NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Jak będą wyglądały Linki dla Kolei Dolnośląskich?

| KD / ms, Rynek-Kolejowy.pl 09.09.2015 198

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-09 12:25:03 Autor: Gruby z Bydgoszcz
---.play-internet.pl
Wow genialny. Mogliście przyjść do zakładu mamy juz gotowe przemalowane tylko porobić fotki. Po co wstawiać wizualizacjie? Buhahahahahhahaha
2015-09-09 12:43:21 Autor: daniel
---.e-wro.net.pl
@up
Jak gotowe, to kiedy wypuścicie?
2015-09-09 13:17:36 Autor: pasażer (jeszcze) KD
---.85.44.204
Trzebnica i Dzierżoniów to chyba najgorsze relacje z możliwych dla Linków. Najlepszy sprzęt na najkrótsze trasy. A na najdłuższych trasach (np. Jelenia Góra - Zielona Góra czy Legnica - Kudowa) pasażerom tyłki odpadają po wyjściu z pociągu, bo siedzenia twarde jak deska do prasowania. Ale taka jest niestety durna strategia w KD, że wszystko co najlepsze musi się kręcić wokół wrocławskiego podwórka. Na tej samej zasadzie KD zabierają Linki z linii jeleniogórskiej, które puszczają do Legnicy albo Jelcza (40 minut jazdy), a do Szklarskiej Poręby (4 h jazdy) jeździ stary szrot wypożyczony od PR-ów. Potem zdziwko, że KD wszędzie nieco dalej od Wrocławia zbiera miażdżące opinie od pasażerów.

Te Linki od samego początku (tj. od grudnia) powinny jeździć do Niemiec, najlepiej w relacjach Jelenia Góra - Zgorzelec - Goerlitz - Węgliniec albo Jelenia Góra - Goerlitz - Zielona Góra.
2015-09-09 13:19:14 Autor: sent
---.net.tauron.pl
Kiedy pojadą do KARPACZA?!
2015-09-09 13:29:46 Autor: daniel
---.e-wro.net.pl
@pasażer
Lepiej żeby Link padał na krótkiej Trzebnicy czy Świdnicy, niż gdzieś na E30. Kierownictwo ma oczy, widzi jak Linki się zachowują w zachpomie, czy w KW(tu trochę lepiej)
@sent Jak przekonasz PLK żeby zrobiła tory,
2015-09-09 13:35:31 Autor: masofrew
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ pasażer (jeszcze) KD:

No właśnie tu chyba chodzi tylko o tani pijar. We Wrocławiu wypasiony sprzęt, więc gazety dobrze piszą, a na tzw. prowincji jeździmy szrotem (albo w ogóle nie jeździmy). Nie trzeba wiele wyobraźni, żeby dostrzec że takie podejście do pasażerów szybko się mści. Już teraz więcej jest opinii negatywnych niż pozytywnych o KD.

To chyba efekt pomysłów nowego prezesa o jego pseudo expertów z polibudy na "poprawę" wizerunku i ekonomii w KD. Dawniej Dolny Śląsk był traktowany bardziej równomiernie.

Co do malowania linków, to całkiem udane, chociaż fale generalnie są idiotyczne. KD mogłyby wysilić się i trochę poprawić malowanie swoich pociągów. Inny problem to tak dużo koloru białego, który w KD zazwyczaj zwyczajnie jest brudny.
2015-09-09 13:35:41 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
W odpowiedzi na post sent:
"Kiedy pojadą do KARPACZA?!"
Niech coś z tym zrobią, pamiętam jak kiedyś jadąc do Karpacza we Wrocławiu musiałem się przesiąść z pociągu na PKS do Jeleniej Góry (nie było w tych godzinach pasującego połączenia kolejowego do Jeleniej), a tam przesiadka na drugi PKS do Karpacza. Warto zrobić kolej do Karpacza jak to kiedyś funkcjonowało gdyż jest to urokliwe miejsce znacznie bardziej klimatyczne od skomercjalizowanego Zakopanego.
2015-09-09 13:39:57 Autor: jankiel
---.free.aero2.net.pl
@ daniel

co za głupia alternatywa. Nie ma na Dolnym Śląsku linii niezelektryfikowanych tylko E30? Niestety faktem jest że od jakiegoś czasu "oczkiem w głowie" KD jest kolejka aglomeracyjna wokół Wrocławia a resztę Dolnego Śląska olewają ciepłym moczem. Stąd taka durna polityka taborowa, na którą pasażerowie słusznie narzekają.
2015-09-09 13:43:25 Autor: jankiel
---.free.aero2.net.pl
@ ep40

Lepiej zrobić linię do Kowar. Linki mogłyby jeździć np. w Relacji Zgorzelec - Jelenia Góra - Kowary. W dalszej perspektywie aż do Goerlitz a może jeszcze dalej np. do Drezna (w ten sposób zyskalibyśmy bardzo fajne połączenie z Niemiec w Karkonosze). Reaktywacja Karpacza nie ma sensu bo tam można liczyć tylko na ruch turystyczny a i to jest mocno niepewne zważywszy na odległość stacji od centrum i od wyciągów.
2015-09-09 13:48:30 Autor: rufus
---.226.214.36
pasażer (jeszcze) KD:

Pełna zgoda. Tylko drobna poprawka: KD zabierają Impulsy z linii jeleniogórskiej a nie Linki ;) Niestety, z wszystkich przewoźników jeżdżących do Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby KD mają najgorszy tabor. Pozdrawiam :)
2015-09-09 14:10:48 Autor: taka prawda
---.185.158.123
[Admin: zmoderowano]
2015-09-09 14:24:18 Autor: Fredi
---.93.210.3
Lepiej żeby Linki pojechały do Świeradowa, Niemcy znają i cenią Bad Flinsberg i tu potrzeba więcej uwagi. Karpacz się obroni bo ceny od dawna jak w Zakopanem. Zabraknie tylko przesiadki z pociągu z Görlitz do Szklarskiej.
2015-09-09 15:48:24 Autor: Johnny Wrocław
---.9.6.170
Do Grubego z Bydgoszczy: PESA ustanawia nowe, światowe standardy. Dzisiaj podpisanie umowy producenta z przewoźnikiem, a jutro przewoźnik odbiera gotowe pociągi. :D Przegoniliśmy Zachód dzięki najwspanialszej, najgenialniejszej, najcudowniejszej Pesie. :D
2015-09-09 17:52:30 Autor: fala
---.85.44.204
fala niedopasowana do okien które też tworzą fale.
2015-09-09 18:42:17 Autor: hubert1
---.dynamic.chello.pl
@Johnny Wrocław

Pesa ustanawia nowe standardy. Jest świetna wyłącznie we wizualizacjach.
2015-09-10 09:37:55 Autor: krzysztof rytel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

krzysztof rytel
@Johnny Wrocław
Ale co w tym dziwnego? Te pojazdy są gotowe od pół roku, jak nie lepiej. Odrzut z eksportu. Kilka wzięły KW, trochę jeszcze zostało.
Wszystko by grało gdyby posłużyły m.in. do przywrócenia połączenia do Goerlitz. Ale może na to trzeba czekać do nowego rj?
2015-09-10 10:48:11 Autor: august
---.centertel.pl
Trzeba przyznać, że malowanie KD całkiem służy Linkom, dobrze się w nim prezentują.

[Admin: zmoderowano]
2015-09-11 01:17:46 Autor: Victorka
---.185.158.123
[Admin: zmoderowano]
2015-09-11 11:36:53 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A już zaświtała mi nadzieja. że do Dzierżoniowa pojadą przez Kobierzyce, zamiast smrodzić pod drutem aż do Jaworzyny...
2015-09-11 22:02:09 Autor: Noemka
---.226.178.23
Gdyby prezes KD słuchał racjonalnych opinii pasażerów, a nie tylko krzykliwych hejterów z infokuleja, szantażujących go groźbami ujawnienia wałków w KD w celu wymuszenia odpowiadającego im rozkładu jazdy na jedynej słusznej linii czyli tej przy której mieszkają (tj. zgorzeleckiej), to na pewno KD lepiej by na tym wyszły. Kolej w województwie również.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5