NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

KD inaugurują ruch do Niemiec. Oferta ma być jeszcze lepsza

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 12.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-12 12:25:02 Autor: zbyszek jg
---
A dlaczego na stronach Kolei Dolnośląskich są podane różne ceny biletów do Drezna? Na przykład na stronie:

https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/aktualności/jak-do-drezna-tylko-w-promocyjnej-cenie.html

czytamy, że:

"Bilet w jedną stronę z Wrocławia do Drezna kosztuje tylko 79 zł, ze Zgorzelca - 69 zł, a z Jeleniej Góry - 74 zł."

Na tej stronie znajduje się link do regulaminu promocji, gdzie są podane inne ceny w relacji "tam", mianowicie ze Zgorzelca 59 zł, a z Jeleniej Góry 64 zł. Więc jak, które ceny są prawdziwe?

To wstyd, żeby przewoźnik nawet na swojej oficjalnej stronie wprowadzał pasażerów w błąd!

PS. Zaraz pewnie odezwą się facebookowi fani KD z gimnazjów, że hejt, że "jak się nie podoba to nikt nie każe jechać pociągiem" albo sypną stekiem bluzgów i uwag personalnych, ale przecież jak są nieścisłości to należałoby je wyjaśnić zamiast się obrażać i innych, co nie?
2015-12-12 12:33:58 Autor: woj-tek
---.9.137.246
BRAWO UMWD i KD. To czekamy teraz na pociągi Wrocław - Berlin!
2015-12-12 12:34:25 Autor: traveller
---.play-internet.pl
przepięknie wygląda ruina wiaty w Węglińcu czy ruina dworca Zgorzelec Miasto jako tło dla niemieckiego składu... Akurat te widoczki pasują to modnego określenia ,,Polska w ruinie''...
2015-12-12 12:37:04 Autor: czytelnik RK
---.118.131.11
No właśnie, szkoda że autor artykułu podaje tylko ceny z Wrocławia do Drezna, a z innych miast już nie. A przecież Promocja Drezdeńska obowiązuje też do innych miast, np. Jeleniej Góry (z przesiadką w Goerlitz), Zgorzelca, Legnicy itd. Dobrze byłoby poinformować czytelników zwłaszcza o nowych połączeniach z i do Drezna, które pojawiają się w tym rozkładzie jazdy, i przy okazji je rozreklamować. Drogi Autorze, nie tylko Wrocław jest na Dolnym Śląsku! Warto by było wyjaśnić sprzeczności na stronach KD, np. te na które słusznie zwrócił uwagę poprzednik, zamiast powielać po raz n-ty te same informacje przeklejone ze strony KD.
2015-12-12 13:17:07 Autor: wałbrzyszanin
---.124.35.172
Widzę, że muchowozy Wrocław - Dresden to dla KD teraz oczko w głowie. A już im się marzą pociągi do Berlina a może nawet do Paryża. No tak, prestiż. A tymczasem kolej regionalna na Dolnym Śląsku służąca mieszkańcom w codziennych dojazdach do pracy i szkoły to obraz nędzy i rozpaczy. Od nowego rozkładu jazdy zlikwidowano jedyne poranne połączenie w weekendy z Wałbrzycha do Kłodzka umożliwiające dojazd na Ziemię Kłodzką. Na większości linii 4-5 par na dobę, czyli mniej niż będzie teraz jeździć do Niemiec! Z pociągami do Harrahowa też ledwie się wyrobili z załatwieniem wszelkich spraw przed wejściem w życie rozkładu jazdy. Czy tylko linia do Zgorzelca jest na Dolnym Śląsku??? Róbcie tak dalej, a pasażerowie z większości Dolnego Śląska całkiem wam podziękują za ten żenujący poziom usług. Dla kogo te pociągi: dla wożenia much i prestiżowego powietrza do Niemiec czy dla pasażerów?
2015-12-12 13:39:24 Autor: obiektywny
---.226.217.117
@zbyszek jg

Niestety, Facebook zastąpił dzisiaj niektórym porządną edukację w szkole i rodzinie. Efektem jest rosnące młode pokolenie, które w ogóle nie wie co to takiego kultura dyskusji, a na merytoryczny argument potrafi jedynie odpowiedzieć obraźliwym epitetem lub uwagą ad personam. Na profilu facebookowym KD roi się od takich domorosłych znaffcuff kolei, którzy dopiero zaczynają się golić, ale już wiedzą wszystko jak powinna funkcjonować polska kolej i - co gorsza - są święcie przekonani o własnej nieomylności. Rośnie nowa gwardia KD Trolli.

Pozdrawiam.
2015-12-12 13:42:24 Autor: Avejj
---.242.138.101
Nawet dworzec na niemieckiej prowincji ma halę peronową, a w Polsce przy okazji modernizacji, a nawet budowy od nowa dworców (vide Bydgoszcz Gł.), i to za pieniądze w większości UE, mimo tego że "kolej nie wykorzystuje wszystkich środków", NIE BUDUJE SIĘ HAL PERONOWYCH.
2015-12-12 13:43:29 Autor: Avejj
---.242.138.101
Mimo że UE daje kasę, mimo że "kolej nie wykorzystuje całych środków", to w Polsce nei buduje się hal peronowych tylko jakieś bieda-wiaty i perony za niskie na współczesne składy.
2015-12-12 13:56:13 Autor: anty-beton
---.play-internet.pl
Czyli wraca normalność z czego można się tylko cieszyć, tym bardziej, że następuje to bez oglądania się na łaskę władz centralnych. Dolnośląskie ma kilka najpiękniejszych linii kolejowych w kraju, jedną z najlepszych kolei marszałkowskich i najbardziej [Admin: zmoderowano]
2015-12-12 14:16:04 Autor: anty-żelbeton
---.242.219.50
Szkoda, że te "kilka najpiękniejszych linii kolejowych w kraju" powoli zaczyna zarastać krzakami, bo władze Dolnego Śląska zamiast zadbać o ich stan i zorganizować jakąś przyzwoitą ofertę wolą wywalać sporą część środków przeznaczonych na kolej na pociągi do Drezna wożące z Wrocławia powietrze. Wymownym przykładem jest linia kolejowa do Lwówka Śląskiego z prędkością max. 20 km/h (uważana przez wielu za najpiękniejszą w Polsce), która powoli rozsypuje się przy biernej aprobacie władz Dolnego Śląska. Inne podobne linie to np. Wałbrzych - Kłodzko, Wałbrzych - Mieroszów albo Kłodzko - Kudowa-Zdrój, czy też dawno już zaorane do Karpacza, Stronia Śląskiego czy Świeradowa-Zdroju. Nie jest to tylko kwestia braku pieniędzy, ale zwykle bardziej nieudolność lub zwykła niechęć urzędników w UMWD, o czym świadczy np. rozkład jazdy i taryfa na innej pięknej linii - z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby i dalej do Harrachowa, gdzie pociągi wożą powietrze bo bilet kosztuje dwa razy drożej niż na autobus, rozkomunikowanie w Szklarskiej Porębie pociągów najbardziej jak się tylko dało czy też niedawna afera z wjazdem pociągów z Liberca, gdzie wszytko załatwiano na ostatnią chwilę. Oczywiście nie mając pojęcia o temacie dużo łatwiej napluć na internautów którzy walczą o uratowanie tych zapomnianych przez KD i marszałka linii kolejowych leżących trochę dalej od Wrocławia, gdzie już wzrok wrocławskich i legnickich urzędasów nie sięga, niż trzeźwo ocenić nieudolność spółki marszałka, o której niektórzy potrafią pisać tylko w samych superlatywach. Ciekawe, czy mielibyśmy teraz tyle pociągów do Goerlitz, gdyby nie wcześniejsze zlikwidowanie RE Wrocław - Drezno i naciski internautów, żeby przedłużyć do Goerlitz pociągi z Jeleniej Góry? Daję głowę, że nie, nadal nikomu we Wrocławiu nie przeszkadzałoby, że pociągi z Jeleniej Góry dalej kończą bieg w Zgorzelcu, tak jak nikomu to nie przeszkadzało przez 5 lat.

Brawa za sukces należą się również tym, którzy walczyli o te połączenia wbrew urzędniczemu niedasizmowi i wciąż o nie walczą!
2015-12-12 14:50:09 Autor: anty-troll
---.85.44.204
No cóż, jedni walczą o pociągi, inni walczą z tymi, którzy walczą o pociągi. I tym się różnią ci pierwsi od mikoli zaczadzonych KD. Ci pierwsi działają konstruktywnie, działania tych drugich nacelowane są tylko na sabotowanie wysiłków innych. Być może dlatego że mają inny interes a może w ogóle mają gdzieś kolej, mimo ze uważają się za mikoli. Kondolencje można złożyć przede wszystkim prawdziwym miłośnikom kolei na Dolnym Śląsku, że środowisko mikolskie Dolnego Śląska jest tak skłócone ze sobą i wzajemnie obrzuca się błotem na innych forach i portalach kolejowych, w tym tych udających fora informacyjne, a w rzeczywistości dezinformujące czytelników PIS-owską propagandą, na którą nabierają się już tylko dzieciaki chodzące do gimnazjów.
2015-12-12 15:42:34 Autor: anty-beton
---.play-internet.pl
"Kondolencje można złożyć przede wszystkim prawdziwym miłośnikom kolei na Dolnym Śląsku, że środowisko mikolskie Dolnego Śląska jest tak skłócone ze sobą i wzajemnie obrzuca się błotem (...)"
No i dokładnie to miałem na myśli - bo COKOLWIEK się wydarzy w temacie kolei to jest to dla Was powód do wojny zamiast do radości. Ale jako osoba spoza Dolnego Śląska uważam, że macie jedną z najlepszych ofert kolei w kraju (chyba tylko mazowieckie ma lepszą) i naprawdę nie doceniacie tego co macie. A że ofertę zawsze można poprawić to fakt niezaprzeczalny ale i też niczemu nie ujmujący.
2015-12-12 15:42:36 Autor: immotion
---.dynamic.chello.pl
2015-12-12 16:01:45 Autor: wasiu
---.man.tk-internet.pl
@ Avejj

Nie do końca masz rację, bo jeżeli chodzi o polski Śląsk to jest tu obecnie 5 hal peronowych (w tym jedna w budowie w Gliwicach). Gorsza sprawa, to stan techniczny tych obiektów, bo tej w Legnicy daleko do czasów świetności natomiast w Bytomiu to już w ogóle przypomina opuszczone, upiorne gmaszysko. Natomiast skandaliczne jest podejście do stacji pasażerskiej w Węglińcu czy w Legnicy, które totalnie olano podczas modernizacji E30. Węgliniec to obecnie obraz nędzy i rozpaczy, budynki dworcowe zaczną się niedługo rozpadać - dach jest dziurawy, wiaty nie mają pokrycia od kilku lat, perony dalej niskie, kładka niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych etc. W Legnicy (duże miasto i nadal ruchliwy węzeł) brak systemu dynamicznej informacji dla pasażerów na peronach (niskich!), wnętrze hali kiepsko oświetlone. Z litości pominę dworzec Zgorzelec Miasto - bo w sporym mieście leżącym przy granicy takie coś po prostu nie przystoi.
2015-12-12 16:15:12 Autor: uważny
---.245.110.111
Oho, widzę, że trolle już dorwały się do portalu i zrobiły śmietnik z dyskusji. Czy to ten sam "antybeton" tu się udziela, który miesiąc temu pod takim samym nickiem zaspamował jednym wpisem całą dyskusję na portalu InfoRail (też dotyczącą pociągów do Drezna) i obrażał wulgarnie Redakcję portalu? Oto dowód w postaci screena:

http://s22.postimg.org/s8ra13y5r/Wracaj_po_czenia_Wroc_aw_Drezno_z_nowym_oper.jpg

A teraz próbuje robić z siebie aniołka i jeszcze poucza innych.

Zaplute trolle - WON !!!
2015-12-12 16:23:46 Autor: jano
---
@uważny:

Racja, za chwilę włączy TOR-a i swoim zwyczajem tu też zasyfi całą dyskusję wyzwiskami i wulgaryzmami z Bułgarii, Niderlandów, Stanów Zjednoczonych, Panamy i innych egzotycznych krajów. To chyba cały czas ten sam szczeniak tu nadaje. Co do meritum to zabawne, że różne osoby spoza Dolnego Śląska (do czego sami się przyznają) próbują przekonywać Dolnoślązaków, że ich kolej jest lepsza niż sami to poznają na własnej skórze każdego dnia. Ciekawe skąd cymbały to wiedzą? Pewnie z profilu facebookowego Kolei Dolnośląskich.
2015-12-12 16:39:24 Autor: nie mikol
---.185.134.40
Jak ktoś jest spoza Dolnego Śląska i zna sytuację kolei na Dolnym Śląsku tylko z internetu to sugerowałbym poczytać komentarze mieszkańców na lokalnych portalach na temat kolei, a nie pijarowe informacje na profilu facebookowym Kolei Dolnośląskich. Na przykład z ostatnich dni tu:

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9179272,nowy-rozklad-jazdy-pociagow-i-stare-problemy,id,t.html

albo tu:

http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,19308290,wracaja-pociagi-wroclaw-drezno-znamy-rozklad-jazdy-i-ceny-biletow.html

Doskonale widać jak mieszkańcy "cieszą się" z przywrócenia pociągów do Drezna czy ogólnie z nowego rozkładu KD.

No ale zdaniem mikoli pociągi mają pewnie służyć mikolom a nie mieszkańcom. Co z tego, że bilet jest droższy niż paliwo na samochód, pociąg jedzie dwa razy dłużej mimo zmodernizowanej linii do 160 km/h i wozi do Niemiec powietrze - dla mikola dużo ważniejsze jest, żeby był czerwony i z napisem DB na burcie. Bo to prestiż dla mikola, że jedzie sobie pociągiem DB, a że podatnicy płacą za uruchamianie tych drogich pociągów grube pieniądze to go nie interesuje, bo sam jeszcze podatków nie płaci.
2015-12-12 17:01:19 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post wasiu:
"@ Avejj

Nie do końca masz rację, bo jeżeli chodzi o polski Śląsk to jest tu obecnie 5 hal peronowych (w tym jedna w budowie w Gliwicach). Gorsza sprawa, to stan techniczny tych obiektów, bo tej w Legnicy daleko do czasów świetności natomiast w Bytomiu to już w ogóle przypomina opuszczone, upiorne gmaszysko. Natomiast skandaliczne jest podejście do stacji pasażerskiej w Węglińcu czy w Legnicy, które totalnie olano podczas modernizacji E30. Węgliniec to obecnie obraz nędzy i rozpaczy, budynki dworcowe zaczną się niedługo rozpadać - dach jest dziurawy, wiaty nie mają pokrycia od kilku lat, perony dalej niskie, kładka niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych etc. W Legnicy (duże miasto i nadal ruchliwy węzeł) brak systemu dynamicznej informacji dla pasażerów na peronach (niskich!), wnętrze hali kiepsko oświetlone. Z litości pominę dworzec Zgorzelec Miasto - bo w sporym mieście leżącym przy granicy takie coś po prostu nie przystoi."
Ale m ichodzi o to, że jest kasa UE, której wykorzystano z tego co pamietam tylko 85%. dlaczego podczas modernizacji nei budowany wypasionyc hperonów jeśli można było kasę wykorzystać na to- np. w Bydgoszczy ostatnio duża modernizacji, wypasiony dworzec, ale perony bieda, tylko tablice LED co 20 metrów. Tak samo np. Opole, Gdynia, Gdańsk, Szczecin, Poznań (tylko kawałek chlebaka)
2015-12-12 18:44:56 Autor: -Kamil-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cieszę się, że w pasażerskich połączeniach kolejowych między Polską a Niemcami, zwłaszcza na południowym odcinku granicy, wraca normalność!

Ważne jest też, aby frekwencji w pociągach mijajacych most na Nysie Łużyckiej nikt nie oceniał po kilku pierwszych dniach kursowania! Przypominam, że sezon turystyczny we wschodniej Saksonii to przede wszystkim wiosna i lato, wówczas pasażerów w pociągach jest o wiele więcej. Po polskiej stronie nie zaobserwowałem natomiast, żeby frekwencja w pociągach jakoś bardzo zależała od pory roku.

A główne cele turystyczne we Wschodniej Saksonii to unikalne i dobrze zachowane starówki: Görlitz, Bautzen-Budziszyn, Löbau, Zittau-Żytawa, Kamenz-Kamieniec, także starówka w Dreźnie-Dresden, niegdyś, do 1815 roku, stolicy osobnego państwa), a także zamki, jak Stoplen, Königsstein. Turystów przyciągają teź niezwykłe góry, jak Szwajcaria Sasko-Czeska (po niemieckiej stronie Nationalpark Sächsische Schweiz, po czeskiej stronie Narodní Park České Švýcarsko).

Co do promocyjnych cen polsko-niemieckich biletów Kolei Dolnośląskich, to do asortymentu takich biletów, proponowałbym dodać jeszcze następujące:
- Wrocław – Drezno plus komunikacje miejskie,
- Zgorzelec – Drezno plus komunikacja miejska,
- Zgorzelec – Hrádek nad Nisou, przejazd z Polski do Czech przez Niemcy,
- Zgorzelec – Varnsdorf, przejazd z Polski do Czech przez Niemcy,
- Zgorzelec – Dolní Žleb – Děčín hl.n., przejazd z Polski do Czech przez Niemcy,
- Zgorzelec – Bad Schandau, dojazd do Parku Narodowego Sachsische Schweiz.
2015-12-12 19:00:00 Autor: globtroter
---
Do normalności to akurat jeszcze trochę brakuje. Przede wszystkim: pociągi tam, gdzie jeżdżą pasażerowie, a nie dla prestiżu. Czyli całoroczne bezpośrednie połączenie Dresden - Jelenia Góra, najlepiej jeszcze z przedłużeniem do Szklarskiej Poręby albo nawet Kłodzka. Tu można liczyć na całoroczny ruch turystyczny, w przeciwieństwie do pociągów do Wrocławia, gdzie raczej trudno oczekiwać żeby ruch teraz się zwiększył, a jaki był do tej pory - wszyscy wiemy. Przez granicę przejeżdżała zaledwie garstka.

Po drugie: oferta taryfowa. Dlaczego nie można stworzyć wspólnego biletu całodziennego (coś na zasadzie "Podróżuj z KD", ale ważnego w każdy dzień tygodnia) umożliwiającego podróżowanie wszystkimi pociągami KD i Vogtlandbahn? Mógłby się nazywać np. "Podróżuj z KD i Vogtlandbahn" i kosztować powiedzmy 40 zł. Albo dogadać się z Vogtandbahn, żeby nasze bilety "Podróżuj z KD" były honorowane przez tą spółkę, a ich całodzienne bilety honorowane przez KD. Na pograniczu niemiecko-czeskim takie bilety są normą. I są bardzo popularne wśród turystów, bo kosztują na tyle mało, że opłaca się zostawić auto w domu i jeździć po całym regionie pociągami. A przewoźnicy zarabiają, bo takie bilety nakręcają ruch turystyczny w ich pociągach. Warto by też pomyśleć o całodziennym bilecie na wszystkie pociągi, a nawet inne środki transportu obejmującym cały Dolny Śląsk i całą Saksonię. Coś takiego jak od dawna funkcjonuje na pograniczu niemiecko-czeskim (Celodenní jízdenka+Německo - kupujesz bilet całodzienny na całą sieć ČD w dowolnym kraju np. usteckim i jeździsz też pociągami w przygranicznej strefie Niemiec). Czesi dali radę dogadać się z Niemcami a my nie potrafimy? Dopiero takie bilety ożywiłyby przygraniczny ruch turystyczny na pograniczu polsko-niemieckim, a nie jakieś niefunkcjonalne "Promocje Drezdeńskie", gdzie taniej wychodzi jazda z Jeleniej Góry do Drezna na bilecie Euro-Nysa i dokupując do niego normalny bilet na odcinek Gosshartau - Drezno niż korzystając z tej "promocji". Jeden prosty bilet i finito, a nie jakieś skomplikowane promocje z różnymi cenami i obszernym regulaminem czy jakieś głupie relacje ze Zgorzelca do Hradka nad Nisou albo Varnsdorfu jak postuluje poprzednik.
2015-12-12 19:25:50 Autor: sitek
---.85.44.204
W odpowiedzi na post immotion:
" "
2015-12-12 22:04:24 Autor: lawa
---.play-internet.pl
Kolejarze Dolnośląscy i ich dyrektorzy , po co te hop hurra. Nadal śpicie , Urząd Dolnośląski to amatorzy do wyśmiania . Można powiedzieć niewiele robicie , trasy turystyczne zarastają krzakami , a wy wpadacie w euforię Dreznem. Dziękuje , może trochę Polaków tam pojedzie , ale co z Mieroszowem , Lwówkiem Śl. Harrachowem. Kamienną Górą , Karpaczem . Najpierw tam pojedźcie zobaczyć , nie siedzieć w biurach we Wrocławiu. A potem zadecydować . To co robicie to zaniechanie.
2015-12-12 22:50:21 Autor: zdziwiony
---.austin.hp.com
W odpowiedzi na post immotion:
" "
2015-12-13 13:35:19 Autor: obserwa-tor
---
2015-12-13 13:57:31 Autor: obserwa-tor
---
Prosimy o używanie przycisku "zgłoś nadużycie'
2015-12-13 14:12:52 Autor: obserwa-tor
---
Do redakcji: Użyłem przycisku "zgłoś nadużycie", a mimo to komentarz łamiący regulamin nie był kasowany. Zamiast niego skasowano mój komentarz upominający tego forumowicza, który w dalszej kolejności napisałem. Co jednoznacznie dowodzi, że redakcja miała świadomość istnienia niecenzuralnego wpisu użytkownika "immotion". Albo moderacja jest tu bardzo stronnicza, albo wyjątkowo nieprofesjonalna.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5