Spółka Forum SA, wydawca dziennika „Gazeta Polska Codziennie”, jej redaktor naczelny Tomasz Sakiewicz oraz autor kontrowersyjnych publikacji „Popierał Komorowskiego, remontował trefny tor” i „Tragiczny pośpiech przyczyną dramatu” Przemysław Harczuk, w wydaniu GPC z 4 kwietnia zamieścili przeprosiny skierowane do Zakładów Automatyki Kombud SA z Radomia za sugestie zawarte we wspomnianych artykułach, jakoby to urządzenia produkowane przez Kombud mogły być przyczyną wypadku kolejowego pod Szczekocinami.
Zarząd Zakładów Automatyki Kombud SA wielokrotnie dementował pojawiające się w mediach, niesprawdzone informacje dotyczące przyczyn katastrofy pod Szczekocinami. Wyniki prac Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych jednoznacznie potwierdziły to stanowisko.
Treść przeprosin:
Tomasz Sakiewicz, Przemysław Harczuk oraz Forum SA przepraszają przedsiębiorstwo Zakłady Automatyki KOMBUD SA za podanie nieprawdy w opublikowanych w „Gazecie Polskiej Codziennie” w dniach 8 marca 2012 r. oraz 17-18 marca 2012 r. artykułach: „Popierał Komorowskiego, remontował trefny tor” oraz „Tragiczny pośpiech przyczyną dramatu”, że działania tejże spółki przyczyniły się do katastrofy kolejowej, do jakiej doszło w dniu 3 marca 2012 r. w pobliżu miejscowości Szczekociny, oraz że sposób realizacji przez Zakłady Automatyki Kombud SA inwestycji kolejowych odbywał się ze szkodą dla bezpieczeństwa uczestników ruchu kolejowego.
Cała pierwsza strona GPC z przeprosinami.