Partnerzy serwisu:

Zmienił się layout strony intercity.pl

Michał Szymajda 24.11.2021 2,8k

arrow
arrow
Zmienił się layout strony intercity.pl
graf. Interity.pl
Zmienił się layout strony intercity.pl
Zmienił się layout strony intercity.pl
Zmienił się layout strony intercity.pl
Zmienił się wygląd strony największego krajowego przewoźnika pasażerskiego. Zakup biletów za pośrednictwem intercity.pl ma być łatwiejszy, łatwiej będzie poruszać się po stronie i skorzystać z innych usług operatora.
Portal intercity.pl od północy wygląda inaczej. Pierwsze co zobaczymy po wejściu na portal to spory panel służący do zakupu biletu oraz informacje dotyczące modernizacji warszawskiego węzła kolejowego, pociągów z obowiązkową rezerwacją miejsc oraz poradnik dotyczący podróży podczas pandemii. Niestety bieżące komunikaty dotyczące m.in. odwołania pociągów, zmiany ich zestawień, czy problemów na sieci znajdują się na samym dole strony, choć są to informacje bardzo ważne z punktu widzenia pasażera.

Pod panelem do zakupu biletów znajduje się blok „co ważnego w intercity” (znalazła się tu informacja o reklamach w pociągach, wydatkowaniu środków unijnych przez przewoźnika, czy ofertach pracy w PKP Intercity), poniżej aktualności, gdzie znajdują się podobne treści do tych z działu „co ważnego w intercity”.

Dopiero poniżej znajdują się informacje „dla pasażera” i „komunikaty”, gdzie znajdują się formularze reklamacyjne, zgłoszenia przejazdu osób niepełnosprawnych czy informacje np. o odwołaniu pociągów. Trzeba jednak przyznać, że znalezienie tych informacji jest znacznie łatwiejsze niż w poprzedniej wersji portalu. Pozytywną informacją jest też to, że podstrony, do których przechodzimy ze strony głównej, wyglądają przejrzyście i są łatwiejsze w obsłudze. Tak jest m.in. z informacją o blokadzie sprzedaży biletów, czy np. zgłoszeniem przejazdu osoby niepełnosprawnej. Za poprawę tych elementów należy się PKP Intercity pochwała.

Nie zmienił się natomiast system sprzedaży biletów. Panel do ich zakupu wygląda tak samo.

– Prace nad odświeżeniem strony objęły kompleksową zmianę wyglądu, części informacyjnej oraz samej struktury. Poprawa funkcjonalności i intuicyjna nawigacja w trakcie przeglądania to kluczowe cele, które przyświecały stworzeniu nowej odsłony strony internetowej narodowego przewoźnika. Wszystko po to, by serwis był jeszcze bardziej przyjazny podróżnym – poinformowało biuro prasowe PKP Intercity.

– Wizytówką PKP Intercity nie jest tylko nowoczesny tabor, ale również kompleksowa obsługa podróżnych. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na zaprojektowanie nowego serwisu internetowego, który odpowiada dzisiejszym potrzebom naszych klientów. Dlatego zaprosiliśmy ich do wzięcia udziału w tym przedsięwzięciu i przeprowadziliśmy przy ich pomocy badania użyteczności. Wynikiem był zestaw wytycznych, na podstawie których opracowano funkcjonalność witryny. W tym momencie strona główna i wszystkie podstrony stanowią spójną całość oraz przemyślany koncept, który stale możemy rozwijać – powiedział Marek Chraniuk, prezes zarządu PKP Intercity.

Wdrożenie nowego serwisu, to również ukłon w stronę użytkowników mobilnych. Dzięki zastosowaniu technologii Bootstrap v5.0 nowa strona jest w pełni responsywna. Korzystanie z niej jest wygodne na smartfonach czy tabletach, co jest niezwykle ważne, ponieważ 53,8 proc. ruchu w polskiej sieci jest generowane przez te urządzenia . Serwis zaprojektowano również z myślą o osobach z niepełnosprawnościami. Dzięki temu swobodny dostęp do informacji o połączeniach i nowościach u narodowego przewoźnika będą mieli wszyscy zainteresowani.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony