Partnerzy serwisu:
Biznes

Nowy rozdział w działalności Grupy ZUE

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
26-06-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Za rok ZUE będzie obchodzić jubileusz 25-lecia. Firma, rozpoczynając nowy rozdział w swojej działalności, odświeża wizerunek. - Silna, rozwijająca się marka, będąca gwarantem najwyższej jakości, odzwierciedla w naszym przypadku synergię potencjałów istniejących w Grupie ZUE - mówi Wiesław Nowak, prezes ZUE SA.

Czy ZUE to silna i rozpoznawalna marka?

Wiesław Nowak, prezes zarządu ZUE SA: Wydaje mi się, że odpowiedź na to pytanie udzielona przez państwa czy przez naszych klientów byłaby bardziej wiarygodna. Niemniej jednak fakt, że w przyszłym roku ZUE będzie obchodzić swój 25 jubileusz może świadczyć o jej pozycji. Nie ukrywam, że dla mnie – założyciela firmy – to ważny moment. Spojrzenie na przedsiębiorstwo w tym szczególnym kontekście skłania do stawiania sobie właśnie takich pytań. Gdy decydowałem się otworzyć własną firmę, miałem oczywiście wizję jej rozwoju, ale zawsze weryfikatorem wizji jest rynek. Ugruntowana pozycja, jaką na rynku infrastruktury tramwajowej, infrastruktury kolejowej i od pewnego czasu również na rynku infrastruktury energetycznej zajmuje marka ZUE, pozwala mi odpowiadać sobie na te pytania z satysfakcją.

Przygotowują się państwo do rebrandingu. Skąd pomysł na odświeżenie marki?

Podjęliśmy decyzję o odświeżeniu marki z uwagi na wkroczenie grupy kapitałowej w nowy rozdział swojej działalności. Łącząc w grudniu 2013 roku dwa największe podmioty wchodzące w skład Grupy ZUE – PRK Kraków SA i ZUE SA – skonsolidowaliśmy potencjał wykonawczy. W maju tego roku podobny proces przeszły nasze biura projektowe. Nabywając pakiet większościowy w spółce Railway gft Polska, poszerzyliśmy zakres naszych usług o sektor dostawczy i produkcyjny. Mamy spółkę w Niemczech, zakładamy spółkę w Afryce. Nowy logotyp, wspólny dla wszystkich spółek Grupy ZUE, ma wesprzeć proces integracji, jaki między nimi zachodzi. Chcemy także wysłać silny komunikat do naszych partnerów i kontrahentów, że ZUE się rozwija. W oparciu o synergię potencjałów będziemy nadal umacniać naszą pozycję na rynku, a także aktywnie podążać w kierunku nowych, jeszcze niezdobytych obszarów działalności.

Jakie znaczenie ma wizerunek w państwa działalności? Przecież ZUE startuje w przetargach, w których konkuruje się ceną lub innymi elementami oferty, a nie marką i wizerunkiem?

Współczesny rynek stawia przed wszystkimi wymóg dostarczania usług wysokiej jakości, a to dotyczy także wizerunku. Nawet dla podmiotów takich jak ZUE, które działają w sektorze zamówień publicznych, wizerunek jest dziś bardzo ważnym elementem strategii. Silna, rozwijająca się marka, będąca gwarantem najwyższej jakości, odzwierciedla w naszym przypadku synergię potencjałów istniejących w Grupie ZUE struktur. Równolegle do prac związanych z odświeżeniem systemu identyfikacji wizualnej, opracowywaliśmy unowocześnioną odsłonę naszego serwisu internetowego. Przy pomocy bardziej przyjaznej dla użytkownika, zorientowanej na komfort klientów i inwestorów strony internetowej, chcemy lepiej zaprezentować oferowane przez nas usługi i produkty. Innym sposobem, powszechnie praktykowanym w naszej, regulowanej prawem zamówień publicznych, branży jest udział w targach i innych wydarzeniach branżowych. Także i my chcemy podczas tegorocznej edycji TRAKO zaprezentować naszym partnerom i kontrahentom zmianę, na którą się zdecydowaliśmy.

Co przynieść ma ta zmiana? Jaki jest jej praktyczny wymiar?

Jako grupa kapitałowa wciąż sie rozwijamy – działanie pod jednym wspólnym logotypem ma szereg wymiernych, praktycznych zalet zarówno organizacyjnych, jak i logistycznych, jednak poprzez proces zmiany wizerunku marki chcemy przede wszystkim oddać charakter przedsiębiorstwa – Grupa ZUE to stabilny, godny zaufania podmiot, aktywnie uczestniczący w projektach infrastrukturalnych realizowanych w kraju i za granicą. Jakość świadczonych przez nasze spółki usług powinna znajdować wyraz także w wizualnej identyfikacji grupy kapitałowej. Wkroczyliśmy jako grupa kapitałowa w okres dynamicznego wzrostu i szeregu zmian. Dla naszych pracowników i klientów powinno być jednak jasne, że pozostajemy tym samym, godnym zaufania partnerem biznesowym. Nowy wizerunek wspierać ma konsekwentną strategię Grupy ZUE, jaką jest dążenie do stworzenia dla branży infrastruktury szynowej i energetycznej kompleksowej oferty usług na najwyższym poziomie.

Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Prawie dwa miliardy złotych w portfelu zamówień ZUE

Biznes

Prawie dwa miliardy złotych w portfelu zamówień ZUE

inf. pras. ZUE, oprac. ms 24 sierpnia 2020

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Prawie dwa miliardy złotych w portfelu zamówień ZUE

Biznes

Prawie dwa miliardy złotych w portfelu zamówień ZUE

inf. pras. ZUE, oprac. ms 24 sierpnia 2020

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5