Koleje Luksemburskie CFL pokazały pierwszy z zamówionych piętrowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, które zostały zakupione u szwajcarskiego producenta - firmy Stadler. Cały kontrakt obejmuje dostawę ośmiu składów, ale zamówienie może zostać zwiększone
Pociągi dla Kolei Luksemburskich zostały zamówione jeszcze w roku 2010 za kwotę 64 mln euro. Składy wejdą do eksploatacji wraz z roczną zmianą rozkładu jazdy w grudniu 2014 roku. Osiem składów będzie kursowało na trasie Luksemburg - Trewir - Koblencja. Wcześniej pociągi muszą jednak przejść wszelkie niezbędne badania i uzyskać pozwolenia na eksploatację zarówno instytucji luksemburskich, jak i niemieckich.
Każdy z pociągów składa się z trzech członów. Całkowita długość pociągu to 79,84 m. Skład pomieści 284 pasażerów na miejscach siedzących. W pociągu będzie obowiązywał podział na klasy - 29 spośród wszystkich miejsc to klasa pierwsza. W pociągach mają znaleźć się także miejsca dla rowerów - tych ma być w każdym składzie aż do 24.
Kontrakt, który Koleje Luksemburskie zawarły z firmą Stadler, przewiduje opcję zwiększenia zamówienia o kolejnych 31 pociągów.