NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PLK: Prace na Rail Baltice idą bardzo dobrze

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 25.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-25 08:56:29 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
protest mieszkańców przeciw wiaduktowi - to jest zacofany wschód Polski, furmanka na wiadukt nie wyjedzie, czy co? - że tez PLK na to przystała
2015-03-25 09:13:20 Autor: max2
---.merinet.pl

max2
W normalnym kraju takie zamknięcie linii wykorzystano by na błyskawiczną modernizację całości. Tu się chwalą, że zbudują jeden wiadukt.
2015-03-25 09:37:39 Autor: d33
---.158.222.132
Ale obłudna propaganda, nie zaoszczędzą 500-600 mln dofinansowania jeżeli już się uda to tylko nie utracą z powodu dotychczasowych opóźnień, PLK nic nie zyskuje tylko traci wpływy tak samo jak i przewoźnicy dla dobra oczywiście Torpolu
Inna sprawa to kit wciskany jakie to trudne jest zbudowanie przejścia podziemnego w Tłuszczu i jakiegoś mostu nie mówiąc o trudnościach z budową przepustów na trasie Zielonka Rembertów - a ja dotychczas myślałem że dla ludzi trudny to jest lot na Marsa - jak im trudność sprawia budowa prostych obiektów inż. to nich zajmują się roztrząsaniem obornika na pola to jest o niebo łatwiejsze .
2015-03-25 09:38:43 Autor: hmmm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jakby linia kolejowa biegła w tunelu , co na to mieszkancy?????
2015-03-25 10:04:17 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na tej samej linii w Zabkach dalo rade wybudowac wiadukt pod torami .
2015-03-25 10:33:06 Autor: Amicus
---.dynamic.gprs.plus.pl
1. Straconych 600 mln dofinansowania unijnego.
2. Opóźnienie na kontrakcie co najmniej 2 lata (ostatnie prace zaplanowano na koniec 2017 r.)
3. 14 miesięcy komunikacji zastępczej PIC-szrotami z lat 90-tych na zasadach panujących w Zimbabwe

Tej propagandy nie łykną chyba nawet lemingi po prywatnych warszawskich szkółkach niedzielnych
2015-03-25 10:52:15 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
W Kobyłce nie ma żadnych furmanek, to bezpośrednie zaplecze Warszawy. Według przepisu nie można po przejeździe w poziomie jechać 200 km/h? To się zmieni przepis, który i tak nie ma żadnych podstaw merytorycznych.
2015-03-25 11:00:17 Autor: do em.
---.dynamic.gprs.plus.pl
Furmanką to ty chopie wyngiel z biedaszybu wozisz. Jak nie masz nic do powiedzenia na temat przekrętu zwanego "modernizacją" RB to siedź na spokojnie na pupie
2015-03-25 11:15:27 Autor: w.d
---.168.99.77
w wielu miejscowosciach w Polsce ludzie pisza petycje i nie moga
doczekac sie budowy bezpiecznych 2 poziomowych skrzyzowan z liniami
kolejowymi a tu pod Warszawa taka ciemnota z Kobylki kocha stanie
samochodami pod przejazdem kolejowym .Widac ze to przyjezdni z Kozich
Wolek polski wschodniej i mazur
2015-03-25 12:05:01 Autor: he he
---.jelonki.robbo.pl
Jednym słowem, według propagandy dla lemingów - brawo Trupol. :-D
2015-03-25 12:18:17 Autor: ABC
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ciekawe czy ktoś jeszcze wystartuje do przetargu, w którym weźmie udział Trupol? No chyba że amatorzy walk buldogów pod stołem, buhahaha
2015-03-25 12:26:35 Autor: he he
---.jelonki.robbo.pl
Trupol powinien z automatu wygrywać wszystkie przetargi. Wtedy zielona wyspa byłaby naprawdę jednym wielkim placem budowy. :-D
2015-03-25 12:43:46 Autor: Leśny Dziad
---.tktelekom.pl
W odpowiedzi na post em:
"protest mieszkańców przeciw wiaduktowi - to jest zacofany wschód Polski, furmanka na wiadukt nie wyjedzie, czy co? - że tez PLK na to przystała"
Szanowny Obywatelu em... ByZyDyURA !!

Rzecz dotyczy planów budowy wiaduktu w Kobyłce. Jakbyś nie chodził na lekcje geografii i nie wiedział, przypominam, że Kobyłka leży... kilkanaście kilometrów od Warszawy, jakby nie było stolycy, największego i ponoć (sic!!) najlepszego miasta w Polsce.

Więc z łaski swojej odpimpaj się od "Polski Wschodniej", tylko czep się warszawskiego tramwaja. Mental warszawski i okołowarszawski to jeszcze gorsze bagno niż prawdziwa wschodnia prowincja. Bo tu przynajmniej można iść z walizką do proboszcza i protesty się skończą. A przemądrzała i głupiomądra nacja okołowarszawska sama nie wie, czego chce... Nie chce się wchodzić po schodach... lenie patentowane.
2015-03-25 14:57:57 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Poprawcie mnie jeśli się mylę:
1. Zamknięcie szlaku Rembertów - Zielonka miało trwać "około 12 miesięcy". Trwa już o 2 miesiące dłużej - i końca prac nie widać: na wyjeździe z Rembertowa nie ma szyn w obu kierunkach, nie odbudowano nawet przyczółków pod wiadukt a nasyp rozbabrany i co najmniej o połowę za niski.
2. Zamknięcie szlaku Tłuszcz - Łochów miało trwać 10 miesięcy. Pod koniec minionego roku mówiło się już o 12 miesiącach, teraz pekapiarniana betoniarnia kryje Trupol głosząc że zamknięcie potrwa do końca listopada, dając tym samym Trupolowi w prezencie dodatkowy miesiąc. Kiedy ogłoszą że zamknięcie potrwa do końca roku, zapiarajac się zarazem jak żaba błota że jakichkolwiek opóźnień nie ma.
3. Na stacji w Rembertowie do dziś straszą billboardy na których stoi że tzw. utrudnienia w podróży mają potrwać do końca 2015 roku, a efektem ma być zmodernizowany cały odcinek Warszawa - Małkinia. Jak rozumiem - wraz z czterema torami na odcinku Zielonka - Wołomin, nowym a należałoby oczekiwać że dwutorowym mostem na Bugu i zmodernizowanym szlakiem Sadowne - Małkina, który dotąd najmarniejszego nawet szpadla nie widział. A może pekapiarniana betoniarnia odtrąbi z końcem roku spektakularny sukces w postaci przywrócenia jednotorowego ruchu między Wołominem a Sadownem, z wielką niewiadomą czy wkrótce nie nastąpi dwutorowe zamknięcie gdziś między Zielonką a Tłuszczem?
2015-03-25 15:50:09 Autor: Jaahquubel
---.10.33.71
A propos mieszkańców, wiaduktów, petycji itp., czy ktoś gdzieś coś słyszał o tunelu pod LK 3 w Teresinie (właściwie między Teresinem i Paprotnią), tuż przed stacją Teresin-Niepokalanów? Lokalne władze chwalą się, że już za chwileczkę, już za momencik, za 25 dużych baniek wcisną tam taki kieszonkowy tunelik o wysokości 3,6 metra. Tylko nic nie znalazłem w tej sprawie ze strony PKP PLK, czy kogoś takiego.

Co do samej Rail Baltiki zaś... "idą bardzo dobrze"? To zbyt piękne, aby było prawdziwe. Ale jak im się uda przywrócić "przejezdność", to chętnie na Boże Narodzenie do Suwałk pojadę.
2015-03-25 16:24:23 Autor: z Podlasia
---.lapy.mm.pl
Przeczytałem cały tekst "ze zrozumieniem" i chyba nie ma w nim słowa o odcinku Łochów - Sadowne. A chyba ten etap modernizacji zakładał taki właśnie punkt docelowy; czy może się mylę?
2015-03-25 19:40:48 Autor: Ave Ja
---.opera-mini.net
@życzliwy Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj. Od TOP-a do przejazdu musi być zapewniona droga hamowania dla najcięższych i najszybszych pociągów na szlaku, droga hamowania z 200 km/h jest dosyć długa i oczywiście odległość TOP-a od przejazdu jest stała, więc taki kibel rozpędzający się do 100 km/h czy ciężki towar jadący 70 powodowałby zamknięcie przejazdu na dobre 5 minut.
2015-03-25 23:40:30 Autor: Sebastian
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na miejscu PLK po wznowieniu ruchu na Rail Baltice wprowadziłbym w Kobyłce nakaz zamykania przejazdu na 0,5 h przed pociągiem. Od razu zaczęliby błagać o wiadukt.
2015-03-26 07:42:00 Autor: peron7
---.play-internet.pl
a mnie się marzy przejazd z Wawy do Białegostoku,w 2 i pół godziny,ooo...,i to samo nazad...
2015-03-26 08:10:37 Autor: tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
" – To, czym możemy się pochwalić, to tempo robót pomiędzy Tłuszczem a Łochowem – stwierdził przedstawiciel PKP PLK. – Zastosowane tam rozwiązanie, dwutorowe zamknięcie, chcą teraz wprowadzać nasi koledzy z innych regionów"

Trza się było zapytać, pekapiarniany dziadu, czy w owych innych regionach zechcą wprowadzić także inne nowatorskie rozwiązanie Trupolu, polegające na dowozie podkładów na lemieszu spycharki, oraz ubijaniu tłucznia ręcznie popychaną ugniatarką. A może twoi koledzy najchętniej wprowadziliby dwutorowe zamknięcie ruchu nawet i bez remontu? Bezterminowo!
2015-07-01 16:14:00 Autor: gosc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko idiota mógł wymyślić puszczenie ruchu (droga wojewódzka) przez małą ulice w tej Kobyłce, protesty były i będą a jak nie pomogą to tą drogę będą ludzie blokować nawet własnym ciałem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS