NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Koleje Mazowieckie przesunęły termin otwarcia ofert na piętrusy

| lp, Rynek Kolejowy 09.01.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-01-09 08:31:33 Autor: tomasz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Stawiam na PESA BYDGOSZCZ !

zawsze i wszedzie popieramy naszych !
2014-01-09 08:49:16 Autor: tjakuszewicz
---.gorzow.mm.pl
Tak... Niech znów powiedzą zamawiającemu, że "oni wiedzą lepiej" i wciskają Elfy...
2014-01-09 08:58:34 Autor: tomasz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Bo MY SLOWIANIE mamy nie tylko najpiekniejsze kobiety ale tez najlepsze pociagi !!!!
Trzeba dbac o swoje.
2014-01-09 09:37:49 Autor: Ave Ja
---.smolna.pw.edu.pl
MUSZĄ być zgodne z już posiadanymi przez KM push&pullami, więc żadna Pesa, jedyna nadzieja w tym że Bombardierowi będzie się chciało...
2014-01-09 09:47:11 Autor: p.
---.customer.m-online.net
Liczę, że wygra Bombardier i nowe wagony i lokomotywy będą tej samej firmy co już eksploatowane. Jeden typ zdecydowanie obniża koszty ekspolatacji i serwisu.
Nie można ciągle gadać głupot o popieraniu wyłącznie polskiego przemysłu bo to zazwyczaj nie idzie w parze z interesem zamawiającego (w tym przypadku KM).
Koleje Mazowieckie powinny dbać o własne dobro, czytaj tanią i pewną eksploatację i niskie koszty serwisu (czego nie ma przy wielu różnych seriach pojazdów w małych ilościach). Wybór Bombardiera byłby dla KM najbardziej optymalny.
2014-01-09 10:40:58 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
każdy kto jechał flirtem czy piętrusami bombardiera to wie, że w porównaniu to elfów, komfort podróży jest dużo lepszy. dodatkowo flirty (jedne z najstarszych "nowych" pojazdów) świetnie się trzymają a w nowszych pojazdach polskich jest sporo usterek typu oderwany uchwyt, uszkodzone drzwi od toalety (lub otwierające się po szarpnięciu od początku).
2014-01-09 11:19:59 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post wdr:
"każdy kto jechał flirtem czy piętrusami bombardiera to wie, że w porównaniu to elfów, komfort podróży jest dużo lepszy. dodatkowo flirty (jedne z najstarszych "nowych" pojazdów) świetnie się trzymają a w nowszych pojazdach polskich jest sporo usterek typu oderwany uchwyt, uszkodzone drzwi od toalety (lub otwierające się po szarpnięciu od początku)."
Kłóciłbym się :) We " Flircie" EN75-001 korodują aluminiowe drzwi wejściwe:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8fe2e084da67d12f.html
Drzwi w tym samym przedsionku wejściowym, ale z drugiej strony - wyglądały podobnie :) tzn. produkty korozyjne pęcznieją, tworzą się duże pęcherze pod lakierem i miejscami lakier odpada odsłaniając "wrzody".
2014-01-09 11:55:14 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
@wdr: jak dotąd nie trafiłem na spsutą toaletę w Elfie KM. Natomiast masakryczna wręcz awaryjność dotyczy toalet w turboklopach z Newagu. W tych starszych (bez klymy) nie działa mechaniczna blokada drzwi, zaś w turbodymoklopach z klymą bardzo często nie działa zawór wodny w umywalce, mimo że woda do spuszczania klopa jest.
2014-01-09 12:16:13 Autor: heh
---.120.225.195.static.bait.pl
Bombardier ma zamówienie w nosie z dwóch powodów :

1. Podobno już tego typu wagonów nie produkują, zaproponują nowsze modele, które jeden diabeł wie czy będą kompatybilne ze starymi.

2. Pieniążki , pieniążki i jeszcze raz pieniążki.. a im większy koszt jak wiadomo tym ...
2014-01-09 12:18:02 Autor: do zeus4
---.120.225.195.static.bait.pl
No ładna fuszera firmy z Siedlec.. to pozostaje czekać jak sie pojawią na pojazdach w KM :)))))))
2014-01-09 13:27:53 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post heh:
"Bombardier ma zamówienie w nosie z dwóch powodów :

1. Podobno już tego typu wagonów nie produkują, zaproponują nowsze modele, które jeden diabeł wie czy będą kompatybilne ze starymi.

2. Pieniążki , pieniążki i jeszcze raz pieniążki.. a im większy koszt jak wiadomo tym ..."
Dlaczego miałyby nie być kompatybilne? WTB jest zestandaryzowana.
IEC 61375-1 and UIC 556 -
International Standards for Train Communication.
Można nawet pooglądać tabele z kodami telegramów
Tu dla lokomotywy ALP46 od Bombardiera:
http://grouper.ieee.org/groups/railt...73-0001_EN.doc
2014-01-09 19:53:14 Autor: przewoz
---.play-internet.pl
W odpowiedzi na post do zeus4:
"No ładna fuszera firmy z Siedlec.. to pozostaje czekać jak sie pojawią na pojazdach w KM :)))))))"
Nawet jak się coś takiego pojawi, to nie zauważysz, bo pojazdy przechodzą P4 właśnie teraz i cokolwiek wychodzi - jest naprawiane na P4, od tego jest ta naprawa. Po 5-ciu latach intensywnej eksploatacji (jakiej chyba nie przeszedł żaden typ pojazdu w KM) Flirty trzymają się lepiej niż niejeden inny pojazd świeżo po produkcji, z elementów widocznych dla pasażera, to jedynie farba na żółtych elementach ostrzegawczych (listwy podłogowe) się wytarła. Faktycznie przebijają je Bombardiery, tam nie ma się do czego przyczepić, a jazda przy 160km/h jest bardzo komfortowa i spokojna, można ją spokojnie porównać do zetek IC, cisza, komfort termiczny - żaden EZT w KM tego nie ma w takim stopniu jak tamte wozy.
Jedyne co im szkodzi to wandale i częste dewastacje kabin WC, ale to przechodzi znowu każdy pojazd, oraz uszkadzanie oświetlenia (ale to przeszłość, w końcu zamontowano plexi-klosze, pasażerowie już nie mogą wkładać łap, gdzie nie powinni).

Natomiast w pojazdach modernizowanych to faktycznie mało co działa jak trzeba, szczególnie częste są przypadki zapchania toalet (choć duża tu zasługa pasażerów...) i usterek instalacji wodnej (ciekną!) oraz SIP, a czasem po kolejnej naprawie rewizyjnej - pojazdy te trzymają się tak samo "dobrze" jak przed i równie skutecznie defektują na różne rzeczy.

Czy Bombardier się skusi? To żadna pokusa. Cóż to za zamówienie na kilka wagonów i dwie lokomotywy. Obawiam się, że znowu nie złożą oferty, KM zostanie na lodzie, a pasażerowie razem z nimi, bo na razie część pociągów zestawionych z piętrusów przydałoby się w ogóle przedłużyć. Czasem 6 wagonów to za mało. Tak to się może skończyć niestety.
2014-01-10 06:22:01 Autor: Tg
---.play-internet.pl
Bo bzdura.byla pierwsza oferta. KM powinny zostawic sobie opcje na dokupienie lokow i wagonow bez przetrgu. Zamowic 6 czy ile tam wziela z opcja na kolejne. W ogole co to za zamowienie? Dlaczego nie podpisac umowy dlugofalowej na np 30 lokow i 210 wagonow dostarczanych przez kolejne 10 lat.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS