Zobacz pierwsze zdjęcia z wnętrza dworca Łódź Fabryczna
jm, Rynek Kolejowy ⚫ 13.03.2015 ⚫
205
Archiwum RK
Komentarze:
2015-03-13 13:12:35 Autor: Lukasz
---.centertel.pl
Robi wrażenie:) Jak Berlin HBF.
2015-03-13 15:35:24 Autor: lou
---.ennet.pl
Berlin Hauptbahnhof:
Koszty: 700 Milionow €
Liczba podrozujacych codziennie: 300.000
Nowe miejsca pracy: 900
Powierzchnia handlowa: 15.000m²
Powierzchnia biurowa: 42.000m²
Pociagi dalekobiezne codziennie: 164
Pociagi regionalne codziennie: 314
S-Bahn codziennie: 616
Beton: 500.000m³
Stal: 85.000t
Schody ruchome: 54
Windy: 43
Windy panoramiczne: 6
Dlugosc szklanego dachu: 321m
więc Łódź Fabryczna w porównaniu z Berlin HB trochę drogo,
ale co tam, w końcu to najbogatsze miasto w Polsce.
Stać nas!
Koszty: 700 Milionow €
Liczba podrozujacych codziennie: 300.000
Nowe miejsca pracy: 900
Powierzchnia handlowa: 15.000m²
Powierzchnia biurowa: 42.000m²
Pociagi dalekobiezne codziennie: 164
Pociagi regionalne codziennie: 314
S-Bahn codziennie: 616
Beton: 500.000m³
Stal: 85.000t
Schody ruchome: 54
Windy: 43
Windy panoramiczne: 6
Dlugosc szklanego dachu: 321m
więc Łódź Fabryczna w porównaniu z Berlin HB trochę drogo,
ale co tam, w końcu to najbogatsze miasto w Polsce.
Stać nas!
2015-03-13 20:22:01 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post lou:
"Berlin Hauptbahnhof:
Koszty: 700 Milionow €
Liczba podrozujacych codziennie: 300.000
Nowe miejsca pracy: 900
Powierzchnia handlowa: 15.000m²
Powierzchnia biurowa: 42.000m²
Pociagi dalekobiezne codziennie: 164
Pociagi regionalne codziennie: 314
S-Bahn codziennie: 616
Beton: 500.000m³
Stal: 85.000t
Schody ruchome: 54
Windy: 43
Windy panoramiczne: 6
Dlugosc szklanego dachu: 321m
więc Łódź Fabryczna w porównaniu z Berlin HB trochę drogo,
ale co tam, w końcu to najbogatsze miasto w Polsce.
Stać nas!"
Bogatym miastem Łódź nie jest, ale za to państwo biedne nie jest skoro wydaje 9 mld na linie z Warszawy do Gdańska i kolejne dwa miliardy na Pendo. Dworzec z tunelem średnicowym do Kaliskiej będzie kosztował połowowe modernizacji E65, a korzyści przełomowe. Koszty: 700 Milionow €
Liczba podrozujacych codziennie: 300.000
Nowe miejsca pracy: 900
Powierzchnia handlowa: 15.000m²
Powierzchnia biurowa: 42.000m²
Pociagi dalekobiezne codziennie: 164
Pociagi regionalne codziennie: 314
S-Bahn codziennie: 616
Beton: 500.000m³
Stal: 85.000t
Schody ruchome: 54
Windy: 43
Windy panoramiczne: 6
Dlugosc szklanego dachu: 321m
więc Łódź Fabryczna w porównaniu z Berlin HB trochę drogo,
ale co tam, w końcu to najbogatsze miasto w Polsce.
Stać nas!"
2015-03-13 22:50:40 Autor: bozik
---.adsl.inetia.pl
"korzyści przełomowe"
No tak... Jak dla gromady słoików zmierzających do Warszawy to rzeczywiście przełomowe.....
Przerost formy nad treścią.
No tak... Jak dla gromady słoików zmierzających do Warszawy to rzeczywiście przełomowe.....
Przerost formy nad treścią.
2015-03-13 23:57:35 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Korzyść niesamowita i perspektywa stworzenia w ten sposób najkrótszej możliwej drogi Wawa Wrocław bez zmiany kierunku jazdy. Jeszcze tylko remont linii do Ostrowa i będzie nieźle :-)
No i wspomnę o koniecznej przebudowie do Kutna. Tam jest padaczka.
No i wspomnę o koniecznej przebudowie do Kutna. Tam jest padaczka.
2015-03-13 23:58:20 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Dodam jeszcze, że jak patrzę na ten rozgrzeb to mam wrażenie, że jeszcze dwa lata to potrwa zanim pasażer pojedzie stamtąd.
2015-03-14 07:10:34 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post bozik:
""korzyści przełomowe"
No tak... Jak dla gromady słoików zmierzających do Warszawy to rzeczywiście przełomowe.....
Przerost formy nad treścią."
Jesteś ślepy, spójrz choćby na korzyść w przewozach wewnątrz łódzkich, aglomeracyjnych, czy regionalnych... To zupełni nowa jakość, oraz centryczne uwzględnienie Łodzi (przez centralne zlokalizowany dworzec) takich osiach dalekobieżnych jak - Warszawa - Wrocław, Poznań - Kraków, oraz GOP - Trójmiasto. Dla przewozów Wawa - Łódź, tunel nie ma żądnego znaczenia i to nie dla nich będzie realizowany. No tak... Jak dla gromady słoików zmierzających do Warszawy to rzeczywiście przełomowe.....
Przerost formy nad treścią."
Dworce kolejowe

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |