Jak polskie przedsiębiorstwa transportowe radzą sobie w internecie? Choć w mnogości firm znajdują się takie, które nowoczesne kanały komunikacji z klientem opanowały do perfekcji, ogólny obraz branży w sieci nie jest najlepszy. Strony są przaśne, zwyczajnie nieczytelne albo – co gorsza – całkowicie znikają z wirtualnego świata, bo ktoś o nich zapomniał.
Wszelkie działania marketingowe w epoce internetu są z jednej strony proste, bo w niedrogi sposób można skutecznie dotrzeć do dużej grupy aktualnych bądź potencjalnych klientów, ale z drugiej – o wiele trudniejsze niż przed popularyzacją sieci. Część społeczeństwa mocno przyzwyczaiła się do szukania informacji wyłącznie w przestrzeni wirtualnej, więc rezygnacja z obecności w internecie skazuje na zapomnienie. Aby skutecznie pozyskiwać klientów, na przykład nowych pasażerów, potrzeba natomiast sporo finezji, dobrego smaku i obeznania z aktualnymi standardami, których to cech podmiotom branży wciąż dość odległej od tzw. nowoczesnych technologii nieraz brakuje.
O tym, jak (nie) tworzyć strony internetowej będąc przewoźnikiem przeczytasz na portalu Transport-Publiczny.pl