NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Nowa jakość w Koltarze

| wś, Rynek Kolejowy, 1 czerwca 2011 01.07.2011 226

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-07-01 15:45:47 Autor: xwz
---.tktelekom.pl
\"spalinowóz \" - suuuper, to tak jaby powiedzieć kolijórz!
2011-07-01 16:57:12 Autor: Henek
---.186.76.138
Jeśli już to \"Kulejorz\" Panie tktelekom.
2011-07-01 20:00:35 Autor: emeryt
---.abp.pl
Za bardzo się nie wychylili wymienili silnik dwu suw na czterosuwowy .Układ biegowy pozostał stary ze skrajnymi odbijakami zawieszeniem tramwajowym silnika czyli za nos na ślizgach jeśli silniki trakcyjne te same to o dobrej klasy izolacji jednak z felernym łożyskiem oporowym które często się zapiekały blokując zestaw
2011-07-01 21:57:00 Autor: ktoś
---.1.142.92
Filmik z gagarinem http://www.youtube.com/watch?v=HwtAAYkC5dY&feature=player_embedded
2011-07-03 00:36:16 Autor: Przemek G
---.dynamic.gprs.plus.pl
@emeryt, nie znam lepszego układu biegowego z wyjątkiem układu BR232, który można zastosować również w M62. Poza tym te lokomotywy w porównaniu z polską i czeską myślą techniczną są szczytem osiągnięć ludzkości. O jakich skrajnych odbijakach mówisz? Jakoś nie spotkałem się z przypadkiem zablokowaniu zestawu.
2011-07-03 20:07:43 Autor: emeryt
---.abp.pl
Przemku G ja na tym taborze pracowałem 10 lat i wiem co piszę.Zakleszczenia się zdarzały skrajny odbijak to kawał sprężyny umieszczony w maznicach skrajnych osi do tego był talerzyk chyba z brązu i knot smarujący .Ogólnie lokomotywa prosta jak budowa cepa i nie do zajechania jedyny feler olejo i paliwożerna .Posiadam jeszcze książkę st44 pierwsze i drugie wydanie.Myślałem że układ biegowy zastosują jak na ST44 -1500 bez widłowe prowadzenie zestawu
2011-09-22 18:53:58 Autor: BB
---.acn.waw.pl
800 tys ?? nie rozumiem
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5