Partnerzy serwisu:

Związkowcy chcą wydłużenia relacji IR \"Galicja\"

mg, Rynek Kolejowy, 15 lutego 2011 15.02.2011 221

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-02-15 12:01:28 Autor: adi2
---.xdsl.centertel.pl
to pkp intersyfy ciągnie z budżetu 240mln zł rocznie, i to ta właśnie firma powinna to połączenie uruchomić.
2011-02-15 12:18:37 Autor: Gliwicjusz
---.48.168.187

Gliwicjusz
widać, że z PIC\'em to nawet rozmawiać nikt nie chce...
2011-02-15 12:46:31 Autor: Jezioran
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trochę ciężko rozmawiać z PKP IC na temat kursowania pociagów spółki PR. Ale jak chcecie, to rozmawiajcie ...
2011-02-15 12:53:12 Autor: Mariusz
---.ssp.dialog.net.pl
Hitem mogłoby być odtworzenie takiego połączenia przez Kłodzko, Nysę i Kędzierzyn Koźle. Biorąc pod uwagę bezsensowny czas przejazdu między Wałbrzychem i Wrocławiem, strata na przejeździe przez PMK byłaby naprawdę niewielka, a na połączeniu zyskałaby również obecnie odcięta praktycznie od świata Kotlina Kłodzka, z której niegdyś kursowały pociągi do Katowic i Krakowa i nigdy nie jeździły puste.
2011-02-15 13:05:17 Autor: Mih
---.centertel.pl
Ano. Dołożyć dwa wagony odczepiane w KK, zatrudnić jakąś SU42 które po dostawie szynobusów i tak się nudzą, albo jeszcze lepiej - ściągnąć jakąś zmodernizowaną SP32, i wio! Tylko że pewnie NIEDASIE.
2011-02-15 13:22:20 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Mariusz
załapałem się jeszcze na przejazd osobówką Kraków - Jelenia Góra przez Racibórz, Nysę. piękna trasa, o ile dobrze pamiętam to czas przejazdu wynosił zaledwie 12h ;-)
2011-02-15 13:29:45 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
@wdr: a ja jechałem przyspieszonym Katowice - Kudowa/Stronie. I w Gliwicach był pełniutki. W środku tygodnia, gdzieś w środku maja pociąg dojechał do Kłodzka z bardzo dobrą frekwencją. W sytuacji syfu na linii 274 to właśnie zakichaną misją PICu jest uruchomienie np. połączenia z Krakowa do Szklarskiej przez Nysę-Kłodzko.
Już nie wspominam o nocnym Pzremyśl-Jelenia z kuszetką i 10 pudełkami na haku. To tylko 10 lat temu, a jaka przepaść...
2011-02-15 13:40:25 Autor: Kflik
---.8.104.65
@Jezioran:
To było komentarze odnośnie tego, że PKP IC mogłoby swoje TLK w podobnej relacji uruchomić bo na to bierze dotację a PRy nie.
2011-02-15 13:42:18 Autor: Pracownik PR
---.walbrzych.vectranet.pl
Gdy przewozy pasażerskie były razem, przed podziałem na Spółki, to z Jeleniej Góry, przez Wałbrzych, Jaworzynę Śląską kursowały dalekobieżne pociągi pospieszne do Krakowa, Gdyni, Lublina, Warszawy, Łodzi, przyspieszone do Poznania. Po podziale Spółki PR na OPM a obecnie zabranie pociągów do IC, a także wagonów i lokomotyw EP10.. (po modernizacji z dotacji Unii Europejskiej przeznaczonych dla Spółki \"Przewozy Regionalne\") Jelenia Góra, Wałbrzych został odcięty od bezpośrednich dalekobieżnych pociągów!. Gdyby nie posłowie ziemi jeleniogórskiej oraz wałbrzyskiej, to pewnie już dzisiaj zapomniano by o pociągu do Warszawy \"Karkonosze\".
Spółka \"Intercity\" nie jest zainteresowana wysyłaniem z Jeleniej Góry dalekobieżnych pociągów!. Dlaczego? Na to pytanie powinni odpowiedzieć przedstawiciele Zarządu Spółki IC.
Dlatego z myślą o podróżnych z rejonów Jeleniej Góry, Wałbrzycha i innym miast, miasteczek niech chociaż Spółka PR będzie wyrozumiała i zrozumie cel uruchamiania takich pociągów.
2011-02-15 14:12:19 Autor: Miłośnik transportu szynowego
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy słyszeliście, że w prawie każdym domu ludzie mają po jednym czy dwa samochody (coż, że niektóry 20-letnie) i najzwyczajniej przestali miec ochote do jeżdżenia koleją?

Jak nie było alternatywy, wybierali tanią kolej.

I to se ne vrati.
2011-02-15 14:28:05 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
A czy związkowcy będą za elektryfikacją, z własnej kieszeni, odcinka Węgliniec-Zgorzelec. Była szansa na drut, to ją storpedowaliście. I zafundowaliście pasażerom przesiadki w Węglińcu. A teraz znów chcecie to, chcecie tamto. Też z korzyścią dla pasażerów? Seroi? Bo jakoś nie wierzę...
2011-02-15 15:17:39 Autor: ein
---.tktelekom.pl
co to jest EP10?
2011-02-15 15:25:19 Autor: i będzie komfort jazdy
---.ssp.dialog.net.pl
A w składzie wagon bagażowy,pocztowy,restauracyjny 1 dwójka i 1 jedna jedynka!
2011-02-15 15:51:55 Autor: Kolejarz 65 znawca oferty PR-ów
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ja tam bym dał trasę IR Galicja z Wrocławia do Jeleniej Góry zmodernizowaną E-30 przez Legnicę Węgliniec.

Tylko taka trasa uspokoi i zaspokoi dzieci z Bolesławca.
2011-02-15 16:16:43 Autor: adi2
---.xdsl.centertel.pl
ein

pewnie chodziło mu o budynie.
2011-02-15 16:19:42 Autor: E.Manikowski
---.206.51.254
Złóżcie Państwo zamówienie do Pani Prezes, która poinformuje ile do tego pomysłu trzeba dopłacić, a następnie ogólnopolska zbiórka pieniędzy i pociąg jedzie. Zyczę powodzenia.
2011-02-15 16:40:49 Autor: Mattijjah
---.236.26.56

Mattijjah
@Mih - nie tyle niedasię, co PRy w przeciwieństwie do \"spółeczki\" raczej nie mogą liczyć na pomoc państwa (co widać po obecnym stanie), dlatego relacje powinny być przemyślane, bo pociągi są uruchamiane na zasadach komercyjnych....

@adi2 - myślę, że ktoś się powinien zainteresować jak te 240 mln przekłada się na połączenia, na które są przeznaczone... a jeśli się nie przekłada, to ktoś powinien za to polecieć...
2011-02-15 16:52:59 Autor: igor
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko wrelacjach wydłóżonych pr może odniesici sukces
2011-02-15 18:01:28 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
@ein
Co to jest EP10?
Chodzi pewnie o ET22 po modernizacji podstawione pod klasę papieską EP09. Jest tego w planach ok 50szt + 1 E6ACT.
EP10 istnieje pozatym w Rosji jako lokomotywa Bo-Bo-Bo ( nie Co-Co jak ET22 ) na podzespołach Bombardiera. Coś podobnego do EU11 i pierwszej EU43.
2011-02-15 18:22:36 Autor: Pracownik PR
---.walbrzych.vectranet.pl
@ein, króliczek!

Przy napisaniu EP10 dopisałem dwie kropeczki, które mówią, że EP07 (1001 - 1040, itd.) po modernizacji były przeznaczone dla Spółki \"Przewozy Regionalne\". A gdzie obecnie jeżdżą?
Tak jak napisał adi2, chodzi o \"budynie\".
2011-02-15 20:03:58 Autor: paśaźer
---.238.242.37
Biedne Patologie Regionalne, nawet relację muszą im wydłużać zwiąchole.
Sami na nic by nie wpadli.
Toż to taki biznes a im tak trudno idzie jego realizacja,może to przez komercję:)))

2011-02-15 21:18:38 Autor: XYZ!Precz z kolejowym szkodnictwem!
---.is.net.pl
to jest SKANDAL jak moherowy beret że nie ma ĹťADNEGO pociągu ani to PICu, ani PRów z Rzeszowa/Krakowa do Jeleniej Góry/Szklarskiej Poręby!!!! skandal że linia Nysa-Kamieniec uwalona, że trasa PODSUDECKA łącząca tyle miast Dolnego Śląska i Opolskiego z Małopolską i Śląskiem została zaorana!!!! Tylko w Xięstwie Warszawskim vel Królestwie Kongresowym mozliwe takie rzeczy.!!
2011-02-15 22:05:48 Autor: Kolejarz 65 Obrońca Twierdzy Przemyśl
---.dynamic.gprs.plus.pl
XYZ!Precz z kolejowym szkodnictwem!


Mogliście w Tarnowie zamknąć papę i siedzieć cicho pod światłymi rządami z Wiednia a nie pchać się w paszczę azjatyckiego lwa. Babcia mi zawsze mówiła że za Austrii było lepiej.

Jakie Księstwo Warszawskie ????????? Obecnie to chyba Łódzkie. I zgadza się burdel charakterystyczny dla ruskiego zaboru.

Warszawka to taka trochę wyspa szczęśliwości i rozsądku na terenie azjatyckiej Kongresówki. Taka bunga- bunga.
2011-02-16 00:08:54 Autor: Mariusz
---.ssp.dialog.net.pl
@ wdr:

Wówczas to był osobowy, wytrasowany od Trzebinii przez Czechowice Dziedzice, Ĺťory i Kędzierzyn. Nocny pospieszny z Krakowa przez Katowice - a przecież IR to w końcu pociąg niby-pospieszny - do Jeleniej Góry docierał w niecałe osiem godzin. Czyli tyle, ile obecnie potrzeba na pokonanie tej trasy przez Wrocław.

A skoro rozpisano się już o PMK, warto wspomnieć o nocnym pociągu wakacyjnym z Katowic do Berlina, później do Lipska, objętych całkowitą rezerwacją miejsc. To były czasy...

Natomiast uwagi o posiadaniu samochodów nie wydają mi się trafione, pasażerowie w dłuższe trasy wciąż jeszcze chcą jeździć koleją, o czym najlepiej świadczą apokaliptyczne sceny z dworców, transmitowane przy okazji świąt, początków sezonu wakacyjnego, itd. Pewnie stąd zresztą właśnie przekonanie, że ludzie jeździli koleją, jeżdżą i będą nią jeździć nadal, niezależnie od tego, co będzie się działo na torach i w rozkładzie jazdy.
2011-02-16 03:48:29 Autor: njoy
---.14-2.cable.virginmedia.com

njoy
„z możliwością wprowadzenia zmian od 23 czerwca 2001 r. lub najbliższego możliwego terminu.” - WTF?!
2011-02-16 06:27:32 Autor: sus
---.pkwsa.pl
Dojedzie tylko do Jeleniej Góry - a tam niech czeka skład do KARPACZA!!!
2011-02-16 07:51:32 Autor: John
---.tktelekom.pl
a czym to zajmują się związkowcy? a 10 zł za bilet miesięczny pracowniczy to nie złodziejstwo i nie czasami sprawa dla zz??
2011-02-16 08:08:31 Autor: tez Mariusz
---.cpe.net.cable.rogers.com
Reaktywować śnieżkę przez nyse, kłodzko, wałbrzych. Przez Wrocław szybciej? - złudne. Wałbrzyski powiat nie ma dobrego torowiska, nawet jg-warszawka wolno tam jedzie i traci
2011-02-16 10:03:10 Autor: escobar1981
---.91.208.18
Może najpierw jakość, a potem ustalanie tras? Ostatnio jechałem składem złożonym z lokomotywy towarowej ET-22, dwóch wagonów 120a zwanych potocznie \"Bonanzą\" i jednego wagonu piętrowego. Ścisk maksymalny, duchota i brak możliwości skręcenia ogrzewania, do tego mało sympatyczna drużyna konduktorska. Komentarz do tej sytuacji był taki: \"Jeździmy tym, co mamy\".
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony