NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jak z luką pokoleniową radzą sobie Koleje Mazowieckie?

| Koleje Mazowieckie 12.07.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-07-12 13:38:12 Autor: były maszynista
---.191.162.49
CIĘŻKO JEST BYĆ MASZYNISTĄ W KM - ZAROBKI SĄ NAJNIŻSZE - JEŚLI POPATRZEĆ NA WSZYSTKICH PRZEWOŹNIKÓW NA RYNKU POLSKIM. MAŁO JEŻDŻENIA - DUŻO CHODZENIA. W CIĄGU 12H MOŻNA 4 A NAWET 5 RAZY ZMIENIAĆ TABOR. DODATKOWO WSZECHOBECNA I ROZRASTAJĄCA SIĘ BIUROKRACJA - RAZEM Z ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI - PRZEŻERAJĄCA ZYSK - PRZEZ OSTANIE 5 LAT NIKT NIE DOSTAŁ ANI GROSZA PODWYŻKI - MAŁO TEGO ODKĄD PAMIĘTAM ZAWSZE TYLKO PATRZYLI KOMU ZABRAĆ - UKARAĆ. NIESTETY BEZ MASZYNISTÓW, KIEROWNIKÓW POCIĄGÓW, KONDUKTORÓW, REWIDENTÓW, USTAWIACZY, PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO (WARSZTATU) DYSPOZYTORÓW KOLEJ NIE MAJĄ MOŻLIWOŚCI BYTU I IM SIĘ NALEŻĄ PODWYŻKI. NIESTETY WŁADZE KM TEGO NIE BIORĄ POD UWAGĘ. TO PRZYKRE DLATEGO ODSZEDŁEM Z TEJ FIRMY, MÓWIĄ ŻE SZKOLĄ, TAK SZKOLĄ A ILE OSÓB PO KURSIE I PO ZDANYM EGZAMINIE ODCHODZI? BO WARUNKI SĄ JAKIE SĄ... NIE PODADZĄ TE WYNIKI...TEGO NIE MÓWIĄ... BARK JAKIEGOKOLWIEK ZAPLECZA SOCJALNEGO DLA MASZYNISTÓW NA STACJA ZWROTNYCH (WYJĄTEK DĘBLIN I RADOM), WYPOCZYNEK NA TABORZE NIERZADKO BEZ ZASILANIA (OGRZEWANIA I OŚWIETLENIA) W GRODZISKU MAZOWIECKIM I ŻYRARDOWIE, TAM TRWA REMONT. KOGO TO OBCHODZI...
2014-07-12 15:03:13 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
@były maszynista

Przyjedź do Szwecji tu Veolia przyjmie do pracy na pociąg.
Tutaj dobrze bo związki to firma która jest niezależną formacją bez powiązań z koleją.
Wtedy jest interes pracownika priorytetem które związki ustalają ze związkami pracodawcy.
Tak tak związkami pracodawcy a nie śmiechem publicznym jak to jest w Polsce.
2014-07-12 15:13:08 Autor: m
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak się młodzi dowiedzą co ich czeka od 2018 roku to na kolej przyjdzie pracować w zawodzie maszynisty tylko pasjonata o ile zdoła przejść przez sito egzaminów.
2014-07-12 17:51:52 Autor: kamil20
---.gl.digi.pl
a co ma byc os 2018 r???
2014-07-12 18:32:23 Autor: Głos z USA
---.56.13.197
@ były maszynista.
W Polsce się pracuje, by mieć na miskę zupy. To nie są jeszcze czasy, by 10%-20% tygodniówkę odkładać do banku. Dlatego tam płaca miesięcznie. Wówczas wzrokowa widać coś przy wypłacie. 30 lat temu, Wałęsa twierdził,ze każdy będzie mieć mercedesa. W najgorszej sytuacji są emeryci. Często na miskę nie starcza. Ale dziś drogi do szczęścia są dwie. Przez lotnisko w Balicach i na Okęciu.
2014-07-12 18:59:44 Autor: mlodszy maszynista
---.server6.tvdw.eu
Z tego co wiem to KM nie radza sobie kompletnie z luka pokoleniowa. Szkola nowych maszynistow na potege, a mimo to wielu maszynistow odchodzi do innych przewoznikow. Z tego co slyszalem warunki pracy takze nie sa zbytnio satysfakcjonujace. A o co chodzi z 2018? Pewnie o zmiane przepisow i wymogami ze kazdy maszynista bedzie musial miec licencje i swiadectwo maszynisty.
2014-07-12 21:09:49 Autor: Porażony profesjonalizmem
---.free.aero2.net.pl
Jak mozna nazywać DOŚWIADCZONYMI PROFESJONALISTAMI świeżo przeszkolonych pracowników? To po pierwsze. A po drugie - sztandarowy szkoleniowy "produkt KM" - podręcznik, w 90% zerżnięty przez autorów głównie z dwóch popularnych prywatnych stron o tematyce kolejowej. Pełen profesjonalizm.
2014-07-12 23:19:26 Autor: peron7
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie maszyniści z KMów napiszcie proszę coś od Siebie w temacie tego artykułu,bo od tego co powyżej włosy bolą
2014-07-13 07:01:48 Autor: amigo.nordic
---.opera-mini.net
@Głos z USA

Tłumaczysz się z nakazu czy z litości ?
Jakiś smarkaty który nie odstawił jeszcze zabawek pisze tu sobie od rzeczy a Ty piszesz odwoławczy życiorys naukowy :-)
Lepiej napisz jednemu i drugiemu (lub wszystkim bo występują tu z miłości pod jednym ip) żeby zabawki już oddali do lombardu :-)
2014-07-13 12:49:15 Autor: ja
---.124.110.143.rybnet.pl
Jakie sa wymagania przy przyjęciu, rozumiem ze jezyk to podstawa, cos jeszcze?
2014-07-13 14:23:44 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@Głos USA

Gdybyś słyszał cepie kiedykolwiek o takim pojęciu jak gęstość zaludnienia, to byś wtedy skończył pieprzyć o 8 pasmowych ulicach w centrach miast. W Polsce miasta nie są budowane na milionach hektarów płaskiej prerii.
2014-07-13 17:23:42 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
@w.d


Dokładnie!. O tym pisałem już przed 3-ma laty. Ze w Polsce pociągi powinny być szybkie, nowoczesne, z dobrym zaopatrzeniem w bufet, i bardzo drogie. z Kupnem biletów podobnie jak w USA, już na 11 miesięcy przed odjazdem, poprzez internet. Studenci powinni się uczyć, zbierać kasę na przejazd. I na święta jechać do rodziców po słoiki z konfiturą. A nie co weekend jeździć do domu za psie pieniądze. Dziś gdzie Polska leży na ściernisku, pośród cywilizowanej Europy. Gdzie benzyna kosztuje 2,5x więcej jak w USA, gdzie gaz kosztuje prawie 4x więcej, gdzie prąd kosztuje 3x więcej, gdzie wszelkie podatki i praca, jest o wiele droższa. Bilet na pociąg kosztuje psie pieniądze. To z czego ma otrzymywać, dobre wynagrodzenie polski kolejarz?. No chyba tylko z dotacji!!!. W USA maszynista, to zawód najbardziej płatny w transporcie lądowym.


W USA przejazd samochodem z New York do Waszyngton 224 mil (362km) po super autostradzie, zajmuje blisko 4 godziny, z kosztem paliwa +- $35-$40 dolarów. Przelot samolotem z biletem + - $160 dolarów, gdzie sam przelot trwa 55 minut. A dotarcie na lotnisko, z odprawą i dotarcie z lotniska do centrum miasta, zajmuje średnio również 4 godziny. Większość ludzi, wybiera szybkie pociągi Acela Express, z czasem przejazdu 2:53 z Centrum do Centrum. Gdzie bileciki są najdroższe, bo kosztuje odcinek 360km, w cenie od $205 do $320 dolarów. I trudno załapać bilet w dniu odjazdu!!!. Czyli około 3x droższe bilety jak w PKP IC.
2014-07-13 19:39:14 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
Ceny w Polsce są 2x-3x większe, bo każdy towar, który przejdzie przez 100 par rąk, cena wzrasta. Tam każdy chce na jednym towarze zarobić maksymalnie ile się da. Bo nie ma, nadmiaru towarów. Ceny znam na pamięć w Polsce, bo bywam ostatnio nawet 5 razy w roku. I mam z tym poważny problem, bo wielu znajomych prosi, by na Amazon wybrać im dany towar, zamówić na siebie, i przesłać paczką do nich do Polski. Przeważnie 2,5x tańsze towary, łącznie już z przesyłką. Maszyniści dziś w Polsce, to biedaki, zarabiają psie pieniądze. To ja w roku 1984, na stare pieniądze zarabiałem jako młodszy maszynista ponad 3600 złotych. Gdzie potrafiłem na Giełdzie w Balicach, kupić nowego malucha 126, za 86400 złotych, czyli 24 pensje. A utrzymanie było wówczas bardzo niskie. Cześć pieniędzy zarobiłem na kolei, przewożąc w lokomotywie paczki, listy, lekarstwa, i wszelakiego rodzaju książki, i inne rzeczy, o które na peronie prosili wysyłający do rodzin. Z jednego końca Polski na drugi, gdzie otrzymywałem napiwki, od 10 do nawet do 50 złotych. Gdzie nadanie przesyłki w ówczesnym czasie na pocztę polską, to murowany tydzień-dwa dostawy.
2014-07-13 20:21:52 Autor: amigo-nordycki
---.opera-mini.net
Głos z USA

Tak tak zgadza się !
Ale widzisz polacy chcieli z zagranicy pociąg Pendolino :-)
Teraz drogowcy będą Pendolino utrzymywać :-)
To się nazywa gospodarzenie polskie.
2014-07-13 21:46:41 Autor: amigo-nordycki
---.opera-mini.net
Napisze Ci że emeryt szwedzki dostaje +- 2300$ emerytury. Może do USA swobodnie jechać. Polak 400$ na białoruś może jechać.
2014-07-14 08:54:22 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
@admin
Proszę, usuń to opluwanie wszystkiego przez głosy zza wody, bo nie na temat a przede wszystkim bez sensu.


@głos
Polska jest krajem biednym w znaczącej części dzięki działalności Stanów Zjednoczonych — począwszy od kłamstw Roosevelta a skończywszy na „kupieniu" za darmo polskiego przemysłu w latach 1990. Pamiętaj o tym.

Opluwasz Polskę jak znaczna część ludzi z „Milłoków" — źle to o Tobie świadczy i stawia Cię na równi z tymi, którzy tą Polskę rozkradają. Zaproponuj mądre rozwiązania zamiast krytykować a będzie szansa, że ktoś gdzieś coś zmieni na lepsze. (To samo dotyczy amigo — zamiast wrzeszczeć „u nas" napisz jakim to się odbywa kosztem i jak jest zorganizowane.)

@były kolejarz
Spokojnie, nie ma sensu krzyczeć, bo nikt Cię nie wysłucha.
Jeśli się komuś nie podobają warunki pracy to może zrobić zdjęcia i wysłać do prasy albo zaprosić ekipę z telewizji — i zbuduje się zaplecze socjalne.
2014-07-14 09:58:08 Autor: amigo-nordycki
---.opera-mini.net
@Drogowiec

Dziennikarzom płacą za propagandę.
Weź sobie to do rozumu.
Dobrze napisałeś że polski przemysł rozebrany ale nie kupiłeś to na kogo miał czekać ?
Poziom życia polaka nigdy się nie zmieni przez polskie rządzenie.
Takim prawdziwym przykładem to zakup Pendolino gdzie tacy drogowcy jak ty będą płacić na jego utrzymanie.
2014-07-14 10:37:46 Autor: były maszynista km
---.191.162.246
NIKT NIE MÓWI ŻE POLSKI MASZYNISTA MA ZARABIAĆ 20.000 MIESIĘCZNIE, ALE POWINIEN ZARABIAĆ WSPÓŁMIERNIE DO ODPOWIEDZIALNOŚCI, TAK ŻEBY MÓC UTRZYMAĆ RODZINĘ, TO JEST CHORE. DĄŻĘ DO TEGO ŻE, TAK WIELKA BIUROKRACJA I MNOGOŚĆ PRACOWNIKÓW BIUROWYCH, W POŁĄCZENIU ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI, DOPROWADZA DO TEGO ŻE PIENIĄDZE SĄ NA WSZYSTKO, TYLKO NIE NA TO ŻEBY LEPIEJ WYNAGRADZAĆ PRACOWNIKÓW, ZWIĄZANYCH BEZPOŚREDNIO Z RUCHEM KOLEJOWYM TZN. MASZYNISTÓW, REWIDENTÓW, USTAWIACZY, PRACOWNIKÓW WARSZTATU, BO TYLKO ONI MAJĄ WPŁYW NA BEZPIECZEŃSTWO PASAŻERÓW, WIADOMO TEŻ NIE OD DZIŚ ŻE ZADOWOLONY PRACOWNIK WYKONUJE SWOJĄ PRACĘ LEPIEJ. A NIESTETY TAK WYKSZTAŁCONE WŁADZE NIE TYLKO KOLEI MAZOWIECKICH, JAKOŚ O TYM ZAPOMINAJĄ I TYLKO WŁADZA ZARABIA DOBRZE.
POZDRAWIAM.
2014-07-14 10:47:48 Autor: k
---.opera-mini.net
Kolega ma racje. Szkola nowych, ale ci nowi po trzech latach wraz z koncem lojalki uciekaja z tej firmy. Faktem jest, ze w tej chwili w km zarabia sie najmniej. Jak na stoleczme warunki mozna to nazwac - mowiac kolokwialnie - dziadowaniem. Odpowiedzialnosc i stres tez jest wiekszy, bo co i rusz skargi sa za cos, na co maszynista nie ma wplywu i kto dostaje po tylku? Maszynista, bo nizej nikogo nie ma. W tej firmie nie szuka sie przyczyny, tylko winnego. Przerost biurwy, ktora nie poczuwa sie do minimum wysilku zeby wspolpracowac z zaloga, o wszystko trzeba sie prosic, trzeba wiedziec ze cos sie nalezy, bo nikt Cie o tym nie poinformuje, a nawet zdarza sie, ze jesli zapytasz to i tak otrzymasz odpowiedz w stylu "nie wiem". Odradzam km.
2014-07-14 13:46:53 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
@amigo
Dziennikarzom płacą nie tylko za propagandę. Może za to płacą w Szwecji, ale nie w Polsce. Dałeś jakiemuś pismakowi dobry temat i odmówił? Spróbuj a możesz się zdziwić.

Polski przemysł został rozgrabiony i zniszczony. Polacy nie mieli szansy — takie były wtedy realia: Nie otrzymaliśmy pomocy ani technologii aby utrzymać nasze przedsiębiorstwa, nie mieliśmy pieniędzy, nie wiedzieliśmy, dokąd prowadziła polityka pierwszych rządów po upadku komuny (odnoszę wrażenie, że nikt z tych rządów, może oprócz p. Balcerowicza wykształconego w USA, nie wiedział), naiwnie słuchaliśmy zachodnich „doradców" nie widząc ich kłamstw. Taka wiara w uczciwość innych narodów jest naszą bolączką narodową — nasze poczucie honoru jest inne niż innych (vide: dla Anglików zdrada Polski w 1939 roku była honorowa, bo była korzystna dla nich!).


Pendolino — z jednej strony uważam ten zakup za błąd, a z drugiej jest dużo prawdy w entuzjazmie Galaktycznego — takie zakupy napędzają polską technologię (chodzi mi tu o sieć trakcyjną i tory a także o zmuszenie Newagu i Pesy do innowacyjności) i na dłuższą metę wcale nie musi być to niegospodarnością. Poziom życia może się zmienić głównie dzięki polskim firmom tworzącym nowe technologie. To jest inwestycja, która może się zwrócić za 15-20 lat, niekoniecznie bezpośrednio.


@były kolejarz
Proszę, wyłącz te duże litery, bo się ciężko czyta. Podajesz swój przykład — zrezygnowałeś z pracy i mam nadzieję, że jesteś zadowolony gdzie indziej.
Ad rem: Ja doceniam pracę kolejarzy, podziwiam ich za pracę w trudnych warunkach i z olbrzymią odpowiedzialnością, niewspółmierną do pensji. Mam nadzieję, że wróci etos pracy kolejarza i odpowiednie zarobki. Ale tego nie da się zrobić hasłami typu „każdemu po 1000 zł". W końcu KM zrozumieją, że lepsi są stali doświadczeni pracownicy — niekoniecznie dziś czy jutro (chociaż tak byśmy chcieli).
2014-07-14 21:44:20 Autor: amigo-nordycki
---.opera-mini.net
@Drogowiec

Każdy dziennikarz (pismak) musi się wykazać a temat ustala cenzura redakcji( mam tu na myśli cenzurę wolności dziennikarzy) nie wszystko co chce dziennikarz pozwoli redaktor naczelny,wydawca.
Zakłady były bo nacjonalizm pozwolił na produkcję do momentu ustanowienia wolnego rynku kapitału.
Technologii nie dają za darmo.
Według układu dokonano rozbiórki PRL a ludzie przy tym dziele mieli możliwości "urwać" coś dla siebie do swojej kieszeni.

Pendolino już napędza ale stracha spółce, czas pokaże wszystkim.
Poziom życia polaków nic nie zmieni bo Polska to największy beneficjent środków UE. Polak jest zadowolony bo niczego nie brakuje w sklepach.
Polityka państwa pozwoliła na wpuszczenie konkurencji obcego kapitału który gasi rodzimy handel,produkcję.
Przyszłość państwa będzie oparta (już jest) na polityce fiskalnej.
2014-07-15 18:39:00 Autor: .
---.lukman.pl
Jak to powiedziała jedna posłanka:" ch..., d... i kamieni kupa"...
2014-07-17 11:20:01 Autor: Drogowiec
---.dip0.t-ipconnect.de
@amigo
Może nie powinniśmy ciągnąć tematu, ale...
Czy to, że wymieniamy się tu poglądami (niekoniecznie na tematy kolejowe) nie jest w jakimś stopniu dziennikarstwem?

Każdy coś cenzuruje, na całym świecie; nie ma nigdzie i nigdy nie było i nie będzie całkowitej wolności prasy. Ale obecnie prawie każdy może napisać artykuł, ilustrować go zdjęciami i opublikować w internecie...


Polskie firmy pod koniec lat 1980 miały technologię często lepszą niż mają obecnie. Nie była to technologia najwyższej klasy, ale była dobra — np. może pamiętasz sprzęt stereo Kasprzaka? Miałem, używałem, byłem zadowolony i wolałem swoje stereo niż Sony kolegi (jego sprzęt miał bajeranckie światełka i ładnego pilota — ale to co ważne, czyli dźwięk, był na tym samym poziomie). I co się stało? Kasprzaka „kupili" Niemcy — aby zamknąć, bo byli potencjalną konkurencją. Dotyczy to znakomitej większości przejęć polskiego przemysłu przez zachodnie korporacje.
Tego w Polsce wtedy nie wiedzieliśmy — powtórzę się, ale wydaje mi się iż oprócz Balcerowicza nikt nie wiedział wtedy czym grozi wpuszczenie obcych na nasz rynek.

Kilka lat temu zaczęliśmy odbudowywać naszą technologię, startując prawie od zera. Technologii nie dają za darmo — musimy ją sami stworzyć, własną, unikalną, Polską a nie kopiować obcych. To kosztuje i jest procesem bardzo powolnym. Są znaki, że może się nam udać i są siły, które robią wszystko żeby się nie udało.

Proszę, nie mieszaj układu rozwiązującego komunę i uwłaszczania się partyjniaków na małych zakładach z wielkim biznesem, bo jest to zupełnie inna skala. Zauważ, że duża część tego, na czym się uwłaszczyli ciągle produkuje i ma się nieźle — może zabrzmi to jak herezja, ale w ten sposób uratowali jakąś część Polski dla Polaków.

Poziom życia Polaków — jest zdecydowanie niższy niż byśmy chcieli i niż powinien być a do tego jest bardzo zróżnicowany w zależności od miejsca. Ale czego oczekujesz? Jak długo Niemcy czy Szwecja pracowały na swój obecny poziom życia i jakie dostali wsparcie (plan Marshalla plus doskonała powojenna koniunktura). Poczytaj niemieckie artykuły o NRD — Niemcy wyliczają, że wydali już 2 biliony euro (sic!) a ciągle poziom życia i dochody w byłym NRD są o 30% niższe niż w zachodnich landach!

Pozdrawiam.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS