fot. Ficek - Garnek.pl, CC BY 2.5 pl, https://commons.wikimedia.org
W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pociągami Polregio podróżowało ponad 13,5 mln pasażerów, co dało wzrost o 650 tys. pasażerów względem ubiegłego roku. Przewoźnik twierdzi, że to wynik „atrakcyjnych ofert dopasowanych do potrzeb klientów, nowoczesnego taboru i nowych połączeń sezonowych”.
W minione wakacje (lipiec i sierpień) Polregio przewiozło o ponad 650 tys. pasażerów więcej w stosunku do wakacji w 2017 roku. Łącznie w ciągu wakacji z usług marki największego przewoźnika w Polsce skorzystało ponad 13,5 mln pasażerów. Zdaniem przewoźnika to efekt „coraz bardziej atrakcyjnej oferty, rosnącej liczby połączeń wakacyjnych, rozbudowy kanałów sprzedaży biletów, zakupu oraz modernizacji taboru”.
– Najwięcej pasażerów w te wakacje przewieźliśmy na Pomorzu, było to blisko 2,3 mln osób. To efekt nie tylko atrakcyjnej oferty na takich trasach jak Gdynia – Hel, ale także coraz większej liczby ciekawych ofert i akcji promocyjnych. Również na Pomorzu odnotowano największy przyrost pasażerów w stosunku do wakacji ubiegłego roku, wynoszący ok 17% - powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu Przewozów Regionalnych. Drugi co do wielkości przyrost liczby pasażerów zanotowano na Podlasiu i wynosił 15% w stosunku do wakacyjnych miesięcy 2017 roku.
2018 rok był kolejnym, w którym Polregio obsługiwało wiele połączeń turystycznych uruchamianych w wakacje. Warto przypomnieć m.in. połączenia na liniach Sandomierz – Rzeszów, Nysa – Kłodzko, Białystok – Waliły czy Busko-Zdrój – Kielce. Minione wakacje były również pierwszymi, w których kursował pociąg Zielona Góra – Goerlitz. Coraz więcej pasażerów korzysta także z pociągów Polregio funkcjonujących w ramach Podhalańskiej Kolei Regionalnej na trasie do Zakopanego, z których w wakacje skorzystało ponad 133 tys. pasażerów.
Przewozu Regionalne przypominają, że bilety można nabywać nie tylko w kasach dworcowych, ale też w salonikach prasowych Kolportera. Bilety można też kupować przez internet. W ciągu ośmiu miesięcy bieżącego roku przez internet bilet zakupiło o blisko 5 mln pasażerów – o 23% – więcej niż w ubiegłym roku (ok. 3,8 mln). Tylko w ciągu wakacji 2018 roku bilet przez Internet zakupiło 46% podróżnych więcej w stosunku do wakacji 2017 r.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.