Partnerzy serwisu:

Zielone Mazowsze protestuje przeciw przerabianiu torów na ściezki rowerowe

naszemiasto.pl 01.12.2011 86

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-12-01 12:31:28 Autor: jedzący śniadanie
---.tktelekom.pl
Tam powinien protestować Zielony Dolny Śląsk, a nie Zielone Mazowsze. Ile może kosztować rewitalizacja tej linii, (z uwzględnieniem przywoitej prędkości) ? - pyt. do Zielonego Mazowsza.
2011-12-01 12:40:23 Autor: pasażer1
---.finansista.pl
O ! Nie wiedziałem że ekologiczni cykliści mogą logicznie myśleć. Popieram. Wszystko jedno kto protestuje. Dlaczego w Tatrach Słowackich może działać kolejka elektryczna fantastycznie się sprawdzając a po naszej stronie trzeba wąchać smród spalin ? Zróbcie odpowiednią ofertę ludzie chętnie skorzystają - na tej trasie nikt nie wymaga żeby pociąg kursował z prędkością 160km/h. Wystarczy czysty szynobus o odpowiednich godzinach. No ale jak się zaniedbało linie do Wrocławia, Kłodzka itd to kto ma korzystać ? Entuzjaści kolei ?
2011-12-01 12:44:31 Autor: XD
---.ip.netia.com.pl
IKEA zrewitalizowała do 60 km/h 20 km linii Szczytno-Wielbark za 230 tys. zł (150 tys zł + 80 tys. w materiałach staroużytecznych przekazanych przez PLK-ę).

2011-12-01 13:55:57 Autor: marekk
---.dynamic.mm.pl
Przebudować na 1000 mm, dorzucic zebatkę i dobudować kilka km w górę, myslałem że własnie po to mn środki pomocowe
2011-12-01 14:20:47 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
@jedzący śniadanie o 12:31:
A ile kosztowała rewitalizacja linii do Trzebnicy, czy Szklarska - Jakuszyce, ile będzie kosztowało Kłodzko - Duszniki czy Wrocław - Sobótka? W czym Karpacz gorszy od Jakuszyc albo Trzebnicy?
2011-12-01 15:51:35 Autor:
---.sgh.waw.pl
Zielone Mazowsze !!!
wreszcie to ktoś głośno mówi!
2011-12-01 16:24:39 Autor: wl
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Zielone Mazowsze, dobra inicjatywa. Sam napiasłem list do marszałka woj. dolnośląskiego w tej sprawie.
2011-12-01 16:32:55 Autor: leemc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

leemc
Przeklęte PLK. Jak można tak rozwalać połączenia lokalne? Kto będzie korzystać z tych wszystkich magistrali, skoro od stacji końcowej będzie musiał szukać busa albo wynajmować samochód, zamiast wygodnie przesiąść się na lokalny pociąg?
Stanowcze NIE dla niszczenia tej fantastycznej, dającej wiele możliwości pozostałości po zaborcach, jaką jest gęsta sieć kolejowa!
2011-12-01 17:45:06 Autor: emeryt
---.idd.net.pl
Zamiast sprzedawać szyny do hut z modernizowanej e-65 zastosować je na liniach drugorzędnych już nie wspomnę o podkładach.Proponowałbym zbiegowisko internetowe i oprotestować sytuację infrastruktury kolejowej ziem tzw. odzyskanych
2011-12-01 21:59:06 Autor: Paweł Ciupak
---.adsl.inetia.pl

Paweł Ciupak
A tam, ta linia i tak nie ma sensu ekonomicznego, dopóki nie jest ona linią KDP jest bezwartościowa, a kto twierdzi inaczej, ten oderwany od rzeczywistości mikol.
2011-12-02 14:00:35 Autor: B-Twin
---.hive.is
http://www.zm.org.pl/?a=karpacz-11b
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony