Partnerzy serwisu:

Zobacz pierwsze zdjęcia z wnętrza dworca Łódź Fabryczna

jm, Rynek Kolejowy 13.03.2015 196

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2015-03-13 13:12:35 Autor: Lukasz
---.centertel.pl
Robi wrażenie:) Jak Berlin HBF.
2015-03-13 15:35:24 Autor: lou
---.ennet.pl
Berlin Hauptbahnhof:
Koszty: 700 Milionow €
Liczba podrozujacych codziennie: 300.000
Nowe miejsca pracy: 900
Powierzchnia handlowa: 15.000m²
Powierzchnia biurowa: 42.000m²
Pociagi dalekobiezne codziennie: 164
Pociagi regionalne codziennie: 314
S-Bahn codziennie: 616
Beton: 500.000m³
Stal: 85.000t
Schody ruchome: 54
Windy: 43
Windy panoramiczne: 6
Dlugosc szklanego dachu: 321m

więc Łódź Fabryczna w porównaniu z Berlin HB trochę drogo,
ale co tam, w końcu to najbogatsze miasto w Polsce.
Stać nas!
2015-03-13 20:22:01 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post lou:
"Berlin Hauptbahnhof:
Koszty: 700 Milionow €
Liczba podrozujacych codziennie: 300.000
Nowe miejsca pracy: 900
Powierzchnia handlowa: 15.000m²
Powierzchnia biurowa: 42.000m²
Pociagi dalekobiezne codziennie: 164
Pociagi regionalne codziennie: 314
S-Bahn codziennie: 616
Beton: 500.000m³
Stal: 85.000t
Schody ruchome: 54
Windy: 43
Windy panoramiczne: 6
Dlugosc szklanego dachu: 321m

więc Łódź Fabryczna w porównaniu z Berlin HB trochę drogo,
ale co tam, w końcu to najbogatsze miasto w Polsce.
Stać nas!"
Bogatym miastem Łódź nie jest, ale za to państwo biedne nie jest skoro wydaje 9 mld na linie z Warszawy do Gdańska i kolejne dwa miliardy na Pendo. Dworzec z tunelem średnicowym do Kaliskiej będzie kosztował połowowe modernizacji E65, a korzyści przełomowe.
2015-03-13 22:50:40 Autor: bozik
---.adsl.inetia.pl
"korzyści przełomowe"

No tak... Jak dla gromady słoików zmierzających do Warszawy to rzeczywiście przełomowe.....

Przerost formy nad treścią.
2015-03-13 23:57:35 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Korzyść niesamowita i perspektywa stworzenia w ten sposób najkrótszej możliwej drogi Wawa Wrocław bez zmiany kierunku jazdy. Jeszcze tylko remont linii do Ostrowa i będzie nieźle :-)
No i wspomnę o koniecznej przebudowie do Kutna. Tam jest padaczka.
2015-03-13 23:58:20 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Dodam jeszcze, że jak patrzę na ten rozgrzeb to mam wrażenie, że jeszcze dwa lata to potrwa zanim pasażer pojedzie stamtąd.
2015-03-14 07:10:34 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post bozik:
""korzyści przełomowe"

No tak... Jak dla gromady słoików zmierzających do Warszawy to rzeczywiście przełomowe.....

Przerost formy nad treścią."
Jesteś ślepy, spójrz choćby na korzyść w przewozach wewnątrz łódzkich, aglomeracyjnych, czy regionalnych... To zupełni nowa jakość, oraz centryczne uwzględnienie Łodzi (przez centralne zlokalizowany dworzec) takich osiach dalekobieżnych jak - Warszawa - Wrocław, Poznań - Kraków, oraz GOP - Trójmiasto. Dla przewozów Wawa - Łódź, tunel nie ma żądnego znaczenia i to nie dla nich będzie realizowany.
Dworce kolejowe
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony