NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łosiński: Przez problemy z przepustowością, mało kto chce jeździć do portu w Gdyni

| Paweł Rydzyński 13.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-06-13 08:57:09 Autor: kali74
---.17.132.104
Standardowo...krotkowzroczna pokityka państwa w zakresie transportu kolejowego doprowadzą do takich kuruozjów, że teraz, za ciężkie miliony będzie się (oby) nodernizowalo 201. O elektryfikacji tej lini słyszałem już na początku lat 80-tych no...ale dzisiaj mamy 2014 a Plka ma standardowo "pewien proces modernizacyjny". Ćwierć wieku za mało dla naszych debilnych włodarzy, teraz znowu...coś się zrobi byle jak, byle na chwilę! Może rynek kolejowy zamiast usuwać niewygodne posty stworzyłby listę osób "zasłużonych" dla kolei w polsce i opisał icch wybitne zasługi? Lista byłaby tak długa, że nie wiem czy starczyłoby miejsca na waszym serwerze. Może wreszcie czas skończyć nazywać szambo perfumerią??
2014-06-13 09:03:21 Autor: Pasażer1985
---.adsl.inetia.pl
Tępy naród nie powinien mieć prawa składania protestu w takich kwestiach.

Poza tym niech zamkną linię pod centrum handlowym.

Port zbankrutuje. Ludzie stracą prace i nikt do centrum nie przyjdzie.
Bo niby za co.
Centrum przecież nie zatrudni wszystkich pracowników upadłego portu.

Powinno się brać pod uwagę przepisy. One zezwalają. A nie protesty kołtunów, którzy dla zasady będą mówić nie.

To tak jak z ekologami i energią z atomu. Każdy z nich ma laptop, telefon komórkowy, korzysta z samochodu, bieżącej wody itd.
A nie da się ukryć - wszystko pochodzi ze spalenia węgla i nie oszukujmy się wiatrakami nie da się zastąpić, a na wymysły nas nie stać. Każda forma niszczy środowisko w jakimś stopniu.
Takie protestowania dla szumu i tyle.
2014-06-13 09:34:29 Autor: Kozak
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To po co podają takie informacje do wiadomości publicznej (mam na myśli "ładunki niebezpieczne" w kontenerach)? Za chwilę się znajdzie jakaś dzida co zacznie trąbić, że jak się nie zablokuje przejazdów towarowych pod Forum Sradunia, to na pewno któryś z kontenerów eksploduje zabijając miliardy obywateli w markecie. Naród nieświadomy jest bardziej szczęśliwy.
2014-06-13 10:29:29 Autor: hahaha
---.g-net.pl
Proszę Redakcję o skasowanie postu niejakiego "p".
2014-06-13 10:56:04 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Nie wiedziałem, że Gdańsk sobie funduje taką betonową głupotę nad torami w centrum. Ładunki niebezpieczne to jedno a drugie to zamknięcie możliwości przebudowy czy rozbudowy układu torowego na wieki wieków. Czy to co jest teraz, wystarczy na zawsze?
2014-06-13 11:17:34 Autor: pdda
---.180.60.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Redakcjo: Łoziński, czy Łosiński, zastanówcie się, bo raz tak, raz tak, a kolega się obrazi.
2014-06-13 11:36:16 Autor: zuo
---.192.85.131
Mogliby nawet zablokować przejazd przez st. Gdańsk Główny dla towarów niebezpiecznych gdyby: a) zmodernizować, rozbudować do 2 torów i zelektryfikować linię 229 na odcinku Pruszcz Gd.- Stara Piła - Gdańsk Kokoszki (i dalej linią PKM do Wrzeszcza lub przez lotnisko do linii 201 i do Gdyni), b) rozbudować do dwóch torów i zelektryfikować linię 201 aż do Maksymilianowa, jak pisze p. Łosiński. Wtedy myślę, że luzik. Cały ruch towarowy puszczamy tymi dwiema obwodnicami i wszyscy są szczęśliwi.
2014-06-13 12:00:28 Autor: Bór Tucholski
---.dynamic.chello.pl
Ha ha, przecież oni nie upilnują tej sieci w środku lasu, o naiwności! Co drugi dzień będą wieszali nowe druty buhahahahahahahahahahahahahahahaha!
2014-06-13 12:36:36 Autor: japan1972
---.177.38.23
Jako miejscowy stwierdzam, ze problem jest ogromny.
Jednak wielu bardzo duzo mowi i bardzo malo robi.

Fakt, trojmiasto wkrotce sie zablokuje. I to nie jest kwestia 10 lat.
To jest juz kwestia najblizszych 3-4 lat. Zobaczycie..........

Przejazdy intermodalne, a scislej transport kontenerowy z DCT i BCT,
w ciagu ostatnich paru lat urosly o kilkaset procent i dalej szybko rosna.
Sama tylko drobnica w Gdansku w ostatnich 2-3 latach to 200% wzrostu.

Czy tego Nikt nie dostrzega, by dalej bawic sie wylacznie we mrzonki.

Wspomniana PKM ruszy za rok. Za dwa trzy lata ruszy zas polaczenie do Bytowa. Mieszkancy Trojmiasta prawdopodobnie rowniez beda sie juz domagac wiekszej ilosci polaczen, obszary wokol PKM zaczna sie zabudowywac.

Gdynia i Kosakowo czekaja na zgode na Polnocna czesc PKM !!!

PYTANIE !!! NA CO CZEKAJA WLADZE, RZADZACY, MINISTERSTWA ??????
2014-06-13 18:36:19 Autor: pasażer.
---.dynamic.chello.pl
Odpowiadam.
Czekają na to, az wreszcie spoleczenstwo oprzytomnieje i odsunie ten caly POwski uklad zamkniery od wladzy...
2014-06-13 19:20:03 Autor: Głos z USA
---.tmodns.net
A po co port w Polsce?, jak za miedzą Niemieckie porty są bardzo rozwinięte. I szybciej ładunek autostrada z Niemiec do Polski trafi.
2014-06-13 19:20:33 Autor: qwert85
---.ssp.dialog.net.pl
Czytam i nie wierzę. Budowniczowie Gdyni w grobach się przewracają.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS