Partnerzy serwisu:

Zmiany w zarządzie INFRACERT TSI

inf. pras 20.09.2021 857

arrow
arrow
Zmiany w zarządzie INFRACERT TSI
fot. INFRACERT TSI Prezes Andrzej Maciejewski
Zmiany w zarządzie INFRACERT TSI
Zmiany w zarządzie INFRACERT TSI
Zmiany w zarządzie INFRACERT TSI
Zmiany w zarządzie INFRACERT TSI
Andrzej Maciejewski objął stanowisko prokurenta w jednostce notyfikowanej INFRACERT TSI. Tym samym zakończył sprawowanie dotychczasowej funkcji prezesa zarządu, którą pełnił niemalże od początku istnienia jednostki. Do zarządu INFRACERT TSI weszli z kolei Bartłomiej Silczak oraz Krzysztof Różanowski.
Andrzej Maciejewski będzie kontynuował pracę w INFRACERT TSI w nowej roli, co pozwoli mu skupić się na strategicznych aspektach rozwoju firmy i udzielaniu wsparcia merytorycznego w procesach certyfikacyjnych realizowanych przez jednostkę na rynku kolejowym, podczas gdy kierowanie bieżącą działalnością operacyjną spółki będzie realizowane przez nowych członków zarządu.
Oficjalne ogłoszenie zmian we władzach spółki będzie miało miejsce na uroczystym bankiecie, który odbędzie się 21 września 2021 w ramach uczestnictwa Jednostki Notyfikowanej INFRACERT TSI w 14. Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO 2021. Bankiet będzie zarazem stanowił okazję do świętowania jubileuszu działalności Andrzeja Maciejewskiego, który od dziesięcioleci aktywnie uczestniczy w rozwoju polskiego transportu kolejowego, będąc zarazem jednym z głównych architektów wielu funkcjonujących w tym obszarze rozwiązań. Głównym punktem programu będzie wystąpienie Andrzeja Maciejewskiego, na którym zaprezentowani zostaną nowi członkowie zarządu.

Pokoleniowa zmiana warty w składzie władz INFRACERT TSI nie stanowi rewolucji. Zarówno Bartłomiej Silczak jak i Krzysztof Różanowski są od lat zawodowo związani z INFRACERT TSI.

Bartłomiej Silczak rozpoczął pracę w INFRACERT TSI w 2017 r. Pełnił funkcje dyrektora zarządzającego, zaś wcześniej eksperta technicznego w zakresie podsystemu „Sterowanie” oraz dyrektora ds. certyfikacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Urzędzie Transportu Kolejowego. Współpracował również ze szwedzką Jednostką Notyfikowaną Vanaheim.
Krzysztof Różanowski związany jest z INFRACERT TSI od 2019 r. Jest ekspertem w zakresie opracowywania i wdrażania nowoczesnych technologii, systemów komputerowych oraz analityki. Jest także autorem, kierownikiem i wykonawcą 40 krajowych i międzynarodowych projektów badawczo-rozwojowych z zakresu nowoczesnych technologii. Poprzednio pełnił funkcję pracownika naukowego Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej oraz zastępcy dyrektora tej jednostki ds. badań. Piastował również stanowiska eksperckie i menedżerskie w sektorze prywatnym, w tym w spółkach zbrojeniowych i energetycznych.

INFRACERT TSI na Targach TRAKO
Tegoroczny udział Jednostki Notyfikowanej INFRACERT TSI w 14. Międzynarodowych Targach Kolejowych TRAKO 2021, które odbędą się w dniach 21-24 września odbędzie się w innej formule niż w latach poprzednich. Wyjątkowo, INFRACERT TSI nie wystawi podczas targów własnego stoiska. Jednak jak co roku, eksperci i menadżerowie jednostki będą aktywnie uczestniczyć w wymianie doświadczeń i spotkaniach branżowych. Zespół Jednostki Notyfikowanej będzie obecny na targach przez wszystkie dni imprezy.

Zaawansowany etap prac nad Wirtualnym Asystentem Maszynisty 5.1
INFRACERT TSI sukcesywnie realizuje pionierski projekt „Wirtualny asystent maszynisty z nawigatorem szlaku – przyszłość systemu bezpieczeństwa w transporcie kolejowym – Maszynista 5.1”.
Celem projektu jest opracowanie wirtualnego asystenta maszynisty (WAM) w postaci konsoli dającej szybki dostęp do cyfrowej biblioteki danych danego typu lokomotywy oraz informacji o liniach kolejowych. Na podorędziu maszynisty będzie m.in. szczegółowy opis warunków technicznych danej linii lub odcinka linii kolejowej, usytuowania sygnalizatorów, lokalizacji stacji, peronów i miejsc zatrzymania pociągu, rozmieszczenia przejazdów i przejść kolejowych, miejsc niebezpiecznych, usytuowania mostów, tuneli i innych obiektów.
Konsola pozwala jednocześnie na wyszukiwanie głosowe i prezentację w postaci graficznej oraz audio. Docelowo, nowy sprzęt ma znacząco zwiększyć komfort maszynistów i bezpieczeństwo prowadzenia pociągów.
Projekt jest obecnie na zaawansowanym etapie – wszedł już w fazę testów urządzeń we współpracy z jednym z największych w Polsce przewoźników regionalnych.
Przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wartość projektu wynosi 8 352 439,72 PLN, a jego realizacja będzie trwała do 28.02.2023r.
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony