NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pierwszy Dart wyjechał w dziewiczy kurs z pasażerami (zdjęcia, relacja z przejazdu)

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 29.12.2015 259

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-29 18:00:18 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
a gdzie informacja o opóźnieniu i jakieś fotki serwisantów PESY? :)
2015-12-29 18:11:56 Autor: Kolejor
---.dynamic.mm.pl
No i fajnie że jedzie ale ma 9 min. opóżnienia . trzymam kciuki więc dawać więcej i max V też . ja tylko siedziałem a nie jechałem ,
2015-12-29 18:14:41 Autor: Gruby z Bydgoszczy
---.adsl.inetia.pl
prosze was o link do infopasażera z kursem DARCIKA!!! Proszę!
2015-12-29 18:17:11 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Gruby:
żaden Darcik po sieci nie jeździ, tylko jakiś Karp się plącze :)

pesoszrot ma na razie 10 minut w plecy. Jest nadzieja na więcej :P
2015-12-29 18:25:59 Autor: kolejor
---.dynamic.mm.pl
http://portalpasazera.pl/Mapa jechać 140 V max
2015-12-29 18:28:31 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
No, ten przód to faktycznie "masakra",
czy ten spec od dizajnu na prochach był?

istny karp na wigilię zatłuczony w przerażeniu...
2015-12-29 18:49:55 Autor: Paw37
---.dynamic.chello.pl
Wrażenia pozytywne to półki, a negatywne to komfort podróży, gorszy na pewno niż niemiecki S-Bahn... To taki kwadratowy, hałaśliwy kibel z lepszym przodem i wnetrzem.
2015-12-29 18:52:56 Autor: LOL
---.mixelectronics.pl
Miał być chomik, jest karp... żeby się nie okazało, że będzie osioł albo żółw...
2015-12-29 19:16:44 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Wzornictwo przemysłowe leży. Jedyny sensowny pociąg ostatnich lat to 19WE. Reszta wygląda jak tasiemce, glizdy i inne dziobaki.
2015-12-29 19:21:31 Autor: heh
---.adsl.inetia.pl
Rembertów - Mińsk Mazowiecki (d. Stojadła) Vdrogowa = 150 km/h
Zarzeka - Lublin - na części szlaków Vdrogowa = 140 km/h

więc miał się gdzie rozbujać gdyby nie fakt, że... IC zamówiło wszystkie pociagi obsługiwane przez ED161 na 120 ;)
2015-12-29 19:28:33 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
["Wagon barowy jest bardzo ładnie wykonany. Ale jest stanowczo za mały."]
A to on służy tylko do oglądania czy może jednak do korzystania z niego?

["Wielu z obserwatorów zwracało uwagę na złe umiejscowienie siedzeń - tzn. w takim miejscu, że pasażer siedzący niewiele widzi. W rzeczywistości nie jest tak źle jak w niektórych wagonach bezprzedziałowych, w pierwszej klasie pod tym względem jest już całkiem przyzwoicie."]
Jasne! Jak w bezprzedziałowym siedzi się przy ścianie to gorzej już być raczej nie może. Trza se kupić pierszom klase, a nie jeździć z plebsem.

["Wieszaki na rowery rozmieszczono w różnych miejscach pociągu, obok przedsionków - po dwa. Miejmy nadzieje, że PKP Intercity weźmie to pod uwagę przy sprzedaży biletów dla pasażerów z rowerami."]
Taaa... na pewno. W wysoce zaawansowanym technologicznie DSS na pewno będzie to możliwe. Podobnie panie w kasach będą doskonale zorientowane co do rozmieszczenia wieszaków.

["pracownicy Pesy rozdają ankiety dotyczące pociągu. Pytania dotyczą głównie oceny udogodnień w pociągu, takich jak gniazdka, wifi, ułatwienia dla niepełnospawnych"]
Ciekaw jestem ilu wśród pasażerów było osobami niepełnosprawnymi... A chyba tylko oni mogą się wypowiadać w takich kwestiach.
2015-12-29 19:32:13 Autor: laik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Rembertów - Stojadła gwoli ścisłości V drogowa 160km/h.
Pociągi zamówione w PLK na 120 bo do marca miały jeździć siódemki z wagonami....
2015-12-29 19:34:10 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Teraz pora wydłużyć ED74 o 1-2 człony, nawet bez drzwi.
2015-12-29 19:37:12 Autor: TadekNiejadek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Karpiowy ryj jak dla mnie nie do zaakceptowania. Ciekawe jak będą wydłubywać zwłoki z tej dziury jak jeszcze śniegu tam nabije. Bendo do wiosny czekać.
2015-12-29 19:37:30 Autor: Bozia
---.dynamic.dsl.as9105.com

Bozia
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Teraz pora wydłużyć ED74 o 1-2 człony, nawet bez drzwi."
ED74 to pora sprzedać, zezłomować, zrobić cokolwiek, aby ten awaryjny i niekomfortowy złom przestał woził pasażerów PKP IC po kraju.
2015-12-29 19:37:34 Autor: rocco
---.tktelekom.pl
co to znaczy, że fotele są wygodne? do czego można je porownac?
2015-12-29 19:49:44 Autor: Film
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Możecie do relacji wrzucić mój film ;)

https://www.youtube.com/watch?v=4BakyqJe-Wg
2015-12-29 19:50:02 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
ED74 już dawno PICe powinny za dopłatą zwrócić PRom, bo tylko tam one się nadają.
Tylko PRy nie takie głupie, żeby ten złom sezonujący się do kilku lat w krzakach na Bieżanowie brać.
2015-12-29 19:51:54 Autor: sando
---.dynamic.chello.pl
Jesssuuuu
Ale ten wlot paskudny...
2015-12-29 19:54:09 Autor: irek68
---.torun.mm.pl
jestem z torunia i kibicuje pesie sukcesu ale jak słucham oszołomów takich jak "ny" to brak słów. Polak polakowi wilkiem jak kargul z pawlakiem .PS w toruniu też znajdzie się paru oszołomów tylko aby dopiec sąsiadowi.
2015-12-29 19:55:21 Autor: peron7
---.play-internet.pl
większość tych komentarzy to chyba jeszcze na..ebani po świętach pisali,walcie kliny Panowie,do sylwka ciut,ciut,nie warto trzeźwieć
2015-12-29 20:00:44 Autor: kolololo
---.179.234.242
Luca... ED74 stoi w krzakach właśnie przez takich tumanów jak ty, którzy nie mają pojęcia jak zarządzać majątkiem PKP. Tyle.
2015-12-29 20:10:24 Autor: Smerda Jajeczny
---.adsl.inetia.pl
"Wars znaleźć miejsce tam, to graniczy z cudem".

To może zrób sobie sam kanapki w domu na podróż?! Przynajmniej wiesz co jesz, i do tego znacznie taniej Ci to wyjdzie.
Co za lenie.....
2015-12-29 20:10:35 Autor: fitek
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jak miał być planowo 18.13, a dojechał 18.24, to ma 11 minut opóźnienia, a nie 10 :)
2015-12-29 20:11:14 Autor: Kamol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rozumiem, że można mieć różne uwagi do nowego pociągu... używać pewnych argumentów w komentarzach... ale z tego co widzę to 75% samego hejtu...
Dajcie im szanse... bez minusów czy usterek na pewno się nie obędzie... ale kurde... to jest nowy produkt... wymaga dopracowania i tyle. No i pozdrawiam cały Toruń! Uważam to miasto za jedno z najpiękniejszych w Polsce. Pozdro z Bydgoszczy.
2015-12-29 20:11:27 Autor: lotr
---.centertel.pl
"Frekwencja w pociągu spora: przekraczała 75%, ale tylko do Pilawy."

Czyli PKP IC zgarnęło pasażerów Kolei Mazowieckich. Nie dziwne, że wsiedli jak zobaczyli zwykły, regionalny ezet.
2015-12-29 20:14:34 Autor: Azb
---.99.174.238
Ale to jechał Dart a nie Flirt.
2015-12-29 20:26:00 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post kolololo:
"Luca... ED74 stoi w krzakach właśnie przez takich tumanów jak ty, którzy nie mają pojęcia jak zarządzać majątkiem PKP. Tyle."
To może o ty wielce oświecony kolololo napisz, jaka jest twoja recepta na te zespoły. Oczywiście jak mniemam uważasz, że są rewelacyjne na długie trasy, a ich niezwykle wygodne siedziska, których fotelami nie odważyłbym się nazwać, wcale nie sprawiają, że po godzinie katowania na nich d..py człowiek zaczyna żałować, że nie poszedł piechotą. Oraz, że te ledwie kilka jeszcze jeżdżących sztuk nie spędza znacznej ilości czasu w szopie na Bieżanowie, gdzie są co rusz usuwane mniejsze i większe awarie.

Zapomniałeś chyba, że nie ma czegoś takiego jak PKP i ich majątek. Owszem są PKP spółka taka, PKP spółka siaka, PKP spółka inaka i wiele, wiele innych. Każda ma swój majątek i każda patrzy swojego interesu. Niestety o żadnej współpracy mówić tu nie można. A jeżeli do tego dołączymy PR, które zostały z PKP niejako wykopane i potraktowane jako składnica złomu, to trudno się dziwić, że wzajemna współpraca im nie wychodzi.

Ale masz rację. To wszystko moja wina. Moja i Tuska.
2015-12-29 20:31:11 Autor: Rafel83
---.218.124.102
Jajeczny ze się kanapki w domu robi to ameryki nie odkryłeś. Czytaj ze zrozumieniem jakby ktoś chciał do warsu coś zjeść bo chyba po to jest nie dla samego istnienia i jest tam mało miejsca uszanuj czyjeś zdanie i zażyj rumianek.
2015-12-29 20:42:17 Autor: kolejor
---.dynamic.mm.pl
Jasne że winny wszystkiemu i temu 5 min. opóżnieniu jest Donald kaczor
2015-12-29 20:44:37 Autor: intro
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
do czopków i troli
przód jest maskowany tylko go nie założyli,
2015-12-29 20:51:42 Autor: Nemo
---.dynamic.chello.pl
do intro
to wychodzi tak, jak mieć prezerwatywę, ale jej nie zakładać.
2015-12-29 20:59:49 Autor: Rafel83
---.218.124.102
Brak osłony przeszkadza tylko tym osobom którzy szukają tylko negatywów zygać się chce.
2015-12-29 21:00:47 Autor: nikifor
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Rafel83:
"Jajeczny ze się kanapki w domu robi to ameryki nie odkryłeś. Czytaj ze zrozumieniem jakby ktoś chciał do warsu coś zjeść bo chyba po to jest nie dla samego istnienia i jest tam mało miejsca uszanuj czyjeś zdanie i zażyj rumianek."
Bo może clue tej kwestii leży gdzie indziej. Skoro to jest wagon BAROWY, a nie restauracyjny, to znaczy "drogi pasażerze kupuj i wypi... na swoje miejsce szamać"
;-)
2015-12-29 21:21:52 Autor: volt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratuluje udanego debiutu.
2015-12-29 21:34:54 Autor: Rafel83
---.218.124.102
To proponuje zlikwidować miejsca siedzące w warsie :D
2015-12-29 22:54:20 Autor: PLK
---.dynamic.chello.pl
Oj tam, zaraz zlikwidować...
Zagęścić i miejscówki sprzedawać. ;-)
2015-12-30 08:51:43 Autor: inzynier
---.43.99.218
No i poranny hejt czas zaczac!!

Jak was, debile, czytam to przypomina mi sie Kapitan Bomba i odcinek p.t. "Marik 1234".
Nic dodac, nic ujac.
2015-12-30 09:22:06 Autor: 33
---.146.72.0.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Te zdjęcia pokazują jak można zrobić pociąg z burtami (ścianami bocznymi) zaprojektowanymi dla pociągu o wysokości podłogi 80 cm z podłogą na wysokości +120cm
2015-12-30 10:47:44 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
To i tak niezła frekwa jak na tą linię 40% ( nie licząc mikoli) na tygodniu.
2015-12-30 11:39:55 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@ aron
a w buszach jaka frekwa??
pitz ma jakaś relację z wczoraj?? czy jak zwykle żer i własne wnioski??:)
2015-12-30 12:24:10 Autor: FalenckiBorek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na zdjęciach widać, że wyświetlacz czołowy SIP jest chyba zaparowany. Kompletnie nieczytelna treść wyświetlanej informacji...
2015-12-30 13:20:37 Autor: Djmasz
---.gl.digi.pl
Jak to jak. Resztki woda pod dużym ciśnieniem.
2015-12-30 15:44:28 Autor: Best
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post inzynier:
"No i poranny hejt czas zaczac!!

Jak was, debile, czytam to przypomina mi sie Kapitan Bomba i odcinek p.t. "Marik 1234".
Nic dodac, nic ujac."
Jak ciebie czytam szanowny inżynierze, to mi się przypomina technik Maliniak...
Nic dodać nic ująć
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5