NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Nowy peron na stacji Gdańsk Wrzeszcz już dostępny dla podróżnych

| PKP PLK 15.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-15 13:47:39 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Plus, że jest czysto i wiata przykrywa większą część peronu, lecz stylistyka jest moim zdaniem kiepska i mocno żałobna. Mogli się zainspirować stylistyką stacji II linii metra, a nie postawić wiaty będące szarymi klocami.
2015-06-15 16:16:52 Autor: Maurycy+
---.97.198.193
Fuszera na całego,
a nazwa stacji mogłaby być wykonana jeszcze mniejszymi literami,
jeszcze bardziej szarymi - tak żeby wcale jej nie było widać...
2015-06-15 18:12:00 Autor: mmm
---.dynamic.mm.pl
Stylistyka żałobna, brak jakichkolwiek osłon przed wiatrem, nawet zegary z poprzedniej epoki zostawili. O takich bajerach jak schody ruchome nie ma co wspominać, całość uzupełnia dworzec kolejowy przypominający bunkier oraz namiastka pętli autobusowej. Po obu stronach wielkie firmy deweloperskie wybudowały galerie. De facto największy węzeł przesiadkowy w Trójmieście, a mamy co mamy. Toporny obraz lat maksymalnie 90tych. Dlaczego nie dogadano się i nie zrobiono węzła z prawdziwego zdarzenia łączącego 3 systemy kolejowe (dalekobiezne, SKM i PKM do lotniska), pętle autobusową i pobliski tramwaj)- nie mam pojęcia. I na ogólnopolskim portalu widać głosy krytyki. W trójmiejskich portalach i dziennikach natomiast powszechny nastrój euforii. Obszerne fotorelacje z budowy tych peronów regularnie co minimum 2 tygodnie. Teraz wielka medialna feta, dziennikarze podniecają się, że mamy nowe ławki, wiatę i latarnie... Szkoda że trójmiejscy dziennikarze to rzecznicy prasowi urzędów i generalnie pytań nikomu nie zadają...
2015-06-15 18:13:16 Autor: ,,,,
---.dynamic.chello.pl
Black India Pale Ale czy to Ty wymyślasz kolory na polskich osiedlach? Ta stacja jest świetna.
2015-06-15 18:43:57 Autor: Mateusz234
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super :) wreszcie elegancki peron w stylu loftowym. Oby więcej takich inwestycji!
2015-06-15 18:48:33 Autor: maq
---.dynamic.chello.pl
We Wrzeszczu(podobnie jak w Oliwie i Sopocie )PLK skopiowały architekturę peronów SKM .Niestety jakość materiałów jak i wykonanie jest gorsze.Jednak lepiej kopiować niż tworzyć takie potworki architektoniczne jak na innych stacjach magistrali Trójmiasto-Warszawa.
Pomimo zakończenia prac ok. 20 poc. regionalnych i dalekobieżnych nadal kursuje między Gdynią a Gdańskiem po torach SKM.Skutkiem ubocznym są wprowadzające w błąd plakaty rozkładu jazdy kierujące pasażerów na peron drugi(peron SKM we Wrzeszczu jest trzeci...)
2015-06-15 19:21:19 Autor: GOL
---.dynamic.chello.pl
Gdzie wyświetlacze?
2015-06-15 19:26:14 Autor: mudzah
---.38.108.16.internetia.net.pl
Niewątpliwie jest to najlepiej wyglądająca stacja w województwie przed średnio wyglądającymi Sopotem i Gdańskiem Oliwą oraz zmarnowanymi szansami w Gdyni Głównej, Tczewie i Malborku, może kiedyś choć Gdańsk Główny wypali.
2015-06-15 22:16:28 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Gdynia wygląda beznadziejnie, w Sopocie śmieszą kolumny w błękicie PLK-kowskim, Oliwa w części zadaszonej wygląda jednak moim zdaniem bardzo przyzwoicie i można by się wzorować na Oliwie przy innych remontach. Oczywiście poza częścią zadaszoną jest typowy standard PLK o którym szkoda gadać. Nawet w części zadaszonej Oliwy doskwiera problem braku wyświetlaczy. Co do Gdańska Głównego to biorąc pod uwagę zabytkowe wiaty Gdańsk Główny powinien być zostawiony tak jak jest, nie powinien być modernizowany. Co do argumentów o szarości Wrzeszcza, faktem jest, że niedoścignionym wzorem estetyki są przystanki PKM i one są jednocześnie dowodem, że można zrobić kolorowo, lecz bez kiczu. Nie dostrzegam piękna w wiatach stacji Wrzeszcz. Są one bezduszne i sprawiają wrażenie jakby reprezentowały ideologię współczesnego modelu pracy gdzie człowiek nie jest człowiekiem lecz maszyną, trybikiem w wielkiej maszynie który łatwo można wymienić. Pomijając już estetykę to razi też niska jakość wykonania.
2015-06-16 08:53:41 Autor: BIPA
---.19.18.234
W odpowiedzi na post ,,,,:
"Black India Pale Ale czy to Ty wymyślasz kolory na polskich osiedlach? Ta stacja jest świetna."
Stacje II linii metra jakoś potrafią być jednocześnie kolorowe i stylowe, tu jest szary kloc wzbudzający negatywne wrażenia. Stylistyka monotonna i niczym się nie wyróżniająca ponad masę współczesnego badziewia. Na jedno kopyto.
2015-06-16 11:07:28 Autor: wz
---.28.15.112
A gdzie oficjele przecinający wstęgi wielkimi nożycami? A nie, to nie Warszawa, Struzik tu nie sięga ;-)
2015-06-16 12:31:05 Autor: oola
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
eh gdzie się nie spojrzy na foto tam wszędzie pendolino jeździ...
2015-06-16 14:09:42 Autor: BIPA
---.19.18.234
W odpowiedzi na post ep40:
"Gdynia wygląda beznadziejnie, w Sopocie śmieszą kolumny w błękicie PLK-kowskim, Oliwa w części zadaszonej wygląda jednak moim zdaniem bardzo przyzwoicie i można by się wzorować na Oliwie przy innych remontach. Oczywiście poza częścią zadaszoną jest typowy standard PLK o którym szkoda gadać. Nawet w części zadaszonej Oliwy doskwiera problem braku wyświetlaczy. Co do Gdańska Głównego to biorąc pod uwagę zabytkowe wiaty Gdańsk Główny powinien być zostawiony tak jak jest, nie powinien być modernizowany. Co do argumentów o szarości Wrzeszcza, faktem jest, że niedoścignionym wzorem estetyki są przystanki PKM i one są jednocześnie dowodem, że można zrobić kolorowo, lecz bez kiczu. Nie dostrzegam piękna w wiatach stacji Wrzeszcz. Są one bezduszne i sprawiają wrażenie jakby reprezentowały ideologię współczesnego modelu pracy gdzie człowiek nie jest człowiekiem lecz maszyną, trybikiem w wielkiej maszynie który łatwo można wymienić. Pomijając już estetykę to razi też niska jakość wykonania."
Gdańsk Główny ma styl i głupio by było to zniszczyć przez modernizację
2015-06-16 20:14:26 Autor: Janusz Cebulak
---.bb.dnainternet.fi
Wincyj koloruf, wincyj pasteli, wincyj reklam, wincyj wszystkiego bo przecie komunom tronci. Ja siem znam, ja byłżech w enerdufku i w czechosłowacji i wim ze wincyj znaczy lepiej. Zwłaszcza wincyj pastelowyh koloruf, szlaczków, nalepek kokakoli i najlepiej jeszcze kolorowe lampki. bo musi świcić i musi być jak w szikago. A tera idem obrzondek zrobic.
2015-06-16 20:15:34 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
W przypadku modernizowanych zabytkowych wiat denerwuje mnie stosowanie typowych hermetycznych opraw świetlówkowych z białego plastiku co same w sobie nie są złe lecz wizualnie nie pasują do wiat. Jak ktoś chce przykład sensownie wyglądającej oprawy niech spojrzy na oprawy świetlówkowe pod wiatą przystanku SKM Gdynia Wzgórze św. Maksymiliana. W Gdańsku Głównym są mające styl oprawy świetlówkowe OZF 340 i głupio by było gdyby je wywalono i wstawiono typowe hermetyki dlatego nie chcę by Gdańsk Główny ruszano. W Lęborku jeszcze w 2012 były jeszcze bardziej klasyczne oprawy OUKS 340 i te wciąż dobre oprawy zostały w 2013 wymienione na hermetyki (jeden z peronów miał wtedy jeszcze OUKSy lecz nie wiem czy w międzyczasie się coś nie zmieniło) choć znaczącej różnicy w oświetleniu to nie dało. Wydawanie pieniędzy na nowe choć stare wciąż bardzo dobrze swoją funkcję pełniło.
2015-06-17 08:59:13 Autor: BIPA
---.19.18.234
To, że kolej niszczy to co stare wiadomo nie od dziś. Te oprawy świetlówkowe są dobrym przykładem.
2015-06-17 09:03:00 Autor: schizosaccharomyces pombe
---.ip-167-114-118.net
Skoro jesteśmy przy temacie oświetlenia, to ogólnie mnie się wiaty osłaniające perony stacji Wrzeszcz podobają, lecz cały efekt jest zepsuty przez to, że części niezadaszone peronów są oświetlone lampami sodowymi, powinny być diody lub lampy metalohalogenkowe.
2015-07-05 11:24:39 Autor: krkaus12
---.dynamic.chello.pl
Kiedy wreszscie zlikwiduje sie te stare nieprzystające do nowoczesnosci przepisy jak malowanie semaforów w pasy, wskazniki , żarówki na transformatorach i inne badziewia bedące spuscizną starej powojennej kolei.
Maszynista ma widzieć barwe światła i tyle. Duzo lepszą widoczność zapewniłyby maszty czy bramki owijane folią odblaskową koloru żółtego.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS