NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy

| PKP PLK 11.06.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-06-11 15:29:11 Autor: m.m.
---.187.252.130
nie rozumiem dlaczego tunele nad trasa AK w W-wie moga być o niebo estetyczniejsze od tej wiaty wygladajacej okropnie i prowizorycznie? jestem wstrzasniety brzydota tego czegos.
2014-06-11 15:44:47 Autor: mmm
---.tktelekom.pl
Zadaszenie faktycznie woła o pomstę do nieba!!! WTF??? I ja tam widzę 8 torów a nie 10! Te 2 dodatkowe to chyba już na terenie bazy ŁKA
2014-06-11 16:09:50 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
ciekawe co będzie z dawną wagonownią i przystankiem służbowym w Janowie zamkniętymi w 2006 r ?
2014-06-11 16:15:49 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
Czy to skloroza?
Nie tak dawno (jeszcze ŁF funkcjonowała), przedstawiano ciut ciut coś innego, reklamując nowy ŁW.

Panie Marszałku i Pani prezydent !
To nasza wizytówka, pierwsze chwile wjazdu do naszej aglomeracji.
PKP (SA) nie ma co ruszać, pewnie by chcieli następny maszkaron typu chlebaka (bo to sami "znafcy").
W tym roku reklamowane było wejście i wierzchnia warstwa ŁF.
Biorąc teraz pod uwagę ŁW, tylko pokaz, a następnie normalność? czyli nieudaczność?
2014-06-11 16:27:35 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post pispupil.:
"Czy to skloroza?
Nie tak dawno (jeszcze ŁF funkcjonowała), przedstawiano ciut ciut coś innego, reklamując nowy ŁW.

Panie Marszałku i Pani prezydent !
To nasza wizytówka, pierwsze chwile wjazdu do naszej aglomeracji.
PKP (SA) nie ma co ruszać, pewnie by chcieli następny maszkaron typu chlebaka (bo to sami "znafcy").
W tym roku reklamowane było wejście i wierzchnia warstwa ŁF.
Biorąc teraz pod uwagę ŁW, tylko pokaz, a następnie normalność? czyli nieudaczność?"
Przecież ta wiata nie jest jeszcze gotowa i dlatego jest taki efekt...
2014-06-11 16:30:59 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
@RK

"Prace realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. "

--

Nowa nazwa projektu to - "Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), etap I, odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna".
2014-06-11 16:30:59 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
@RK

"Prace realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. "

--

Nowa nazwa projektu to - "Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), etap I, odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna".
2014-06-11 18:10:23 Autor: bc1953
---.191.163.71
@mm, a czego można się spodziewać po tym mieście. Duże, brzydkie i beznadziejne, jak ta wiata. Przepraszam, rzadko tak komentuję, ale te żale to nie tylko do PLK czy innych świętych
2014-06-11 18:12:23 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Przecież ta wiata nie jest jeszcze gotowa i dlatego jest taki efekt..."
OK !
Jednak znasz dokładnie, na czym u nas polega "chwilówka" i ile trwa.

(ostatnio stałem się 'niedowiarkiem", tak mnie nauczyła praca na PKP)

Pozdrawiam
2014-06-11 18:14:00 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post pispupil.:
"OK !
Jednak znasz dokładnie, na czym u nas polega "chwilówka" i ile trwa.

(ostatnio stałem się 'niedowiarkiem", tak mnie nauczyła praca na PKP)

Pozdrawiam"
Naprawdę, poczekajmy na efekt końcowy...
2014-06-12 10:19:15 Autor: Jan
---.dynamic.mm.pl
A jak z przejściem podziemnym, będzie tylko połowiczne?
A wystarczy chęci i trochę pieniędzy by stacja Łódź Widzew była dostępna z obydwu stron torów.
2014-06-12 13:54:21 Autor: ...
---.94.20.16
ale to jest brzydkie!
2014-06-12 16:14:29 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post Bozia:
"Naprawdę, poczekajmy na efekt końcowy..."
Temat upadł.
2014-06-12 16:14:50 Autor: Bozia
---.33.11.114

Bozia
W odpowiedzi na post Jan:
"A jak z przejściem podziemnym, będzie tylko połowiczne?
A wystarczy chęci i trochę pieniędzy by stacja Łódź Widzew była dostępna z obydwu stron torów."
Temat upadł.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS