NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Czy przewoźnicy na pewno zapłacą więcej za ubezpieczenia?

| jm, Rynek Kolejowy 23.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-23 17:00:58 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Witamy w alternatywnym świecie prawniczo-urzędniczej nowomowy, czyli bełkotu. Właściwie to już dawno w nim jesteśmy, tylko nie zawsze o tym pamiętamy. Dzięki redakcjo za przypomnienie.

"ubezpieczyciele dysponują kilkoma produktami"

Pewnie to są produkty o takiej samej dacie ważności jak produkty bankowe.

"kluczowe dla przedsiębiorców jest wybranie brokera ubezpieczeniowego przed rozpoczęciem procesu wyboru ubezpieczyciela"

No tak, nie wystarczy samo wybranie najtańszej firmy ubezpieczeniowej. Trzeba wybrać "brokera" (najlepiej jedzącego brokuły) a potem rozpocząć skomplikowany proces wyboru.

"Ubezpieczyciel bowiem, kiedy widzi że broker i klient okazali sobie zaufanie i podpisali umowę, traktuje ich bardziej poważnie"

To już jest mistrzostwo. "Broker" i klient poklepią się po pupci na oczach pierdzistołka od ubezpieczeń, wtedy on powie: No, panowie, widzę że macie do siebie zaufanie. W takim razie teraz to już was potraktuję poważnie. I dam wam poważną cenę. Bo już chciałem odwrotnie.

"wykorzystanie wiedzy brokera do przygotowania dokumentacji przetargowej na wybór ubezpieczyciela".

A nie lepiej wykorzystać go po prostu do uprawy brokuł?

"wykazanie legalności działań nie wystarcza zatem do wyłączenia odpowiedzialności za zdarzenie"

Moim zdaniem jeszcze wykazać zasadność rozpoczęcia procesu przygotowania do stworzenia pozytywnych relacji między brokerem a ubezpieczycielem, co ma na celu zbudowanie przyjaznego klimatu do pośredniczenia PKP w przekazywaniu kasy z dotacji do odpowiednich podmiotów prywatnych, generujących dobre samopoczucie komorników, ubezpieczycieli, bankowców, posłów, finansistów, prawników, pracowników socjalnych i innych ciężko pracujących dobroczyńców ludzkości
2015-06-23 17:19:03 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Aha, jeszcze dopisek dla Stefków Banderowców i innych Aronów.
Kolej regionalna jest nieopłacalna, jak mówicie.
Ale nie wydaje się wam, że gdyby władza ustawodawcza traktowała przemysł drogowo-motoryzacyjny w taki sam sposób, w jaki obecnie traktuje kolej, to po kilku latach asfalt trzeba by importować?
2015-06-23 20:58:34 Autor: Przego
---.play-internet.pl
UTK to sobie może przepisy napisać kredą na tablicy.
2015-06-24 08:42:09 Autor: rekorb
---.dynamic.chello.pl
drogi szczurze smietnikowy. trzeba bylo byc na konferencji to bys zrozumial calosc a nie pastwil sie nad wybranymi zdaniami. A tak to smiesznie je skomentowales ale pierdo.lisz glupoty
2015-06-24 10:13:30 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
@rekorb

Co za różnica? Cel jest prosty - jak najwięcej kasy przeprowadzić z kolei do zaprzyjaźnionych firm ubezpieczeniowych, doradczych, prawniczych, które specjalizują się w zaspokajaniu potrzeb, które same tworzą (wspólnie z ustawo "dawcami").

Najpierw była sprzątaczka. Ale to było zbyt proste. Trzeba było wyłonić w drodze przetargu firmę doradczą, która pomogłaby w znalezieniu firmy szkoleniowej, która przeprowadziłaby cykl spotkań w celu dokładnego przeszkolenia pracownika oddelegowanego do operowania narzędziem czyszczącym po powierzchniach płaskich. I nie tylko.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS