NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Od poniedziałku Dragon w Lotos Kolej

| lp, Rynek Kolejowy, 29 lipca 2011 29.07.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-07-29 17:46:56 Autor: kibic
---.ghnet.pl
wszystko fajnie ale czy ktoś już myśli nad zakupem tej lokomotywy? Będzie szkoda jak kolejny polski produkt zostanie\"wyrzucony na półkę\",bo potencjalni kupcy będą zamawiać za granicą albo sprowadzać zużyty szmelc.
2011-07-29 21:55:20 Autor: Mattijjah
---.236.26.56

Mattijjah
\"Pojazd ma bardzo dobre osiągi, w testowanych warunkach nawet lepsze, niż lokomotywy Siemensa – podkreślił dyrektor techniczny STK Wrocław Andrzej Stróżyk.\"

No cóż, jeśli to jest prawda, to podejrzewam, że ani Siemens ani Bombardier nie będą czekały z założonymi rękami, że tak obiecujący rynek, zostanie im sprzątnięty sprzed nosa...
2011-07-30 10:20:30 Autor: Gubernator Kalifornii
---.dynamic.gprs.plus.pl

Gubernator Kalifornii
Ciekawe, że DB nie bierze udziału w testowaniu tej lokomotywy. Przecież nie chcą chyba jeździć lokomotywami z lat 60-tych przez całą wieczność! DB Schenker również potrzebuje nowoczesnych lokomotyw elektrycznych, a nie kolejnych z demobilu lat 70- czy 80-tych...
2011-07-30 12:40:27 Autor: perla
---.dynamic.chello.pl
Nie jest przypadkiem to, że LOTOS tą maszynę testuje. Chętni na zakup tej maszyny na pewno się znajdą - skoro kupuje się nowe Traxxy, to tym bardziej będzie się kupowało tańsze - i z polskiej perspektywy lepsze - Dragony. Miejmy nadzieję, że to umożliwi Gliwicom zrobienie wersji na 160/200 dla pasażerów, o której już się trochę mówiło...
2011-07-30 18:01:49 Autor: Dzban
---.dynamic.chello.pl
\\\"wersja pasażerska\\\" jest w produkcji. Właściwie to nie jest wersja tylko zupełnia inna też nowa lokomotywa 4 osiowa. Zwie się na razie Słoń ale jej będą 2 wersje właśnie 140/200.
2011-07-30 19:12:22 Autor: cosmo
---.home.aster.pl
Nie będzie na 140 raczej z tego co ja przynajmniej wiem. 160/200. Zresztą jaki jest sens robić na 140? Do ruchu lokalnego? Nawet KMy zamówiły traxxy na 160.
2011-07-30 23:36:08 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Będzie 140, co więcej wersja ta powstanie jako pierwsza, prawdopodobnie na Trako pokażą statyczny (jak Dragon 2 lata temu) prototyp. I nie chodzi o ruch lokalny tylko towarowy - odpowiednik i konkurent Traxxa F140xx czy ES64F4. Dlaczego tak? Rozsądek - potencjalni nabywcy to głównie formy prywatne, z reguł w dużo lepszej kondycji finansowej niż przewoźnicy pasażerscy, do tego wolni od PZP/przetargów.
2011-07-31 00:11:12 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
@perła
Nie kupuje się co tańsze, tylko to co działa. A w Dragonie brak trochę lokomotywy. Brak jest 15kV 162/3Hz na 6400kW i 25kV 50Hz na 5600kW. Pod systemen 15kV AC i 25kV AC jest 3kV DC na 5000kW. Jak się zrobi taką lokomotywę wielosystemową to cena wzrośnie i już nie będzie tak tanio. Ĺťeby jeżdzić nowoczesnymi lokomotywami po polskich torach trzeba niestety oszukiwać wszystkich, chyba że wreszcie ktoś się zastanowi i zacznie wynieniać trakcję elektryczną w Polsce.
2011-07-31 01:33:54 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
1. Po co komu wielosystemowość na polskich torach? O ile nie jeździ za granicę jest absolutnie zbędna i tylko podwyższa koszt zakupu. Nie licz na zmianę systemu zasilania przez najbliższe 20-30 lat, nie ma to sensu. Dla klientów zagranicznych - jest opcja innego zasilania i wielosystemowości.
2. 5MW to i tak dużo jak na nasze warunki, nawet 4 potrafią wysadzić podstację. ZNLE w razie odpowiednio dużego zamówienia/zainteresowania może zrobić wersję mającą ~6MW.
3. W Dragonie jest właśnie masa lokomotywy, nowoczesnej, modułowej, pojazdu który można doskonale przystosować do konkretnych warunków.
2011-07-31 11:03:37 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli ktoś z czytelników oraz administratorów Rynku Kolejowego będzie znał obiegi tej lokomotywy to był bym wdzięczny jakby je podał na tym forum.
2011-07-31 20:32:59 Autor: kill
---.opera-mini.net
Podobno ma jeździć głównie po węglówce, ale znając lotos, to go puszczą wszędzie gdzie sięga drut.
2011-08-01 08:16:40 Autor: linia 131
---.tktelekom.pl
Jechał wczoraj z pociągiem 551083 relacji ZWK-Gdańsk Olszynka odarty ze znaków STK,taki goły.
2011-08-02 17:21:55 Autor: XLK
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jest już oklejony w znaki Lotosu. Wczoraj jechał z Gdańska do ZWK, w tej chwili ( 02.08) jedzie z powrotem (wyjazd z Karsznic ok. 14.30) , a jutro znowu do Karsznic. I tak zapewne w kółko
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS