Partnerzy serwisu:

Zmiany w organizacji ruchu pociągów pomiędzy Nowym Sączem i Krynicą

PKP Intercity, 29 grudnia 2010 29.12.2010 122

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2010-12-29 09:15:49 Autor: Piotr
---.kaniup.agh.edu.pl
A ja myślałem po tytule że to p. Rębilas wprowadzi wodoloty po Popradzie. Czuję się zawiedziony. Ale żeby podtrzymać atmosferę sielskości, IC może w Sączu robić przesiadki na furmanki, tudzież sanie i z pochodniami doliną Popradu. KKK by była - kolejowa komunikacja konna :) MZPR by się spalił z zazdrości :)
2010-12-29 12:24:52 Autor: Goral
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Piotr

A propos KKK: http://www.youtube.com/watch?v=W24QdAy-sMo

Czy ktoś wie, kiedy (i czy wogóle) w najbliższym czasie zostanie odbudowany most na Popradzie? Tyle już było szumnych zapowiedzi i coraz to nowych terminów jego oddania do ruchu, że powoli przestaję wierzyć w powrót jakiejkolwiek kolei do Krynicy...
2010-12-29 14:17:04 Autor: kryniczanin
---.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl

kryniczanin
@Goral Będzie odbudowany bez obaw ale czy będzie ruch pasażerski do Krynicy to już nie takie pewne...
2011-01-01 22:07:50 Autor: Kamil ze Slaska
---.broker.com.pl
Dopoki most pomiedzy Nowym Saczem i Starym Saczem jest nieprzejzezdny, komunikacja powinna wygladac nastepujaco.
autobusy Nowy Sacz - Stary Sacz
pociagi, moze niskopojemne motoraki Stary Sacz - Muszyna, w Muszynie dzielenie skladu na Krynice i Plavec.

Po odbudowie mostu.
Pociagi polskie z Krakowa do Krynicy, a pociagi slowackie, badz to z Koszyc, badz to z Popradu konczace bieg w Muszynie, w zaleznosci, ktory pociag (popradzki czy koszycki) da lepsze skomunikowania.

Odcinek Muszyna - Plavec, wraz z przystankami Muszyna Poprad i Leluchow, mozna by taryfowo uznac za slowacki (podobnie, jak stacja Jestetten nalezy taryfowo do Szwajcarii, mimo, ze lezy w Niemczech, a stacja Basel Bad Bf i Riehen taryfowo naleza do Niemiec, a leza w Szwajcarii, tak samo, jak lezaca w Polsce stacja Glucholazy taryfowo nalezy do sieci kolei czeskich).

Dla podrozujacych w ruchu krajowym z Muszyny Poprad i Leluchowa wglab Polski mozna wymyslic specjalna taryfe, aby nie musieli kupowac zadnej ,,przejsciowki\" do Muszyny. Do tych dwoch stacji zreszta moze siegac zarowno taryfa polska, jak i slowacka, do wyboru przez podroznego.

Poza tym wszystkie autobusy Stara Lubovna - Mnisek nad Popradom powinny konczyc bieg przy dworcu kolejowym w Piwnicznie (glownym lub zdroju), tak, aby linie wykorzyystac w slowackim ruchu poprzez polski korytarz Piwniczna - Leluchow.

Komunikacje dalekobiezna widzialbym jako pociag przyspieszony z Krakowa czy Nowego Sacza, jadacy o takich godzinach, aby wczesnie rano wyjechac z Sadecczyzny, dojechac do Miszkolca i tego samego dnia moc wrocic. Powinna byc tez para pociagow przyspieszonych, umozliwoajaca dojazd z Miszkolca i Koszyc na jeden dzien na Sadecczyzne. Jedna para pociagow osobowych, jadacych caly dzien, i zatrzymujacych sie na kazdej stacji, nie rozwiazuje problemu.

Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony