NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

Impulsy dla Kolei Mazowieckich w halach montażowych Newagu (zdjęcia)

| KM/ ms, Rynek-Kolejowy.pl 02.04.2015 158

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-04-02 12:47:09 Autor: katMK
---.dynamic.chello.pl
Wczoraj pierwsza sztuka jechała na zimno widziana w peronach w Katowicach godzina 22 ciągneła go jakaś spalinówka SM42.Niom fajnie wygląda na żywo.I najlepszy był widok impulsa KM obok niego impulsa KŚ szkoda że nie miałem aparatu.
2015-04-02 12:59:11 Autor: mc
---.tktelekom.pl
Przykre jest trochę to, że pasażerowie i tak będą się ściskać w godzinach szczytu pomimo uruchomieniu nawet dwóch impulsów i wykorzystaniu całego peronu...
Pytacie czemu?
Prosta odpowiedź: EN57 ma 65 metrów, impuls blisko 100 metrów. Ilość miejsc w EN57 siedzących 212, stojących 468 - dane ze strony KM. Ilości miejsc impulsa są w artykule... niech teraz każdy sobie sam policzy ile osób wejdzie do dwóch impulsów, a ile do trzech EN57...
2015-04-02 13:17:38 Autor: kryptokaczysta
---.187.15.197
Coś za coś. Odnośnie małej liczby miejsc brakuje porównania odległości pomiędzy siedzeniami (większy komfort), szerokość przedsionków, wielkość toalet, itd. A ile miejsc siedzących mają najnowsze EN57AL?
2015-04-02 13:41:05 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
W godzinach szczytu Impulsy do Skierniewic mogłyby jechać jako przyspieszone, wtedy masakrycznego tłoku w pobliżu Warszawy można by uniknąć. Nawet w Pruszkowie mogłyby się nie zatrzymywać (jest wszak SKM). A czy po modernizacji dasie od strony Warszawy zjechać z torów dalekobieżnych na podmiejskie jeszcze przed peronami Grodziskia, tak aby można było tam stanąć, i zarazem na odcinku Warszawa-Grodzisk nie wchodzić w paradę wszędziestającym kiblom kończącym bieg w Grodzisku?
2015-04-02 13:58:49 Autor: muszak
---.play-internet.pl
Przyznam że patrząc na hale i warunki produkcji Newag zrobił gigantyczny postęp. Warunki pracy można uznać za nawet lepsze nie w Pesie. Jakość nowych impulsów jest znacznie lepsza niż pierwszych egzemplarzy.

Jeśli newag będzie kontynuował rozwój w tym tempie to ma szanse prześcignąć Pesę. Muszą tylko postarać się o więcej lepszych zamówień
2015-04-02 21:59:01 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Przy okazji znalazły się śląskie składy dla pgz.

Za chwilę będą też 5-członowe flirty i elfy. Ciekawe jak będzie z poślizgiem, wszak 6-członowy elf ma 4 wózki napędne. Taki 5-człon powinien już miec co najmniej 1 wózek Jacobsa z napędem. Zawsze lepiej mieć 6 osi napędzanych niż 4.

Przedpiścy udowadniają, że zakup 6-członowych składów nie byłby błędem, te 5-człony będą zawalone po dach.
2015-04-02 22:02:46 Autor: tomek janiszewski
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
Ale te pięcioczłony mają jeździć w parach, tymczasem dwa sześcioczłony nie zmieściłyby się przy peronach stacji i przystanków dla ruchu aglo i regio.
2015-04-03 01:12:42 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Poprawa komfortu będzie zdecydowana, każdy wie jak bardzo ciasno jest w EN57 w członach skrajnych (w środkowych odległości między siedzeniami są znacząco większe, lecz za to trzeba się męczyć z hałasem i wibracjami przekładni, przetwornic itd...).
2015-04-03 10:20:13 Autor: kilof
---.static.ip.netia.com.pl
W odpowiedzi na post muszak:
"Przyznam że patrząc na hale i warunki produkcji Newag zrobił gigantyczny postęp. Warunki pracy można uznać za nawet lepsze nie w Pesie. Jakość nowych impulsów jest znacznie lepsza niż pierwszych egzemplarzy.

Jeśli newag będzie kontynuował rozwój w tym tempie to ma szanse prześcignąć Pesę. Muszą tylko postarać się o więcej lepszych zamówień"
Warunki poprawili przez remont hal, ale stylu pracy nie zmienili. Na sikę, będzie się trzymać, jak za bramę wyjedzie, to już nie nasz problem. No i zamordyzm.
2015-04-03 13:35:39 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Jakbym czytał o Pesie xD

Zdecyduje się w końcu, która firma odwala szajs, czy PESA gdzie telepie się sufit w tramwajach i 27WE, czy to Newag ma coś - ale konrety proszę - na sumieniu.

Bo Impulsy regionalne są bardzo wysokiej jakości
2015-04-03 20:08:32 Autor: bolo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak dla mnie, to obie szajs odwalają, każda na swój sposób.
2015-04-08 09:34:12 Autor: topick
---.153.177.52
trzyskładowe en57 to raczej rzadkość w KM
2015-04-26 16:17:43 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Wiecie, że EN57 jest lżejszy od EN63A ?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5