NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Klepacki: Rząd stawia na rozwój transportu intermodalnego

| Zbigniew Klepacki 09.04.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-04-09 14:48:16 Autor: GOŚĆ
---.cable.net-inotel.pl
Nazwisko odpowiednie do wypowiedzi - klepie to co mu tusk i jego blondynka każe
2014-04-09 15:15:58 Autor: stary emeryt kolejowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W starych czasach to takich opowiadających takie dusery to by trzymali na korytarzach,nie wpuszczając nawet do przedpokoju.Dzisiaj; patrzcie : na pokojach i to m i n i s t e r i a l n y c h. Takie czasy,takie obyczaje.
2014-04-09 16:10:03 Autor: Adam Zz
---.wapgw.era.pl
Czyli 'tory na tiry'.
:D
2014-04-09 16:22:51 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Inwestować, nie subsydiować


„…wprowadziliśmy ulgę, która wysyła w świat komunikat: „nie inwestujcie w Polsce, nie przeładowujcie kontenerów w polskich portach i tak dopłacimy Wam do przewozów do Rosji”…”

Jak kreować politykę dotyczącą wysokości stawek dostępu do infrastruktury kolejowej dla transportu intermodalnego w Polsce?

więcej na portalu transport-intermodalny.pl
2014-04-09 17:47:52 Autor: wyluzowany
---.rev.ndi.net.pl
Panie Klepacki, kto pisze i podsuwa Panu takie teksty ? Autorzy ściąg do zwolnienia. Przewozy intermodalne z mniejszych portów Darłowo i Kołobrzeg.... Proszę o analizę wielkości tych przewozów - nie w tonach, a w UTI za 2013 r. w kontekście poniesionych nakładów na modernizację w/w portów. Należy sprawdzić - chociażby w CARGO rentowność przewozów intermodalnych. Mają tam jakąś aplikację pod tytułem "Pierwszy Model Marżowy" , czy coś podobnego, opracowany przez firmę D-e. Z intermodalem zawsze był problem, to przewozy medialne a nie koniecznie rentowne. Jakkolwiek by ten "pierwszy Model Marżowy " "podrasować". Ma Pan bardzo słabych merytorycznie najbliższych współpracowników. Ja tylko dużo czytam i analizuję. Tak sobie - jako "miłośnik kolei".
2014-04-09 19:41:40 Autor: liza
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, jakie ulgi dla transPOrtu intermodalnego ma na myśli towarzysz minister ?
2014-04-09 21:41:31 Autor: marko
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Bankowiec ministrem ds. kolei... ręce opadają. Polska. I wszystko jasne.
Kto po nim? Piekarz? Dentysta?
2014-04-09 23:09:27 Autor: Marek Maks
---.dynamic.chello.pl
Skąd oni ich biorą - niestety już wiemy. Co przyjedzie nowy opowiada te same brednie. Będą budowane terminale - na wzór Poznania Franowa? - gdzie żadnego kontenera nie widziano od otwarcie. Korytarze zostały już dawno wyznaczone. istnieje sieć TEN-T. Nie mają już pomysłów to wytaczają nowe (stare). Klepacki klepie, że wzrasta PKB co przekłada się na intermodal. Purwin mówi, ze wskaźniki makro są słabe i dlatego mu przewozy (intermodal) spadły. Panowie chyba nie uzgadniają komunikatów prasowych. Ulga zostanie utrzymana i wdrożone zostaną systemy teleinformatyczne, monitoring oparty na GPS. A ten GPS będzie pokazywał gdzie stoi pociąg z przesyłkami klienta. A tekst o rozkładzie jazdy i priorytetach w trasowaniu pociągów towarowych to już szczyt kompetencji!! Maksymalna prędkość pociągu intermodalnego to 100 km/h (obecnie stosowany tabor nie pozwala na więcej SS-120km/h). To jak mi towarowy położą jako pierwszy na 100, a jako kolejne kłaść będą pasażery na 140.... Hmmm i tak staniemy po drodze i prędkość handlowa będzie jaka była.
2014-04-10 07:36:50 Autor: Via
---.centertel.pl
Czy mamy rozumieć, że pan od kolei był najbardziej oświecony i nie było ciekawszych wypowiedzi? Aż taka wazelina nie przystoi RK, oj nie
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS