Partnerzy serwisu:

Z Trójmiasta do Tczewa jednym torem

Dziennik Bałtycki, 23 lutego 2010. 24.02.2010 144

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2010-02-24 10:18:20 Autor: none
---.29.172.9
A towarowe przez Kościerzynę spalinowo po jednym torze?
2010-02-24 10:35:18 Autor: Adam Z
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Błee...
2010-02-24 10:42:09 Autor: Paweł z Tczewa
---.160.39.84.tczew.net.pl
Tak towarowe starą linią przez Kościerzynę.
Masakra ten remont, jak oni chcą dwa tory przebudować w 4 miesiące skoro z 3 Pszczółki-Pruszcz grzebali się dłużej, no chyba że będą pracować całodobowo z 3 razy większą ekipą.
2010-02-24 11:05:08 Autor: Obserwator
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto powiedział, że chcą? :))))
Tak kolego - pochybajmy sobie - jedyne co nam zostaje...
Niby dlaczego nie miałoby być: \\\"jak zawsze\\\" i \\\"jak zwykle\\\"...
2010-02-24 11:14:22 Autor: largo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziwię się ze pospiechy (TLK) nie puszczaja przez Koscierzynę ??? rozkładowa jest 100 km/h więc nawet czas przejazdu do bydgoszczy byłby krótszy niż przez Tczew .Laskowice .
2010-02-24 11:19:38 Autor: witek
---.internetdsl.tpnet.pl
towarowe przez koscierzyne ale cuda beda sie tam działy jezeli teraz w bialy dzien mozna spotkac spacerowiczow ktorzy nosza banki
2010-02-24 12:13:50 Autor: Bartek Sadowski
---.33.128.226
Zadziwia mnie że zainteresowanie wywołuje wzmożony \"ruch towarowy przez Koscierzynę\" Ruch istniejący tam od zawsze, bo po to była ta linia zbudowana. Natomiast nikt chyba nie przejął się mistrzowskim wypatroszeniem rozkładu SKM. Z ośmiu zostaje jeden. A ludzie niech dojadą do Gdańska i Gdyni swoim samochodem przez A1? Czy może jednak KKA?
2010-02-24 12:40:05 Autor: kali74
---.range81-156.btcentralplus.com
dokładnie...przecież czas przejazdu teraz z Gdyni do Bydgoszczy przez Kościerzynę byłby o wiele krótszy niż przez Tczew i dalej rozpadającą się linią za Tczewem...dlaczego nikt o tym nie pomyśli??
2010-02-24 13:21:29 Autor: tadek
---.117.61.5
SKM to nic w porównaniu z kursowaniem poc. towarowych do portów -> Gdańsk, Gdynia.
Propozycja PLK -> w Zajączkowie zmiana trakcji i przez Czersk, Kościerzynę jazda do portów, tylko narazie brak personelu na linii do całodobowej obsługi posterunków ruchu.
2010-02-24 13:51:41 Autor: Wujo Z.
---.atkinsglobal.com
dlatego, że albo nie byłoby jak obsłużyć Gdańska i Sopotu, albo trzeba by tracić czas na zmianę czoła w śledziowie, już nie wspominając o tym, że tam prądu nie ma.
2010-02-24 15:25:40 Autor: Bartek Sadowski
---.243.65.35
@kali74, Wujo Z.
Pomyśłała o tym już dość dawno prywatna firma i uruchomiła kursy. Im nie przeszkadza, czy jest drut nad głową czy nie. Realny czas zmiany kierunku jazdy wynosi tu około 6 minut. Objeżdżają z Sopotem i Gdańskiem. No ale TLK nie może tak bo jak? Jeszcze Grudziądz by się obraził za wycięcia w Laskowicach... ...i może nie o brak elektryczności chodzi, ale o jednotor na którym z zdemolowano kilkanaście mijanek pozostawiając siedem czynnych. Kiedyś było ich ponad 20
2010-02-24 16:02:08 Autor: jad
---.lebork.vectranet.pl
ooooojjjjjjjjj dobiją teraz linie Gdynia-Koscierzyna -Bydgoszcz.Dojdzie do tego ze do Warszawy poc bedą smigac 160km/h a na lini koscierskiej 60km/h (MAKSYMALNIE)
2010-02-24 17:43:32 Autor: largo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"biednego \"PIc-u nie stać na spalinówki ,bo trzeba by było zatrudnić SP45 lub SU46 aby utrzymać realny czas przejazdu i prędkość max. 100 km/h np. z 10 wagonami . Pozatym pociagi powinny jeździć w relacjach do Gdyni . Od Gdyni przecież jest SKM więc na ten okres można się przesiadać .
2010-02-24 17:53:40 Autor: gość
---.adsl.inetia.pl
@kali74: a pociągi do/z Warszawy i Krakowa to jak miałyby jeździć? Przez Kutno?
2010-02-24 19:18:05 Autor: jad
---.lebork.vectranet.pl
@largo - w Polsce nie ma lokomotyw SP45 , są SU45 (IC je posiada) i jedna ST45 (CARGO), SU46 ma tylko Cargo
2010-02-25 07:54:52 Autor: byk
---.chello.pl
To są skutki realizacji inwestycji przez \"fachowców\" z PKP Energetyka pod nadzorem \"fachowców\" z nowego Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie.Termin zakończenia inwestycji zgodnie z umową to 15.12.2010r.-czy to mozliwe?Panie Szarański bierz się Pan za robotę bo szykuje się wielki wstyd,a Pan dla poprawy wizerunku PLK-i każe organizować konkursy chórów dziecięcych zamiast realizować inwestycje.
2010-02-25 07:56:18 Autor: largo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@jad
tak wiem ze to lokomotywa SU45 ,literówka .IC posiada SU45 ale jak mnie pamięć nie myli w jakiś niewielkich ilościach
2010-02-25 11:59:47 Autor: Gość
---.witnet.pl
Kto wie, być może jeśli TLK puszczą via Wierzchucin, Kościerzynę, to spółka IC \"wynajmie\" SU45 PR, których jak doskonale wiadomo w Chojnicach nie brakuje.
2010-02-25 14:06:24 Autor: Piotrek
---.3s.pl
IC przez Kościerzynę? Prędzej świat się zawali. Oni nawet nie wiedzą że ta linia istnieje.
2010-02-25 20:50:16 Autor: Bartek Sadowski
---.opera-mini.net
Nie pij Piotrek i nie pisz głupot. Wiedzą, bo trasują wakacyjne pociągi przez Kościerzynę
2010-03-03 11:21:24 Autor: pamela
---.tktelekom.pl
Zakładają zamknąć 2 tory z trzech by je wyremontować. Jazda ma byc po tym torze juz wyremontowanym. jest jednak pewien problem, remont się nie udał albo jak kto woli zrobili go po polsku i jest już do.... remontu bo zapomnieli drenaż zrobic pod tym trzecim torem i wszystko szlag trafił, unijne środki też. Jakie to polskie i Ci fachowcy też. a idź teraz zapytaj czyja to wina, głowę daję że niczyja! Ĺťegnajcie sny o nowej lepszej kolei
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony