NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jest umowa na Linki dla Kolei Wielkopolskich

| jm, Rynek Kolejowy 24.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-24 11:55:24 Autor: GOH
---.riz.pl
Zastanawiające jest po co KW dopuszczenie na terenie Niemiec, skoro sa oni regionalnym przewoźnikiem...Dodatkowo aby przewozić pasażerów na teren Niemiec, musieliby przejechać przez wojwództwo Lubuskie...Chyba że jednak Wielkopolska graniczy z Niemcami w opinii KW...Dziwnie to wygląda...
2015-02-24 11:58:29 Autor: hugo wloss
---.116.23.66
Chyba w ubiegłym tygodniu ta umowa była. W tym monitorze też macie takie tempo? I jeszcze płacić za to. Smiech komedia.
2015-02-24 12:18:15 Autor: Piter
---.centertel.pl
Reaktywowanej linii do Wągrowca? Przecież ta linia nigdy nie była zamknięta. Chyba chodziło o rewitalizację.
2015-02-24 14:31:02 Autor: hahaha
---.play-internet.pl
Przecież te pojazdy nie dostały dopuszczenia do jazdy w Niemczech. Pesa do dzisiaj nie dostarczyła papierów dla 223M które sprzedała do zachodnio pomorskiego i lubuskiego dopuszczając pojazdy do jazdy w DE co była wymagane umowa. Jaka wiec kara dla Pesy z tego powodu? Zwrot pojazdów jako niezgodnych z zamówieniem? Do dzisiaj ręce wszyscy umywaja. Nikogo nie obchodzą umowy podpisane 3 lata temu. Konsekwencji nie ma. Równie dobrze newag mógł dostarczyć 222M i tez się wypiac.
2015-02-24 14:32:07 Autor: omar
---.centertel.pl
Zdecydowanie się przydadzą.
2015-02-24 14:46:16 Autor: głos z kujpomu
---.play-internet.pl
Teraz patrzymy jakie numery składów dla Netinery znikną z bocznic Pesy.
2015-02-24 15:53:20 Autor: komentator
---.252.51.16.internetia.net.pl
I ustawka oficjalnie klepnięta.
2015-02-24 20:07:18 Autor: fajsne
---.toya.net.pl
[Admin: zmoderowano] Pomówienia.
2015-02-24 20:38:44 Autor: Wielkopolan
---.adsl.inetia.pl
Kluczowe pytanie brzmi, jakie pojazdy odbiorą Koleje Wielkopolskie. Czy będą to pojazdy serii 600, których "zbycie" było pierwszym celem, czy ze względu na problemy z Netinerą Koleje dostaną pojazdy z puli 12 dla Netinery. Pożyjemy zobaczymy...

Żadna z serii nie ma i nie będzie miała dopuszczenia na terenie Niemiec, aczkolwiek bliżej do niego pojazdom z puli dla Netinery. Tyle tylko że dopuszczone mogą być pojazdy nie z serii 63x (Netinera) ale kolejnej...

Nie zazdroszczę Kolejom odbiorów pojazdów, gdyby miały być wykupione po niespełna dwóch latach. Kupią kota w worku...
2015-02-24 21:20:09 Autor: tylko
---.play-internet.pl
tylko że Netinera to seria 600
seria 63x to pojazdy dla DB
12 sztuk netinery stojące w Pesa to seria 600 więc chyba nie masz złudzeń co do tego co dostanie KW?
2015-02-24 21:21:53 Autor: tylko2
---.play-internet.pl
A z placu Pesy znikną numer 001-003...a więc są to pierwsze nieudane prototypy dla Netinery..wszystko seria 600....HAHAHAHAHAHA
2015-02-25 00:22:03 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
Jakkolwiek by to szło, to zawsze jakiś postęp, nowe pojazdy jeżdżące dla danego przewoźnika.
2015-02-25 06:11:56 Autor: WJ&CK
---.eaw.com.pl
600 to oznaczenie tymczasowe. Pojazdy dla Netinery, gdyby dostaly dopuszczenie, tez mialyby docelowy numer serii 632.
2015-02-25 08:16:38 Autor: omar
---.centertel.pl
Te komentarze o "przekrętach" śmieszą mnie za każdym razem. Wszystko odbywa się zgodnie z przepisami, co potwierdza KIO, a jeżeli tak jesteście pewni i macie niezbite dowody, że jest inaczej to przekażcie je odpowiednim służbom, na pewno się tym zajmą.
2015-02-25 09:27:20 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
@omar

W samym artykule masz odpowiedź:

"Pojazdy zostały wybudowane przez Pesę w ramach realizacji zamówienia na rynek zachodni"
2015-02-25 13:28:44 Autor: omar
---.centertel.pl
@glos z kujpomu to to ja wiem, to wie każdy, że to są te Linki, które były wyprodukowane na potrzeby testów w Niemczech.
[Admin: zmoderowano]
2015-02-25 19:14:38 Autor: Sąd
---.play-internet.pl
2015-02-24 20:07:18 Autor: fajsne ---.toya.net.pl

[Admin: zmoderowano] Pomówienia i insynuacje.
2015-02-25 19:21:44 Autor: peter
---.systemia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-02-26 11:05:58 Autor: GOH
---.dynamic.chello.pl
Zgdzam się że niektórzy przeginają w swoich komentarzach. Niestety, nawet fakt zbyt drastycznych opinii prezentowanych przez osoby komentujące nie przykryje watpliwosci co do wymagania dopuszczenia na terenie Niemiec...jaki jest powód że KW wymagały aby pojazdy miały dopuszczenie na terenie Niemiec? Czas pokaże czy przewoźnik uruchomi przewozy pasażerskie do Niemiec.
2015-02-27 09:15:59 Autor: maus
---.siec.alfa.pl
czy ktoś może wreszcie napisać co jest powodem niedopuszczenia linków do jazdy w niemczech??
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS