Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Grabowski: Współpracowaliśmy z Pesą przy produkcji szynobusów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus
GMV

Data publikacji:
07-12-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Grabowski: Współpracowaliśmy z Pesą przy produkcji szynobusów
Arriva odebrała niedawno szynobusy SA133 do obsługi ruchu regionalnego w województwie kujawsko-pomorskim. Było to możliwe dzięki 10-letniej umowie zawartej z samorządem w 2010 r. – Kluczem są konkurencyjne przetargi ogłaszane wcześniej i na odpowiednio długi okres – mówi Damian Grabowski, prezes firmy.

Rynek Kolejowy: Arriva jako prywatny przewoźnik nie musi ogłaszać przetargu na tabor. Dlaczego zdecydowali się Państwo na Pesę? Sentyment?

Damian Grabowski, prezes Arrivy RP: Nie tylko sentyment. Podeszliśmy do tego profesjonalnie, jak do biznesowej decyzji. Rozmawialiśmy z kilkoma wykonawcami i tak naprawdę całościowy stosunek jakości do ceny był głównym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się wybrać pojazdy Pesy. Są to produkty, które już eksploatujemy, więc je dobrze znamy. Jesteśmy z nich zadowoleni. Mają oczywiście swoje lepsze i gorsze dni, ale to jest sprzęt – to się może zdarzyć. Zdecydowaliśmy, że to będzie najlepszy sprzęt, na nasze potrzeby w tym województwie.

Jakie korzyści odczują pasażerowie w związku z zakupem szynobusów bydgoskiego producenta?

Mam nadzieję, że pociągi będą bardzo wygodne. To jest główna rzecz. Liczymy też na niezawodność. To jest dla  nas, jako operatora, bardzo ważne. Dzięki temu możemy zapewnić jakość usług i pewność, że tabor będzie zawsze, kiedy jest potrzebny. Mam nadzieję także, że pozwoli to nam obniżyć koszty eksploatacyjne. Dość dużo współpracowaliśmy z Pesą przy produkcji tego pojazdu. Przez cały okres produkcji osoby od nas były w Pesie i kontrowaliśmy ten etap. Wspomagaliśmy i dzieliliśmy się swoimi doświadczeniami. Dotyczy to także naszych doświadczeń grupowych.

Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus
GMV

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Arriva w rękach Amerykanów

Biznes

Arriva w rękach Amerykanów

Artur Bogdanowicz, Jakub Madrjas 23 października 2023

Arriva skarży do KIO śląski przetarg na przewozy

Biznes

Arriva z umową na przewozy w kujawsko-pomorskim

Biznes

Arriva z umową na przewozy w kujawsko-pomorskim

Jakub Madrjas 24 października 2022

Zobacz również:

Arriva w rękach Amerykanów

Biznes

Arriva w rękach Amerykanów

Artur Bogdanowicz, Jakub Madrjas 23 października 2023

Arriva skarży do KIO śląski przetarg na przewozy

Biznes

Arriva z umową na przewozy w kujawsko-pomorskim

Biznes

Arriva z umową na przewozy w kujawsko-pomorskim

Jakub Madrjas 24 października 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5