NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koleje Mazowieckie zaprezentowały swoje Impulsy (zdjęcia)

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 08.06.2015 458

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-08 16:31:07 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Najpiękniejszy pociąg świata.
2015-06-08 16:53:55 Autor: rybakris
---.centertel.pl
W wizualizacji zaproponowanej wcześniej przez Newag ładniej wyglądał, jedyny minus jak widzę po zdjęciach to te obudowy w podłodze przy oknach, są strasznie niewygodne niemożna swobodnie usiąść tak samo w jednostkach AL KM, wcześniej modernizowane AKM 71 na całym składzie nie posiadają tego mankamentu można siedzieć swobodnie, także siedząc naprzeciw siebie jest sporo miejsca.
2015-06-08 17:05:18 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Nie podniecajcie się tak. Za moment wszystkie elfy i flirty KM też będą 5-członowe,
2015-06-08 17:26:24 Autor: fajne
---.play-internet.pl
Fajne krowy mają w tym mazowieckim
2015-06-08 17:45:34 Autor: hahaha
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgodne z TSI ? A jakie mają zezwolenie ? Bo z danych ze strony UTK wynika co innego.
2015-06-08 17:46:01 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jak zawsze Newag na wysokim poziomie, te Impulsy świetnie wyglądają i sprawiają wrażenie bardzo funkcjonalnych (choć siedzeń w układzie autobusowym jest troszeczkę za dużo). Jak przestrzeń barowa już jest to powinni te automaty wstawić.
2015-06-08 17:55:57 Autor: los2
---.net-serwis.pl
Okropnie wyglądają te zagłówki :(
2015-06-08 20:13:52 Autor: Miolf
---.174.145.238
KM powinno przemalować na ten wzór cały swój tabor, a nie jakieś esy-floresy, fale, wstążki, słonka, trawka jak zza Uralu Ukrainy malowanie, trzeci świat i tragedia narodowa, szablony opracowane przez jakąś archetypową Kryśkę, Grażę i Zdzicha z lat '90
2015-06-08 20:22:12 Autor: gruby
---.static.ip.netia.com.pl
Coś Jakubas niezadowolony...
Czyżby klamka zapadła, sprzedaż Newagu wkrótce?
2015-06-08 20:33:08 Autor: adasda
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Ale z którą Techniczną Specyfikacją Interoperacyjności Impulsy są zgodne?
2015-06-08 20:44:11 Autor: gosciu
---.adsl.inetia.pl
los2: Lepiej niech będą brzydsze i wygodniejsze, aniżeli ładniejsze i niewygodne. W KD w 36WE są dosyć niewygodne (po środku bardziej wystają, a po bokach mniej, przez co głowę najwygodniej położyć tylko na którymś boku).
2015-06-08 20:52:22 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post adasda:
"Ale z którą Techniczną Specyfikacją Interoperacyjności Impulsy są zgodne?"
Po co ta nowomowa? Takie pierdoły opowiadali już "spece" z SKMW. Tylko dlaczego 212... to EN57, wszelkie turbokible, EW60, EN61 i nawet EN81? ;)
2015-06-09 03:24:42 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
Do czego to dochodzi w tym kartoflanym kraju. W normalnym wagonie pasażerskim są dwa kible na 60 osób. W 5 członowym składzie na 206 miejsc siedzących w układzie otwartym (bez przedziałów) oraz 325 miejsc stojących, są tez dwa kible. Ci z prostatą będą lać do butelek.
2015-06-09 08:06:03 Autor: pasażerS
---.internetdsl.tpnet.pl
A po co te śmietniczki pod stolikami? żeby było ciaśniej ?
2015-06-09 08:36:25 Autor: Ryszard
---.toya.net.pl
Wnętrze wygląda estetycznie. Fotele wyglądają w nim na dobrze osadzone, prezentują się ładnie, dość nietypowo. Jakość wykonania wnętrza wysoka. Już nie mogę się doczekać podróży...
2015-06-09 08:45:24 Autor: hramer
---.play-internet.pl
A gdzie prezes zaboklicki? Dlaczego nie ma zdjęć najważniejszej osoby na kolei?
2015-06-09 11:12:41 Autor: a
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaboklicki to przecież Pesa a nie Newag.

Co daje KMom spełnianie przez pojazd TSI że tak podkreślają ich wagę?
2015-06-09 11:33:13 Autor: koro
---.static.ip.netia.com.pl
Neawg przez tyle lat nie nauczył się robić normalnych kabin albo na przykład ekranów dla maszynistów nawet. Na co komu komunikat "sekwencja - ciśnienie cylindrów".
Niech popatrzą, jak to jest w Traxxie. Mają okazję, na Grochowie Traxxy stacjonują, popatrzeć można i zobaczyć, jak to wygląda w nowoczesnym pojeździe.
2015-06-09 11:56:19 Autor: md
---.158.219.91.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kolegę wyżej zapraszam do Gamy dla PKP Intercity. Tam jest dopiero choinka.
2015-06-09 12:59:36 Autor: gnom
---.226.217.117
W odpowiedzi na post gosciu:
"los2: Lepiej niech będą brzydsze i wygodniejsze, aniżeli ładniejsze i niewygodne. W KD w 36WE są dosyć niewygodne (po środku bardziej wystają, a po bokach mniej, przez co głowę najwygodniej położyć tylko na którymś boku)."
w KD w ogóle chyba pociągi zamawiają osoby które nimi nie jeżdżą. Nowo zmodernizowane EN57 to jakaś porażka. Poduszka na siedzeniach jest jak wata, siedzisz właściwie na sztywnej blasze, na dodatek wyjątkowo źle wyprofilowanej. Podobne siedzenia są w szynobusach. Z tym że w przypadku EN AKD dodatkowo dochodzi masaż [Admin: zmoderowano] na sztywnych wózkach które trzęsą całym pociągiem na złączeniach torów i rozjazdach. 3,5 godziny jazdy takim pociągiem do Szklarskiej Poręby i masz odciski na tyłku. co to za modernizacja skoro pociągi po modernizacji są mniej wygodne niż przed?
2015-06-09 19:54:14 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post Głos z USA:
"Do czego to dochodzi w tym kartoflanym kraju. W normalnym wagonie pasażerskim są dwa kible na 60 osób. W 5 członowym składzie na 206 miejsc siedzących w układzie otwartym (bez przedziałów) oraz 325 miejsc stojących, są tez dwa kible. Ci z prostatą będą lać do butelek."
Porównując z innymi pojazdami KM dobrze, że są 2 WC, a nie 1 jak w reszcie. Ciekawe czy jak będą wydłużać Flirty i Elfy to będą pamiętać by dodać drugie WC?
2015-07-06 04:20:31 Autor: kopjkh
---.tktelekom.pl
bardzo ciasnoa pozatym wygodne fotele nowoczesnie
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5