Partnerzy serwisu:

Zwardoń i Stalowa Wola Rozwadów do remontu

wu, Rynek Kolejowy 30.07.2015 241

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-07-30 14:46:43 Autor: tylko podsudecka
---.84.246.233
A kiedy remont magistrali podsudeckiej??? Kiedy tam wrócą pociągi dalekobieżne??? A kiedy remont linii do Karpacza i odtworzenie linii do Kamiennej Góry przez Kowary???
2015-07-30 14:53:32 Autor: rex
---.sferanet.pl
Wzięli by się za Rewitalizacje/modernizacje Zwardonia ...a nie remont dworca na który za chwile mało kto będzie zaglądał bo ekspresówka zabierze wszystkich pasażerów . Potem koledzy z Rybnika powiedzą żę Zwardonia nie ma co remontować bo i tak tam nikt nie jeździ tak jak na 190 ce .
2015-07-30 15:18:38 Autor: RRR
---.leon.com.pl
Podbeskidzie ciągle narzeka a tymczasem PKP PLK zrobiła prezent i chce wyremontować perony dla zaledwie kilku pociągów odjeżdżających z Cieszyna... Nieźle prezentują się dworce na linii Bielsko-Kalwaria, dworce w Bielsku i Żywcu po remoncie... A linia do Zwardonia musi poczekać. W tej chwili nie ma parcia na nią ze strony przewoźników którzy nie chcą po niej jeździć. Za to domagają się oni remontów przepełnionych i niedoinwestowanych linii w płn i płd-zach części Śląska i to powinien być priorytet nie tylko ze względów komunikacyjnych ale także gospodarczych. Linie turystyczne muszą poczekać na swoją kolej.
2015-07-30 15:54:29 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Remontowanie dworców przy liniach w katastrofalnym stanie to skrajna głupota. Lepiej mieć pociągi niż wypasiony dworzec.
2015-07-30 17:30:30 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
W odpowiedzi na post RRR:
"Podbeskidzie ciągle narzeka a tymczasem PKP PLK zrobiła prezent i chce wyremontować perony dla zaledwie kilku pociągów odjeżdżających z Cieszyna... Nieźle prezentują się dworce na linii Bielsko-Kalwaria, dworce w Bielsku i Żywcu po remoncie... A linia do Zwardonia musi poczekać. W tej chwili nie ma parcia na nią ze strony przewoźników którzy nie chcą po niej jeździć. Za to domagają się oni remontów przepełnionych i niedoinwestowanych linii w płn i płd-zach części Śląska i to powinien być priorytet nie tylko ze względów komunikacyjnych ale także gospodarczych. Linie turystyczne muszą poczekać na swoją kolej."
do Cieszyna będzie od grudnia dodatkowo kursować 6 par pociągów z frydka mistka
2015-07-30 18:25:03 Autor: Rex
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@RRR

Przez 20 lat po linii turystycznej pchano składy towarowe ile się dało .
I przez te 20 lat nie zrobiono nic żeby przewoźnicy towarowi byli przewozami po tej linii . Słowacy jakoś mogli przystosować swój odcinej do wymogów Interoperacyjności . Podwyższono prędkośc do 100 km/h a na najbardziej stromym i krętym górskim odcinku Skalite Zwardoń do 70 km/h .

A u nas ??? Nic .. No ale to w koncu jest tylko linia turystyczna .
2015-07-30 23:38:16 Autor: RRR
---.leon.com.pl
@Rex - weź pod uwagę fakt, że przewozy na Słowację bardzo spadły. Kiedyś było co wozić trzema przejściami - dzisiaj ledwo ostało się jedno (Muszyna) a i tam są podobno zazwyczaj tylko dwie pary towarowych... Mimo to nie mówię, że nie należy remontować linii przez Zwardoń tylko nie w pierwszej kolejności. Najpierw trzeba robić linie gdzie przewoźnicy chcą jeździć, a które są w katastrofalnym stanie np. Kędzierzyn-Chałupki gdzie prędkość z roku na rok spada, a ilość przewożonych ładunków na tym samym wysokim poziomie. @wojtus - no to faktycznie dla 6 pociągów i plus kolejnych 6-ciu niezły prezent dla umierającej stacyjki ze strony PKP PLK. Na Śląsku są przystanki po których jeździ ze ponad 100 pociągów dziennie które nie dostępują tego zaszczytu np. Katowice Piotrowice...
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony