Partnerzy serwisu:

Z Kutna do Bydgoszczy i Tczewa w EP09

Krzysztof Waszkiewicz 16.12.2011 160

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
Komentarze:
2011-12-16 15:47:42 Autor: Spaghetti
---.14.4.43
Jechałem, jechałem. Szkoda, że nie sfilmował od samej Warszawy, bo śmiem prorokować, iż brzmi to troszkę jak propaganda, ponieważ na trasie z Wawy do Kutna też czasem łapał 160 km/h, ale jest tyle ograniczeń, że szkoda loka EP09 na takie \" wertepy \"
2011-12-16 15:54:49 Autor: Maryśek
---.xdsl.centertel.pl
Właśnie.
Dość dużo zwolnień jest od Bydgoszczy do Tczewa. Widać to jak się zobaczy cały film. A tory przed samym Tczewem nie ruszone. także przez Laskowice nie było przelotu 100km/h.

Roboty miały się skończyć 30listopada.

Od Zamkowa do Ina nic nie robią. Tam na każdej stacji jest WOS.
2011-12-16 16:38:47 Autor: monika
---.lebork.vectranet.pl
kim jest ten Waszkiewicz ,że może sobie jeździć w kabinie lokomotywy i sobie jeszcze filmować. ja tez pragnę takiej przygody. czy obecnosc tego pana nie rozpraszała obsługi lokomotywy?
2011-12-16 16:38:54 Autor: E6ACT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na pierwszym filmie w tych miejscach mozna mnie spotkać:
0:10:58
0:14:28
0:18:10
0:22:00
0:24:50

Magistrale Węglową powinni zmodernizowac i podnieść prędkośc do 160km/h i wtedy z Trójmiasta do Katowic by było szybciej niż przez CMK no ale wazniejsza jest warszawka ;/
Ale nawet jak by było tam 120km/h to i tak by było super w porównaniu z tym co tam teraz jest.
Pojedzcie sobie weglówką z Ponętowa do Zdunskiej Woli, pociąg towarowy pokonuje tą trase ponad 3 godziny a jest to tylko odległość 72 kilometrów ;/
2011-12-16 16:49:14 Autor: Tylko pytam
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@monika: ty blondyna jesteś? Czy nie doczytałaś?
2011-12-16 16:56:07 Autor: E6ACT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tu macie filmy nagrane w miejscu widocznym na pierwszym filmie w 0:22:30
http://youtu.be/o6C8fjL74xk
http://youtu.be/VaDUTGMr_tc

A tu film nagrany w 0:24:50
http://youtu.be/YANLX-ed1x8

A tu wszystkie filmy z Weglówki. Te pierwsze troche nie najlepsze ale później jest już znacznie lepiej. Polecam ten ;
http://youtu.be/_EhVERQ-FGw
Oraz te gdzie pisze Lotos Kolej ;)
2011-12-16 17:03:27 Autor: E6ACT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W poprzednim poście zapomniałem podac link do playlisty z filmami z węglówki ;D
http://www.youtube.com/playlist?list=PLA916939F487F0D85

PS. Kod z obrazka mi się nie chce wyświetlać
2011-12-16 17:11:11 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
Od Warszawy do Kutna, to całkiem sporo tego jest na 160, jak spojrzymy na całą trasę. Potem spokój z remontami od Bydzi w górę (choć węglówka od Inowrocławia w dół ostatnio chyba przeżywa najazd plasserów) i od Tczewa przy dobrych wiatrach też 150 na chwileczkę złapie ;) Ale tu nie wiem sam po co, zysk minimalny. Na SSC zamieszczę przebiegi prędkości dla Neptuna.
2011-12-16 17:51:10 Autor: ic_kolobrzeg
---.adsl.inetia.pl

ic_kolobrzeg
@monika widzę, że zazdrośc zżera :) jak ktoś ma pozwolenie to wsiada do kabiny i jedzie tak jak to robi Krysiek. EOT.
2011-12-16 18:37:11 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
@Spaghetti: Z Warszawy Neptun wujezdza po ciemku. Odcinek Warszawa - Kutno mozesz obejrzec na moim kanale (z przejazdu BWE):
http://www.youtube.com/watch?v=bdp3HPmhCR8

Skoro zagladasz na RK, to albo jestes zwiazany z sektorem kolejowym zawodowo, albo pozwole sobie to ujac \"emocjonalnie\". Jezeli \"razi\" Cie pozytywny przekaz na temat kolei, to moze powinienes zmienic branze? Nie wiem skad wsrod \"MK\" tyle malkontenctwa.

A na odcinku Warszawa - Kutno od niedzieli nastapily bardzo pozytywne zmiany. Najwieksza to podniesienie predkosci drogowej w torze nr 1 pomiedzy Łowiczem i Kutnem z 70km/h do 160km/h i optymalizacja odcinka Warszawa Włochy - Błonie. Na POGP Warszawa Włochy zainstalowano pomaranczowe pasy na semaforach dzieki czemu zjezdzamy na bok 60km/h, a nie 40km/h. Dalej od km 8,400 mamy podwyzszenie predkosci z 70 na 100, od km 10,100 mozemy jechac 110km/h (przez Gołąbki), dalej od km 11,400 mamy 150km/h (bylo 140), przed Płochocinem hamujemy na 120km/h (a nie na 100km/h), w km 23,900 mamy ograniczenie do 110km/h (a nie 100km/h), dalej od km 24,400 mozemy jechac 140km/h, a od 27,200 jedziemy 160km/h (wczesniej 100ka byla od km 21,000 do 30,100). I co najlepsze te zmiany kosztowaly bardzo malo, a przynosza zysk czasowy taki, jak hipotetyczna modernizacja stacji Kutno za fure sianka. No ale czy o takich rzeczach sie pisze? Nie - bo zaburza to obraz swiata ludzi, ktorzy postrzegaja wszelkie pozytywne wiadomosci jako propagande.

Przykro mi, ze to Cie boli, ale ja CHCE propagowac pozytywny obraz kolei - i temu m.in. sluza te filmy.

@monika: Rozumiem, ze wolisz zeby takich materialow nie publikowac?

@administrator: Wlasnie dorzucilem filmik z odcinka Tczew - Gdańsk Główny, mozna go tu ewentualnie dodac.

Pozdrawiam!
2011-12-16 18:52:49 Autor: tubylec
---.r.kbt.pl
Krzysztof Waszkiewicz: ooo, bardzo przepraszam, ale ja, bedac mikolem, nie bedac absolutnie zwiazany z branza kolejowa, szukam bardzo intensywnie dobrych wiesci z kolei i umiem je znajdywac. Goraco wiec dziekuje za te filmy i wiesci jak np. o trasie W-wa-Kutno:-)
Marudzenie omijam szerokim lukiem, z predkoscia 160km/h.
A Monika, mysle, po prostu nie wiedziala ze jestes maszynista, stad te pytanie. Chyba, ze ja cos pomylilem.
2011-12-16 19:02:06 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
film dobry

ale przeraża mnie to - przejazd kat. C i 20 km/h /na l. 131/ - to jest po prostu chore
dlaczego od Babiaka do Zarynia jazda torem niewłaściwym, chociaż w \"jedynce\" nic się działo?
wjazd do Bydgoszczy - tam czas się zatrzymał - od parunastu lat nic się nie dzieje
2011-12-16 19:19:39 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
@tubylec: Ale ja nie jestem maszynista :)

@Maurycy: Kazda 20ka na tzw. iloczyn jest IMO chora. Co do pytanka o jazde lewym - jakies zamkniecie 1ki bylo, a czemu sie nie dzialo to nie wiem. Wjazd do Bydgoszczy nie tak do konca po staremu, ta 20ka na obiekcie zniknela (choc my pojechalismy zachowawczo) :) Za 10ke tez sie wezma - podobno niezbedne ustalenia juz sie udalo uzgodnic.
2011-12-16 20:41:44 Autor: tubylec
---.r.kbt.pl
Aha, wiec jednak pomylilem. Nie szkodzi:-)
2011-12-16 21:19:34 Autor: monika
---.lebork.vectranet.pl
zazdroszcze K. Waszkiewiczowi . jestem jak najbardziej za publikowaniem takich filmików ale obejrzenie a real to wielka różnica. mój poprzedni wpis nie miał nic wspólnego ze złoślwością , poprostu zrozumcie panowie ,że kobieta też chciałaby przejechać się w kabinie lokomotywy szybkiego pociągu /jak na Polske/ a jazde przy szybkościach manewrowych mam już za sobą.
2011-12-16 23:34:34 Autor: scorpio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sporo wychlapów na torze 2 na odcinku Maksymilianowo-Pruszcz Pomorski (ten zmodernizowany wcześniej). Do tego te wychlapy na łuku za Zaryniem, oj słabo PLK. No i jazda z Babiaka do Zarynia dwójką z Vmax 60 , wyrazy współczucia dla Iwana :-)
2011-12-17 01:39:04 Autor: Mattijjah
---.134.163.8

Mattijjah
Czemu nie ma dźwięku? Te filmy bardzo dużo tracą przez to...
2011-12-17 02:23:57 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Niepubliczna tresc rozmow + komunikacja radiowa.
2011-12-17 02:41:12 Autor: Spaghetti
---.dynamic.chello.pl
@Krzysztof Waszkiewicz
nie uważam tego co pokazujesz jako coś złego, bo kocham kolej jak nic innego na świecie, ale denerwują mnie te ograniczenia, bo jak sam wiesz pociąg przyśpiesza i zwalnia. Fajne jest To, ze pokazujesz filmy bo dzięki Tobie można przezyc to z lepszej perspektywy. Uważam ze obraziłeś mnie tym co napisałeś
2011-12-17 02:47:29 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Skoro to nie jest zle, to skad konotacje ze slowkiem propaganda?
2011-12-17 02:57:03 Autor: Adam Zz
---.wapgw.era.pl
To super wiesci z ta optymalizacja.
Nareszcie KTOS mysli. Tak trzymac. Zreszta
nie ma co narzekac napredkosci bo sa lepsze niz niedawna ciagla czterdziecha na polnocnej 131. Lowicz-Kutno tez postep.
I pytanie Wawa-Lowicz jaki czas? Lowicz-Kutno i
Wawa-Kutno? 125km w jedna godzine?
2011-12-17 03:03:02 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
WZ-Ł-K 6:15,5 - 6:59,0 - 7:21,5
2011-12-17 08:48:20 Autor: dyżurny plk
---.tktelekom.pl
@Maurycy_-między kategorią\"C\" a kategorią \"D\" jest zasadnicza różnica.Do 10 grudnia było to ograniczenie doraźne o treści\"przekroczony iloczyn ruchu na przejeździe kat.\"D\"-cytat z KOD ze stacji w km 45.,...
2011-12-17 10:20:06 Autor: Spaghetti
---.dynamic.chello.pl
@Krzysztof Waszkiewicz -jeżeli uważasz ze ten szlak jest wytrasowany na mmaksa to zwracam honor, ale wydaje mi się ze jest to troszkę podobne do początku trasy Rzepin-Poznań. Tam też non stop przyśpiesza i zwalnia.
2011-12-17 11:23:52 Autor: emeryt
---.idd.net.pl
Za komuny węglowka była oczkiem w głowie.Od Tarnowskich Gór do portów zarządzała Północna DOKP.Tłok był ogromny szczególnie ruch towarowy.Pociągi dalekobieżne od Bydgoszczy były powiedzmy skanalizowane pomiędzy godziną pierwszą a trzecią w stronę portów.Wtedy jechały jeden za drugim .Ruch lokalny był stosunkowo niezbyt liczny dominował towar.Na niej jechał pierwszy pociąg towarowy w Polsce z szybkością 100km/godz.45061.remonty dokonywane były na bieżąco było mało zwolnień i ograniczeń stałych.Towarowe pociągi o masie 4000 ton były rzeczą normalną Szybkość od Inowrocławia do Tczewa 120 km/godz dla pośpiesznych 100km/ dla kibli i 70km /godz dla ogółu towarowych.Czyli było można jak się dba tak się ma
2011-12-17 11:27:17 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
@dyżurny plk

nie musisz tłumaczyć mi różnicy pomiędzy kategoriami C i D, ja tylko zwróciłem uwagę w 2-ch lub 3-ech przypadkach na l. 131 /przed Rąbinkiem/ kiedy właśnie na kat. C było ograniczenie do 20 km/h i pytanie - czy SSP była niesprawna?
czy też możliwe, że ktoś wprowadził do WOS ten słynny \"iloczyn\" - dlatego to jest chore, totalnie chore - próbowałem kiedyś z tym walczyć - ale tępota drogowców okazała się nie do pokonania...
2011-12-17 11:28:07 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
Krzysztofie

a gdzie można obejrzeć filmik z odcinka Tczew - Gdańsk?
2011-12-17 11:32:59 Autor: emeryt
---.idd.net.pl
Makaron fakt od Poznania do Rzepina pełna gama szybkości szlakowych.Tylko dlatego że niegdyś przy modernizacji nie było odważnego zdecydować się na przebudowę geometrii linii oraz rozjazdów przystosowanych do100km w kierunku zwrotnym kosztuje to 10 minut opóznienia przy zmianie torów przejazdu w stacjach.Kłania się brak przebudowy Zbąszynia ,Zbąszynka problemy z osiadaniem nasypu w Dąbrówce za Zbąszynkiem.Ale burdel przed Rzepinem po lewej stronie w dołku ma się dobrze he he
2011-12-17 11:36:33 Autor: emeryt
---.idd.net.pl
Maurycy to moda z tym 20km/godz przy czynnej SSP odzwierciedla poziom umysłowy Polskich kierowców
2011-12-17 11:44:00 Autor: ic_kolobrzeg
---.adsl.inetia.pl

ic_kolobrzeg
@Maurycy_ Tu można zobaczyć: http://www.youtube.com/watch?v=THWACx428uU&feature=plcp&context=C3a6699cUDOEgsToPDskJqel8jS5etIHOqNoRK9B9n
2011-12-17 15:44:16 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
A w Kutnie ten postój to planowy, czy techniczny? A te ograniczenia mogliby zdjąć, bo wcześniej przez Kutno składy niezatrzymujące się przelatywały 100 km/h, przed odejściem linii do Torunia i Bydgoszczy się rozpędzały do 120 km/h. Węglówkę też powinni poprawić i In - Bydgoszcz - Tczew też jeszcze bardziej.
Filmik fajny i ciekawy:). Pozdrawiam.
2011-12-17 16:10:41 Autor: Rexx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak patrzę na prędkość pociągu i - sorry za off - pytania dla znawców tematu:

Jechałem ostatnio CMK Ex Korfanty, akurat bezprzedziałówką, a przed oczami miałem cały czas wyświetlacz z prędkością. A pytania takie:

1. Dlaczego pociąg przez (prawie) cały czas jechał 150 km/h, a nie 160 km/h?

2. Dlaczego mimo takiego wytrasowania (tak myślę) pociąg przyjechał do Zawiercia chyba 8 minut przed czasem, a po postoju na stacji do Sosnowca również dojechał 4 minuty przed czasem?

Niby bezpiecznie mieć rezerwy, ale żeby aż takie?
2011-12-17 16:17:09 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
@ic_kolobrzeg: Ziemek jak podajesz link do filmiku na YT to wywalaj wszystko co jest za &. Tyle wystarczy:
http://www.youtube.com/watch?v=THWACx428uU

@emeryt: I nie tylko kierowcow - ktos te bzdure wymyslil i wpisal do rozporzadzenia...

@Spaghetti: Juz jest niezle, a czekaja nas jeszcze drobne poprawki zeby wycisnac co tylko sie da. W PLK sa ludzie, ktorzy o tym mysla.

@dyżurny plk: Maurycy pisal zapewne o 20kach w km 265,797, 312,350 i 314,105

@kolejowy men: techniczny

@Rexx: Korfanty ma Vmax rozkladowa 150km/h. Jak zaczna sie prace m.in. na CMK to te rezerwy sie przydadza.
2011-12-17 16:48:07 Autor: Stanisław Sobczyk.
---.pk.edu.pl

Stanisław Sobczyk.
Krzysztof Waszkiewicz umieścił film! Promuje pozytywny obraz kolei! Krzysztof Waszkiewicz na prezydenta! Jesteśmy świadkami narodzin kultu jednostki ... :P
2011-12-17 17:08:16 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Regiochlopcze znowu przezywa...
2011-12-17 17:09:50 Autor: Herta
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W internecie można zaistnieć na wiele sposobów. Jedni umieszczają filmiki, a drudzy wyśmiewają się i piszą, że rodzi się kult jednostki (nawet jeśli dają na koniec uśmieszek).

Niestety, drugi sposób jest bardziej powszechny ... Choć trzeba przyznać, że jego wyznawcy nie są się w stanie obejść bez tych pierwszych. Bez nich nie istnieją, bo nie są w stanie wymyślić obiektu do obsikiwania ...
2011-12-17 17:23:42 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
mówcie co chcecie

ja uważam że Krzysztof robi fajną rzecz
ten fragment z l. 131 do Ina obejrzałem z prawdziwą przyjemnością ponieważ \"węglówką\" jechałem ostatni raz bodajże w okolicach roku 89 - 90 kiedy to jeszcze jeździły dzienne pospieszne z Gdyni do Katowic,
wtedy też jeszcze były pozostałości dawnych posterunkach odstępowych - dziś ani śladu,
charakterystyczne budynki stacyjne, nastawnie...

a z drugiej strony załamany jestem jednym widokiem - od Pruszcza Gdańskiego do Gdańska - linia rozryta, tor nr 2 zerwany, a tu raptem na całym odcinku pracuje zaledwie paru facetów i jedna kopareczka,
taka ilość pracowników i takie \"zmechanizowanie\" robót na pewno pozwolą na zakończenie modernizacji E-65 w roku .......
a gdzie tu KDP?
2011-12-17 18:21:15 Autor: Stanisław Sobczyk.
---.pk.edu.pl

Stanisław Sobczyk.
regiochłopcze? Mylisz mnie Krzysiu z kimś innym :)
Pociagami spółki z Grójeckiej jeżdżę ostatnio częściej niż regionalnymi, pije do twojego wychwalania reform Enghelhardtowskich, po tych filmach widać że warto było :)
2011-12-17 19:29:00 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
A gdziez to ja wychwalalem reformy Engelhardtowe (przy okazji to nieladnie robic bledy w czyims nazwisku)? Masz jakies projekcje, ale to na szczescie nie moj problem.
2011-12-17 19:36:21 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Stanisław Sobczyk

Zastanawiałeś się z kąt on ma tyle czasu żeby jeździć po polsce i kręcić filmy.
Przecież trzeba też pracować a po pracy ma się też wiele innych obowiazków niż tylko siedzenie w kabinie po kilka godzin a potem kilku godzinny powrót do domu.
W \'\'PKP\'\' sa takie \'\'jednostki\'\' którym płacą za (...) Jedni muszą zapierdzielać a inni...
Kumoterstwo i nepotyzm na \'\'PKP\'\' to normalka ;)
2011-12-17 19:41:00 Autor: Maurycy_
---.97.198.165
panie Stanisławie Sobczyk

a jakie masz kontrargumenty przeciwko Engelthardowi?
ale konkretnie - bez ściemy, a że jeździsz - nie wiem czy za friko czy nie takimi czy innymi kolejami to mnie nic nie obchodzi
2011-12-17 20:05:08 Autor: emeryt
---.idd.net.pl
V-150 km/godz brak wymaganej masy hamującej mimo że wagony posiadają prędkość konstrukcyjną 160 km/godz
2011-12-17 23:10:39 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
Krzysztof Waszkiewicz
Chyba, że tak, dzięki za odpowiedź:).
2011-12-18 02:30:08 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Beznickowiec - cytat:

\"Zastanawiałeś się __z kąt__ on ma tyle czasu żeby jeździć po polsce i kręcić filmy.\"

Pewnie z wałęsania po przepastnych __kątach__ Epoki :-)

Chwała Panu oraz PKP IC, że jest KTOŚ, kto robi takie świetne rzeczy. Gdyby większość z Was była prawdziwymi Mikolami - jak deklarujecie - to byście się DOMYŚLILI w swym genialnym krytykanctwie (to do niektórych), że takie filmy nie tylko służą jako radość dla Mikolstwa ogólnego (w tym mojego), ale także do.. analiz dotyczących procesów rewitalizacyjnych dla PLK i ludzi się tym zawodowo zajmujących.

Ale tego się trudno domyśleć, nie?

Ja jestem pod dużym wrażeniem POTĘŝNEJ oraz niezwykle SZYBKIEJ poprawy, jaka nastąpiła na odcinku Bydgoszcz - Tczew, całkiem dobrego stanu Ino - Bydzia, a także nie najgorszego stanu części węglówki (wbrew rysowanym tu mitom - wprawdzie sporo tam czasowych zwolnień pomarańczowych, ale będą szybko zdjęte). A na Bydzia - Tczew będzie JESZCZE lepiej, a być może nawet jeszcze szybciej.

Widać, że odpowiednio grupa ludzi wzięła się za KOORDYNOWANIE takich prac z bardzo dobrymi efektami za relatywnie mały szmalec - JUĹť TERAZ, a nie za 5 czy 10 lat. To jest droga, którą powinniśmy iść przy modernach: maksymalne polepszenie parametrów bez orania wszystkiego z nasypami i skarpami włącznie.

Krzyśku

Czy sieć trakcyjna na Bydzia - Tczew jest na 120 km/h czy na więcej? Bo nie jestem w stanie tego po wyglądzie na filmie rozpoznać - niestety sieciowcem to ja nie jestem :-) A tam aż się prosi o podwyższenie prędkości.

Mega hiper szacun za te filmy - WSZYSTKIE filmy!!! Rozruch z Tczewa mi się podoba: 120, 160, a potem będzie 190, może 200? I trójtor - tak powinno być.

2011-12-18 05:14:59 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Zajrzalem do swoich statystyk - w rekordowym roku podrozowanie pociagami zajelo mi 36 dni 15 godzin i 53 minuty (27 dni 22 godziny i 30 minut czystej jazdy i srednia predkosc 63,86 km/h). Teraz jezdze troche mniej. W sumie to chyba lepiej wsiasc do pociagu niz siedziec przed TV/kompem, czy spedzic wakacje lezac na plazy? :)

Siec wytrzyma, ale podniesienie predkosci powyzej 120 to zlozona kwestia (radze sie nie emocjonowac i spokojnie poczekac na efekty rewitalki).

A filmy robie z przyjemnoscia, poki mozna :)
2011-12-18 11:40:55 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Wiadomo że złożona - NIGDY nie jest inaczej, wbrew pozorom. Ale potencjał to tam jest - nawet gdyby na stacjach miało być 120 (rozjazdy i inne uwarunkowania). Z tym że częściowo widzę tam rozjazdy na nowym betonie i do takich się już nie montuje napędów z trzymaniem itp. poniżej 160 km/h. Pewnie decydują długości krzywych/ramp, przechyłki i takie tam - np. perony wyspowe, możliwość przesunięcia śladu o 10-20 cm w stosunku do istniejących słupów na łukach (tu jest problem?).

Ale fakt, że na PIERWSZYM miejscu likwidacja upierdliwych zwolnień, a w przypadku tego przejazdu za Terespolem instalacja sygnalizacji.

Chcę tę rewitalkę (i nie tylko tą) opisać szczegółowo w arcie RK - jako pokazanie jakiejś drogi - wypytam oficjalnie o szczegóły PLK. Oni mnie znają z \"męczenia\" o takie rzeczy :-)
2011-12-18 12:33:38 Autor: emigrant
---.7.48.28

emigrant
super! no i jest w końcu prędkość! Dzięki Iwan!
Również dzięki za info prędkości mojej poniekąd okolicy W. Włochy - Błonie.

\"w km 23,900 mamy ograniczenie do 110km/h (a nie 100km/h)\"
2011-12-18 12:36:39 Autor: emigrant
---.7.48.28

emigrant
\"w km 23,900 mamy ograniczenie do 110km/h (a nie 100km/h)\" - rozumiem że to most na Utracie.

\"dalej od km 24,400 mozemy jechac 140km/h, a od 27,200 jedziemy 160km/h\" - czemu nie od razu na 160? czy to mostek na łuku nad Rokietnicą przeszkadza?
2011-12-18 13:53:25 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.dynamic.chello.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Nie - ograniczenie jest za mostem na luku (promien). To samo z ta 140ka.
2011-12-18 15:41:25 Autor: przewoz
---.dynamic.gprs.plus.pl
\"Czy sieć trakcyjna na Bydzia - Tczew jest na 120 km/h czy na więcej?\"

Przejrzyj plik - załącznik do regulaminu PLK, który jakiś czas temu podesłałem - tam jest wszystko.

Od tego pliku w dół:
http://imageshack.us/photo/my-images/834/neptunwawbgczas.png/

przebiegi prędkości (w funkcji czasu i odległości) dla EIC Neptun na trasie Warszawa Zachodnia- Gdańsk Główny (i powrót) z tego tygodnia, rozdzielone odcinkami.
Mniej więcej widać, co jest do tyłu (pomijam jazdę po bokach między Bydgoszczą a Tczewem, to metropolie typu Zaryń, Babiak czy jakieś inne Chełmce - ograniczenia są, niekoniecznie pomarańczowe, często białe.
2011-12-18 21:20:46 Autor: Rafał Walkowiak
---.olsztyn.mm.pl
Robert Wyszyński napisał:

\\\"Krzyśku
Czy sieć trakcyjna na Bydzia - Tczew jest na 120 km/h czy na więcej? Bo nie jestem w stanie tego po wyglądzie na filmie rozpoznać - niestety sieciowcem to ja nie jestem :-) A tam aż się prosi o podwyższenie prędkości.\\\"

A pisał Pan, Panie Robercie tak:
\\\"Innym będzie odcinek Tczew – Bydgoszcz, gdzie prędkość docelowa nie jest jeszcze ściśle określona, ale analizy są takie, że niektórzy mogą być mocno zaskoczeni. Już za rok! \\\"

oraz

\\\"- nie zmieniamy sieci, jeśli ta jest już perspektywicznie na 160 km/h (jak na Tczew – Bydgoszcz)\\\"

tu info: http://www.rynek-kolejowy.pl/28850/Za_co_zbudowac_KDP_czyli_niemozliwe_jest_mozliwe.htm

CZYLI WTEDY PAN NIE WIEDZIAŁ ĹťE SIEĆ NIE JEST NA 120KM/H I PAN NAPISAŁ ĹťE JEST NA 160KM/H A DZIŚ PAN JUĹť NIE WIE?? KTO ŚCIEMNIA? GDZIE JEST PRAWDA?

2011-12-18 23:33:23 Autor: emigrant
---.7.48.28

emigrant
Racja @Iwan, miałem na myśli te łuki. Jeszcze raz dzięki za info. Wkrótce wybiore się tam. Muszę zobaczyć to na własne oczy.
2011-12-19 03:23:02 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Rafał Walkowiak

Bo sieć jest RÓŻNA na różnych odcinkach - jest także na 160 km/h, ale nie wszędzie (taka miałem informację). Mało tego, w pewnych przypadkach można sieć zamienić bez zmiany słupów i odległości między nimi.

Przykładowo wymiana sieci z 160 km/h na 200/250 km/h nie stanowiłaby problemu np. na zmodernizowanej części E 30. Na E 65 Północ jest wywieszana sieć na 200 km/ju, także na odcinkach na 160 km/h (z wyjątkami).

Po co to czepialstwo? Pytać wolno tylko komuś, mnie już nie?
2011-12-19 04:02:57 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Rafał Walkowiak

\"KTO ŚCIEMNIA? GDZIE JEST PRAWDA?\"

Prawda jest taka, jak napisałem w zalinkowanym przez Ciebie tekście.

Masz tu mistrzu parametry sieci na linii 131 (od Bydgoszczy do Tczewa) i nie zarzucaj mi, że pisze bzdury - cała jest na 160 km/h! Czyli jednak wiedziałem co piszę:

Numer linii - 131
Kilometraż 362,300 - 497,920 (Trzciniec/Bydgoszcz - Tczew)
Typ sieci - YpC120-2C
Prędkość maksymalna - 160 km/h
Obciążalność prądowa - 1725 A
Min. odległość między odbierakami - nie mniejsza niż 20m

A zapytać Iwana - czy kogokolwiek - zawsze mi dla pewności wolno, jako i Tobie. To nie znaczy, że od razu się muszę czepialsko DRZEĆ dużymi literami.

2011-12-19 08:53:10 Autor: Zyga2
---.xdsl.centertel.pl
Robercie nie denerwuj się.
Kolega ma rację. czytał wcześniej twój artykuł i dziś zauważył że pytasz się o coś, co wcześniej niby wiedziałeś.
Nie ma sensu się kłucić, tylko jak najszybciej zrobić chociaż 140km/h od Bydgoszczy do Tczewa.
2011-12-19 09:25:11 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Mysle, ze tu chodzi o sposob w jaki Pan Rafał wyraza swoje watpliwosci :) Mozna bylo zapytac bezposrednio bez tego \"Kto sciemnia\".
2011-12-19 10:03:20 Autor: R90
---.v46.interkam.pl
Dzieki Panie Krzysztofie za rozpisanie nowych prędkości. Codziennie podróżuję na trasie Wwa Centralna-Sochaczew i właśnie sie ostatnio dziwiłem, że łuk od Włoch do Ursusa jest pokonywany szybciej, a później ten łuk z Ursusa w stronę Gołąbek też szybciej bo aż wgniata lekko w ściane :) Jakie są teraz orienatacyjne czasy przejazdu? 3min krótsze?
2011-12-19 11:14:05 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Dla pociagow na 160 bedzie prawie 4 min krocej.
2011-12-19 18:46:55 Autor: emigrant
---.7.48.28

emigrant
ale na całym odcinku W.Włochy-Błonie-Sochaczew?
2011-12-19 22:44:46 Autor: Hiot Li
---.dynamic.chello.pl
sijaja
2011-12-20 00:29:35 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.pl

Krzysztof Waszkiewicz
@emigrant: Tak
2011-12-22 14:32:18 Autor: bibbly oblooka
---.tracktec.eu
Waszkiewicz? ten irytujący Iwan z ssc ?
2011-12-22 18:32:47 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Dla regiochlopcow irytujacy. Az przyjemnie mi, ze tak przezywasz :)
2011-12-23 11:29:11 Autor: RumCajs
---.INTELINK.pl
Miło ogląda się te filmy. Przypomina mi się nieodżałowane BahnTv In Fahrt. Tyle, że te filmy są w HD. Niestety bardzo brakuje dźwięku. Czy nie dałoby się nagrywać dźwięku z innego miejsca? Może z drugiej kabiny...?
2011-12-23 17:00:40 Autor: Krzysztof Waszkiewicz
---.pl

Krzysztof Waszkiewicz
Mysle o tym... Moze cos kiedys wymysle. Na razie musi wystarczyc to co jest.
2012-01-04 17:03:12 Autor: xmen73
---.prabuty.mm.pl
\"Krzysztof Waszkiewicz opublikował kolejne filmy jakości HD z przejazdów oczyma maszynisty po polskiej sieci kolejowej. Tym razem możemy \"przejechać się\" lokomotywą EP09 w pociągu EIC Neptun na objazdowej trasie, z Kutno do Bydgoszczy i z Bydgoszczy do Tczewa.\"

Hej kołki z Rynku Kolejowego, żyję 39 lat ale pierwszy raz czytam o tym,że maszynista jeździ oczyma. Czy Wy w ogóle jakies szkoły kończyliście? Wstyd aby w ojczystym języku nie potrafić poprawnie zdania sklecić.

2012-01-28 09:17:10 Autor: kar
---.router4.tygrys.net
teraz ten przejazd pociagu relacji Bydgoszcz Tczew trwa o 10 minut krócej
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony