NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Kolejowy zator w Trójmieście to zagrożenie dla polskiej gospodarki

| Rada Interesantów Portu Gdynia 27.03.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-03-27 08:38:51 Autor: Pn11
---.ip.netia.com.pl
Zwardoń - Skalite, gdzie tam nie ma elektryfikacji?
2014-03-27 10:18:24 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
A może by tak Busko - Tarnów, a nie pchać na Leluchów wszystkiego przez Kraków. Teraz, kiedy E30 jest rozwalona, byłoby jak znalazł.
2014-03-27 10:35:55 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
"kluczowy wniosek z raportu dot. dostępności Portu Gdynia transportem kolejowym, przygotowanego przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR.
Wśród najważniejszych czynników mających negatywny wpływ na dostępność kolejową trójmiejskich portów wymieniono rozwój kolei aglomeracyjnych, planowane wprowadzenie pociągów Pendolino."

Dziobaki? Wyszyński jest już doradcą gospodarczym TOR-u?
2014-03-27 11:08:07 Autor: d3
---.204.78.27.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@życzliwy -Na E65 i bez "dziobaków" zmniejszyła się przepustowość takie tam teraz LCS-y "mądre" zainstalowali, najwyraźniej nie zrozumieli zasad działania blokady która tam wcześniej była albo uważają że są mądrzejsi ( inaczej mądrzejsi)
Widzę że tęgie łby z PKP PLK wymyślili że jak nie potrafią zrobić dobrego srk to poprzesuwają ruch towarowy; teraz będzie z Gdańska do Warszawy przez Laskowice Kutno (dlatego Sochaczew Warszawa im się blokuje), z Gdańska do Tarnowskich przez Tczew trasą na Chojnice i starą węglówką, z Gdyni jak przed wojną, proponuję jeszcze wykorzystać trasę przez Chojnice Nakło Gniezno Jarocin Oleśnicę Opole do Gliwic.
@Piotr - popieram od 30 lat niestety ciągły brak zrozumienia niezbędności tej inwestycji.
2014-03-27 12:58:23 Autor: payder
---.dynamic.chello.pl
przecież prawie nie wykorzystywana linia 201 istnieje od ponad 80 lat...
2014-03-27 12:58:24 Autor: payder
---.dynamic.chello.pl
przecież prawie nie wykorzystywana linia 201 istnieje od ponad 80 lat...
2014-03-27 13:27:33 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
@ payder ,,, co ztego ze istnieje skoro PLK pozamykało ponad połowe stacji a na istniejacych porozbierało tory i pozostały tylko mijanki ( w wiekszosci ) .
Linia kilka lat temy miała byc zaorana i tylko przez remont 9 ki została jeszcze przy życiu.
2014-03-27 13:32:27 Autor: ktoś
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Czy eksperci z TOR-u nie widzą katastrofalnej polityki resortu MRiI na linii E30 o znaczeniu strategicznym dla państwa gdzie od 2010r wyremontowano odcinek liczący 8 km. Czy tym remontem nie powinien zająć się NIK. Ile środków UE przepadnie z perspektywy 2007 - 2013!
2014-03-27 14:20:22 Autor: zbychu
---
Elektryfikacja linii 203 na odcinku Tczew-Łąg??? A dlaczego nie np. Tczew-Swarożyn? Będzie taniej, a sens taki sam. Przecież nie da się w żaden sposób z 203 wjechać na 201 w Łęgu, dopiero z Czerska przez linię 215.
2014-03-27 14:51:10 Autor: d3
---.146.231.35.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ zbychu - Ten temat był już wielokrotnie omawiany nawet na wysokim szczeblu decyzyjnym, ale decydenci dość szybko zapominają że tam trzeba łącznice wybudować, bo przez Czersk towarowymi to nonsens.
2014-03-27 15:26:58 Autor: zbychu
---
@d3 - tak całkiem serio, bo nie rozumiem - co w ogóle miałoby to by dać? Towarowe miałyby jeździć Tczew-Łąg-Kościeżyna-Gdynia? Czy Gdynia-Kościeżyna-Łąg-Tczew?
2014-03-27 22:18:24 Autor: elwawa
---.play-internet.pl
Jakie inwestycje? Przecież wjazd do Gdańska. Gł. i wyjazd odbywa się od dwóch lat (sic!) po jednym torze. To jaka instytucja dałaby radę zmienić specyficzną 'przedsiębiorczość', planowanie, tempo robót sławetnych PLK?

@ zbychu - jeszcze wczoraj była: Kościerzyna....
2014-03-28 00:26:05 Autor: Róg
---.leon.com.pl
W Trójmieście zator? Niby w którym miejscu??? Zatory to są na Śląsku gdzie spora część linii funkcjonuje na zasadzie - może toromistrz podpisze, a może nie podpisze zgody na dalsze funkcjonowanie... Ostatnio nie podpisał na Tychy-Łaziska Średnie i pociągi przestały tam jeździć bo stwierdził odchylenie szyn o kilka centymetrów... Warto wspomnąć że linia poza znaczeniem tranzytowym obsługuje przy okazji trzy duże zakłady. A kierownictwo zakładów PLK ma to w nosie...
2014-03-28 06:53:11 Autor: Driver
---.centertel.pl
Zwiększające się przewozy kolejowe, zarówno towarowe, jak i pasażerskie? To jakaś bzdura, cały czas mówi się o odpływie pasażerów od kolei a oni piszom o wzroście...chyba w nocnych marzeniach Tuska i jego elyty...
2014-03-28 08:22:15 Autor: semaaforek
---.silesia-region.pl
W Trójmieście to jest pikuś. Zatory to na Śląsku są. Żeby dojechać z Łazisk Średnich do Knurowa trzeba jechać kilkukrotnie dłuższą trasą przez Kędzierzyn.
2014-03-30 00:01:02 Autor: zenon lipka
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
zlikwidowali linię kolejową nr 34 z powodu mostu kolejowo drogowego na Bugu który był katastrofą budowlaną a to było połączenie kolejowe Lublina z Gdańskiem z pominięciem Warszawy przez Siedlce Sokołów Podlaski Małkinię Ostrołękę
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS