NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Grupa PKP uporządkowała sytuację na kluczowych kontraktach modernizacji linii z udziałem PNI

| Grupa PKP 23.05.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-05-23 13:04:10 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
\"trasy Kraków-Katowice liczącej 70 km. \"

Od kiedy?
2013-05-23 13:19:57 Autor: ks
---.scansafe.net
Z artykułu wynika że dla odcinka katowice - kraków będą wykonane jedynie prace projektowe i ogłoszony ponownie przetarg na roboty. A więc w tej perspektywie finansowej tory do katowic nie zostaną zmodernizowane. Ciekawe jak wobec tego przebiegnie budowa linii do lotniska Balice?
2013-05-23 13:38:31 Autor: vlak
---.177.4.163
No właśnie, artykuł mistrzowsko przemilcza termin ukończenia prac na linii Kraków - Katowice. Jak ma wyglądać finansowanie robót na odcinku Kraków - Krzeszowice? Z funduszy UE na lata 2007-1013 na pewno nie. Jeśli przetarg ma być \"w 2014 roku\", to przyjmijmy optymistycznie, że do końca 2014 roku uda się wybrać wykonawcę. Czyli prace mogłyby ruszyć wiosną 2015 i planowane są na pełne dwa lata, czyli ukończenie tego odcinka mogłoby mieć miejsce pod koniec drugiego kwartału 2017 roku. Tylko czy te prace miałyby być finansowane w tej sytuacji z budżetu państwa czy z kolejnej perspektywy UE? Bo jeśli to drugie, to o te środki trzeba by się dopiero było starać.
No i co z pozostałymi odcinkami - czy od Krzeszowic do Jęzora do końca 2015 roboty mają szanse być ukończone?
2013-05-23 13:57:10 Autor: olo30
---.play-internet.pl
O znow modernizacja a od dzisiaj na odcinku trzebinia-zabierzow predkosc do 30 km na obydwu torach
2013-05-23 13:58:51 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nie powiem ,tempo wspaniałe Wrocław- Rawicz 60km,5 - 6lat remontu , a może dłużej

.a ktoś śpiewa tu o KDP
2013-05-23 14:00:57 Autor: Kryniczanin
---.free.aero2.net.pl

Kryniczanin
Zajebioza!

Nic tylko wypłacić sobie premie!
2013-05-23 14:02:00 Autor: Kryniczanin
---.free.aero2.net.pl

Kryniczanin
Kolejny mega sukces atakowanego świętaszka ministra!
2013-05-23 14:45:26 Autor: zdzichu
---.barbara.ds.polsl.pl
Umowę podpisali w grudniu 2010, i już zaledwie po 2.5 roku mają aż 45% projektów! Za tak ciężką pracę należy dać premię i premię od premii wszystkim dyrektorom!

Ileż ten odcinek będzie remontowany, 5 lat? 10?
2013-05-23 15:05:07 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Widzę postęp na linii Kraków - Katowice. Do tej pory była zapowiadana prędkość handlowa 77 km/h (godzina jazdy odcinka o długości 77 km) a teraz ma być aż 84 km/h (50 minut po przysunięciu Katowic do Krakowa o 7 km). Jestem pod wrażeniem planu przesuwania miast. Może jeszcze gdzieś warto go zastosować.

Najważniejszy jednak będzie efekt - 84 km/h handlowej przy 160 maksymalnej i to już za xxx lat. Zaiste warto było wybrać wariant modernizacji i tyle czekać na jej podjecie, rozgrzebanie, zawieszenie, wznowienie, trwanie i wszystko co jeszcze się w jej kwestii wydarzy.

A na poważnie, to jedynym sensownym planem ratunkowym w obecnej sytuacji jest zrobienie szybkiej rewitalizacji do parametrów konstrukcyjnych w tym roku (jak na następnym odcinku E30) a potem bawienie się w nowe przetargi, kończenie projektów i robienie tej chorej modernizacji do 160, które nie da już żadnej poprawy czasu przejazdu.

Panowie są natomiast w maju 2013 zadowoleni z tego, że już do końca 2014 wyłonią nowego wykonawcę, który zacznie, tzn. wznowi prace pewnie wiosną 2015. Gdy skończy, na linii będą już tylko pociągi towarowe a dawni pasażerowie w 100% na A4.

modernizacja sponsorowana przez Stalexport, modernizacja sponsorowana przez Stalexport, modernizacja sponsorowana przez Stalexport, modernizacja sponsorowana ....
2013-05-23 15:41:49 Autor: asd
---.play-internet.pl
ok 70 min? to juz nie 65? w 2015 jak skoncza powiedza 85 - czyli oszczedzi sie cale 5 min za grube miliardy.

No ale te premie sie naleza.
2013-05-23 15:45:39 Autor: asd
---.play-internet.pl
:p no dobra moze nie miliardy
2013-05-23 15:50:49 Autor: Hans Winkler
---.120.225.195.static.bait.pl
Szanowni menedżerowie Grupy PKP, Wasze działania podsumujemy pod koniec 2015r. Tylko, który z Was osobiście odpowie wtedy za ten bajzel do którego prowadzicie polską kolej.
2013-05-23 16:17:01 Autor: mnb
---.229.155.26.atman.pl
@vlak:

Nie artykuł lecz materiał Grupy PKP. Spora różnica;]
2013-05-23 18:35:04 Autor: rys
---.leon.com.pl
Na odcinku Katowice-Kraków już prawie nikt nie podróżuje jak czas jazdy wynosi 160 min na długości 78km
2013-05-23 18:40:30 Autor: ag
---.dynamic.gprs.plus.pl
wspólna inicjatywa PKP SA i PLK, koledzy fachowcy - bankowcy raczyli tylko zapomnieć, że to ich psi bez inicjatywny obowiązek
i znowuż mam nóż w kieszeni otwarty
2013-05-23 20:20:03 Autor: Gubernator Kalifornii
---.CNet2.Gawex.PL

Gubernator Kalifornii
Wiedziałem!!!

Miałem 100% racji, gdy pisałem, że nie zrobią tej linii do 2015 roku!!!!!!!!!!

I co???

Jak dla mnie za takie rozpierd**enie E30 stanowisko powinni stracić: prezes PKP PLK, prezes PKP SA, \"rozkładowiec\" Massel i ministrant \"wszyscy się na mnie uwzięli\" novak!!!

Totalna porażka!!! Tyle lat niemocy!!! Toż to zakrawa o śmieszność!!!
10 lat temu na tej linii były tłumy pasażerów!!! A teraz??????????????
2013-05-23 21:10:18 Autor: Fan Klub Iwana
---.168.195.231
Proszę Państwa, każdy kto myśli racjonalnie od dawna wiedział, że żadnej modernizacji nie będzie. Dlaczego? Zupełnie \"przypadkiem\" tak się składa, że każdy odcinek linii kolejowej w Polsce mający zostać poddany modernizacji/rewitalizacji został nagrany przez Krzysztofa \"Iwana\" Waszkiewicza. Czy widzieli natomiast Państwo gdzieś na jego kanale film z odcinka Kraków-Katowice? Nie ma takiego filmu, a więc nie ma modernizacji. Proste.
2013-05-24 07:09:31 Autor: Kryniczanin
---.free.aero2.net.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Gubernator Kalifornii:
"Wiedziałem!!!

Miałem 100% racji, gdy pisałem, że nie zrobią tej linii do 2015 roku!!!!!!!!!!

I co???

Jak dla mnie za takie rozpierd**enie E30 stanowisko powinni stracić: prezes PKP PLK, prezes PKP SA, \"rozkładowiec\" Massel i ministrant \"wszyscy się na mnie uwzięli\" novak!!!

Totalna porażka!!! Tyle lat niemocy!!! Toż to zakrawa o śmieszność!!!
10 lat temu na tej linii były tłumy pasażerów!!! A teraz??????????????"
Przypadkowo \"zapomniałeś\" o Donaldzie?:)
2013-05-28 17:04:26 Autor: Myślący
---.icpnet.pl
Wystarczyło nie sprzedawać PNI i problemu by nie było ;)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS