Partnerzy serwisu:

Zderzenie pociągów towarowych w Tarnowskich Górach

PAP, 6 maja 2010 07.05.2010 126

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2010-05-07 12:03:23 Autor: Juzio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyje te pociagi??
2010-05-07 12:36:33 Autor: Bartek Sadowski
---.254.176.69

Bartek Sadowski
Uderzony w tył jest PKP Cargo, a uderzającym był CTL Logistics
2010-05-07 12:44:55 Autor: high
---.adsl.inetia.pl
Jak nie wiesz to nie pisz bzdur!
2010-05-07 12:49:42 Autor: Carlos
---.169.148.8
\"Uderzony w tył jest PKP Cargo, a uderzającym był CTL Logistics\"
potwierdzam, tak było, w składzie Cargo zostały uszkodzone wagony Cemetu
high: do kogo te \"bzdury\"?
2010-05-07 13:34:58 Autor: Spostrzegawczy
---.197.158.213.umts.dynamic.eranet.pl
Panie prezesie Sędzikowski to już poniżej pasa żeby tak walczyć z konkurencją(Cargo).A swoją drogą to teraz widać gdzie Cargo ma CTL - w D..ie(pociągu):-)
2010-05-07 14:21:35 Autor: Bartek Sadowski
---.254.176.69

Bartek Sadowski
@Carlos: Najwidoczniej sam do siebie pisze

Poniżej link do zdjęć z wczorajszej kolizji pociągów pomiędzy Nakłem Śląskim i Tarnowskimi Górami:
http://www.tvs.pl/informacje/24300/foto/35956/
2010-05-07 21:40:05 Autor: kolejorz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zastanawiający jest fakt, że wiadomość ta prawie nigdzie nie została opublikowana. Jak by to były dwa Cargule albo to CTL zostałby najechany to szumiałoby w necie od wieczora /wczorajszego/ To się nazywa blokada.../nie mylić z samoczynną/
2010-05-07 22:07:58 Autor: Bartek Sadowski
---.254.176.69

Bartek Sadowski
@kolejorz
Nie rozumiem.
Jeśli Polska Agencja Prasowa opublikowała informację, to nie może być mowy o blokadzie...
Widzę też nieco inny powód: Wypadek bez zabitych i ciężko rannych, a szlak cały czas przejezdny - więc wiadomość mało istotna dla wydawców ogólnopolskich mediów.
2010-05-07 23:23:20 Autor: grześ71
---.adsl.inetia.pl
Zastanawia mnie jedno jak można było najechac na pociąg gdzie na szlaku obowiazuje mnie szybkośc 20km/h ponadto jest tam blokada samoczynna gdyby było sprawne SHP na lokomotywie która najechała na pociąg to do wypadku by prawdopodobnie by nie doszło,ale tak to jest jeżeli prace rozpoczyna się w stacji X a mieszka się w Y i dojazd wynosi kilka godzin a tego czasu nie liczy sie do czasu pracy.Maszynisci nie dajcie się sprzedać za kilka złotych bo takie są skutki.Wszyscy znajacy temat wiedza o czym piszę.
2010-05-07 23:38:44 Autor: Niedowiary
---.chello.pl
W zderzeniu nikt nie odniósł obrażeń jednak siła uderzenia wyrzuciła pana Sędzikowskiego z fotela prezesa!!!
2010-05-08 11:36:01 Autor: karlik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Bo tam nie ma 20km/h tylko 40km/h po drugie jak byś staną pod tym semaforem to byś już nie ruszył tego pociągu z miejsca. Tylko zastanawia mnie czemu pominą semafor blokady samoczynnej ze wskaźnikiem W18 bez \\\\\\\\\\\\\\\"najprawdopodobniej\\\\\\\\\\\\\\\" zapytania dyżurnego ruchu stacji Nakło o zajętość odcinaka przez inny pociąg. Po trzecie kto nie wie co się stuknęło niech sie nie odzywa - pociąg nie CTL Logistics a pociąg CTL Express. Po czwarte mam wrażenie że znów Pan maszynista Cargo jechał 20Km/h bo miał mało godzin. Po piąte jak TGA mogło wysłać ciężki pociąg za poprzednim bez sprawdzenia czy na szlaku TGA-Nakło jest wolny szlak.
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony