NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Koleje Małopolskie przewiozły pół miliona pasażerów

| dl, Rynek-Kolejowy.pl 02.06.2015 233

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-02 13:34:45 Autor: czarek
---.114.62.124
już mogli ten 'dyplom' bez literówek wydrukować
2015-06-02 13:50:16 Autor: sent
---.net.tauron-pe.pl
Szanowni Państwo, kolej ograniczyliście do kolejki! Ciągle słyszymy (pasażerowie) że czekacie na remonty torów, ale sami jako Samorząd Województwa, gdzie Marszałek, Wojewoda i inni biorący pieniądze nie robicie nic w kierunku przywrócenia normalnych połączeń regionalnych z miastami i miasteczkami Małopolski, gdzie zostawiono nas z busami!!! Przecież dworze Kraków Główny jest dworcem pustym! Zaś sąsiedni autobusowo/busowy pęka w szwach!! Ile torów w naszym województwie porastają krzaki bądź są rozkradane?!
2015-06-02 14:19:12 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
lepiej niech zrobią jakieś porządne regionalne połączenia Kraków-Żywiec (remont z RPO Sucha-Żywiec i z łącznicą w Krzemionkach są bezkonkurencyjni czasowo). przed rozkopaniem Krakowa w celu dobudowy drugiej pary torów (zniszczy to odradzające się potoki na linii E30) powinni zrobić linię Kielce-Busko-Tarnów dla części TLK północ-południe oraz ruchu towarowego.
2015-06-02 14:21:30 Autor: kazio
---.telpol.net.pl
to zarząd Kolei Małopolskiej ma tylko linię Wieliczka-Kraków ,to ile ludzi ją obsługuje -nie wystarczył by busik ???
chyba ze to pieniądze samorządowe.
2015-06-02 14:27:17 Autor: Quest
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje dla KMŁ. Jeżdżę z nimi, starają się aby było przyjemnie i punktualnie. Z całą odpowiedzialnością mogę ich polecić, jako solidnego przewoźnika
2015-06-02 16:29:29 Autor: krzysztof rytel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

krzysztof rytel
Pół miliona w 5,5 miesiąca to daje średnio 3 tysiące dziennie, licząc soboty i niedziele, okres początkowy. Pewnie teraz w dzień roboczy mogą być nawet 4 tysiące. Świetny wynik. Kolejny dowód że duża częstotliwość i takt gwarantują masowego pasażera.
2015-06-02 16:37:39 Autor: kokos
---.adsl.inetia.pl
A tymczasem z CHRZANOWA jeździmy do Krakowa Gł. dystans 44km z prędkością 20~30km/h czas przejazdu 1:40 min czy kogoś to interesuje? Jeszcze gorzej mają ludzie dojeżdżający z Oświęcimia - często rozmawiamy w pociągu i każdy łapie się za głowę że jeszcze w latach 90-tych pociąg jechał o połowę czasu szybciej a dziś w 2015 ledwo się toczy. Wyrazy Współczucia dla rodzin z Wadowic, Alwerni i Spytkowic bo tam pociąg jedzie cztery razy na dzień a w drugim i trzecim przypadku wcale! No ale w KRAKÓWKU OGŁASZAJĄ SUKCES PEŁNĄ GĘBĄ!!!
By żyło się lepiej!
Zielona wyspa!
2015-06-02 18:43:18 Autor: budowlaniec
---.adsl.inetia.pl
"Artur Kozioł, burmistrz Wadowic, wręczył z kolei karnet o wartości 500zł do wykorzystania m.in. w wielickiej pływalni." mały błąd wkradł się redakcji - Pan A. Kozioł jest burmistrzem Wieliczki nie Wadowic ;) .
2015-06-02 20:57:07 Autor: anty czt
---.dynamic-ww-2.vectranet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-02 23:20:15 Autor: junior1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powiem tak-dostali kaskę jaką chcieli ,tabor nowy jaki chcieli ,trasę jaką chcieli ,bez obciążeń i zobowiązań zaległych ,prawie rok na organizację to żadne cuda-nie spełniają funkcji kolei publicznych bo jeżdżą na wybranych trasach .Marszałek się chwali ale to tylko Kraków ,Nowy Sącz zaorali za co wystawiliśmy im rachunek w czasie wyborów i wystawimy jesienią ,gdyby nie nadzwyczajna ilość głosów nieważnych w wyborach samorządowych Pan Sowa by nie przecinał wstęg ,myślę że jak PSL nie wejdzie do Sejmu to i koalicja z PO w samorządzie nie będzie miała sensu więc różnie może być!Niech się trochę pobawią balonikami
2015-06-03 07:24:16 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Jak to mówią "jedna jaskółka wiosny nie czyni". Fajnie, że połączenie do Wieliczki cieszy się coraz większym powodzeniem i oferuje dobry czas przejazdu, ale reszta województwa pod względem kolejowym leży i kwiczy. Zobaczmy czas przejazdu i częstotliwość do Zakopanego... w kierunku Katowic... Olkusza... TRAGEDIA.
2015-06-03 08:27:24 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Z jednej strony brawa. Linia de facto przywrócona na nowo do życia, choć do ambitnego celu 15 tys. pasażerów/dobę, jeszcze daleko:
http://www.rynek-kolejowy.pl/57680/ryszard_rebilas_szybka_kolej_aglomeracyjna_coraz_popularniejsza.htm

Ale chciałoby się zapytać, czy to tak samo z siebie się stało? Marszałek nie ma się czym chwalić, bo tutaj po prostu zadziałało kilka czynników od dawna znanych i stosowanych na świecie. Koła, proszę Państwa, nie odkryliście. A inne relacje w województwie leżą i kwiczą.

A dla porównania kosztów - bardzo ciekawe zestawienie:
bip.malopolska.pl/pobierz/1155446.html
2015-06-05 17:39:02 Autor: mieszkaniec krakowa
---.adsl.inetia.pl
Pociągi, taryfa i obsługa super, ogromna zmiana na plus. Jakby się chcieć przyczepić, to biletomaty mogłyby być bardziej intuicyjne.

Trochę nie rozumiem narzekań na UM - przecież stan magistrali do Katowic to jest gestia PR, a nie samorządu. Rezygnacja z połączeń przez Zator pewnie była błędem, ale też trzeba przyznać, że pojawiła się konkurencja w postaci MPK do Brzeźnicy, autostrady w Krakowie itd.

Temat SKA pojawia się od lat i trzeba docenić obecną ekipę, że jako pierwsi się wzięli do roboty, a nie narzekać nawet na tych, którzy coś robią.
2015-06-09 13:40:52 Autor: Rogal
---.adsl.inetia.pl
Najwiekszy przewoznik w Polsce to bodajże Przewozy Regionalne. Widać jak szybko sie rozwijaja, juz polowa taboru to nowe pociagi z pesy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5