NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Intensywne testy Traxxa nowej generacji

| Rynek Kolejowy/Bombardier 14.01.2015 273

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-01-14 20:36:47 Autor: sd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mimo wszystko takie testy nie odzwierciedlają prawdziwej jazdy. Uderzenia w bryły lodu, śnieg wdzierający się w każdą szczelinę (od spodu) i inne podobne ciekawostki.
Niemniej jednak test fajny, szczególnie przy +45.
2015-01-14 23:09:52 Autor: obserwator-kolejowy
---.play-internet.pl
Lubię te fotki z tych testów. Flirt fajnie wyglądał z tymi termometrami na miejscach pasażerów :-) Mam tylko pytanie, gdzie można znaleźć fotki z testów pociągów PESA w tym tunelu aerodynamicznym?
2015-01-15 10:13:36 Autor: dx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Właśnie??? ciekawe czy pociągi pesy sprawdziły by się w tej komorze???
2015-01-15 11:02:39 Autor: Lukasyno
---.static.ip.netia.com.pl
pesa jedynie co sprawdza to szczelność na swojej "deszczowni" i to nawet z parasolami
2015-01-15 11:58:46 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
Szkoda że Dragonom nie robiono testów w tej komorze , na pewno by nie przeszły pozytywnie dla tzw klimatyzacji która działa jak chce i kiedy chce , nigdy nie ma takiej temperatury jak sie ustawi a serwis nic sobie z tego nie robi..
2015-01-15 18:07:52 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Dla PESY to powinno byc obowiazkiem aby swoje lokomotywy byly testowane w roznych warunkach atmosferycznych.. a nie tylko na bocznicy.
2015-01-16 08:42:01 Autor: Rr
---.echostar.pl
Zamawiający pojazdy u polskich producentów zwyczajnie nie wymagają badania w komorze klimatycznej w Wiedniu, bo kosztuje to kilkaset tysięcy EUR. Kto niby miałby pokryć ten koszt?
2015-01-16 10:29:17 Autor: quaz
---.adsl.inetia.pl
No właśnie, z czego taki biedny Newag i Pesa mają zapłacić za taką komorę? Poza tym, szanujący się producent producent pojazdów zrobił by takie testy swoim pojazdom, czy rzeczywiście wytrzymają zaśnieżenie pojazdu, i czy pojazd będzie zdatny do jazdy. Ale po co? Lepiej zdefektować na szlaku i postawić EN57 :)
2015-01-16 12:53:05 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
PESA sprawdza szczelność wężem ogrodowym :)
2015-01-16 14:49:11 Autor: Bronislaw Comorovski
---.pesa.pl
No wszystkich Was koledzy zaskoczę, Pesa sprawdza w tej komorze pojazdy od dawna. Oczywiście wtedy gdy wymaga tego rynek. Krytykujecie kogoś za postępowanie, które sami z powodzeniem byście uskuteczniali gdybyście działali w biznesie a nie marszcząc freda pod klawiaturą swojego PC-ta :)
2015-01-17 09:51:22 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Rr:
"Zamawiający pojazdy u polskich producentów zwyczajnie nie wymagają badania w komorze klimatycznej w Wiedniu, bo kosztuje to kilkaset tysięcy EUR. Kto niby miałby pokryć ten koszt?"
ST44, "Bipy" itd. nie przechodziły takich testów, a działają znakomicie :) Ten test jest jednym z najbardziej widowiskowych i jednocześnie najmniej przydatnych.
2015-02-03 12:07:03 Autor: zz
---.deutschebahn.com
Uwaga co do tekstu. KOmora klimatyczna w Wiedniu nayzwa sie RTA (Rail Technical Arsenal). A co do zdjęć, to są one wewnętryną sprawą zamawiającego pojazd bąć producenta pojazdu.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5