Partnerzy serwisu:

Związkowcy z Arrivy domagają się przetargów na obsługę linii

Arriva / ms, Rynek-Kolejowy.pl 26.06.2015 190

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-06-26 13:09:05 Autor: pasażer podróżny
---.dynamic.chello.pl
przewozy jeździły w pełnych relacjach o pasujących godzinach. arriva jeździ o sobie pasujących nietypowych godzinach, kończy bieg na granicy, nie można z kolei już korzystać. puszczają mikroskopijne szynobusy, bo zwykłych pociągów nie mają. nikt ich nie chce. a na puste pociągi puszczają czesto ed72. dla nich liczy sie tylko kasa, a nie czlowiek. ani czlowiek pasazer, ani czlowiek kolejarz.
2015-06-26 13:40:35 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Brawa dla tych związkowców - takich ludzi należy szanować i słuchać ich mądrych słów.

Jasny przetarg zamiast wolnej ręki - a zaoszczędzone pieniądze na zagęszczenie siatki połączeń. Choćby powrót Ciechocinka.
2015-06-26 14:40:46 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
[Admin: zmoderowano]
2015-06-26 14:48:24 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
AVARRIA chciałaby dalej smrodzić pod drutem takimi dziwolągami jak SA106+SA123+SA133 (i do tego dwóch mechów - jaka to oszczędność w porównaniu z kiblem, nawet podwójnym?) a na liniach bez druta w razie jakiejkolwiek AVARRII pozostałego szczupłego taboru puszczać ZKA na busach, bo na normalne autobusy ich nie stać.
2015-06-26 15:05:04 Autor: Lord_HauHau
---.dynamic.gprs.plus.pl
AVARIA niech spada, Skoro nie ma dostatecznej ilosci taboru , to niech nie przystepuje do przetargu . To co pokazala w Kuj Pom to zemsta za to ze Niemcy wojne przegraly
2015-06-26 15:05:33 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post Tomek Janiszewski:
"AVARRIA chciałaby dalej smrodzić pod drutem takimi dziwolągami jak SA106+SA123+SA133 (i do tego dwóch mechów - jaka to oszczędność w porównaniu z kiblem, nawet podwójnym?) a na liniach bez druta w razie jakiejkolwiek AVARRII pozostałego szczupłego taboru puszczać ZKA na busach, bo na normalne autobusy ich nie stać."
@Tomek Janiszewski

A jakie ma to znaczenie, ze lokomotywa spalinowa jedzie pod drutem?. W USA tańszy jest galon ropy jak prądu. A prod nie bierze się z powietrza, trzeba go wyprodukować, przesłać na znaczne odległości, w tym utrzymanie podstacji-ludzi etc. Ropę lejesz i jedziesz. W Krakowie był okres w latach 90, i to przez dobrych 5-6 lat, ze Budapeszt „Cracovia” do Tarnowa prowadziła SU45/SU46 pod drutem. Nie mam pojęcia co to za firma Arriva?, nie mniej to jest bardzo zdrowe i pożyteczne, jeśli przychodzi konkurencja. Inaczej nigdy do niczego w tej Polsce nie dojdziecie. Jeśli nie będzie konkurencji. To nie problem składów, problem a zarazem pytanie, czy ludzie się mieszczą w składzie?. Często widzę będąc w Polsce, ze jedzie sobie kibelek, a w środku kilka osób. Wiec po co jednostka 3-4 wagonowa?. Rozumiem ze gdybyś ty przyszedł do Polski z biznesem, zakupiłbyś pewnie najnowsze Pendolino bądź z USA sprowadził Acela Siemensa. Biznes się rozkręca od dorożki.
2015-06-26 15:34:09 Autor: ralliart
---.my-it-solutions.net
W odpowiedzi na post: Głos z USA

Widać, że kompletnie nie zna pan realiów funkcjonowania tej firmy. Nie będę tutaj tworzył elaboratów, ale dam prosty przykład:

Laskowice Pomorskie - Bydgoszcz główna odjazd 6:34 - Arriva ma skład na ~160 miejsc siedzących
Laskowice Pomorskie - Bydgoszcz główna odjazd 19:41 - Arriva jedzie składem na ~320 miejsc siedzących

Pytanie za 1 000 000 $ w którym są pustki?

I w ogóle ludzie nie jeżdżący na codzień tym wynalazkiem mają słabe pojęcie jak wygląda rzeczywistość.
2015-06-26 15:56:56 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
@ralliat

Dalej nic z tego nie rozumiem. Nie jest istotne jakie składy jadą o danej porze. Istotne jest to, jakie jest zaludnienie na dany skład?. Na przykład w Amtrak jest pociąg, gdzie wieczorem przy ostatnim kursie, zabiera się do New York dwa składy. Tylni jedzie-wraca pusty. Po to, by następnego dnia, oba w odstępie 20 minutowym mogły jechać. Wiem jedno, jeśli się biznes nie opłaca to się go likwiduje, nikt kasy w śmieci nie wyrzuca. Jeśli PR walczą o przejecie tych linii, to widać ze finansowo się opłaca. I PR rośnie gól, by Arriva odebrać linie.


https://www.youtube.com/watch?v=-aLzzyAoTRs

tu widzę kibelek Arriva 4 wagonowy. Czyli nie jest źle maja elektrykę!.

https://www.youtube.com/watch?v=dzbCaeigCyc

https://www.youtube.com/watch?v=VMBt3MRXJ_4
2015-06-26 16:39:46 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@kryniczanin

Za zaoszczędzone pieniądze uruchomić Ciechocinek? Właśnie teraz jest Arriva i niby to oszczędzają pieniądze, a Ciechocinka nie ma. Tak więc oszczędności jak widać nie ma żadnych i pasażerowie niepotrzebnie męczą się w zbyt małych smrodkujących składach jedynie dla marszałkowskiej idei. Tylko sprawa inna ciekawa - teraz jednostki kujawsko-pomorskie ratują Koleje Śląskie. Pytanie, czy gdy PR wróci na Kujawy, czy będzie kto miał ratować taborem Koleje Śląskie?
2015-06-26 17:07:30 Autor: maxim
---.dynamic.gprs.plus.pl
@kuper

a wiesz w ogóle dlaczego przestaly jeżdzic pociągi do Ciechocinka? Bo linia lezy na terenie powiatu i zgodnie z prawem unijnym nie może jej dotować marszalek tylko starosta. Zanim się wypowiesz, to poczytaj, i nie rób z siebie kretyna.
Większość spalinowek w Arrivie to szroty z PESY, więc jak śmiesz "patrioto" pisać, że "smrodkują"?
2015-06-26 17:20:11 Autor: wierny avarrii
---.158.218.250.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pasażerowie domagają się usunięcia avarrii z linii Bydgoszcz - Unisław i powrotu normalnego rozkładu jazdy! O to niech związkowcy strajkują. Poza tym ten strajk jest inspirowany przez wierchuszkę avarrii (przecinek), która z uśmiechem na ustach zarżnęła linię przez Unisław bo szrotowozy potrzebne były na inne ważniejsze linie. W zamian ludzie dostali autosany też z napisem avarria. Taka kolej XXI wieku na drogach krajowych asfaltowych.
2015-06-26 17:52:10 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@maxim

Nie musisz mnie instruować. Wiem to doskonale.
O tym, że za oszczędności może jeździć Ciechocinek napisał Kryniczanin i ja mu wytłumaczyłem, że jak widać nie jeździ, więc nie może. Patriotyzm nie ma znaczenia w chłodnej ocenie sytuacji. Przewozy Regionalne miały lepszy tabor, lepiej dostosowany do liczby pasażerów i lepszy rozkład jazdy. Dlatego pasażerowie domagają się powrotu starych dobrych Przewozów Regionalnych. O "jakości" Arrivy świadczy to, że ludzie wolą już Przewozy Regionalne. Jak niski poziom musi prezentować Arriva na Kujawach, jeśli pasażerowie wolą Przewozy Regionalne, starą niedoinwestowaną spółkę z taborem często z lat 60-70! O zgrozo! Jak niski?
2015-06-26 17:55:16 Autor: maxim
---.dynamic.gprs.plus.pl
@kuper

więc ty nie jesteś z kujaw? To się w ogóle nie wypowiadaj o jakości Arrivy czy innego przewoznika w tym regionie. Wiekszosc tutejszych komentarzy piszą zwiąchole, albo znudzone panie z biur, w imieniu ktorych planowano strajki...
2015-06-26 19:06:19 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ale jaja. Nie dość, że nie mają taboru to jeszcze protestują. Ale linii bez druta w kuj-pomie i okolicach do jeżdżenia jest sporo... Kcynia, Działdowo... Z Torunia czy Brodnicy do Płocka można jechać, Arriva niech lepiej negocjuje z marszałkiem więcej kursów na bezdruciach, oferta Bydzia - Unisław - Chełmża jest marna, może też uruchomić coś komercyjne. Kto szkodzi Arrivie wypożyczyć siódemki od PR (mają parę zbędnych), paręnaście wagonów od PICu, CD czy PR i zrobić komercyjnie np. Bydzia - Kutno - Łódź - Cz-wa - Kraków - Zakopane/Krynica? Czy nawet jak lubi smrodzić pod drutem to kupić ze 2 gamy i zrobić komercyjnie dawne Bory (W-wa - Działdowo - Grudziądz - Laskowice - Tuchola - Piła - Kołobrzeg) czy Bydgoszcz - Toruń - Sierpc - Nasielsk - W-wa - Lublin - Rzeszów - Zagórz? Czy nawet Bydzia - Toruń - Łódź - Opoczno - Wąchock - Kolbuszowa - Rzeszów - Zagórz? Sukces murowany, tylko chcieć.
2015-06-26 19:29:48 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
a PR niby ile mają własnego - nie od marszałków - taboru? Ale takiego, którym nie jest wstyd wyjechać na szlak?

Ilość pociągów choćby na Chełmza - Bydgoszcz jest z tego co się orientuję zależne od ilości opłacanych przez marszałka pociągokilometrów...
2015-06-26 20:06:36 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@maxi

Liczba pociągów zależy od opłacanych pociągokilometrów. Problem z Arrivą jest taki, że te pociągokilometry układa pod swoje widzimisię i pasażerowie nie mają z nich pożytku. Jeden pociągokilometr Przewozów Regionalnych dla pasażera jest warty tyle co 2 pociągokilometry Arrivy. I przy tak postawionej analizie wychodzi, że Arriva kosztuje WIĘCEJ niż Przewozy Regionalne dla takiej samej oferty odczuwalnej dla pasażera. Ot, co!
2015-06-26 20:45:00 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
@kuper

przecież to UM jest zamawiającym i on ma teoretycznie wpływ na kształt oferty. Zatem niezależnie kto by nie jezdził, a urząd tego nie dopilnuje, to i tak będzie burdel. Jedyna odmiana to taka, że PR na pewno zagwarantują dojazd dla kolejarzy, dla nich pasażerowie to zło konieczne co widać po redukowanej w calym kraju ofercie i podejściu druzyn do pasażerów.
2015-06-26 21:23:29 Autor: ziuta
---.eltronik.net.pl
Bezczelna zbieranina arriwoska- ludzi tak zniechęcili do pociągów że trudno będzie to zaufanie odbudować-[Admin: zmoderowano]
2015-06-26 21:40:15 Autor: zenobiusz
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ziuta

ziuta, głupiaś jak te wasate zwiąchole - mylisz darmozjadów - a w PR ich pod dostatkiem. To ta banda ciągnie PR w przepaść...
2015-06-26 22:04:26 Autor: Stachu 73
---.adsl.inetia.pl
Drodzy Państwo wszystko ładnie pięknie ale w roku 2013 to pracownicy spółki PR. przeżywali traumę związaną ze zwolnieniami nawet byli na pikiecie ci , których zwolniono. To jest polityka- Arriva miała wygrać przetarg w 2013 roku -wygrała , miała być chroniona przez Marszałka przez 2 lata mimo lawiny skarg -była wykorzystała swoje 5 minut i to juz jest koniec mam nadzieje ,że łaskawość Dyrektora Zakładu Przew. Regionalnych w Bydgoszczy będzie wielka i zatrudni tych zwolnionych z Arrivy bo nie ludzie tu są winni ale system życzę Wam bardzo tego abyśmy się razem spotkali i razem pracowali .
2015-06-26 22:24:12 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@maxi

Teoretycznie UM jest zamawiającym, to prawda. Ale PR miał dużo składów i mógł to sensownie poukładać. A jeśli Arriva ma mało składów, to jest to przeciąganie zbyt krótkiej kołdry. Na jednej linii będą dobre dojazdy, to na inną zabraknie w godzinach szczytu składów...
2015-06-27 00:48:49 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Jechałem jednym z ostatnich pociągów PR Toruń - Grudziądz. SU45+3xBdhpumn. Pełne. Dzień później solówka SA106. Ludzie zostawali na peronach. Jakieś pytania?
2015-06-27 10:24:18 Autor: kill76
---.proton.net.pl
związkowcy z arrivy ocho czują że się koryto urwie
2015-06-27 13:20:06 Autor: Nick
---.mt.pl
Do: pasażer podróżny

To co napisałeś, jak ulał pasuje do Przewozów Regionalnych w województwie Podkarpackim.
2015-06-27 20:01:27 Autor: Trybun
---.esnet.pl
Dla tego z zagranicy, jak nie rozumie, jaka jest różnica pomiędzy prądem produkowanym z Polskiego węgla a śmierdzącym paliwem to niech nie robi wysiłku umysłowego, bo się przepracuje. Odnosząc się do protestu pracowników to chyba zapomnieli o tym, że nie tak dawno wywalano pracowników Przewozów Regionalnych i to, że właścicielem spółki PR jest Urząd Marszałkowski. Co do spontanicznej akcji pracowników to pewnie przyjechali na swój koszt, wymyślili hasła i zrobili banery. Damian daj spokój to nie Warszawa.
2015-06-28 10:43:20 Autor: Włocławianin
---.210.245.64.neter.pl
Jak czytam powyższe komentarza to jestem pewien, że większość Was to stare dziadki pierdzące z PR, które nigdy nie jeździły Arrivą. Na początku jak dojeżdżałem z Włocławka do Torunia to rzeczywiście było sporo z Arrivą, z taborem, opóźnieniami itp. Jednak z czasem Arriva przystosowała się do nowej linii i szczerze mówiąc nie chciałbym już jeździć Przewozami Regionalnymi. Pomiędzy jednym a drugim przewoźnikiem jest bardzo dużo różnić - obsługa w Arrivie jest życzliwa, serdeczna i zawsze odpowie na pytanie. Nieraz mi się zdarzyło, że jechałem z Włocławka do Kutna Arrivą i mając kilku minutowe opóźnienie obawiałem się, że nie zdążę na przesiadkę do Poznania. I co? I konduktor z Arrivy zawsze dzwonił do Kutna, mówiąc, że są osoby, które chcą się na danym pociąg przesiąść. Dodatkowo informowano mnie, na który peron powinienem iść. A w PR?! Pamiętam jak nieraz jechałem z Torunia do Gdańska z przesiadką w Bydgoszczy. Mając opóźnienie, mówiłem konduktorowi, że chcę się przesiąść w Bydgoszczy i żeby pociąg do Gdańska na mnie poczekał. Na 7 przypadków tylko jeden raz poczekał... oczywiście mówię teraz o opóźnieniu wynoszącym tylko 5-10 minut. Widocznie konduktorowi z PR nie chciało się dzwonić ... Właśnie w takich drobnostkach jest różnica pomiędzy PR a Arrivą.. dlatego mnie, jako przewoźnika nie interesuje, jakiego pochodzenia jest dana firma, ale w jaki sposób wykonuje swoje obowiązki. Arriva w tym starciu wygrywa.
2015-06-28 11:58:03 Autor: mariusz kokocinski
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Kupcie pociągi elektryczne i możecie zostać.

A nie że jeździcie starymi złomami z których śmierdzi ropą.

Co to za komfort jechać z Torunia do Jabłonowa Pomorskiego w SA106
2015-07-08 00:48:50 Autor: Bolo
---.dynamic.gprs.plus.pl
Syf i smród Arrivy rozciąga się po całym województwie, już czas zrobić wietrzenie. Do widzenia.
2015-07-08 16:07:47 Autor: Bolo
---.dynamic.gprs.plus.pl
Włocławianin kup sobie rower jak ci PR nie odpowiadają. A ja wiem jaki z Ciebie Arrivoski podróżny.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony