NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Orient Express gościł w Polsce

| wś, Rynek Kolejowy, 18 lipca 2011 18.07.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-07-18 09:16:04 Autor: byki w tekście
---.ip.netia.com.pl
chyba lokomotywą Husarz!
2011-07-18 09:45:08 Autor: Andrzej
---.152.50.33
Jadąc przez Odrzankę, pasażerowie mieli zapewnione dobre spanie - jazda 40km/h i od czasu do czasu kołysanka Niani sprzyja lepszemu snu :)
2011-07-18 11:42:43 Autor: ANA
---.tktelekom.pl
A CO Z TYM , CO STOI W KRZACZORACH W MAŁASZKACH?
2011-07-18 12:10:42 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Pytanka mam - dwa:

1) Z czym wraca Husarz (wrócił lub będzie wracać), o jakich godzinach i jaką trasą?

2) Jak V max mają wagony OE? Bo przy 120 km/h - z racji mocno nierównych profili na przejściach (drzwi i harmonie) zrobił taką zadymę, że myślałem że mnie przy filmowaniu w Brzegu zmiecie z peronu :-) Przy 160 km/h i takich wirach byłoby już niebezpiecznie, a stałem metr od linii białej w miejscu bezpiecznych (teoretycznie).

Przy zwykłym EIC (wagony o równym profilu na przejściach) nie ma takiego podmuchu przy 160 km/h.

Debiut Husarza na E 30 był więc CZADOWY! Prosimy o kolejne ataki husarii na tej linii.

2011-07-18 12:35:07 Autor: Jasiu
---.gorzow.mm.pl
Co w takim razie co 9. lipca ok godz 13 - 14 odjeżdżało z Rzepina w kierunku Frankfurtu i wyglądało dokładnie tak samo? Jak byłem z moim kochaniem na moście w Świecku tego dnia i w tych godzinach właśnie, to cosik takiego jechało. Niestety fotek brak.
2011-07-18 13:02:05 Autor: MKWrocław
---.play-internet.pl
@Robert Wyszyński
Przyłączam się serdecznie do prośby o ataki husarii na E30

@Jasiu - moze to był niemiecki Classic Courier, kóry wyglada podobnie i często jeżdzi do Polski w tym roku
2011-07-18 13:23:45 Autor: maszynista z IC
---.tktelekom.pl
A jaki piękny byłby widok Pm36-2 lub Pt47-65 z takim pociągiem na szlaku. Cóż z tego że Husarz, ale są zabytkowe wagony. Czy tak trudno zorganizować \"Piękną Helenę\" lub \"Petuchę\" z Wolsztyna? Za pilota sam bym chętnie przejechał się w kabinie parowozu przy takim pociągu.

Ehhhh................. marzenia...........
2011-07-18 14:12:37 Autor: MKWrocław
---.play-internet.pl
@maszynista z IC
Nie jestem specjalistą od mocy ale w tym składzie było 17 wagonów, czy Piękna Helena dałaby radę
2011-07-18 14:16:21 Autor: Arcyksiążę Austrii
---.adsl.inetia.pl
@maszynista z IC
Pm36-2 to się nadaje, ale Pt47 to kradziony złom. Jest jeszcze Pt31-64 i ostoja Pt31-49 na którą można przełożyć resztę od Pt47-104 ( węglarka też od Pt31 bo ta od Pt47-104 to zrobione ze złomu ). Do tego potrzeba jeszcze OBB 310.23 lub CD 375.007, żeby odseparować polskie parowozy od generatora CIWL No. 1283 . Wyjdzie wtedy np coś takiego:

CIWL No. 3425 + CIWL No. 1283 + OBB 310.23 + PKP Pt31-64 + PKP Pm36-2 + PKP Pt31-49
2011-07-18 14:31:33 Autor: PIETTERS
---.raciborz.vectranet.pl
Co tam, Wy się nie znacie i nie macie gustu ! To miała ciągnąć SP 42 ;-)
2011-07-18 15:56:49 Autor: MKWrocław
---.play-internet.pl
@Arcyksiążę Austrii
Ciesze się Książe, że zaistniałes na tym forum , mam dużo problemów ze złodziejami w Austrii., ba nawet gdy byłem na krótkim wypoczynku w Szwajcarii to musiałem sluchać, co Austriacy knuli w czasie w drugiej wojny swiatowej.
Muszę wziąć tego prostolinijnego katolika i maszynistę w obronę bo nie może kierować lokomotywą z poczuciem że jeżdzi kradzionym. Cenimy sobie we Wrocławiu obecnośc najsławniejszych pociągów w Europie i niech tak zostanie , chocby miały być prowadzone Siemensami robionymi w Twoim rodzinnym kraju (Salzburg) zamiast w Bombardierze we Wrocławiu
2011-07-19 02:37:51 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
MK Wrocław

Nie dałaby (z samym ruszeniem miałaby duże kłopoty). To nie tylko kwestia mocy, ale także momentu. Siódemka przy 120 km/h też by nie wydoliła, to samo dotyczy Epoki. Musiałby być jamnik ET 41 - kiedyś zresztą był.
2011-07-19 02:47:02 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Jeszcze o tych prędkościach. Pojeździlem sobie 320 km/h we Francji, czyli tyle, ile Ty w USA będzie miał najwcześniej za 5 lat (jak dobrze pójdzie), ale na drugim końcu kontynetu. Czyli nie pojeździsz sobie. Więc tu Stany Zjednoczone nie mają mi czym zaimponować - na razie jesteście pod tym względem daleko za Murzynami, którymi się tak często wycierasz i których masowo sprawadziliście jako niewolników do harówy za darmo - tak powstał ten \"gigant\" - ale powoli się ten \"gigantyzm\" kończy.
2011-07-19 02:48:11 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
O kurcze, powyższe miało być do innego wątku (prosze o wykasowanie).
2011-07-19 09:54:58 Autor: Ratel
---.43.77.109
Robert, zgłoś do usunięcia, moderator usunie :)
2011-07-19 10:16:15 Autor: Ratel
---.43.77.109
Co do siódemki, to kiedyś z Katowic pl. odj. 22.10 odjeżdzał pociąg Katowice - Gdynia, w turnusie z wagonami do Helu i Łeby, ktory kursował Magistralą Węglową.
Standartowo miał 8-9 wagonów z czego 2 kl.1 i reszta dwójki. Nie pamiętam czy był WARS(?), natomiast był pocztowy, był bagażowy, planowe 8-9 z miejscami do siedzenia, do tego wagony sypialne i kuszetki, oraz wagony składów do Helu i Łeby. W sumie 21-23 sztuk (w Katowicach nie mieściły się w peronach). Planowe opóźnienie tego pociągu wynosiło bodajże 30 minut.
Dla dobrego maszynisty nie bylo większego problemu utrzymać ten wydłużony czas jazdy, gorzej było z bagażem, szczególnie na odc. Gdańsk - Gdynia.
Także z luzowaniem skladu (na końcu kuszetki chyba do Łeby, a może Helu) też trochę trwalo.
Co do rozruchu było ciężko, ale siódema mozolnie ale pomimo to skutecznie dawała radę.

Siódemka ma tylko nie całe 1/3 mocy tego co Siemens, więc efekt jest.

Co do mocnego debiutu Husarza, to się zgadzam - poza siódemkami to moja ulubiona lokomotywa ;)
2011-07-19 11:14:50 Autor: maszynista IC
---.tktelekom.pl
Gdynia - Krynica jeździło 16 czasem 17 wagonów i przy Siódemce i dawało się radę nawet utrzymać 120 km/h i to jeszcze tak niedawno. A co do marzeń o parowozie przy takim pociągu? No cóż.... pomarzyć nikt mi nie zabroni
2011-07-19 12:58:21 Autor: Mariusz W.
---.14.0.156.aci.com.pl

Mariusz W.
Zdjęcie 7 powala. Czy ten pociąg rzeczywiście jechał jako pociąg ekspresowy? I dlaczego nie wyświetlono pełnej nazwy?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS