Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]
Michał Szymajda ⚫ 25.09.2021 ⚫
15,1k


![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/994857653723154.JPG_60-60.jpg)
![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924150656sm42a.JPG_60-60.jpg)
![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924150657sm42b.JPG_60-60.jpg)
![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924150657sm42c.JPG_60-60.jpg)
![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924150657sm42d.JPG_60-60.jpg)
![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924150658sm42e.JPG_60-60.jpg)
![Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia] Zmodernizowane SU42 z FPS dla PKP Intercity na targach Trako [zdjęcia]](https://www.rynek-kolejowy.pl/img/20210924150658sm42f.JPG_60-60.jpg)
Pierwsza z partii spalinowych lokomotyw zmodernizowanych przez FPS H. Cegielski dla PKP Intercity jest już gotowa. Pojazd z numerem 002 mogliśmy oglądać na Trako.
Dwuagregatowa lokomotywa co prawda nie została jeszcze homologowana i przekazana do klienta, niemniej jednak produkt jest już gotowy i czeka na oddanie w ręce PKP Intercity. Łącznie będzie 13 takich lokomotyw, które będą mogły nie tylko wykonywać prace manewrowe, ale też operować z lekkimi składami osobowymi na drugorzędnych, niezelektryfikowanych liniach, z prędkościami poniżej 90 km/h. To pozwoli operatorowi rozszerzyć siatkę połączeń o nowe miasta.
Kontrakt na zaawansowaną modernizację SM42 do standardu SU4220 podpisano w końcówce 2019 roku. Jego realizacja jest opóźniona, na co wpływ miała m.in. epidemia Covid-19. Całkowita wartość kontraktu opiewała na 90,3 mln zł brutto. Modernizacja jednej sztuki kosztowała więc niemal 7 mln zł brutto. Prawdopodobnie pierwsze pojazdy tego typu rozpoczną służbę w PKP Intercity jeszcze w tym roku.
Kontrakt na zaawansowaną modernizację SM42 do standardu SU4220 podpisano w końcówce 2019 roku. Jego realizacja jest opóźniona, na co wpływ miała m.in. epidemia Covid-19. Całkowita wartość kontraktu opiewała na 90,3 mln zł brutto. Modernizacja jednej sztuki kosztowała więc niemal 7 mln zł brutto. Prawdopodobnie pierwsze pojazdy tego typu rozpoczną służbę w PKP Intercity jeszcze w tym roku.
Komentarze:
Trako

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |