NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Przebudowa dworca w Radomiu dobiega końca (zdjęcia)

| PKP PLK 15.12.2015 251

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-15 17:19:51 Autor: sds
---.200.51.99
Wyświetlaczy SIP ZERO a w Bydgoszczy 125 sztuk!!! Brawo PLK widać że w dyrekcji sami idjoci!
2015-12-15 17:23:17 Autor: synowie mafii&córy koryntu
---.dynamic.chello.pl
Może PLK wyjaśni, na czym polega ten KOMFORT wyposażenia nowych peronów? Tam będą jakieś poczekalnie VIP ze skórzanymi fotelami, a każdy pasażer otrzyma drinka z parasolką?:)

Z tego co widać, tam nawet nie będzie tzw. azyli znanych już z Torunia czy Bydgoszczy. To co przygotowano dla Radomia jest jedynie standardem made in PLK. Żadnego komfortu tam nie dostrzegam.
2015-12-15 17:35:12 Autor: pistolet_prezesa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bydgoszcz oddaj wyświetlacze Radomiowi!!!
2015-12-15 18:27:47 Autor: SID VICIOUS
---.dynamic.mm.pl
Stawiam kolejarskie pół "ela", że po modernizacji przepustowość stacji spadnie. Nie znam się na innych branżach, ale parę słów o tym, co w torowej zostało spartolone. Czuję niesmak ilekroć pomyślę o tej stacji... młodzi panowie projektanci niestety terminowali chyba u leśnych dziadów z Kolprojektu lub pokrewnych asów, bo takież bystre rozwiązania tu widać. Jak można rozwlec głowicę rozjazdową na długość 1 km i jednocześnie zbudować ją tylko z rozjazdów 300-1:9? Jak widać - można. Na stacji zabudowany jest tylko 1 rozjazd 500-1:12, wydaje się to nieprawdopodobne w dzisiejszych czasach, ale jednak.... Ktoś powie-ale przecież tu zatrzymują się wszystkie pociągi? Prawda, ale jazda 40km/h (bo po co 50, musi być BEZPIECZNIE) przez 1 km to dłuższy czas potrzebny na zwalnianie przebiegów. Oby reszta projektów LCS Radom nie ujrzała światła dziennego w pierwotnej wersji - naprawdę jest to wstyd, jeśli chodzi o anachroniczne rozwiązania.
2015-12-15 18:44:45 Autor: Eurostar
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stacja na wzór Japoński - z wolnymi torami pomiędzy peronami. Lokalne pociągi zatrzymujące się w Radomiu, nie będą zatrzymywać dalekobieżnych. Szkoda, że tak nie zrobili na dużo mniejszych stacjach pomiędzy Opolem a Wrocławiem, np w Oławie, Przeczy, czy w Lewinie Brzeskim.
2015-12-15 19:52:31 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Zanim ósemka do Warszawy będzie zrobiona, ten dworzec będzie gorzej zdemolowany niż poprzedni
2015-12-15 22:05:44 Autor: xd
---.play-internet.pl
No i co jeszcze? Ja też chcę do Wałbrzycha promocji. I zawsze Impulsów zamiast kibli a nie, że tylko do Was wszystkie najnowsze jeżdżą!!
2015-12-16 07:33:46 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Wreszcie Pani Kopacz i Pani Wasiak będą w godziwych warunkach oczekiwać na swoje pociągi w ramach akcji CZAS NA PiS
2015-12-16 07:35:54 Autor: wiesiu z Wrocławia
---.static.korbank.pl
Dziwi mnie trochę, że nie zamontowano na peronach elektronicznych tablic informacyjnych. Czyżby plk uznała Radom za zbyt małą stację, aby tego typu elementy infrastruktury zamontować?
2015-12-16 08:05:31 Autor: Pablo
---.16.3.137
Podobno tablice SIP mają pojawić się hurtem na wszystkich peronach - będzie montować je jedna firma (zrozumiałe). Ale remont tej stacji coraz bardziej przypomina drobną kosmetykę. Smaku i gustu na stacji nie widzę. Przejście podziemne, skoro budowali od podstaw, powinno być szersze i wyższe. Zostawili taką samą norę i może jeszcze budy z handlem wpakują z powrotem? Te wolne tory między peronami to rozumiem dla pociągów towarowych? Ale po co aż trzy? Można było 4 peron w ich miejsce postawić. Tylko znowu po co tyle peronów, skoro pociągów nie ma. Do stolicy TLK tylko... 3! Czwarty w niedzielę! Nonsens! A Flirty omijają Radom po CMK. Żal patrzeć. Może te 70 minut do stolicy po nowych torach linii 8 to moje wnuki doczekają. Jeśli nie będzie jednak tych tablic, to oznacza jedno. Radom można traktować na równi z przystankiem Radom Południe, czy Radom Potkanów. Co cieszy? No że nowe i choć trochę lepsze. Wyższe i nowe perony, windy, wiaty choć archaiczne, no lepsze niż poprzednie. Nie zapominajmy, że to stacja nie dla Pendolino. NIESTETY!!
2015-12-16 08:07:39 Autor: 2+2=?
---.26.8.244
100km z prędkością 160km aż 70 minut?
2015-12-16 10:00:49 Autor: wdr
---

wdr
@synowie
to jednak jak na standardy PLK jest pewien komfort. wiata pokrywa całość peronu a w większości ich realizacji to są budki lub zadaszenia fragmentaryczne z min. odległością od wyjścia z przejścia podziemnego 50m. (patrz nowy peron Warszawa Gdańska, Bochnia czy Dębica to szkoda pisać i wiele innych przykładów syfu i budyzmu)
2015-12-16 10:02:36 Autor: wdr
---

wdr
@2+2=?
przecież nie na całej trasie będzie 160km/h, dodatkowo postój w Warce (a może i w Piasecznie). jeśli liczą od WC to sam wyjazd z Warszawy zajmie kilkanaście minut. tam nie ma 160km/h
2015-12-16 12:56:38 Autor: 4409
---.free.aero2.net.pl
Jaki komfort. Wiaty sa tak wysoko, i pod takim kątem, że przed deszczem się nie schowasz. A jeszcze jak wiatr zacina....
2015-12-16 20:25:54 Autor: bvc
---.adsl.inetia.pl
@Eurostar
Tylko, że w zasadzie każdy pasażerski dalekobieżny pociąg, który jedzie przez Radom się tu zatrzymuje więc te tory są tylko przydatne dla towarowych.
2015-12-16 22:48:08 Autor: kkl
---.adsl.inetia.pl
Za co te 100 mln. Za niewiele więcej w Bydgoszczy pobudowali nowy dworzec a w Toruniu za połowę tej kwoty wyremontowali i zrewitalizowali zabytkowe budynki dworca. Pewnie wszyscy znajomi królika marchewki przy okazji tez się najedli :)
2015-12-21 11:55:28 Autor: M.
---.eaw.com.pl
No właśnie, układ torowy... Radom jest teraz idealnym przykładem jak tego NIE robić.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5