NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

EFT 2015: Ukraina przed wyzwaniami. Lokomotywy mocno zużyte

| wu, Rynek Kolejowy 13.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-13 13:40:49 Autor: bociek
---.dynamic.chello.pl
"W 2014 r. przetransportowano 340 mld ton towarów"
Fiu, fiu, wróbelku...
2015-03-13 14:33:59 Autor: WCH
---.tktelekom.pl
Redaktorzy chyba nie zbyt dobrze panują nad liczbami. 150 000 wagonów przewozi 14 000 ton, w dobie? Jeżeli tak to wychodzi poniżej jednej tony na wagon. Jeżeli jest to dobowy przewóz to jak 14 000 pomnożymy przez 365 dni to wyjdzie 5 110 000 ton, do 340 000 000 t (340 mln ton) trochę brakuje , a gdzie 340 000 000 000 (340 mld). Ale jak Adrian doradzi to i 340 miliardy ton przewiozą, ale na ca 22 000 km linii to tory chyba będą czerwone.
A tak skąd wynajmą tabor, z linii normalnotorowych mało prawdopodobne. Litwa Łotwa Estonia chyba nie poradzą za dużo? Białoruś przejęła tranzyt realizowany przez Ukrainę też nie pomoże. Pozostała Rosja.
2015-03-13 16:42:05 Autor: d3
---.182.18.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Po co im lokomotywy dwusystemowe, prąd stały jest tylko w okolicach Lwowa który i tak niedługo będą nam musieli oddać, do Rosji i ich nie wpuszczą na trasę moskiewską, pozostałe ukraińskie i rosyjskie linie w kierunku Ukrainy są na prąd zmienny.
2015-03-13 18:13:49 Autor: AA
---.tktelekom.pl
Szmaciarska gazeta "Rynek wykolejony" Zawsze czuwający "admin" nie zauważa różnicy między 340 mil. a 340 mld, To nawet w amatorskiej gazecie to się nie trafia. Ale Adrian Fi politolog, pomoże Ukrainie pieprzyć głupoty.
2015-03-13 18:42:22 Autor: tomus
---.088.074.pools.vodafone-ip.de
@d3

skoro tak myslisz to ci powiem jedno: w takim razie niemcy wezmal sobie warmie i mazury, pomorze, slask, dolny slask......
2015-03-13 20:16:11 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Średnia prędkość (pociągu towarowego?) na u-Krainie 39.7 kmph, a więc prawie 2x tyle co w zielonej wyspie UE na szynach PLK :D
A jaką średnią ma pociąg towarowy w Federacji Rosyjskiej?
2015-03-14 08:24:27 Autor: gilek
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"Średnia prędkość (pociągu towarowego?) na u-Krainie 39.7 kmph, a więc prawie 2x tyle co w zielonej wyspie UE na szynach PLK :D
A jaką średnią ma pociąg towarowy w Federacji Rosyjskiej?"
jak to w Rosji: JAKĄ CHCE :)
2015-03-14 17:29:16 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
CYTAT: "Ukraina to duży rynek, który znajduje się teraz w szczególnym momencie. Ukrzaliznycia stoi przed dużym wyzwaniem: musi przeprowadzić reformę kolei i dostosować ją do wymogów Unii Europejskiej w ramach umowy stowarzyszeniowej."

Dla mnie to trochę dziwne... Ukraina ma w głowie teraz dostosowanie kolei do standardów europejskich??? Po co??? Przecież to zupełnie inna szerokość torów!!! Kompletnie nie ma powodu, żeby dostosowywać kolej do standardów UE... To jakiś wymysł ZDG TOR, który chce na tym "doradztwie" po prostu zarobić...

Nie wiem, jak RK, ale ja widzę przed Ukrainą zupełnie inne wyzwania: RATUNEK PRZED ZAJĘCIEM PAŃSTWA PRZEZ ROSJĘ I WALKA Z GIGANTYCZNĄ KORUPCJĄ!!!
Kolej to najmniejszy problem... I w zakresie kolei, to po zakończeniu wojny mogą rozmawiać tylko z państwami WNP, bo tylko z ich standardami muszą się zgadzać...
2015-03-15 08:07:17 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Hiszpania, Łotwa, Litwa i Estonia też majom szerokie tory
2015-03-15 11:49:57 Autor: Gubernator Kalifornii
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Gubernator Kalifornii
Aron, czasem jak możesz, to przemilcz, bo w postach wychodzi twój brak wiedzy o kolei...
2015-03-15 20:40:52 Autor: Bolek USA
---.hsd1.fl.comcast.net
Przecież Aron nie napisał niczego niezgodnego z prawdą. Litwa, Łotwa i Estonia mają szerokie tory, a ich przewozy to niemal wyłącznie ruch wewnątrzkrajowy i pociągi do/z Rosji i Białorusi. Finlandia zresztą tak samo. Ale jakoś nie przeszkadza to im dostosować się do unijnych regulacji.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS