NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy pociąg od Pesy wjechał na linię PKM

| jm, Rynek Kolejowy/PKM 12.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-12 10:29:29 Autor: lolek
---.silesia-region.pl
W artykule jest błąd - zamiast "pociąg od Pesy", miał być "Złom..."
2015-06-12 10:58:23 Autor: hubert
---.centertel.pl
Ale ubaw @LOLek, dziękuje że wniosłeś swoją jakże cenną i merytoryczną opinie.

A na poważnie wnętrza całkiem ładne, o komfort podróży można być spokojnym. Pesa w kwestii szynobusów jest doświadczona, więc PKM i pasażerowie powinni być zadowoleni.
2015-06-12 10:59:17 Autor: laik
---.dynamic.gprs.plus.pl
A dla czego budując linię i mając w planach znaczący ruch na niej, od razu moe pociągnięto druta :-)
2015-06-12 11:02:52 Autor: nbiuhiu
---.153.55.50
Po jakiemu to "Pociąg od PESY"?
To jest jakiś prezent od tej PESY? Dla woj. Pomorskiego?
Poprawnie należałoby napisać (i tak się pisało przez ostatnie kilkadziesiąt lat) "pociąg PESY", względnie "pociąg z PESY". Konstrukcja z użyciem "od" jest w tej chwili tak beznadziejnie nadużywana, że aż kłuje w oczy.
2015-06-12 11:20:44 Autor: wujcio
---.dynamic.chello.pl
@nbiuhiu to jak to? Ty nie jezdzisz samochodem od volkswagena, albo od mercedesa? Rzeczywiście jak ludzie czasem kaleczą, Pociąg wyprodukowany w Pesie. No ale od????
2015-06-12 11:31:50 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post laik:
"A dla czego budując linię i mając w planach znaczący ruch na niej, od razu moe pociągnięto druta :-)"
Gdyż drut byłby tylko do lotniska, dalej nie ze względu na PLK. Dlatego uznano, że lepiej przeczekać i jak elektryfikować to całość po uzgodnieniu kwestii elektryfikacji z PLK.

Dobrze widzę, że przy wózkach Jacobsa we wnętrzu są łagodne pochylnie zamiast schodów?
2015-06-12 11:38:10 Autor: chałupa
---.static.ip.netia.com.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-12 11:41:12 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Ciekawe czy prawdziwe są pogłoski, że ten SA136 w sobotę wyjedzie z pasażerami do Helu?
2015-06-12 11:57:15 Autor: bc1953
---.dynamic-ra-1.vectranet.pl
Szanowna Redakcjo. Piszę Szanowna w uznaniu ciekawych artykułów i postów z "przed lat". W dzisiejszych i niegdysiejszych, ale nie starych postach to forum było MERYTORYCZNE. A dzisiaj Szkoda czasu na merytorykę. Zacznijcie moderować. To nie cenzura. To dbałość o poziom portalu
2015-06-12 12:00:44 Autor: hahaha
---.play-internet.pl
"Pociąg od Pesy" buhahahahaahhahahaha
2015-06-12 12:02:03 Autor: caronen
---.supmeca.fr

caronen
W odpowiedzi na post nbiuhiu:
"Po jakiemu to "Pociąg od PESY"?
To jest jakiś prezent od tej PESY? Dla woj. Pomorskiego?
Poprawnie należałoby napisać (i tak się pisało przez ostatnie kilkadziesiąt lat) "pociąg PESY", względnie "pociąg z PESY". Konstrukcja z użyciem "od" jest w tej chwili tak beznadziejnie nadużywana, że aż kłuje w oczy."
My juz sa Amerykany... "Pociag od PESY", "dedykowany"... az przykro patrzec na te jezykowe chwasty.
2015-06-12 12:22:08 Autor: lolek
---.silesia-region.pl
Po to żebyś się dziwił :D To nie frustracja tylko moja subiektywna opinia o tym 'cudzie techniki' :)
2015-06-12 12:29:35 Autor: Nowak
---.bu.uni.torun.pl
U mnie w regionie Kuj-Pom, Przewozy Regionalne mają już w wiekszosci wymieniony tabor na nowe Pesowskie pociągi. Super sprawa, jeżdżę za grosze a komfort podrózy 10/10.
2015-06-12 13:25:14 Autor: Pesior
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam, fraza:
"Dzisiaj na przystanku PKM Gdańsk Niedźwiednik władze województwa pomorskiego zaprezentowały pierwszy z pociągów wyprodukowanych przez bydgoską Pesę, które już od września wozić będą pasażerów PKM." jest błędna.
Oznacza ona, że jeździć będzie pierwszy pociąg wyprodukowany przez PESĘ, a chyba jednak nie jest to prawda, pierwszy pociąg wyprodukowany przez PESA to na pewno nie Sa136 dla PKM, tylko (chyba) sa106. Myślę, że taki mały błąd a tak istotny. Trzymajmy poziom wiedzy jaką chcemy rozpowszechniać.
2015-06-12 14:21:14 Autor: Eurotram
---.dip0.t-ipconnect.de
W odpowiedzi na post ep40:
"Ciekawe czy prawdziwe są pogłoski, że ten SA136 w sobotę wyjedzie z pasażerami do Helu?"
Oby nie! Mam nadzieję,że nie dadzą go na zmarnowanie,a z tym byłoby równoznaczne puszczenie go na Hel w sezonie!
2015-06-12 16:22:33 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Kompletny widok wnętrza:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=429764&page=808
Śmiem twierdzić, że te SA136 pod względem rowerowym są bardziej przystosowane do ruchu na Hel niż szerszenie czyli pojazdy zakupione między innymi z myślą o Helu.
2015-06-12 17:09:39 Autor: Eurotram
---.dip0.t-ipconnect.de
W odpowiedzi na post ep40:
"Kompletny widok wnętrza:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=429764&page=808
Śmiem twierdzić, że te SA136 pod względem rowerowym są bardziej przystosowane do ruchu na Hel niż szerszenie czyli pojazdy zakupione między innymi z myślą o Helu."
Mogą sobie być lepiej przystosowane,ale otwierają NOWĄ linię,naprawdę wielkie przedsięwzięcie,więc niech do choinki wozy w dniu otwarcia pachną nowością,a nie spoconą,zachlaną piwem hołotą (a pociagi latem na Hel to gorzej niż darmobus do Tesco).
2015-06-12 18:55:21 Autor: RaiWayFan
---.174.158.66
W odpowiedzi na post lolek:
"W artykule jest błąd - zamiast "pociąg od Pesy", miał być "Złom...""
Jak to ma być "subiektywna" opinia, to gratuluję. A co Ty byś preferował trollu, co ??
2015-06-12 21:03:57 Autor: czapajew
---.dynamic.chello.pl
Te SA136 to chyba najlepsze SZT Pesy po Linkach, postarali się
2015-06-12 22:04:21 Autor: hihi
---.adsl.inetia.pl
@ ep40

Jeśli nic mu się nie przydarzy to tak.

@ Eurotram

Ale tak będzie. Turecki łącznik się "postarał".

***********
Tak na marginesie - od kiedy to ERTMS bezpieczeństwo GWARANTUJE????
Ciekawa ta dziennikarska popelina dla gawiedzi....
2015-06-12 22:40:09 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
Skoro jest zakupiony przez Samorząd Województwa Pomorskiego a obsługiwany będzie przez SKM Trójmiasto to dlaczego na pudle ma wymalowane że jest własnością PR ów ?
( PL-PREG )
2015-06-13 00:36:46 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
W odpowiedzi na post asz:
"Skoro jest zakupiony przez Samorząd Województwa Pomorskiego a obsługiwany będzie przez SKM Trójmiasto to dlaczego na pudle ma wymalowane że jest własnością PR ów ?
( PL-PREG )"
Pewnie błąd, w końcu ten kto nanosił oznaczenia skąd miałem wiedzieć kto ostatecznie będzie jeździł? W Polsce czasem z oznaczeniami dziwniejsze rzeczy się działy.
2015-06-13 18:40:40 Autor: .tom.
---.21-109-165.tkchopin.pl
Dzisiaj na linii Reda-Hel kursuje duet SA136-014+015 PKM w służbie PR Gdynia.
2015-06-14 11:41:50 Autor: kolej hel
---.dynamic.gprs.plus.pl
SA136 014 i 015 jeżdżą dla PR Gdynia. Na jednych ze stron pisze że szynobusy newag które jeżdżą na Hel mają iść na stan PKP SKM Trójmiasto. Ma iść na stan trzy zespoły.
2015-06-14 19:59:27 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W przetargu na obsługę był wymóg 10 trójczłonów i chyba 3 dwuczłonów, więc to by się zgadzało, że do 7 zamówionych SA136 dołączą 3 Newagi, żeby był komplet 10 trójczłonów.
Dziś jeździł dwuskład Pes na helskiej (równocześnie jeździł też dwuskład Newagów), a na Turze solowo SA136. Ten dwuskład przy obsłudze kursu odjeżdżającego o 15:35 z Gdyni spowodował 40 minutowe opóźnienie gdyż komputer nie chciał pozwolić na jazdę (podobno było to coś związane z ukrótnieniem) i dopiero po grzebaniu w elektryce i kilku resetach skład ruszył.
2015-06-15 09:56:55 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Reflektory są wykonane w technologii LED? W dolnych reflektorach dolna część to ewidentnie diody, a górna część jest dwufunkcyjna, czyli światła końca pociągu i światła białe. Czy światła białe w górnej części dolnych reflektorów to też diody? Jeśli tak to czemu jest dublowanie białych świateł czołowych skoro i to i to jest wykonane w technologii LED? Zrozumiałe było to w starszych pojazdach gdy były i halogeny i diody, lecz po co dublować diody diodami?
2015-06-15 21:56:11 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
SU160 mają te same dwa typy reflektorów tylko poziomo względem siebie umieszczone.
2015-07-07 14:32:51 Autor: janciorozwodnik
---.toya.net.pl
Niesamowite. Okazuje się, że i w Polsce można pomalować pociąg ze smakiem. Jako mieszkaniec Podkarpacia jestem skazany na niebiesko-zielone esy-floresy i z zazdrością patrzę na pociągi PKM
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS