NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dwa wykolejenia na LCS Iława

| jm, Rynek Kolejowy 16.07.2014 336

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-07-16 12:21:55 Autor: Hurko
---.dynamic.mm.pl
Panie Paszkiewicz, powinien pan dobrowolnie zrezygnować ze stanowiska.
2014-07-16 13:19:45 Autor: CCo
---.nitka.net.pl
Wykolejenie na "próchnie"? - normalka !
2014-07-16 13:30:49 Autor: Noel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niedługo strach będzie na stacji przebywać jak pociąg towarowy będzie przejeżdżał :o
2014-07-16 14:46:46 Autor: stary emeryt kolejowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Minister Klepacki ostrzegał :brak"metodyki zarządzania" i "kontroli jakości ".Prorok cy co ?.To jeszcze nie takie pruchno,co mają powiedzieć w rejonie Mysłowic?.
2014-07-16 15:20:13 Autor: wagon
---.160.238.239
To efekt papierowej polityki zapewnienia bezpieczeństwa. Sztaby pracowników przewoźnika i zarządców infrastruktury obrabiają nikomu niepotrzebne papiery SMS dla UTK zamiast zająć się pracą zapewniającą realne bezpieczeństwo w terenie.
Współczuję kontrolowanym przez urzędników UTK.
2014-07-16 15:41:38 Autor: antykomuna
---.icpnet.pl
A ja się ciesze bo chyba będą musieli postawić nowy wiadukt ;D
Mi się wydaje że polska kolej nigdy nie powstanie na nogi. Już teraz zarządca torów się chwali co to nie zrobił i nikt tego chyba nie zrozumie bo za granicą te standardy odeszły do lamusa przykładowe 120 km/h i to na niektórych kawałkach w większości jest ok 80 km/h, 160/200 na palcach jednej ręki kawałki można pokazać. Nie rozumiem szeroko zakrojonej reklamy polskich linii kolejowych ukazujących że odkryli eurekę. Powinni siedzieć jak mysz pod miotłom bo stan Polskiej kolei woła o pomstę do nieba. Tłumaczenie się tym, że to dlatego że nie inwestowano długo w kolej jest czymś infantylnym. W kapitalizmie nikt o to nie pyta i liczą się wyniki a nie starania. Jakby teraz np. nowa firma samochodowa ogłosiła że zaczęła produkcję samochodu, który jedzie 120 km/h byłaby bankrutem w dodatku produkowała by go 3 razy dłużej i drożej- to jest wynik pracy polskiego przewoźnika!
2014-07-16 17:09:32 Autor: gosc
---.dynamic.mm.pl
witam ja mam tylko jedno pytanie do redakcji rynku kolejowego skad redakcja bierze takie nieprawdziwe wiadomosci ze maszynista traxa byl pijany chyba z rekawa bo to co mi wiadomo to maszynisci lokomotyw byli trzezwi . Redaktor ktory takie glupoty pisze to niech lepiej zrezygnuje z pisania bo przez takie glupoty co redaktor pisze obraza pan dobre imie maszynistow
2014-07-16 19:28:06 Autor: Staszek Biega
---.adsl.inetia.pl
@gosc
to są dane z policji:


Pociąg wykoleił się w miejscowości Redaki. Na miejsce przyjechali policjanci z Iławy. - Funkcjonariusze zbadali stan trzeźwości pracowników składu. Okazało się, że jego kierownik miał ponad 1,6 promila alkoholu w organizmie - mówi Joanna Kwiatkowska z Komendy Powiatowej Policji w Iławie.

Cały tekst: http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,48726,16281733,Wykolejony_pociag__Jego_kierownik_mial_ponad_1_6_promila.html#ixzz37eZ68FqT
2014-07-16 19:50:15 Autor: zyczliwy
---.dynamic.chello.pl
Pociąg wykoleił się w miejscowości Redaki. Na miejsce przyjechali policjanci z Iławy. -
Funkcjonariusze zbadali stan trzeźwości pracowników składu. Okazało się, że jego kierownik miał ponad 1,6 promila alkoholu w organizmie - mówi Joanna Kwiatkowska z Komendy Powiatowej Policji w Iławie.
----------------------------------
Może kierownik i maszynista to nie ta sama osoba?
2014-07-16 20:01:45 Autor: mirko
---.31.91.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A może przyczyną wyskoków z szyn jest obecna mo''r''dernizacja ,której kryterium wykonania jest najniższa cena?
2014-07-16 21:39:49 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kłaniają sie w okolicach Ilawy tunele i estakady.

A tak na marginesie Kubica tez wypadal z toru ( i byl trzeźwy) a ten odcinek to nie formule 1( w prawo w lewo i buch ....)
2014-07-16 21:51:13 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Normalnie wagony się nawaliły jak autobus.
Potem się kiwały i wiaduktu nie dostrzegły.
A tak w ogóle to do czego to podobne by
jakieś słupy na torach stały.
Zburzyć, zaorać nie będzie jeżdżenia w poprzek.
Trzeba szybciutko nadzór budowlany powiadomić.
To grozi katastrofą.
.............
Znaczy co? stan wojenny się skończył !?
Nie - na kolei trwa nadal.
2014-07-16 22:34:47 Autor: xyz123
---.play-internet.pl
Ciekawe kiedy dojdzie do tragedii pomiędzy Tczewem a Pszczółkami pod mostem towarowym. Ostatnio jak tam zarzuciło kibelka...ale fakt nie zwalniał na wyremontowanym odcinku E65 do 20km/h. PLK Gdańsk zajmie się kiedyś tym?
2014-07-17 00:21:22 Autor: no bez jaj
---.dynamic.chello.pl
Problem w tym, że na polskich drogach i nie tylko samochodem można się poruszać archaiczne 120 czasami 140 km/h. Co z tego ,że S63 AMG może pojechać te 250 czy 300 skoro przepisowo nie wolno ?
2014-07-17 10:05:57 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mialem napisać , ten odcinek to jak formula1..

Mogli go troche poprostować.
2014-07-17 11:28:00 Autor: siwy
---.adsl.inetia.pl
pewnie na miejsce udali się doradcy ZDG TOR z Ardianem na czele i bedom debatować i godać i godać
2014-07-17 19:32:57 Autor: gosc
---.dynamic.mm.pl
maszynista a kierownik pociagu to dwie rozne osoby , kierownik pociagu wydaje polecenia ktore ma wykonac maszynista wiec nie moze byc tak ze maszynista i kierownik to jedna osoba
2014-07-18 11:37:36 Autor: Hrc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedyś jako pasażer dziwiłem się dlaczego kolej funkcjonuje tak źle. Teraz jako pracujący na kolei dziwie się, że funkcjonuje tak dobrze.
2014-07-18 12:38:21 Autor: Adrian z Mc
---
Wykolejenie pociągu towarowego w Redakach było 7 lipca, a ja trasą Iława – Malbork jechałem pociągiem wieczorem 10 lipca i ten pociąg dalej tam stał wykolejony. Coś im się nie śpieszy z jego podniesieniem. Lokomotywa Rail Pool stała w nowym ubitym nasypie, zjechała na niego, bo wjechała w ślepy tor niezakończony kozłem oporowym, gdyż stacja Redaki jest obecnie w trakcie modernizacji. Pociąg ten albo za szybko jechał i wjeżdżając w ślepy tor zjechał na nasyp, albo miał źle ułożony tor na rozjeździe i zamiast we wschodniej głowicy stacji Redaki pojechać przejezdnym torem, to wjechał w ślepy, ucięty tor z powodu źle ułożonego rozjazdu.
2014-07-22 04:42:44 Autor: Henryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest 22 lipca (święto;), a Traxx w Redakach jak stał, tak wciąż stoi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5