NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

EFT 2015: Ukraina przed wyzwaniami. Lokomotywy mocno zużyte

| wu, Rynek Kolejowy 13.03.2015 230

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-13 13:40:49 Autor: bociek
---.dynamic.chello.pl
"W 2014 r. przetransportowano 340 mld ton towarów"
Fiu, fiu, wróbelku...
2015-03-13 14:33:59 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Redaktorzy chyba nie zbyt dobrze panują nad liczbami. 150 000 wagonów przewozi 14 000 ton, w dobie? Jeżeli tak to wychodzi poniżej jednej tony na wagon. Jeżeli jest to dobowy przewóz to jak 14 000 pomnożymy przez 365 dni to wyjdzie 5 110 000 ton, do 340 000 000 t (340 mln ton) trochę brakuje , a gdzie 340 000 000 000 (340 mld). Ale jak Adrian doradzi to i 340 miliardy ton przewiozą, ale na ca 22 000 km linii to tory chyba będą czerwone.
A tak skąd wynajmą tabor, z linii normalnotorowych mało prawdopodobne. Litwa Łotwa Estonia chyba nie poradzą za dużo? Białoruś przejęła tranzyt realizowany przez Ukrainę też nie pomoże. Pozostała Rosja.
2015-03-13 16:42:05 Autor: d3
---.182.18.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po co im lokomotywy dwusystemowe, prąd stały jest tylko w okolicach Lwowa który i tak niedługo będą nam musieli oddać, do Rosji i ich nie wpuszczą na trasę moskiewską, pozostałe ukraińskie i rosyjskie linie w kierunku Ukrainy są na prąd zmienny.
2015-03-13 18:13:49 Autor: AA
---.tktelekom.pl
Szmaciarska gazeta "Rynek wykolejony" Zawsze czuwający "admin" nie zauważa różnicy między 340 mil. a 340 mld, To nawet w amatorskiej gazecie to się nie trafia. Ale Adrian Fi politolog, pomoże Ukrainie pieprzyć głupoty.
2015-03-13 18:42:22 Autor: tomus
---.088.074.pools.vodafone-ip.de
@d3

skoro tak myslisz to ci powiem jedno: w takim razie niemcy wezmal sobie warmie i mazury, pomorze, slask, dolny slask......
2015-03-13 20:16:11 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Średnia prędkość (pociągu towarowego?) na u-Krainie 39.7 kmph, a więc prawie 2x tyle co w zielonej wyspie UE na szynach PLK :D
A jaką średnią ma pociąg towarowy w Federacji Rosyjskiej?
2015-03-14 08:24:27 Autor: gilek
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"Średnia prędkość (pociągu towarowego?) na u-Krainie 39.7 kmph, a więc prawie 2x tyle co w zielonej wyspie UE na szynach PLK :D
A jaką średnią ma pociąg towarowy w Federacji Rosyjskiej?"
jak to w Rosji: JAKĄ CHCE :)
2015-03-14 17:29:16 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
CYTAT: "Ukraina to duży rynek, który znajduje się teraz w szczególnym momencie. Ukrzaliznycia stoi przed dużym wyzwaniem: musi przeprowadzić reformę kolei i dostosować ją do wymogów Unii Europejskiej w ramach umowy stowarzyszeniowej."

Dla mnie to trochę dziwne... Ukraina ma w głowie teraz dostosowanie kolei do standardów europejskich??? Po co??? Przecież to zupełnie inna szerokość torów!!! Kompletnie nie ma powodu, żeby dostosowywać kolej do standardów UE... To jakiś wymysł ZDG TOR, który chce na tym "doradztwie" po prostu zarobić...

Nie wiem, jak RK, ale ja widzę przed Ukrainą zupełnie inne wyzwania: RATUNEK PRZED ZAJĘCIEM PAŃSTWA PRZEZ ROSJĘ I WALKA Z GIGANTYCZNĄ KORUPCJĄ!!!
Kolej to najmniejszy problem... I w zakresie kolei, to po zakończeniu wojny mogą rozmawiać tylko z państwami WNP, bo tylko z ich standardami muszą się zgadzać...
2015-03-15 08:07:17 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Hiszpania, Łotwa, Litwa i Estonia też majom szerokie tory
2015-03-15 11:49:57 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Aron, czasem jak możesz, to przemilcz, bo w postach wychodzi twój brak wiedzy o kolei...
2015-03-15 20:40:52 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
Przecież Aron nie napisał niczego niezgodnego z prawdą. Litwa, Łotwa i Estonia mają szerokie tory, a ich przewozy to niemal wyłącznie ruch wewnątrzkrajowy i pociągi do/z Rosji i Białorusi. Finlandia zresztą tak samo. Ale jakoś nie przeszkadza to im dostosować się do unijnych regulacji.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5