nawet podnieśli ceny na Słonecznego bo dużo ludzi jeździ jest ładna pogoda. Prawo popytu i podaży.
2010-07-05 07:06:20 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
A ty wiesz ile wynosi stawka akcyzy od sytcznia br na ON? 302 euro / 1000 litrów. Dasz radę policzyć ile to na zł, czy ci pomóc.
Chętnie się ścignę moim złomem z twoim najnowszym busem ( o ile takiego posiadasz) - wybór daty i miejsce pozostawiam dla ciebie:)
To już wiem skąd ta słoma w butach u busiarzy - dzięki za wyjaśnienie:)))
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2018
NUMER 11/2018
W numerze: Rozmowy z R. Masiulisem (minister transportu Litwy), K. Zgorzelskim (Przewozy Regionalne), Ł. Frankiem (ZIKiT) • Polska zmierza ku elektromobilności • Spółka celowa wybuduje Centralny Port Komunikacyjny • Polska może być poważnym hubem logistycznym Europy • Grupa PKP na InnoTrans: jedność i otwarcie na świat • Dlaczego opłata dworcowa • Wien Hauptbahnhof – tak kolej tworzy miasto.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS